شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه
فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه

فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
11 فروش
28.749 تومان

برای موفق شدن در زندگی، تعیین اولویت های زندگی بسیار مهم است. زندگی مدرن و زیادی از فشارهای روزمره ما، می‌تواند موجب پراکندگی تمرکز و توجهمان شود. به همین دلیل، باید برنامه ریزی کنیم و اولویت‌هایمان را مشخص کنیم. در این راستا، تعیین اهداف و آرزوهایمان و تمرکز بر آنها، از اهمیت بالایی برخوردار است. باید بدانیم که چه چیزهایی برایمان مهمتر از بقیه هستند و زمان و انرژیمان را صرف آنها کنیم. به همین دلیل، تغییر دادن عادت‌های ناسالم و مشغول شدن به فعالیت‌های سازنده و مفید، از اهمیت بالایی برخوردار است. با تعیین اولویت‌ها و تمرکز بر آنها، می‌توانیم به راحتی به هدفمان برسیم و موفقیت را در زندگی خود تجربه کنیم.

چگونه اولویت های زندگی را مدیریت کنیم؟
چگونه اولویت های زندگی را مدیریت کنیم؟

اولویت های زندگی برای موفق شدن

برای موفق شدن در زندگی، باید اولویت های مناسبی را داشته باشیم. این اولویت ها می توانند شامل تحصیل، کار، خانواده، سلامتی، روابط اجتماعی و رشد شخصی باشند. اما برای موفق شدن، باید بتوانیم این اولویت ها را به درستی مدیریت کنیم و زمان و انرژی خود را به صورت هوشمندانه تقسیم کنیم.

برای مثال، اگر تحصیلات برای ما اولویت است، باید زمان کافی را برای مطالعه و یادگیری اختصاص دهیم و از تمامی فرصت هایی که برای پیشرفت تحصیلی وجود دارد بهره ببریم. همچنین، برای موفق شدن در کار، باید به توانایی ها و علایق خود پی ببریم و در راستای آنها تلاش کنیم.

همچنین، نباید از سلامتی خود غفلت کنیم و از تمرینات و تغذیه سالم بهره ببریم. همچنین، باید به روابط اجتماعی و خانواده نیز توجه کنیم و زمان کافی را برای آنها اختصاص دهیم. همچنین، برای رشد شخصی، باید به خودمان و توانایی هایمان اعتماد کنیم و به دنبال یادگیری و توسعه مهارت های جدید باشیم.

یکی از مهم ترین اولویت های زندگی، بهبود فردی است. هرگز نباید از یاد ببریم که قدرت ها و استعدادهای خود را تقویت کنیم و همیشه بهبود خود را هدف قرار دهیم. این بدان معناست که باید به خواندن کتاب ها، گوش دادن به پادکست ها و حضور در دوره های آموزشی بپردازیم تا به دانش و مهارت های بیشتری دست یابیم.

از دیگر اولویت های زندگی که در راستای موفقیت مهم است، تعیین اهداف و برنامه ریزی مناسب است. بدون داشتن اهداف و طرح ریزی، نمی توان به موفقیت دست یافت. بنابراین، باید اهداف قابل اندازه گیری و قابل دست یابی تعیین کرده و برنامه های مناسب برای رسیدن به آنها را تدوین کنیم.

اولویت دیگری در زندگی، تعامل با دیگران است. برقراری روابط موثر و سازنده با دیگران از جمله مهارت هایی است که باید در زندگی به آنها توجه کنیم. همکاری، احترام و ارتباط خوب با دیگران می تواند به موفقیت شخصی و حرفه ای کمک کند.

نهایتاً، یکی از اولویت های مهم در زندگی، رسیدن به تعادل بین کار و زندگی است. برای رسیدن به موفقیت، باید به خود و زندگی شخصی نیز وقت بگذاریم و تلاش کنیم تا تعادلی مناسب بین کار و زندگی خود ایجاد کنیم. این بدان معناست که باید به استراحت و تفریح نیز اهمیت دهیم و از زمان خود بهینه استفاده کنیم.

برای موفق شدن در زندگی، اولین و مهمترین چیزی که باید در نظر داشته باشیم، تعیین اولویت هاست. هر فردی در طول زندگی خود با چالش ها و موانعی مواجه می شود و تنها با تعیین اولویت های صحیح، می تواند به موفقیت دست یابد.

دمو فایل اولویت های زندگی:

در نهایت، برای موفق شدن در زندگی، لازم است اولویت هایمان را به درستی تعیین کنیم و با انگیزه و تعهد برای تحقق آنها تلاش کنیم. برای این منظور، باید زمان و انرژی خود را به صورت هوشمندانه مدیریت کنیم و از فرصت هایی که برای پیشرفت و رشد در هر زمینه وجود دارد بهره ببریم.

همچنین، باید به خودمان و توانایی هایمان اعتماد کنیم و در پیشرفت شخصی و حرفه ای خود تلاش کنیم. با تعیین اولویت های صحیح و تلاش مداوم، می توانیم به موفقیت های بزرگ در زندگی دست یابیم و به یاد داشته باشیم که هر فردی تعریف موفقیت خود را دارد و باید بر اساس این تعریف، اولویت های خود را تعیین کنیم.

برای موفق شدن، باید به خودمان و آرزوهایمان ایمان داشته باشیم و همواره به سمت آنها پیش برویم.

۱. آیا تعیین اولویت های صحیح در زندگی واقعا می تواند به موفقیت منجر شود؟
۲. چگونه می توان به تعادل بین اولویت های مختلف در زندگی دست یافت؟
۳. آیا تعیین اولویت ها می تواند به کاهش استرس و اضطراب در زندگی کمک کند؟
۴. آیا تعیین اولویت ها می تواند به بهبود روابط اجتماعی و خانوادگی کمک کند؟
۵. چگونه می توان اولویت های زندگی را به درستی مدیریت کرد و از تمامی فرصت های موجود بهره برد؟

دارن هاردی برگزار کننده فایل تصویری اولویت های زندگی
دارن هاردی برگزار کننده فایل تصویری اولویت های زندگی

دارن هاردی برگزار کننده فایل تصویری اولویت های زندگی چه کسی است؟

دارن هاردی نویسنده و سخنران انگیزشی است که افراد کتاب‌خوان نام او را به خاطر کتاب «اثر مرکب» به یاد می‌آورند. او در فوریه ۱۹۷۱ در آمریکا متولد شد. هاردی از هجده سالگی فعالیت تجاری خود را آغاز کرد و در جوانی مجلهٔ موفقیت را تأسیس کرد.

از جملهٔ فعالیت‌های او می‌توان به مدیریت چند شبکهٔ تلویزیونی اشاره کرد که در آن زمان با افرادی چون «بیل گیتس»، «استیو جابز» و «مارک زوکربرگ» مصاحبه کرد. دارن هاردی کنفرانس‌ها و سمینارهای زیادی برگزار کرد تا افراد زیادی را از ترسِ پیش‌روی به سمت موفقیت هدایت کند.

در پی تالیف کتاب‌هایش، او کتاب دیوانگان ثروت‌ساز را نوشت که در دنیای تجارت و کسب‌وکار بسیار محبوب و تأثیرگذار شد. دارن هاردی تجربه‌های موفقیت و شکست سال‌های کاری‌اش را نوشت و منتشر کرد و به عنوان یک نویسندهٔ موفق شهرت فراوانی دست یافت.

در سال ۲۰۱۰، کتاب «اثر مرکب» را منتشر کرد که در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز در آن سال قرار گرفت.

سایر فایل های منتشر شده از دارن هاردی در مارکت ام ال ام:

بخشی از محتوای فایل تصویری اولویت های زندگی را به صورت متنی بخوانید:

شما حاضرید انجام چه کارهایی را بیخیال شوید تا به اون چیزی که میخواید، برسید؟ ذهن هر کسی سمت یک چیز است. ممکن است ذهن شما دنبال سرطان بره یا شما به جنگ افغانستان فکر می کنید و یا شما فکرتان درباره ی گرمایش جهان است ولی من در این اوضاع فکرم فقط مغول موفقیتم است.

شما می توانید شب ها به این فکی کنید که من دارم به سمت موفقیت می روم و من شبها به این فکر می کنم که شما دارید کشتی های جنگی را به نقط مختلف دنیا می فرستید. نه نیاز است من به کارهای شما فکر کنم و نه لازم است شما به کارهای من توجه کنید.

فکر کردن به این اتفاقات جهان قرار نیست روی من و خانواده من  اهداف و رویاهای من و چیزی که قرار است در آن به درجه اسادی برسم تأثیر بگذارد…

برای رسیدن به هر دستاورد و موفقیتی ، لازم که خیلی از کارهایی که برامون اولویت نداره یا کمکی به رسیدن به اهدافمون نمیکنه یا حتی منفی و مخرب هست رو کنار بگذاریم!! در این ویدیوی دو قسمتی پر نکته و مهم آقای دارن هاردی راجب این موضوع مهم صحبت میکنند و با تعریف داستان های شخصی خودشون مطالب مهمی رو به ما آموزش میدن.

جزئیات فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی:

فایل تصویری “اولویت های زندگی”، که توسط دارن هاردی در یک سمینار برگزار شده است، به موضوع اصلی اولویت های زندگی و رسیدن به یک زندگی موفق می پردازد. این فایل تصویری در دو بخش قابل دانلود است و حجم آن 172 مگابایت می باشد. فرمت فایل تصویری mp4 است و زمان آن 36 دقیقه و 33 ثانیه است.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 7.770 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

11 فروش
28.749 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
دیگر فایل های دارن هاردی
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک اساتید
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
زمان: 36 دقیقه و 33 ثانیه
تعداد پارت: 2 پارت
اندازه: 172 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: فارسی
استپ: مثبت 30
برگزارکننده: دارن هاردی
به روز شده در:
باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام

به ازای هر فروش این محصول 7.770 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات زهرا امیدی Other Products

فایل صوتی انگیزه در بازاریابی شبکه ای | +۱۲7 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
انگیزه در بازاریابی شبکه ای نقش بسیار مهمی در موفقیت هر فرد در این حوزه دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش کسب و کار است که بر اساس روابط شخصی و شبکه های اجتماعی، محصولات و خدمات را به مشتریان عرضه می کند. برخلاف سایر روش های بازاریابی، در بازاریابی شبکه ای افراد به عنوان […]
11 فروش
5.0
66.378 تومان
فایل صوتی نگرش در بازاریابی شبکه ای از لیدر ناظری | +102 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک روش بازاریابی است که بر اساس ایجاد یک شبکه از افراد و مشتریان پیشرفته است. در این روش، شرکتها محصولات خود را از طریق اعضای شبکه به فروش می رسانند و در عوض، اعضای شبکه پاداشی برای فروش محصولات دریافت می کنند. این روش توسط بسیاری از شرکتها به عنوان یک […]
12 فروش
5.0
86.469 تومان
فایل صوتی ناگفته های بازاریابی شبکه ای از لیدر صمد سلیمی | +48 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک راهکار جدید در عصر دیجیتال است که به شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به صورت موثر و پراکنده تر به مشتریان ارائه دهند. اما در این صنعت، هنوز بسیاری از ناگفته ها وجود دارند که می توانند برای بازاریابان این حوزه چالش برانگیز باشد. برخی […]
12 فروش
5.0
35.409 تومان
دوره آموزشی 11 قانون کلیدی جهان هستی | +138 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
قانون کلیدی جهان هستی یک مفهوم فلسفی است که در اصل به وجود داشتن اصول و قوانین ثابت و قابل کشف در همه جوانب و بخش‌های جهان هستی اشاره دارد. به طور کلی، این قانون به نظم و سازمانی که در طبیعت، جامعه، فیزیک و هر جنبه دیگری از وجود مشاهده می‌شود، اشاره دارد. به […]
12 فروش
5.0
63.159 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
کتاب صوتی چهار میثاق | دون میگوئل روئیز + 268 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
کتاب حاضر با توصیف چهار اصل اساسی یا چهار میثاق، به خواننده کمک می‌کند تا با رعایت این اصول، زندگی روزانه خود را بهبود بخشد و در نهایت به آرامش درونی دست یابد. این کتاب به صورت گام به گام، راهنمایی می‌کند تا خواننده بتواند این اصول را در زندگی‌اش اعمال کند و از تغییرات […]
13 فروش
5.0
28.860 تومان
افزودن به سبد خرید - 28.749 تومان