شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه
قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه

قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
17 فروش
65.379 تومان

بیشتر افراد در زندگی خود هدف‌گذاری‌های متنوع و انضباط شخصی مشخصی دارند. از هرکسی که بپرسید افق‌های روشن‌تری برای خودش می‌خواهد و برنامه‌های زیادی برای رسیدن به آن‌ها دارد.

مثلاً ورزش‌کردن یا قرارگرفتن در یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن و رسیدن به شرایط بدنی دلخواه، قبولی در آزمونی مانند کارشناسی ارشد، خرید یک ماشین تازه، شروع آموزش یک ساز یا هر چیز دیگری اما تعداد کمی از افراد را می‌بینیم که این اهداف را عملی کرده‌اند و توانسته‌اند تحول مطلوب خود را در زمان مشخص ایجاد کنند.

این موضوع می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از محدودیت‌های اجتماعی، اقتصادی و … گرفته تا هدف‌گذاری غیرواقعی اما دانیل والتر در اینجا یک موضوع مهم شخصی را در نرسیدن به اهداف مدنظر قرار داده است.

عدم وجود انضباط، او معتقد است داشتن انضباط شخصی یک قدرت مهم است. قدرتی که می‌تواند سرعت شما را در رسیدن به اهدافتان تا اندازه‌ی زیادی افزایش دهد. اگر به این موضوع علاقه‌مندید قدرت انضباط شخصی را بخوانید و به آموزه‌های آن فکر کنید.

قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر
قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر

هرآنچه باید درباره کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی بدانیم:

کتاب قدرت انضباط شخصی کتابی نوشته‌ی والتر دانیل در حوزه‌ی مدیریت فردی و موفقیت در کسب‌وکار است که اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ به زبان انگلیسی منتشر شد. این کتاب همان‌طور که از نامش پیداست درباره‌ی اهمیت داشتن نظم و انضباط در کارها صحبت می‌کند و سعی می‌کند اهمیت این موضوع را در ذهن خواننده جا بیندازد.

آنچه دنیل والتر در این کتاب به آن اشاره می‌کند مسئولیت‌پذیری است، پذیرفتن مسئولیت تمام لحظاتی که در حال گذراندن آن‌ها هستید و در ادامه مسئولیت تمام لحظاتی که در آینده خواهید داشت. این مسئولیت‌پذیری در ادامه باعث خواهد شد بیشتر اهمیت دهید، بیشتر تلاش کنید و کمتر تحت‌تأثیر یکسری عوامل بیرونی کندکننده قرار بگیرید.

نظم و انضباط شخصی از جمله مواردی است که وقتی به سراغ کارنامه افراد موفق می‌رویم بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌خورد. شاید کتاب‌ها و دوره‌های موفقیت پر باشد از برنامه روتین افراد مشهوری مانند استیو جابز و بیل گیتس؛ اما سؤال اینجاست که این انضباط شخصی چیست؟

چطور می‌توانیم آن را ایجاد کنیم؟

اصلاً ایجاد شدنی است یا به‌صورت موروثی انتقال می‌یابد؟

راه و آزمایش علمی وجود دارد تا بتواند پدیده انضباط شخصی را توضیح دهد؟

راه‌هایی برای رسیدن به انضباط شخصی وجود دارد که مطابق تحقیقات علمی باشد؟

شاید همین سؤال‌ ها بودند که والتر را بر آن داشت تا کتابی با همین موضوع بنویسد و کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی خلق شد.

“کورت کوپمیر شخصی است که بیش از ۵۰ سال درباره موفقیت مطالعه و تحقیق کرده و چندین کتاب درباره موفقیت نوشته.

او روزی وقتی با برایان تریسی مدرس و نویسنده انگیزشی جلسه داشت، تریسی از او می‌خواهد تا درباره راز و رمزهای موفقیتی که در طی سالها کسب کرده توضیح دهد. کوپمیر در پاسخ می‌گوید من تاکنون ۹۹۹ راه موفقیت کشف کرده‌ام اما هیچ‌کدام از آن‌ها بدون داشتن انضباط شخصی تأثیری ندارد.”

قدرت انضباط شخصی یکی از کتاب‌های پرفروش ۲۰۲۰ است. دنیل والتر که خودش فارغ‌التحصیل رشته علوم اعصاب شناختی است به دلیل ارتباط نزدیک رشته‌اش با روانشناسی، از روان‌شناسی سر درمی‌آورد.

تحصیلات او باعث شده تا نوشته‌های کتابش نیز بو و رنگ علمی بگیرند. اگر چند فصل کتاب را تورق کنید متوجه استفاده نویسنده از مثال‌ها و تحقیقات علمی خواهید شد. از مزایای کتاب حاضر، دسته‌بندی منظم مباحث است. نویسنده در ابتدای کار با نظم خاصی وارد موضوع می‌شود و این نظم و فهرست‌بندی مناسب باعث ایجاد جذابیت بیشتر کتاب شده است.

به‌طور مثال والتر در فصل اول در مورد این قضیه صحبت می‌کند که آیا انضباط یک صفت ارثی است یا اکتسابی؟ در فصل دوم به مزایای انضباط شخصی می‌پردازد و در فصل سوم علت‌های مقاومت افراد نسبت به ایجاد تغییر را واکاوی می‌کند.

از فصول و نکات مثبت کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی بررسی تله‌های شناختی است که باعث می‌شود ما نتوانیم انضباط شخصی خود را ایجاد کنیم. یا اگر آن را ایجاد کردیم نتوانیم آن را نگه‌داریم. کتاب درعین‌حال که افراد را تشویق می‌کند تا راه‌های علمی و منطقی برای ایجاد و حفظ انضباط شخصی را در پیش بگیرند سعی می‌کند تا به‌صورت منطقی نیز به قضیه نگاه کند.

نویسنده کاملاً متوجه این نکته است که رسیدن به انضباط شخصی می‌تواند چالش‌ها و سختی‌های خاص خود را داشته باشد. از همین رو مانند کتب روانشناسی زرد صرفاً بر سر مخاطب فریاد نمی‌کشد که تو می‌توانی، بلکه برعکس او هم چالش‌ها را به رسمیت می‌شناسد هم احتمال شکست خوردن را.

نگاه واقع‌نگرانه و به‌دور از هیجانات غیرمنطقی باعث شده تا مخاطب احساس راحتی بیشتری با کتاب داشته باشد و به توصیه‌های کتاب با دلگرمی بیشتری عمل بکند. کتاب در کنار استفاده از مثال‌ها و تحقیق‌های علمی به سراغ نمونه‌هایی از انضباط شخصی رفته که توانسته‌اند تا به امروز موفق عمل کنند.

برای مثال نویسنده سراغ فنون تکاوران دریایی می‌رود و از آن‌ها سخن می‌گوید یا به سراغ راهبان بودائی و مکتب ذن می‌رود و روش‌ها و سبک‌های نظم شخصی آن‌ها را برای مخاطب مثال میزند. نویسنده هم‌چنین یک فصل از کتابش را به مراقبه و رابطه آن با نظم شخصی اختصاص داده و آموزش‌های کوتاهی از مراقبه را برای مخاطب شرح می‌دهد.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد میدهیم:

دنیل والتر تلاش کرده تا کتابش ساده و همه‌فهم باشد به‌گونه‌ای که بتواند تمام بازه‌های سنی مختلف را در برگیرد. علاقه‌مندان به روش‌های برنامه‌ریزی با شنیدن کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی تکنیک و توصیه‌هایی را می‌آموزند که می‌تواند برایشان مفید باشد.

این کتاب می‌تواند هدیه مناسبی برای جوانان یا نوجوانانی باشد که تازه می‌خواهند راه خود را شروع کنند و به دنبال ایجاد عادات خوبی برای خود هستند.

قدرت انضباط شخصی | توانایی که شما را به اهداف خود نزدیک تر میکند
قدرت انضباط شخصی | توانایی که شما را به اهداف خود نزدیک تر میکند

خویشتن یابی یا مراقبه چه توانایی هایی به ما میدهد؟:

  • مراقبه توانایی شما برای تمرکز روی کاری که دارید انجام می‌دهید را افزایش می‌دهد. همین‌طور باعث افزایش توانایی شما در گرفتن تصمیم‌های منطقی می‌شود. این توانایی باعث می‌شود که از لذت‌های کوتاه‌مدت و موقتی عبور کنید تا بتوانید به لذایذ و اهداف بلندمدت برسید. با انجام مراقبه، چالش‌های زندگی روزمره از بین نمی‌روند بلکه شما نحوه مدیریت صحیح آن‌ها را فرامی‌گیرید.
  • مراقبه به شما این توانایی را می‌دهد که با نگرشی منطقی و آرام، به رویدادهای بسیار بد زندگی پاسخ دهید. اگر هنوز در مورد مراقبه تردید دارید باید گفت شواهد علمی زیادی درباره‌ی مزایای این کار وجود دارد. مجله پاناس پژوهشی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد برای درک تأثیرات مراقبه به هفت روز زمان نیاز است.

قسمت هایی از کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی که با آن ها روبه رو میشویم:

تکاوران نیروی دریایی منظم‌ترین افراد در جهان هستند. پیوستن به جمع تکاوران نیروی دریایی بسیار دشوار است چرا که فرایند پذیرش در این نیرو به آموزش بسیار سختی نیاز دارد و بیشتر سربازانی که این برنامه آموزشی را شروع می‌کنند قبل از پایان مرحله اول، آن را ترک می‌کنند.

سربازانی که آموزش خود را کامل می‌کنند می‌فهمند که ذهن، قدرتمندتر از آن چیزی است که قبلاً تصور می‌کردند. از آنجا که آن‌ها از توان ذهنی لازم برای موفقیت به عنوان یک تکاور نیروی دریایی برخوردار شده‌‌اند، برای موفق شدن در هر مأموریتی که به آن اعزام می‌شوند، مجهز هستند. در این کتاب به برخی از استراتژی‌هایی که در طول آموزش تکاوران مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره شده است.

یکی از معروف‌ترین معابد بودایی ذن در جهان، معبد شائولین در چین است. در تاریخ آمده است که این معبد حدود ۱۵۰۰ سال پیش و هنگامی‌که یک معلم بودایی به نام بودابادرا از هند وارد چین شد، تأسیس شد.

او به این نتیجه رسید که تعالیم بودایی باید از استاد به یادگیرنده منتقل شود. پیش از این، راهبان بودایی معمولاً به تفسیرهای مکتوب و متون مقدس متکی بودند. امپراطور چین از ایده بودابادرا تحت تأثیر قرار گرفت و در نتیجه بودجه لازم برای ساخت معبد را در اختیار وی قرار داد.

راهبان نه تنها در امور معنوی بلکه در ورزش‌های رزمی نیز آموزش می‌دیدند و تا به امروز نیز به دلیل مهارت‌های عالی‌شان در مبارزه،‌ برای بیشتر افراد شناخته شده هستند. به آن‌ها یک سری از حرکت‌های خاص از جمله تکنیک «سر آهنین» آموزش داده می‌شود. راهبی که در این حرکت به کمال رسیده است قادر است با پیشانی خود یک بلوک بتونی را بشکند.

راهبان چنان به تخصص و مهارت می‌رسند که غالباً به سراسر دنیا سفر می‌کنند تا مهارت‌های خود را برای مخاطبان زیادی به نمایش بگذارند. با وجود چندین تخریب و حمله در طول تاریخ، راهبان هنوز در این معبد اقامت دارند. راهبان رأس ساعت ۵ صبح روز خود را شروع می‌کنند و ساعت ۱۱ شب روز آن‌ها به پایان می‌رسد و در این مدت در سه فعالیت اصلی شرکت می‌کنند.

فعالیت‌های ضروری معبد مانند تهیه غذا و نظافت، کونگ‌فو و مطالعه آیین بودا. همه راهبان چندین ساعت در طول روز را به ورزش‌های طاقت‌فرسا و همچنین آموزش‌های سخت معنوی و ذهنی می‌پردازند. آن‌ها از داشتن هرگونه سود و منافع خارج از معبد منع شده‌اند و دارایی‌های مادی بسیار کمی دارند.

هنگامی‌که راهبان به معبد می‌پیوندند، باید سر خود را بتراشند تا از طریق آن به تعالیم بودا سوگند وفاداری یاد کنند و نشان دهند که مایل به ترک وابستگی به دارایی‌های مادی خود هستند. اما راز راهبان بودایی در رسیدن به چنین سطح بالایی از انضباط شخصی چیست؟

“شما می‌توانید هر چیزی که در زندگی‌تان می‌خواهید را داشته باشید به شرطی که برای تلاش کردن آماده باشید و همه چیزهایی که برای رسیدن به مقصد لازم دارید، در بین صفحات این کتاب پنهان شده است. اگر آماده‎‌اید اتلاف وقت برای فعالیت‌های بی‌ثمر را متوقف کنید، پس اصولی که قرار است در این کتاب بخوانید را به کار بگیرید تا بتوانید در شرایط فعلی خود یک تغییر اساسی را تجربه کنید.”

معرفی پارت های کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی:

  1. مقدمه
  2. انضباط شخصی و مباحث زیست شناسی
  3. مزایای انضباط شخصی
  4.  سوگیری وضعیت موجود {چرا در برابر تغییر مقاومت میکنی}
  5. برسی واقعیت،اثر دانینگ_کرو
  6. عادت های روزمره برای بهبود انضباط شخصی
  7. نکاتی برای ایجاد عادت های بهتر
  8. چیزهایی که مانع انضباط شما میشوند
  9. با عدم آسایش به آسایش برسید
  10. بر روی سیستم متمرکز شوید
  11. فلسفه ی ذهن و دستیابی به اهداف
  12. مراقبه برای انضباط شخصی و تمرکز
  13. چرا هرگز نباید سیع کنیم کاری را انجام دهیم
  14. برنده یا بازنده کدام یک هستی؟
  15. عاشق فرایند انجام باشید
  16. چگونه احساسات منفی را به نفع خود به کار گیریم
  17. اصل پارتو و قانون استرجن
  18. چگونگی جلوگیری از فرسودگی
  19. نتیجه گیری

دیگر کتاب های پیشنهادی صوتی در مارکت ام ال ام در این رابطه:

دنیل والتر | نویسنده کتاب قدرت انضباط شخصی
دنیل والتر | نویسنده کتاب قدرت انضباط شخصی

دنیل والتر نویسنده کتاب قدرت انضباط شخصی چه کسی است؟:

دینل والتر نویسنده اهل کانادا است. او فارغ‌التحصیل رشته علوم اعصاب و شناختی از دانشگاه ییل است. والتر بعد از اینکه متوجه علاقه‌اش به نوشتن شد در این راه قدم گذاشت.

والتر شور و شوق خاصی دارد تا تحقیقات و یافته‌هایش را با دیگران در میان بگذارد تا آن‌ها نیز از نتایج کارهایش بهره‌مند شوند. اکثر کارهای والتر حول موضوع خودسازی و بهبود سبک زندگی است. او همچنین برای موضوعاتی نظیر انضباط شخصی، تمرکز، حافظه و اهمال‌کاری کتاب نوشته است.

والتر برای نوشتن کتاب‌هایش تحقیق و سفر می‌کند و بعد از جستجوها کتاب‌های خود را به نگارش درمی‌آورد. کتاب انضباط شخصی والتر در سال ۲۰۲۰ توانست یکی از کتاب‌های پرفروش شود سایر کتاب‌های والتر عبارت‌اند از: غلبه بر اهمال‌کاری، تمرکز ۱۰ دقیقه‌ای، روزت را پس بگیر.

جملات برگزیده و مفهومی از کتاب قدرت انضباط شخصی که میتوانند شما را به خواندن آن تشویق کند:

  • فقط یک تفاوت بین افراد موفق و ناموفق وجود دارد و آن عادت‌هایی است که هر کدام از آن‌ها هر روز دنبال می‌کنند.
  • عادت‌های شما جزئی از شخصیت‌تان هستند و برخی از افراد از اینکه با عادت خاصی شناخته شوند به خودشان افتخار می‌کنند.
  • یک فرد دارای انضباط شخصی، اعتماد به نفس دارد زیرا صرف‌نظر از اینکه در آن لحظه در کجا قرار دارد، می‌داند که بهترین نسخه‌ای از خود است که می‌توانست باشد.
  • افراد به این دلیل به راحتی آزرده می‌شوند که به خود اطمینان ندارند. آن‌ها نمی‌دانند چه کسی هستند یا برای چه هدفی تلاش می‌کنند.
  • شما می‌توانید با شکستن اهداف بلندمدت‌تان به گام‌های کوچک و تعیین هدف‌های روزانه برای خودتان، به آن‌ها برسید. یک رؤیای بزرگ ممکن است دلهره‌آور به نظر برسد.
مشخصات کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی:

کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی دارای حجمی بالغ بر 308 مگابایت است که این حجم،در 19 پارت تقسیم بندی میشود. میانگین حجم هر پارت از کتاب حدودا 18 مگابایت است.

کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی در بازه زمانی 333 دقیقه و 55 ثانیه عرضه شده است. امیدوار هستیم که از گوش دادن به این کتاب لذت ببرید…

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 8.840 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

17 فروش
65.379 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
دیگر کتاب های صوتی
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک کتاب خوان حرفه ای
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
زمان: 333 دقیقه و 55 ثانیه
تعداد پارت: 19 پارت
اندازه: 308 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: همه افراد
برگزارکننده: دنیل والتر
به روز شده در:
متخصص...(:

به ازای هر فروش این محصول 8.840 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات ahmad Other Products

مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن از رولف دوبلی | +555 دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
معمولاً کلید موفقیت برای اکثر افراد اسرارآمیز است و برای دستیابی به آن، زنان و مردان بسیاری در طول قرن‌ها تلاش کرده‌اند. همه ما به دنبال عوامل موفقیت هستیم، اما «رولف دوبلی» در کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» توصیه می‌کند که باید به دلایل شکست و عدم موفقیت نیز توجه کنیم. ناتوانی در [...]
11 فروش
5.0
107.559 تومان
کتاب صوتی روش های کنترل ذهن | خوزه سیلوا
ahmad
ahmad متخصص...(:
اگر می‌خواهید سرشار از آرامش، شادی و اعتماد به نفس شوید کتاب روش کنترل ذهن سیلوا را از دست ندهید. خوزه سیلوا در جدیدترین و پرفروش‌ترین اثر خود سعی دارد به شما کمک کند تا بتوانید از توانایی‌هایی ذهنی و عقلی خود بیشترین استفاده را کنید و گام به گام به سوی آگاهی برتر هدایت [...]
12 فروش
5.0
44.289 تومان
کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها | رابین شارما
ahmad
ahmad متخصص...(:
اگرچه برخی افراد در ساعات عصر روز فعالیت و کارایی ذهنی بیشتری دارند، اما در دنیایی که زندگی از صبح آغاز می‌شود، بیدار شدن زودهنگام بسیار مؤثر برای کامیابی و موفقیت است. همانطور که خواب برای سلامت بدن اهمیت دارد، بیدار شدن زودهنگام نیز در سرزندگی و شادابی فرد تأثیرگذار [...]
19 فروش
5.0
73.149 تومان

محصولات مرتبط Related Products

مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
کتاب صوتی چهار میثاق | دون میگوئل روئیز + 268 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
کتاب حاضر با توصیف چهار اصل اساسی یا چهار میثاق، به خواننده کمک می‌کند تا با رعایت این اصول، زندگی روزانه خود را بهبود بخشد و در نهایت به آرامش درونی دست یابد. این کتاب به صورت گام به گام، راهنمایی می‌کند تا خواننده بتواند این اصول را در زندگی‌اش اعمال کند و از تغییرات […]
13 فروش
5.0
28.860 تومان
کتاب ذهن شما دوست شما نیست از آدام آلوارادو | 98 صفحه pdf
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
کنترل ذهن یک فرایند پیچیده است که ارتباط بین ذهن و عملکردهای مغزی را مدیریت می‌کند. این فرایند شامل توانایی کنترل تمرکز، تصمیم‌گیری، حافظه و احساسات است. کنترل ذهن به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به درستی اندیشیده، تصمیم بگیریم و عمل کنیم. با تمرین و آموزش، می‌توان کنترل ذهن را [...]
12 فروش
5.0
17.649 تومان
کتاب مسیر جادویی شهود از فلورانس اسکاول شین | 30 صفحه pdf
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
هر چند که احساسات و تجربیات ما در طول زمان تغییر کرده و تکامل یافته اند، اما نگاهمان به جهان اطراف همواره تحت تأثیر قرار می‌گیرد. آنچه با چشم درونی خود می‌بینیم، نشان دهنده اتفاقات و وقایعی است که به تازگی رخ داده‌اند یا قرار است رخ دهند. این نگاه درونی ما می‌تواند به ما [...]
11 فروش
5.0
39.849 تومان
افزودن به سبد خرید - 65.379 تومان