شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب ذهن شما دوست شما نیست از آدام آلوارادو | 98 صفحه pdf کتاب ذهن شما دوست شما نیست از آدام آلوارادو | 98 صفحه pdf
کتاب ذهن شما دوست شما نیست از آدام آلوارادو | 98 صفحه pdf کتاب ذهن شما دوست شما نیست از آدام آلوارادو | 98 صفحه pdf

کتاب ذهن شما دوست شما نیست از آدام آلوارادو | 98 صفحه pdf

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
12 فروش
17.649 تومان

کنترل ذهن یک فرایند پیچیده است که ارتباط بین ذهن و عملکردهای مغزی را مدیریت می‌کند. این فرایند شامل توانایی کنترل تمرکز، تصمیم‌گیری، حافظه و احساسات است. کنترل ذهن به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به درستی اندیشیده، تصمیم بگیریم و عمل کنیم. با تمرین و آموزش، می‌توان کنترل ذهن را بهبود داد و استفاده بهینه از ظرفیت های ذهنی خود را فراهم کرد. حال باید دانست که چرا ذهن شما دوست شما نیست

چگونه متوجه شوید که ذهن شما دوست شما نیست
چگونه متوجه شوید که ذهن شما دوست شما نیست

۱. آیا ذهن شما به طور خودکار به فکرهای منفی می‌اندیشد؟
۲. آیا ذهن شما دوست شماست؟
۳. آیا ذهن شما به ترس‌ها و نگرانی‌هایتان پاسخ می‌دهد؟
۴. آیا قادر به کنترل و تغییر افکار خود هستید؟
۵. آیا تمرین تمرکز و توجه به تنفس به شما کمک کرده است تا از تفکرات منفی فرار کنید؟

ذهن شما دوست شما نیست

ذهن ما ابزاری قدرتمند برای تفکر، تصمیم‌گیری و ایجاد ایده‌های خلاق است. اما زمانی که با ذهن خود همدرد و همراه نیستیم، می‌تواند به یک دشمن تبدیل شود. ذهن ما ممکن است به طور خودکار منفی فکر کند، از قضاوت سریع استفاده کند و به ترس‌ها و نگرانی‌هایمان پاسخ دهد. بنابراین، ارتباط صحیح با ذهنمان به معنای توانایی درک این است که افکار ما تنها نظرات است و نه حقایق واقعی، و این که ما قادر به کنترل و تغییر افکار خود هستیم. باید به یاد داشته باشیم که ذهن ما همیشه دوست ما نیست.

برای ارتباط صحیح با ذهنمان، می‌توانیم از تکنیک‌های مختلفی مانند آگاهی و حضور در لحظه استفاده کنیم. این تکنیک‌ها به ما کمک می‌کنند تا به افکارمان توجه کنیم، بدون اینکه به آنها پیوسته و آنها را ارزیابی کنیم. ما می‌توانیم این افکار را ببینیم، آنها را قبول کنیم و سپس آنها را رها کنیم. همچنین، تمرین در تمرکز و توجه به تنفس می‌تواند به ما کمک کند تا به حالت آرامی دست پیدا کنیم و از تفکرات منفی فرار کنیم. با ارتباط صحیح با ذهنمان، می‌توانیم بهترین نسخه از خودمان را به وجود بیاوریم و به رشد و توسعه شخصی خود بپردازیم.

ذهن ما یک ابزار است که می‌توانیم به طور فعال آن را کنترل کنیم. با آگاهی بیشتر درباره عملکرد ذهنمان و استفاده از روش‌هایی مانند مدیتیشن و تمرکز، می‌توانیم بهبود قابل توجهی در زندگی خود داشته باشیم و به هدف‌هایمان نزدیک‌تر شویم.

آدام الوارادو نویسنده کتاب ذهن شما دوست شما نیست
آدام الوارادو نویسنده کتاب ذهن شما دوست شما نیست

آدام الوارادو نویسنده کتاب ذهن شما دوست شما نیست چه کسی است؟

آدام آلوارادو یک نویسنده آمریکایی است. آدام آلوارادو نویسنده کتاب ذهن شما دوست شما نیست فردی است که نه یک پزشک است و نه یک روانشناس آدام الوارادو کسی است که  تجربه شدید افسردگی داشته و در پی یک حادثه تصمیم می گیرد که خود را از افسردگی نجات دهد و ثمره آن نوشتن کتاب ذهن شما دوست شما نیست، است.

آدام الوارادو (Adam Alvarado) یک فرد تجربه‌کرده از افسردگی شدید است، اما نه پزشک و نه روانشناس. پس از وقوع یک حادثه، او تصمیم می‌گیرد خود را از دام افسردگی نجات دهد.

سایر فایلهای مرتبط با ذهن در مارکت ام ال ام:

بخشی از کتاب ذهن شما دوست شما نیست را بخوانید:

از کجا شروع کنم؟ چه چیزی باعث شد که به این سفر بروم؟ چه چیزی مرا از افسردگی سرخوردگی که مدت‌ها با آن رنج می‌بردم، خارج کرد و باعث شد تا نگاه منفی‌ای که تا اینجا نسبت به دنیا داشتم را کنار بگذارم؟ تصویری از یک مرد به یاد می‌آورم… تا حالا به زندگی اجازه داده بودم که خود به خود جریان پیدا کند. هر روز صبح از خواب بیدار می‌شدم و بی‌اطلاع از اینکه کیستم، حالم چطور است و چرا، بدون شناختی از شخصیت درونی و بدون آگاهی از بدنم که همیشه برایم مبهم بود، زندگی می‌کردم.

تمام عمر غم‌ها را درون خود نگه داشته بودم. شاهد فرصت‌هایی بودم که بی‌جواب می‌ماندند و من از زندگی لذتی نمی‌بردم. در واقع از زندگی متنفر بودم. خجالت و نارضایتی از شرایطم باعث شد تا نسبت به همه نفرت داشته باشم. حتی حاضر نبودم قبول کنم که شاید از همه چیز آگاهی ندارم. نمی‌دانستم چه چیز درست است و چه چیز نادرست. نمی‌دانستم کیستم. از زندگی چیزی نمی‌دانستم. این واقعاً دردناک بود. شخصیتم برایم رنج‌آور بود. دردآور بود. و من را از درون می‌خورد.

همیشه در ذهنم حضور داشت و همیشه در افکارم بود. من دوست‌داشتنی و جذاب نیستم. من کافی خوب نیستم. بنابراین همین‌طور دست و پا می‌زدم. روزهایی بود که درهم شکسته می‌شدم، شب‌هایی که گریه می‌کردم. هفته‌ها می‌گذشت، بدون اینکه لبخندی زده باشم. گاهی خیلی غمگین، سراسیمه و هراسان بودم به حدی که حتی نمی‌خواستم از خانه بیرون بروم، به کلاسم بروم، خرید کنم یا حتی وقتی را با دوستانم بگذرانم. من همین‌طور زندگی می‌کردم.

بیست و چند سال به این شکل زندگی می‌کردم. در ترس، خشم و ناامیدی… در این مدت گاهی شادی وجود داشت (یا بهتر بگویم چیزی که من شادی می‌پنداشتم) اما بیشتر اوقات غمگین بودم. کارهایی بود که باید انجام می‌دادم به اقتضای سنم، اما برای انجام آنها اشتیاقی نداشتم. بطور ذاتی و درونی توان انجام آنها را در خودم نمی‌دیدم. در دانشگاه چیزهایی یافتم که قبلاً نداشتم… دوستانی که من را به همان شکلی که هستم می‌پذیرفتند و دختری که مدتی عاشقم بود… اما همه چیز تغییر می‌کند.

گاهی این تغییرات ناگهانی است. از آن تغییرات و از آنچه از دوستان، روابط، خانواده و زندگیم می‌دانستم، خودم را دلشکسته و رنجیده خاطر می‌یابم. در کنترل احساسات، عواطف و افکارم کاملاً ناتوانم. انگار متحمل باری شده‌ام که مرا به قعر غم می‌برد. جایی که قبلاً تجربه نکرده بودم. در بدترین لحظات سوالی به ذهنم خطور می‌کند. زمانی که از وضعیتم و احساساتم به ستوه آمده‌ام، خودم را به افسردگی تسلیم می‌کنم و به این باور می‌رسم که همیشه همینطور خواهم بود…

 

 

در کتاب “ذهن شما دوستتان نیست”، نویسنده به توانایی های خلاقانه یا مخربی که ذهن دارد اشاره می کند. افکار موجود در ذهن عملاً اعتیاد آور هستند؛ آنها بطور مداوم تکرار می شوند، اما هوشمندانه نیستند. آنها به سادگی منفیت و خستگی آورند و تکرار می شوند. آنها مانند یک صفحه شکسته هستند و به همان اندازه که شما به این افکار اعتیاد پیدا می کنید، ذهن شما نیز به افکار موثر و مفیدی اعتیاد خواهد کرد، شرط آن که شما بتوانید این افکار را به آن پیشنهاد دهید. این فرآیند چالش برانگیز و دشوار است و کتاب ذهن شما دوست شما نیست به شما در این مسیر کمک می کند.

 

جزئیات کتاب ذهن شما دوست شما نیست:

کتاب “ذهن شما دوست شما نیست” یک منبع بسیار ارزشمند است که به شما کمک می کند تا با افسردگی مقابله کنید. نویسنده این کتاب، آدام الوارادو، با استفاده از تجربیات خود، راهکارهایی را برای مدیریت و غلبه بر افسردگی ارائه می دهد. این کتاب در قالب یک فایل pdf با 98 صفحه و حجم 1.11 مگابایت در دسترس قرار گرفته است. با مطالعه این کتاب، شما می توانید بهبود و پیشرفت قابل توجهی در وضعیت روحی خود داشته باشید و راهکارهای موثری برای مقابله با افسردگی را بیاموزید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 2.390 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

12 فروش
17.649 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
کتاب های آموزشی دیگر
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک کتاب خوان حرفه ای
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
کتاب ذهن شما دوست شما نیست از آدام آلوارادو | 98 صفحه pdf
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
تعداد صفحات: 98 صفحه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 1.11 مگابایت
فرمت: PDF
زبان: فارسی
استپ: همه افراد
برگزارکننده: آدام آلوارادو
به روز شده در:
باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام

به ازای هر فروش این محصول 2.390 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات زهرا امیدی Other Products

فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
برای موفق شدن در زندگی، تعیین اولویت های زندگی بسیار مهم است. زندگی مدرن و زیادی از فشارهای روزمره ما، می‌تواند موجب پراکندگی تمرکز و توجهمان شود. به همین دلیل، باید برنامه ریزی کنیم و اولویت‌هایمان را مشخص کنیم. در این راستا، تعیین اهداف و آرزوهایمان و تمرکز بر آنها، از [...]
11 فروش
5.0
28.749 تومان
فایل صوتی انگیزه در بازاریابی شبکه ای | +۱۲7 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
انگیزه در بازاریابی شبکه ای نقش بسیار مهمی در موفقیت هر فرد در این حوزه دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش کسب و کار است که بر اساس روابط شخصی و شبکه های اجتماعی، محصولات و خدمات را به مشتریان عرضه می کند. برخلاف سایر روش های بازاریابی، در بازاریابی شبکه ای افراد به عنوان […]
11 فروش
5.0
66.378 تومان
فایل صوتی نگرش در بازاریابی شبکه ای از لیدر ناظری | +102 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک روش بازاریابی است که بر اساس ایجاد یک شبکه از افراد و مشتریان پیشرفته است. در این روش، شرکتها محصولات خود را از طریق اعضای شبکه به فروش می رسانند و در عوض، اعضای شبکه پاداشی برای فروش محصولات دریافت می کنند. این روش توسط بسیاری از شرکتها به عنوان یک […]
12 فروش
5.0
86.469 تومان
فایل صوتی ناگفته های بازاریابی شبکه ای از لیدر صمد سلیمی | +48 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک راهکار جدید در عصر دیجیتال است که به شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به صورت موثر و پراکنده تر به مشتریان ارائه دهند. اما در این صنعت، هنوز بسیاری از ناگفته ها وجود دارند که می توانند برای بازاریابان این حوزه چالش برانگیز باشد. برخی […]
12 فروش
5.0
35.409 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
بیشتر افراد در زندگی خود هدف‌گذاری‌های متنوع و انضباط شخصی مشخصی دارند. از هرکسی که بپرسید افق‌های روشن‌تری برای خودش می‌خواهد و برنامه‌های زیادی برای رسیدن به آن‌ها دارد. مثلاً ورزش‌کردن یا قرارگرفتن در یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن و رسیدن به شرایط بدنی دلخواه، قبولی [...]
17 فروش
5.0
65.379 تومان
افزودن به سبد خرید - 17.649 تومان