شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب {رمان} صوتی من پیش از تو از جوجو مویز کتاب {رمان} صوتی من پیش از تو از جوجو مویز
کتاب {رمان} صوتی من پیش از تو از جوجو مویز کتاب {رمان} صوتی من پیش از تو از جوجو مویز

کتاب {رمان} صوتی من پیش از تو از جوجو مویز

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
10 فروش
73.149 تومان

کتاب من پیش از تو مشهورترین رمان جوجو مویز، اثری کاملا احساسی است که بلافاصله پس از انتشار در سال ۲۰۱۲، در صدر پرفروش‌های بریتانیا جای گرفت. من پیش از تو داستانی عاشقانه‌ و غم‌انگیز دارد. خوانندگان این کتاب اعتقاد دارند اشک ریختن در حین خواندن این کتاب امری اجتناب ناپذیر است.این رمان نظر بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرد؛ نظراتی که همچون «یو. اس.‌ای تودی» و «نیویورک تایمز» ستودنی بود و حتی منتقد نیویورک تایمز گفت: «وقتی این رمان را تمام کردم، نمی‌خواستم آن را نقد کنم؛ می‌خواستم دوباره آن را بخوانم.

کتاب من پیش از تو مشهورترین رمان جوجو مویز
کتاب من پیش از تو مشهورترین رمان جوجو مویز

کتاب صوتی من پیش از تو:

رمان عاشقانه “من پیش از تو” نوشته‌ی جوجو مویز، نویسنده‌ی انگلیسی، در سال 2012 منتشر و پس از انتشار، سر و صدای زیادی به پا کرد. این رمان، جایزه‌های بسیاری را دریافت کرد و برای ۱۲ هفته در لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار گرفت. با فروش بالایی که در سراسر جهان داشت و ترجمه به چندین زبان، بسیاری از مردم را به خواندن این کتاب وادار کرد.

یک رمان بر اساس احساسات و اشک‌ها قبل از تو، یا به عبارتی کتابی که واقعاً اشک‌ها را برانگیخته، وجود دارد. در این داستان، مویز یک فضای متفاوت از داستان‌های عاشقانه روایت می‌کند و سعی می‌کند در بستر عاشقانه، امید و انگیزه را در مخاطبان زنده کند، هر چند که این امر ناراحت‌کننده باشد.

جوجو مویز یک نویسنده دلنشین و دوست‌داشتنی است که از رمان من پیش از تو به گونه‌ای نوشته که خواننده با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کند و در کلمات داستان گم شود. او در این رمان به موضوع طبیعت انسانی پرداخته و ارتباط با افراد خاص در این کتاب باعث می‌شود که زندگی را به روشی شادتر دید. این داستان علاوه بر جنبه‌های عاشقانه، جنبه‌های روانشناسی قوی نیز دارد و به خواننده نشان می‌دهد که چگونه یک حادثه می‌تواند تمام زندگی را تحت تاثیر قرار دهد و آن را به طور کلی تغییر دهد.

شخصیت‌های این داستان با داشتن نقص‌های انسانی، نه تنها خوب یا بد هستند، بلکه برای مخاطب دوست‌داشتنی و واقع‌بینانه به نظر می‌رسند. جریان داستان به آرامی جریان پیدا می‌کند و نویسنده در طول قصه، جزئیات زیادی ارائه می‌دهد تا خواننده را در داستان قرار دهد و با احساس شخصیت‌ها و تجربه‌های آن‌ها ارتباط برقرار کند. این کتاب از نظر شخصیت اول داستان، یعنی لوئیزا، نوشته شده است.

این داستان به برخی از مشکلاتی که در جامعه امروز به وجود آمده است، می‌پردازد. اغلب مردم به این مسائل توجه نمی‌کنند یا شاید فکر نمی‌کنند که آنها مشکلی هستند؛ اما در این داستان، موضوع جالبی که به توجه می‌انجامد، مسئله‌ی عشق است که همچون یک نور درخشان، در آن بازتاب می‌یابد.این کتاب داستانی زیبا و احساسی درباره مسائل انسانی، مشکلات و عشق در زندگی است. به علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانه، خواندن آن پیشنهاد می‌شود.

کتاب صوتی های آموزشی در آواکالا

رمان عاشقانه من پیش از تو | جوجو مویز
رمان عاشقانه من پیش از تو | جوجو مویز

خلاصه ای از کتاب {رمان} من پیش از تو:

شخصیت‌های اصلی داستان دختر و پسری هستند که از نظر شخصیتی و اجتماعی کاملا متفاوت هستند. لوسیا (لو) کلارک ۲۶ ساله، دختری ساده و روستایی است که به دلیل موقعیت مالی نامناسب خود، شغل نگهداری از ویل ترینر، مردی ثروتمند و عصبی را به عهده می‌گیرد. ویل ۳۵ ساله، یک فرد موفق و فعال بوده است، اما به دلیل یک حادثه در سواری با موتورسیکلت، ویلچرنشین شده و روحیه خود را از دست داده است.

او فکر می‌کند که تنها قدرتی که برایش باقی مانده، پایان دادن به زنگیش است.
از زمانی که لوئیزا به عنوان پرستار ویل استخدام شد، تلاش می‌کند او را به زندگی عادی برگرداند و او را از حالت افسرده و ناامیدی که در آن به سر می‌برد، درآورد. در این بین، ویل به لوئیزا علاقه‌ای عمیق پیدا می‌کند ولی لوئیزا به دلیل یک مسئله شخصی، علاقه‌ای به ویل ندارد. اما با گذر زمان، این دو نفر به یکدیگر نزدیک می‌شوند و عشق آن‌ها رو به رشد می‌گردد. اما آیا این عشق می‌تواند تحمل شرایط دشواری که در پیش دارد را داشته باشد؟

بخشی  از کتاب من پیش از تو:

فصل بهار ناگهان فرا رسید و زمستان بی‌اعلانی بدون وداعی رفت. با ورود بهار، همه چیز سرسبز شد و خیابان‌ها در آفتاب درخشیدند. هوا دل‌نواز شد و با بوی خوش گل‌ها پر شد. صدای پرندگان به آرامی در پس‌زمینه‌ی روز شنیده می‌شد.ولی من به هیچ‌یک از این‌ها توجه نداشتم. به دلیل فشرده بودن برنامه‌های تمرینی پاتریک، بعد از یک هفته، او را شب قبل دیده بودم.

در محل کارم، با پاتریک آشنا شدم. قبلاً در آرایشگاه کارآموز بودم، اما حالا در کافه فرانک کار می‌کنم. وقتی پاتریک وارد آرایشگاه شد، تقاضای برش مو با نمره چهار کرد. سامانتا صاحب سلمانی دستش بند بود،کار پاتریک را من انجام دادم. این کار افتضاح بود و موی کسی به این بدی کوتاه نشده بود. پس از سه ماه، به این نتیجه رسیدم که اگر عاشق ور رفتن با موهای خودم هستم، لزوما به این معنی نیست که می‌توانم موی دیگران را هم کوتاه کنم؛ بنابراین کار سلمانی را ول کردم و رفتم با فرانک در کافه‌اش مشغول کار شدم.

زمانی که با پاتریک آشنا شدم، با هم شروع به رفت و آمد کردیم. او در حال کار در فروشگاه بود و علاقه‌مند به آبجو، آب‌نبات، زن و ورزش بود. به نظر می‌رسید که برای او یک شب خوب آن شامل همه این موارد بود. پاتریک ظاهر معمولی داشت و نمی‌توانست به عنوان یک فرد خوش‌تیپ شناخته شود.

هیکلش بزرگ‌تر از من بود، اما من از او خوشم می‌آمد. او به دلیل متانتش مورد توجه من بود. پدرش درگذشته بود و او مسئولیت مادرش را برعهده داشت و به من نیز کمک می‌کرد. رفتارش با مادرش بسیار محترمانه بود و من از این نوع رفتار خودش خوشم می‌آوردم. خانواده والتون با چهار برادر و خواهرش به یادگار مانده بودند و به نظر می‌رسید که همه اعضای خانواده به یکدیگر علاقه داشتند.

محبوب ترین کتاب های صوتی منتشر شده در مارکت ام ال ام:

من پیش از تو| رمانی که شنوندگان را پایه کتاب میخ کوب میکند
من پیش از تو | رمانی که شنوندگان را پایه کتاب میخ کوب میکند

 پارت های صوتی {من پیش از تو} به ترتیب زیر است:

  1. فصل اول{1}
  2. فصل اول{2}
  3. فصل دوم
  4. فصل سوم
  5. فصل چهارم
  6. فصل پنجم
  7. فصل ششم
  8. فصل هفتم
  9. فصل هشتم
  10. فصل نهم
  11. فصل دهم
  12. فصل یازدهم
  13. فصل دوازدهم
  14. فصل سیزدهم
  15. فصل چهاردهم
  16. فصل پانزدهم
  17. فصل شانزدهم
  18. فصل هفدهم{1}
  19. فصل هفدهم{2}
  20. فصل هجدهم
  21. فصل نوزدهم
  22. فصل بیستم
  23. فصل بیست و یکم
  24. فصل بیست و دوم
  25. فصل بیست و سوم{1}
  26. فصل بیست و سوم{2}
  27. فصل بیست و چهارم
  28. فصل بیست و پنجم
  29. فصل بیست و ششم
  30. فصل بیست و هفتم
  31. فصل بیست و هشتم
بیوگرافی جوجو مویز نویسنده رمان من پیش از تو:

جوجو مویز نویسنده معاصر آمریکایی است که بیشتر به خاطر نوشتن رمان‌های عاشقانه مشهور شده است. او در سال 1981 در لس آنجلس به دنیا آمد. پدر و مادرش هر دو نویسنده بودند و این علاقه او به نوشتن را در کودکی ایجاد کرد. او در دانشگاه کالیفرنیا مشغول به تحصیل متوسطه بود که به دلیل علاقه به نوشتن، تصمیم گرفت رشته ادبیات را بخواند.

اولین رمان جوجو مویز با نام “سریع جلو نرو” در سال 2002 منتشر شد که او را به شهرت رساند. اما آنچه بیشتر جلب توجه مخاطبان او شد، رمان “با تو همیشه” بود که در سال 2014 منتشر شد و به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های عاشقانه دنیا تبدیل شد. او همچنین در سال 2020 برای نوشتن رمان “بازگشت به شب‌های عربستانی” از تجربیات خود در سفر به عربستان سعودی الهام گرفت.

کتاب من پیش از تو | جوجو مویز
کتاب من پیش از تو | جوجو مویز
جزئیات کتاب{رمان} صوتی من پیش از تو:

این اطلاعات مربوط به حجم و مدت زمان کتاب {صوتی} است که با عنوان “من پیش از تو” منتشر شده است. این کتاب شامل 31 پارت است که با حجم کلی 358 مگابایت در دسترس قرار دارد. مدت زمان مجموع تمامی پارت ها 1037 دقیقه است، که معادل حدود 173 ساعت می‌باشد. همچنین، میانگین مدت زمان هر فایل 60 دقیقه است و هر فایل با حجم میانگین 14 مگابایت ارائه شده است. این اطلاعات می‌تواند به عنوان یک راهنمایی برای خریداران و خوانندگان این کتاب مفید باشد.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 9.890 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

10 فروش
73.149 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
کتاب های صوتی دیگر
کتاب {رمان} صوتی من پیش از تو از جوجو مویز
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 1037 دقیه و 43 ثانیه
تعداد پارت: 31 پارت
اندازه: 358 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: همه افراد
برگزارکننده: جوجو مویز
به روز شده در:
متخصص...(:

به ازای هر فروش این محصول 9.890 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات ahmad Other Products

مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
بیشتر افراد در زندگی خود هدف‌گذاری‌های متنوع و انضباط شخصی مشخصی دارند. از هرکسی که بپرسید افق‌های روشن‌تری برای خودش می‌خواهد و برنامه‌های زیادی برای رسیدن به آن‌ها دارد. مثلاً ورزش‌کردن یا قرارگرفتن در یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن و رسیدن به شرایط بدنی دلخواه، قبولی [...]
17 فروش
5.0
65.379 تومان
کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن از رولف دوبلی | +555 دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
معمولاً کلید موفقیت برای اکثر افراد اسرارآمیز است و برای دستیابی به آن، زنان و مردان بسیاری در طول قرن‌ها تلاش کرده‌اند. همه ما به دنبال عوامل موفقیت هستیم، اما «رولف دوبلی» در کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» توصیه می‌کند که باید به دلایل شکست و عدم موفقیت نیز توجه کنیم. ناتوانی در [...]
11 فروش
5.0
107.559 تومان
کتاب صوتی روش های کنترل ذهن | خوزه سیلوا
ahmad
ahmad متخصص...(:
اگر می‌خواهید سرشار از آرامش، شادی و اعتماد به نفس شوید کتاب روش کنترل ذهن سیلوا را از دست ندهید. خوزه سیلوا در جدیدترین و پرفروش‌ترین اثر خود سعی دارد به شما کمک کند تا بتوانید از توانایی‌هایی ذهنی و عقلی خود بیشترین استفاده را کنید و گام به گام به سوی آگاهی برتر هدایت [...]
12 فروش
5.0
44.289 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
بیشتر افراد در زندگی خود هدف‌گذاری‌های متنوع و انضباط شخصی مشخصی دارند. از هرکسی که بپرسید افق‌های روشن‌تری برای خودش می‌خواهد و برنامه‌های زیادی برای رسیدن به آن‌ها دارد. مثلاً ورزش‌کردن یا قرارگرفتن در یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن و رسیدن به شرایط بدنی دلخواه، قبولی [...]
17 فروش
5.0
65.379 تومان
افزودن به سبد خرید - 73.149 تومان