شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب صوتی خودباوری و اعتماد به نفس از زیگ زیگلار کتاب صوتی خودباوری و اعتماد به نفس از زیگ زیگلار
کتاب صوتی خودباوری و اعتماد به نفس از زیگ زیگلار کتاب صوتی خودباوری و اعتماد به نفس از زیگ زیگلار

کتاب صوتی خودباوری و اعتماد به نفس از زیگ زیگلار

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
11 فروش
42.069 تومان

خودباوری و اعتماد به نفس برای موفقیت یکی از آن مواردی است که افراد زیادی به دنبالش هستند ولی هرکسی به آن دست نمی یابد. برای رسیدن به خودباوری و اعتماد به نفس، شما نیاز به شناخت توانایی های خود دارید.

اگر به دنبال این هستید که بدانید چه قوانین ناشناخته ای در دنیای افسانه ای اعتمادبه نفس و خودباوری وجود دارد، کتاب صوتی خودباوری برای موفقیت می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد که در ادامه به معرفی کامل تر آن می پردازیم.

خودباوری و اعتماد به نفس
خودباوری و اعتماد به نفس

درباره کتاب صوتی خودباوری و اعتماد به نفس:

زیگ زیگلار در کتاب خودباوری و اعتماد به نفس به وضوح توضیح می دهد که شما باید روی نکات مثبت تمرکز کنید نه روی نکات منفی. درواقع شما ممکن است یک مهارتی را نتوانید انجام دهید ولی این موضوع نباید شما را ناراحت کند چراکه در عوض کارهای دیگری را می توانید انجام دهید که دیگران انجام نمی دهند. فراموش نکنید که شما نمی توانید قهرمان همه چیز باشید. ما هرکدام فرد خاص یا متفاوت از دیگران هستیم و هیچ وقت و در هیچ زمانی، دو نفر همانند یکدیگر نیستند.

پس شما برای داشتن اعتماد به نفس باید نکات قوت خود را بشناسید و به آنها افتخار کنید.

شما نباید به سراغ سریال های آبکی تلویزیون بروید و بخواهید که به موفقیت برسید. درواقع غیرممکن است که بتوانید به این مورد دست یابید. این مشکل را وقتی می توانید حل کنید که تشخیص دهید چه چیزهایی ارزش دارند تا شما وقتتان را برای آنها بگذارید. این موضوع درباره طالع بینی ها هم صدق می کند. شما نباید به این موارد دقت کنید چراکه قرار نیست خودباوری را در شما بارور کند.

ایمان به خودباوری و اعتماد به نفس
ایمان به خودباوری و اعتماد به نفس

نظر زیگ زیگلار درباره خود کم بینی و افرادی که خودباوری و اعتماد به نفس ندارند:

این سخنران اعتقاد دارد که آدم های منفی پشتکار کمی دارند و نمی توانند به درستی از عهده کارها بربیایند چراکه از اعتماد به نفس کمی برخوردارند. این خود کم بینی است که باعث می شود تا ما در برخورد با دیگران، به اشتباه رفتارهایی را نشان دهیم و درنهایت هرلحظه به عدم موفقیت نزدیک و نزدیک تر شویم. شما باید بتوانید در هر موقعیتی که هستید از اعتماد به نفسی برخوردار باشید تا هم بتوانید از حق خودتان دفاع کنید و هم اینکه توانایی به دست آوردن جایگاه بهتری هم داشته باشید.

زیگ زیگلار به سادگی به شما می آموزد که هرآنچه در زندگی ما در حال گذر است، نشانه ای از عدم خودباوری و اعتماد به نفس ماست. شما زمانی که بتوانید در مسیر درست شناخت خود و فضای اطرافتان برسید، درنهایت قله های موفقیت را فتح می کنید. برای آنکه قسمتی از این فایل صوتی را به رایگان گوش دهید، پیش نمایش کتاب صوتی را دانلود کنید.

زیگ زیگلار نویسنده خودباوری و اعتماد به نفس
زیگ زیگلار نویسنده خودباوری و اعتماد به نفس

درباره نویسنده کتاب خودباوری و اعتماد به نفس، زیگ زیگلار:

زیگ زیگلار یک نویسنده، کارآفرین و سخنران انگیزشی بود که در جهان به یکی از بزرگترین فروشندگان اقتصادی نیز شناخته می شود. کتاب های متعددی از او چاپ شده که نکات بسیار باارزشی درباره تجربیات سال ها کارآفرینی و فروش حرفه ای این فرد بزرگ را نشان می دهد. کتاب هایی که می توانند به تنهایی چشم اندازهای موفقیت را به افراد نشان دهند تا دیگر هیچ سردرگمی در دنیای پرسرعت امروز نداشته باشند.

برنامه های فروش و استراتژی های بیان شده توسط زیگ زیگلار همگی نتیجه سالها فعالیت حرفه ای این فرد است. درواقع برعکس مربیان به اصطلاح موفقیت امروز که همگی جملات انگیزشی بی ارزشی را بیان می کنند، زیگ زیگلار به خاطر سواد و همچنین فعالیت های واقعی در حوزه مدیریت، می تواند بهترین مربی و لیدر شما در مسیر موفقیت باشد.

زیگ زیگلار از 6 سالگی که پدر خود را از دست داد و مخارج زندگی برعهده او افتاد، تا سن 86 سالگی که از دنیا رفت، الهام بخش زندگی های بسیاری شد و تاکنون نیز از سخنان و پندهای او استفاده های بسیار زیادی می شود.

سایر کتاب های زیگ زگلار غیر از خودباوری و اعتماد بنفس که در مارکت ام ال ام منتشر شده:

پک های حرفه ای فروش اثر زیگ زیگلار:
جزئیات کتاب صوتی خودباوری و اعتماد به نفس اثر زیگ زیگلار:

مدت زمان این فایل 1:21:09 است و به زبان فارسی می باشد. این کتاب صوتی توسط نویسنده چیره دستی به نام زیگ زیگلار نوشته شده که یکی از کارآفرینان برتر جهانیست و سخنرانی های انگیزشی او الهام بخش بسیاری از افراد بوده است. فرمت این فایل mp3 است و 111 مگابایت حجم دارد که پس از خرید، می توانید آن را دانلود کنید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 5.690 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

11 فروش
42.069 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
دیگر محصولات زیگ زیگلار
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک کتاب خوان حرفه ای
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
کتاب صوتی خودباوری و اعتماد به نفس از زیگ زیگلار
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
زمان: 1:21:09 دقیقه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 111.44 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: کل افراد
برگزارکننده: زیگ زیگلار
به روز شده در:
یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.

به ازای هر فروش این محصول 5.690 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات فائزه آقاباقری Other Products

مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
11 فروش
5.0
83.250 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
بیشتر افراد در زندگی خود هدف‌گذاری‌های متنوع و انضباط شخصی مشخصی دارند. از هرکسی که بپرسید افق‌های روشن‌تری برای خودش می‌خواهد و برنامه‌های زیادی برای رسیدن به آن‌ها دارد. مثلاً ورزش‌کردن یا قرارگرفتن در یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن و رسیدن به شرایط بدنی دلخواه، قبولی [...]
17 فروش
5.0
65.379 تومان
افزودن به سبد خرید - 42.069 تومان