شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن از رولف دوبلی | +555 دقیقه کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن از رولف دوبلی | +555 دقیقه
کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن از رولف دوبلی | +555 دقیقه کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن از رولف دوبلی | +555 دقیقه

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن از رولف دوبلی | +555 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
11 فروش
107.559 تومان

معمولاً کلید موفقیت برای اکثر افراد اسرارآمیز است و برای دستیابی به آن، زنان و مردان بسیاری در طول قرن‌ها تلاش کرده‌اند. همه ما به دنبال عوامل موفقیت هستیم، اما «رولف دوبلی» در کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» توصیه می‌کند که باید به دلایل شکست و عدم موفقیت نیز توجه کنیم. ناتوانی در شفاف اندیشی، که این نویسنده آن را به عنوان خطای شناختی توصیف می‌کند، می‌تواند به عنوان یک انحراف اصلی در راه دستیابی به اهداف و موفقیت عمل کند.

این نویسنده در این کتاب اشتباهات معمول و موانعی که در مسیر منطق انسان وجود دارند را توضیح داده و به خواننده در شفاف اندیشی کمک می‌کند. «رولف دوبلی» در کتاب صوتی «هنر شفاف اندیشیدن» هفت گام برای زندگی بی‌خطا را ارائه نمی‌دهد، بلکه تنها کمک می‌کند که چشمان ما را باز کنیم و به خطاهای شناختی که در طول سال‌ها در وجود ما ریشه‌کن کرده‌اند، آگاه شویم.

هنر شفاف اندیشیدن با صدای عادل فردوسی پور
هنر شفاف اندیشیدن با صدای عادل فردوسی پور

درباره کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن:

در طول روز، همه افراد در حال تصمیم‌گیری، فکر کردن و انتخاب کردن هستند. به طور کلی، همه اعمالی که توسط ذهن انجام می‌شود. اما سوال این است که آیا این کار به درستی انجام می‌شود؟ کتاب صوتی “هنر شفاف اندیشیدن” راهنمایی است که به شما کمک می‌کند تا خطاهای ساده ذهنی خود را بهتر بشناسید، از آن‌ها دوری کنید و در نهایت تصمیمات بهتری بگیرید.

این کتاب صوتی از اشتباهاتی که ممکن است هر فرد به آن دام بیفتد، سخن می‌گوید. این اشتباهات در زندگی همه‌ی افراد وجود دارند و در تمام تصمیمات زندگی تاثیر می‌گذارند. اما شما به دلایلی آن‌ها را نمی‌بینید؛ این اشتباهات باعث می‌شوند در نهایت تصمیمات نادرستی بگیرید. به عنوان مثال، ممکن است شما با قاطعیتی نتیجه‌ای بگیرید ولی چند روز بعد به طور کامل به نتیجه متفاوتی برسید و پشیمان شوید.

کتاب صوتی نوشته شده توسط رولف دوبلی، توانایی تغییر و دگرگونی در نگرش و دیدگاه شما را به وجود می آورد. پس از گوش دادن به این اثر، شما نسبت به جهان اطراف خود نگرشی تازه خواهید داشت و تصمیماتی منحصر به فردتری خواهید گرفت.

بعد از انتشار، کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن به زبان های مختلف جهان ترجمه شد و توجه بسیاری از مخاطبان کتاب های روانشناسی و روان‌شناختی را به خود جلب کرد. نویسنده در این کتاب با بیان واضح و صریح، رفتار و شخصیت انسان را تحلیل و بررسی می کند و به شما یادآوری می کند که بسیاری از انتخاب ها به صورت صادقانه و واضح گرفته نمی شوند.

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن، همان‌طور که از نامش مشخص است، به شما آموزش می دهد که در تصمیم گیری های خود صبر و حوصله بیشتری داشته باشید و از زاویه درست به اتفاقات نگاه کنید. رولف دوبلی باور دارد که خطاهای شناختی در طول روز متعدد تکرار می شوند و اجازه تحلیل صحیح شرایط را به شما نمی دهند. اما مطالعه این کتاب شما را از الگوهای ذهنی نادرست خارج می کند تا بتوانید مسائل اطراف خود را به وضوح و روشنی ببینید. فقط کافی است در مسیر رسیدن به کمال و شادی قدم بگذارید و با تلاش و تمرین این مهارت را به دست آورید.

مطالب این کتاب در روزنامه‌های مهم آلمان، هلند و سوئیس هفتگی منتشر می‌شد و سپس در دو کتاب آلمانی منتشر شد. همچنین پس از ترجمه به زبان‌های مختلف، این کتاب در لیست پرفروش‌ترین آثار در کشورهای انگلیس، کره جنوبی، هند، ایرلند، سنگاپور و ایران قرار گرفت.

چرا باید این کتاب صوتی را بشنویم:

شنیدن کتاب صوتی، از مهم‌ترین روش‌هایی است که می‌توان با آن خطاهای شناختی خود را درک کنیم. خطاهای شناختی و تله‌های ذهنی، اصول اساسی روانشناسی هستند که تاثیر قابل‌توجهی در فکر و تصمیم‌گیری ما دارند. به واسطه گوش دادن به کتاب صوتی، ما متوجه این حقیقت می‌شویم و متوجه می‌شویم که هر انتخابی که در زندگی ما داریم، تحت تأثیر این خطاها و تله‌هاست.

هنر شفاف اندیشیدن{شناخت تله های ذهنی خود و طریقه اصلاح آن ها}
هنر شفاف اندیشیدن{شناخت تله های ذهنی خود و طریقه اصلاح آن ها}

خطای شناختی چیست؟

افراد بر اساس فرضیه‌های اشتباهی که در ذهنشان شکل گرفته، خطاهای شناختی یا تله ذهنی را تجربه می‌کنند. این خطاها در طول سال‌ها در جامعه انسانی گسترش یافته و از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شوند. خطاهای شناختی در انسان‌ها به شکل‌های متفاوتی رخ می‌دهند و در بین افراد رایج هستند.

برای بقا، انسان به خطاهای شناختی وابسته است؛ به عبارتی دیگر، او باید به سرعت فکر کند و در صورت لزوم عکس‌العمل نشان دهد. اما همچنین هزینه‌هایی برای انسان وجود دارد. تحلیل و قضاوت هر فرد در موقعیت‌های مختلف تحت تأثیر تله‌های ذهنی قرار می‌گیرد و انسان نمی‌تواند به طور منطقی فکر کند.

روشی قطعی برای درمان خطاهای شناختی وجود ندارد، اما آگاهی از این خطاها به افراد کمک می‌کند تا صبر بیشتری در تصمیم‌گیری صورت دهند. در این صورت، آنها قادر خواهند بود به طور عاقلانه عمل کنند و زندگی خود را تغییر دهند.

چند نمونه خطای شناختی:

اثر هاله ای (هرکسی در اوج زیبا به نظر میرسد): یکی از پدیده‌های روان‌شناختی مورد بررسی در این کتاب، اثر هاله‌ای است. این اشتباه در زمانی رخ می‌دهد که ما یک موضوع چندبعدی را در نظر می‌گیریم، اما فقط به یک بعد آن تمرکز می‌کنیم و بر اساس این یک بعد، سایر ابعاد را قضاوت می‌کنیم.

گروه اندیشی (فاجعه دنباله روی): خطای شناختی دیگری که در کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن به آن اشاره شده است، گروه‌اندیشی است. این پدیده ما را از اعلام نظر مخالف باز می‌دارد. گروه‌اندیشی ما را از توانایی مخالفت با دیگران محروم می‌کند و باعث می‌شود تا علی رغم میل خود، با نظر جمعی همراه شویم.

خطای بقاء (چرا باید به قبرستان ها سر بزنی؟): خطای بقاء دیگری که در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد، تله‌ذهنی عنوان شده است. این تله مانع می‌شود تا ما احتمال پیروزی در یک رویداد را با احتمال شکست در آن مقایسه کنیم. به عبارت دیگر، خطای بقاء مانع می‌شود تا در ابتدای انجام یک کار، شکست را به عنوان یک اتفاق احتمالی در نظر بگیریم؛ در اکثر موقعیت‌های مشابه، ذهن ما فقط به موفقیت و پیروزی در آن کار توجه می‌کند.

توهم کنترل (کمتر از چیزی که فکر می‌کنی در اختیار توست): توهم کنترل به رفتاری گفته می‌شود که ما تصور می‌کنیم کنترل تمام کارها و اتفاقات در دست ماست. اغلب ما باور داریم که می‌توانیم هر وضعیتی را کنترل کنیم و هیچ‌گاه متغیرهای خارجی را در نظر نمی‌گیریم.

خطای بیش اعتمادی (دانش و توانایی‌های خودت را دست بالا می‌گیری): خطای بیش اعتمادی به دلیل اعتماد بیش از حد به دانش خود شکل می‌گیرد. این خطا در نتیجه تفاوت بین آنچه می‌دانیم و آنچه فکر می‌کنیم می‌دانیم، به وجود می‌آید و بیشتر در میان افراد با سواد و متخصص دیده می‌شود.

تایید اجتماعی (اگر میلیون‌ها نفر چیز احمقانه‌ای می‌گویند، آن چیز همچنان احمقانه است): در کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن به خطای ذهنی–شناختی دیگری نیز اشاره شده است و آن تله تایید اجتماعی است. این خطا یکی از خطاهای رایج در بین انسان‌ها است و ما در طول زندگی خود بارها با آن مواجه می‌شویم. خطای تایید اجتماعی زمانی شکل می‌گیرد که تعداد زیادی از افراد رفتاری مشابه داشته باشند. این شرایط پیام‌های نادرستی را به مغز ما منتقل می‌کند تا تعداد افراد را به معیار درستی این رفتار قرار دهیم.

ترجمه کتاب هنر شفاف اندیشیدن به زبان فارسی:

کتاب صوتی «هنرشفاف اندیشیدن» اثر رولف با ترجمه‌ی «بهزاد توكلي نیشابوری»، «عادل فردوسی پور» و «علی شهروز ستوده» در سال 1394 توسط نشر چشمه منتشر شد. نسخه الکترونیکی آن در سایت ام ال ام برای خرید و دانلود قابل دسترس است. «عادل فردوسی پور» به همراه سایر مترجمان، این اثر را از انگلیسی به فارسی ترجمه کرده و به اختیار خوانندگان فارسی‌زبان قرار داده‌اند. در مقدمه‌ی کتاب «هنر شفاف اندیشیدن»، «عادل فردوسی پور» نوشته‌ی «رولف دوبلی» را به ارمغان آورده است.

در این کتاب، «رولف دوبلی» تلاش می‌کند با استناد به مطالعات، تحقیقات و تجربیات شخصی‌اش، اصلی‌ترین خطاهای انسانی را شناسایی، بازخوانی و معرفی کند. او در جهان‌بینی خود درباره‌ی خطاهای شناختی صحبت کرده و با استدلال‌ها و استنتاج‌های منطقی، نشان داده که این خطاها چگونه بر عملکرد انسان تأثیر می‌گذارند. نویسنده می‌گوید که این کتاب برای یافتن شادمانی و مسیرهای رسیدن به خوشبختی و موفقیت نیست، بلکه نشانگر نگرشی متفاوت به عملکرد انسانی است.

این کتاب یک شوک خلاقانه است که به ذهن کمک می‌کند تا انباشت‌های زاید را زدوده، پیش‌فرض‌های ساختگی را شناسایی کرده و از اشتباهات متداول و موقعیت‌های کاذبی که به‌واسطه‌ی خطاهای ذهنی دچارش می‌شویم، جلوگیری کند. این کتاب به بررسی و شناخت دقیق‌تر خطاهای انسانی می‌پردازد که در زندگی و کارکردهای مختلف و متضادی دارند. برخی از این خطاها انسان را از خطر نابودی نجات می‌دهند و برخی دیگر مانع از خردورزی و شفاف‌اندیشی می‌شوند. درک فرایند اندیشیدن و دام‌هایی که ذهن در مسیر آن قرار می‌گیرد، کار آسانی نیست و به همین دلیل است که «رولف دوبلی» کتابش را هنر شفاف اندیشیدن نامگذاری کرده است.

هنر شفاف اندیشیدن ترجمه شده توسط «بهزاد توكلي نیشابوری»، «عادل فردوسی پور» و «علی شهروز ستوده»
هنر شفاف اندیشیدن ترجمه شده توسط «بهزاد توكلي نیشابوری»، «عادل فردوسی پور» و «علی شهروز ستوده»

در بخشی از کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن میشنویم:

کریس ۳۵ ساله است و در رشته‌ی فلسفه‌ی اجتماعی تحصیل کرده است. او از هنگامی که نوجوان بود به کشورهای در حال توسعه علاقه‌مند بوده است. بعد از فارغ‌التحصیلی، دو سال برای صلیب سرخ در افریقای غربی کار کرد و سپس سه سال در مقر آن در ژنو بود. در آن سازمان، به ریاست بخش کمک به افریقا ارتقا پیدا کرد. سپس مدرک ام بی ای خود را گرفت و پایان‌نامه‌اش را در مورد مسئولیت اجتماعی جمعی نوشت.

سوال این است که آیا کریس در یک بانک بزرگ کار می‌کند یا نه. برخی مردم بر این باورند که کریس در بانک بزرگی کار می‌کند و همچنین ریاست سازمان جهان سوم بر عهده‌ی او است. اما این باور غلط است. بر اساس گزینه‌ی ب، علاوه بر اینکه کریس در بانک بزرگی کار می‌کند، شرایط اضافی نیز در آن اعمال شده است. این گزینه اشتباه است، زیرا کارمندانی که در سازمان جهان سوم یک بانک کار می‌کنند، تنها یک زیرمجموعه‌ی کوچک از کارمندان بانک هستند.

بنابراین، گزینه الف احتمالاً بیشتر است. وقتی یک زیرمجموعه از یک مجموعه بزرگتر جلوه می‌کند، خطای هم‌زمانی رخ می‌دهد. این پدیده توسط دانیل کانمن و آموس تورسکی، برندگان جایزه نوبل، به طور مفصل مورد مطالعه قرار گرفته است و به عنوان تعریف صحیحی برای این پدیده می‌تواند باشد.

ما به سادگی در خطای هم‌زمانی گیر می‌افتیم، زیرا به داستان‌های “باورکردنی” و “محتمل” تمایل داریم. هر چه کریس، کارمند گروه‌های کمک به افریقا، باورپذیرتر، مؤثرتر یا روشن‌تر تصویر شود، خطر انجام استدلال غلط بیشتر می‌شود. اگر مسئله را به شکل متفاوتی بیان می‌کردم، جزئیات اضافی بیش از حد لازم در نظر گرفته می‌شد. به عنوان مثال، آیا کریس در بانک کار می‌کند یا در بانکی در نیویورک کار می‌کند و دفتر او در طبقه بیست و چهارم و مشرف به پارک مرکزی قرار دارد، کدام گزینه محتمل‌تر است؟

یک مثال دیگر: کدام گزینه محتمل‌تر است؟ الف) فرودگاه سیاتل تعطیل شده و پروازها لغو شده‌اند یا ب) فرودگاه سیاتل به خاطر بدی آب‌وهوا تعطیل شده و پروازها لغو شده‌اند؟ الف یا ب؟ پاسخ صحیح را می‌دهید. گزینه الف احتمالاً بیشتر است، زیرا در گزینه ب، شرط اضافه‌ای درباره بدی آب‌وهوا اعمال شده است، در حالی که دلیل تعطیلی فرودگاه می‌توانست یک تهدید به بمب‌گذاری، یک حادثه یا یک اعتصاب باشد. با این حال، وقتی با یک داستان “محتمل” روبرو می‌شویم، به این نکته توجه نمی‌کنیم. حالا که شما این موضوع را می‌دانید، آن را با دوستان خود امتحان کنید. به احتمال زیاد، بیشتر آن‌ها گزینه ب را انتخاب خواهند کرد.

نکوداشت های کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن:

اگر قصد دارید خطاهای شناختی را کاهش دهید، این کتاب را مطالعه کنید. آیریس بونه، استاد و رئیس مدرسه هاروارد کندی، در این کتاب به بررسی دوبلی رایج‌ترین شکست‌های تصمیم گیری ما می‌پردازد و نحوه مقابله با آن‌ها را آموزش می‌دهد. رابرت سیالدینی، نویسنده کتاب تأثیر، نیز در این کتاب به بررسی جدی استدلال‌ها و خطاهای شناختی که به اشتباهات مکرر افراد، مشاغل و ملت‌ها منجر می‌شود، می‌پردازد.

این کتاب، به جای ارائه دستورالعمل‌های خوشبختی، به ما یاد می‌دهد که چگونه از خود ناراحت و ناراضی نباشیم. خلاصه این کتاب نثری ساده و جذاب دارد و با بررسی پیش فرض‌ها، سوگیری و توهماتی که در فرایندهای تفکر و تصمیم گیری ما در روابط تجاری و شخصی تأثیر می‌گذارند، ما را آشنا می‌کند. این اشتباهات می‌توانند برای ما به عنوان افراد و به عنوان یک جامعه هزینه‌بر باشند. (فایننشال تایمز)

نقد کتاب هنر شفاف اندیشیدن:

بسیاری از خوانندگان و شنوندگان کتاب هنر شفاف اعتقاد دارند که این اثر بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند زندگی افراد را تغییر دهد. آن‌ها باور دارند که تکرار بعضی از اشتباهات و خطاهای شناختی در طول زندگی، موفقیت را دشوار می‌کند.

مخاطبان این اثر معتقدند که انسان با شناخت تله‌های شخصیتی، می‌تواند در زندگی انتخاب‌های درستی داشته باشد. اما در عین حال، برخی از افراد دوبلی را یک سارق ادبی باهوش می‌دانند که بسیاری از مثال‌های خود را از منابع دیگر کپی‌برداری کرده است. به هر حال، رولف دوبلی و کتاب او نیز مانند هر نویسنده و اثر دیگری، طرفداران و مخالفان خود را دارند.

اگرچه برخی افراد نظرات منفی درباره این کتاب دارند، اما تاثیر آن در زندگی بسیاری از خوانندگان این اثر نادیده گرفته نمی‌شود.

کتاب های صوتی دیگر در مارکت ام ال ام:

عادل فردوسی پور مترجم و گوینده کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن
عادل فردوسی پور مترجم و گوینده کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن

فصل هایی از کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن شامل بخش های زیر می شوند:

  • چرا باید به قبرستان ها سر بزنیم؟
  • ایا دانشگاه هاروارد شما را باهوش تر نشان میدهد؟
  • چرا باید گذشته را فراموش کنیم؟
  • نوشیدنی مجانی و قبول نکن
  • جگر گوشه های خودت را بکش
  • تسلیم مرجعیت نشو
  • دوستان سوپر مدل خودت را در خانه رها کن
  • جای نقشه غلط رو به نبودن نقشه ترجیح میدی
  • چرا نابرد رنج گنج میسر نمیشه باید گوش های شما رو تیز کنه
  • حتی داستان های واقعی هم افسانه اند
عادل فردوسی پور مترجم و گوینده کتاب هنر شفاف اندیشیدن را بهتر بشناسیم؟

عادل فردوسی پور در تاریخ ۳ اکتبر ۱۹۷۴ میلادی (۱۱ مهر ۱۳۵۳ شمسی) به دنیا آمد. اصالت او به شهر رفسنجان کرمان بازمی‌گردد، اما در شهر تهران به دنیا آمد. او فوق لیسانس مهندسی صنایع را از دانشگاه صنعت شریف دریافت کرده است و در کنار آن، دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران را نیز در حال اجرا و ترجمه کتاب می‌باشد. پدر او در رشته مهندسی برق تحصیل کرده است و علاوه بر او، یک خواهر و برادر کوچکتر نیز دارد.

عادل فردوسی پور علاقه زیادی به فوتبال دارد و رویای او این است که در دنیای نشریات ورزشی قدم بگذارد و با مجله دنیای ورزش همکاری کند. در دوران جوانی، او هر هفته تلاش بسیاری می‌کرد تا به این هدف برسد. اعضای خانواده او اهل فوتبال نبودند، اما عادل علاقه زیادی به این ورزش داشت و با مشکلاتی مواجه می‌شد تا پدر را مجبور کند او را به استادیوم ببرد. با تلاش فراوان، رویاهای او در سال ۱۳۷۷ با گزارش جام جهانی فوتبال به حقیقت پیوست و بعد از آن به عنوان گزارشگر بازی‌های زنده ایران و خارج از کشور انتخاب شد.

اما شهرت او به دلیل برنامه تلویزیونی نود بود که در سال ۱۳۷۸ در صدا و سیما پخش شد. در شروع برنامه نود، عادل فردوسی پور تنها ۲۹ سال سن داشت و با ایده یک برنامه ایتالیایی و موافقت مسئولان صدا و سیما، موفق شد برنامه را در شبکه سه پخش کند. علاوه بر این، برنامه نود جزو بهترین و مخاطب‌ترین برنامه‌های ورزشی بود که در سال‌های اجرا به شهرت بسیار زیادی رسید.

رولف دوبلی نوسینده کتاب هنر شفاف اندیشیدن
رولف دوبلی نوسینده کتاب هنر شفاف اندیشیدن
رولف دوبلی نویسنده کتاب هنر شفاف اندیشیدن چه کسی است؟

رولف دوبلی در ۱۵ ژوئیه ۱۹۶۶ در سوئیس به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشته MBA ادامه داد و در نهایت فارغ‌التحصیل رشته فلسفه اقتصاد از دانشگاه سنت گالن شد. او تاجیک از شخصیت‌های برجسته در عالم فلسفه و همچنین یکی از افراد تاثیرگذار در حوزه اقتصاد است. دوبلی کتاب‌های موفقی را نوشته است و به خاطر کتاب “هنر شفاف اندیشیدن” شهرت دارد. او یک کارآفرین و نویسنده سوئیسی است و همچنین یکی از بنیان‌گذاران شرکتی است که در زمینه خلاصه‌نویسی کتاب‌ها فعالیت می‌کند. دوبلی تلاش می‌کند تجربیات و تحقیقات خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و به همین دلیل کتاب “هنر شفاف اندیشیدن” را نوشته است.

جزئیات کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن:

در سایت مارکت ام ال ام، کتاب صوتی “هنر شفاف اندیشیدن از رولف دوبلی” با قیمت مناسبی برای شما عزیزان قرار گرفته است. این کتاب صوتی شامل 104 پارت است و حجم کلی آن حدوداً 509 مگابایت است. همچنین، هر پارت حدود 5.5 مگابایت حجم دارد. این کتاب صوتی به مدت 555 دقیقه در سایت قرار گرفته است و به طور متوسط، هر پارت 5 دقیقه طول می‌کشد. امیدوارم با گوش دادن به این کتاب صوتی با گویندگی دلنشین عادل فردوسی پور، لذت ببرید و از آموزش‌های موجود در آن بهره‌برداری کنید تا در زندگی خود بهتر عمل کنید. به امید روزهای بهتر در آینده.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 14.540 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

11 فروش
107.559 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
کتاب های صوتی دیگر
کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن از رولف دوبلی | +555 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 555 دقیقه و 36 ثانیه
تعداد پارت: 104 پارت
اندازه: 509 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: همه افراد
برگزارکننده: رولف دوبلی
به روز شده در:
متخصص...(:

به ازای هر فروش این محصول 14.540 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات ahmad Other Products

مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
بیشتر افراد در زندگی خود هدف‌گذاری‌های متنوع و انضباط شخصی مشخصی دارند. از هرکسی که بپرسید افق‌های روشن‌تری برای خودش می‌خواهد و برنامه‌های زیادی برای رسیدن به آن‌ها دارد. مثلاً ورزش‌کردن یا قرارگرفتن در یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن و رسیدن به شرایط بدنی دلخواه، قبولی [...]
17 فروش
5.0
65.379 تومان
کتاب صوتی روش های کنترل ذهن | خوزه سیلوا
ahmad
ahmad متخصص...(:
اگر می‌خواهید سرشار از آرامش، شادی و اعتماد به نفس شوید کتاب روش کنترل ذهن سیلوا را از دست ندهید. خوزه سیلوا در جدیدترین و پرفروش‌ترین اثر خود سعی دارد به شما کمک کند تا بتوانید از توانایی‌هایی ذهنی و عقلی خود بیشترین استفاده را کنید و گام به گام به سوی آگاهی برتر هدایت [...]
12 فروش
5.0
44.289 تومان
کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها | رابین شارما
ahmad
ahmad متخصص...(:
اگرچه برخی افراد در ساعات عصر روز فعالیت و کارایی ذهنی بیشتری دارند، اما در دنیایی که زندگی از صبح آغاز می‌شود، بیدار شدن زودهنگام بسیار مؤثر برای کامیابی و موفقیت است. همانطور که خواب برای سلامت بدن اهمیت دارد، بیدار شدن زودهنگام نیز در سرزندگی و شادابی فرد تأثیرگذار [...]
19 فروش
5.0
73.149 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
بیشتر افراد در زندگی خود هدف‌گذاری‌های متنوع و انضباط شخصی مشخصی دارند. از هرکسی که بپرسید افق‌های روشن‌تری برای خودش می‌خواهد و برنامه‌های زیادی برای رسیدن به آن‌ها دارد. مثلاً ورزش‌کردن یا قرارگرفتن در یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن و رسیدن به شرایط بدنی دلخواه، قبولی [...]
17 فروش
5.0
65.379 تومان
افزودن به سبد خرید - 107.559 تومان