شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل صوتی سمینار هدف از رندی گیج | +142 دقیقه فایل صوتی سمینار هدف از رندی گیج | +142 دقیقه
فایل صوتی سمینار هدف از رندی گیج | +142 دقیقه فایل صوتی سمینار هدف از رندی گیج | +142 دقیقه

فایل صوتی سمینار هدف از رندی گیج | +142 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 3 رای
28% تخفیف
79.809 تومان

(سمینار هدف): هدف در نتورک مارکتینگ می تواند به شما کمک کند تا به طور موثر تر در ارتباط با دیگران قرار بگیرید. اگر هدف خود را در نظر داشته باشید، می توانید با دقت به افرادی که می خواهید با آنها در ارتباط باشید، نزدیک شوید و به طور موثر تر با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین، هدف داشتن می تواند به شما کمک کند تا به طور موثر تر برای رسیدن به موفقیت در نتورک مارکتینگ کار کند.

داشتن هدف در نتورک مارکتینگ | سمینار هدف
داشتن هدف در نتورک مارکتینگ | سمینار هدف

داشتن هدف در نتورک چگونه باعث موفقیت می شود؟ (سمینار هدف)

داشتن هدف در نتورک به عنوان یکی از مهمترین عوامل موفقیت در این زمینه شناخته شده است. یک هدف معین و مشخص، باعث می شود تا فرد بتواند به شیوه موثری در جمع ها و رویدادهای نتورک شرکت کند و با افراد مهم و تاثیرگذار آشنا شود. هدف همچنین باعث می شود تا فرد بتواند بر روی ارتباطاتی که با افراد برقرار می کند، تمرکز کند، از روابطی که می تواند به آن ها دست پیدا کند بهره بگیرد و در نهایت در رسیدن به اهداف خود موفق شود.

به طور خلاصه، داشتن هدف در نتورک، به فرد کمک می کند تا از طریق ارتباطاتی که با افراد برقرار می کند، به سمت اهدافش حرکت کند، با افراد موثر آشنا شود و در نهایت به موفقیت دست یابد. به همین دلیل، داشتن هدف در تجارت نتورک مارکتینگ یکی از عوامل کلیدی در رسیدن به موفقیت در این حوزه است. نتورک یا شبکه، مجموعه‌ای از افراد و شرکت‌ها است که با هم به صورت مستقل و متمایز، به منظور ارتباط، تبادل اطلاعات، همکاری و کسب و کار مشترک به یکدیگر متصل می‌شوند.

استفاده از بازاریابی شبکه‌ای برای تبلیغات و فروش محصولات و خدمات، به عنوان یک روش موثر و اقتصادی در بازاریابی آنلاین، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این روش، با بهره‌گیری از قدرت شبکه‌های اجتماعی، افراد و شرکت‌ها می‌توانند با کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت و راندمان، به راحتی از مزایای نتورک برای بهبود فروش و بازاریابی خود استفاده کنند.

با استفاده از نتورک، افراد و سازمان‌ها می‌توانند به راحتی از منابع مختلف استفاده کنند، ارتباطات را بهبود ببخشند و با همکاری در پروژه‌ها، به راحتی به هدف خود برسند. این فناوری باعث کاهش هزینه‌های ارتباطی و بهبود کیفیت کار می‌شود. همچنین، نتورک‌ها می‌توانند باعث توسعه کسب و کار شوند و در کسب و کارهای بزرگ و کوچک مؤثر باشند. به طور کلی، نتورک‌ها امکان پیشرفت و توسعه را به فعالان اقتصادی و تجاری می‌دهند.

۱. چرا داشتن هدف در نتورک به عنوان یکی از مهمترین عوامل موفقیت در این زمینه شناخته شده است؟
۲. چگونه هدف در نتورک باعث می شود تا فرد بتواند به شیوه موثری در جمع ها و رویدادهای نتورک شرکت کند؟
۳. چگونه هدف در نتورک باعث می شود تا فرد بتواند بر روی ارتباطاتی که با افراد برقرار می کند، تمرکز کند؟
۴. چگونه با استفاده از بازاریابی شبکه‌ای، می‌توان به راحتی از مزایای نتورک برای بهبود فروش و بازاریابی خود استفاده کرد؟
۵. چگونه نتورک‌ها باعث کاهش هزینه‌ها و بهبود کیفیت کار می‌شوند؟

گوش دادن و تماشا کردن سمینار های اساتید خارجی و ایرانی در آواکالا

رندی گیج _ سمینار هدف
رندی گیج _ سمینار هدف

رندی گیج برگزار کننده سمینار هدف چه کسی است؟

اسم اصلی رندی گیج: رندی پاول گیج میباشد به خارجی (Randy Paul Gage) تاریخ تولد وی: 6 آوریل 1359 میباشد. او ساکن سندیگو، کالیفرنیا آمریکا میباشد.رندی گیج ابتدا در رستوران ظرفشور بود کم کم با رشد بهتر موفق شده به سر کارگر و سپس مدیر رستوران ارتقا پیدا کند و پس از چندی او رستوران خود را تاسیس کرد ولی به خاطر پرداخت نکردن مالیات، اداره مالیات رستوران او را تصاحب کرد، او با ناامیدی به زندگی ادامه میداد تا اینکه یک روز تجارت نتورک مارکتینگ به او معرفی شد. رندی گیج حالا بیش از 20 سال سابقه آزادی مالی در نتورک مارکتینگ را دارد، او در کشورهای زیادی سازمان فروش دارد ولی بخاطر عشق به بازاریابی شبکه‌ای همچنان گاهی اوقات سمینار برگزار می کند. وی سمینار های زیادی را تا کنون برگذار کرده است، یکی از این سمینار ها (سمینار هدف) نام دارد.

سایر فایل های رندی گیج در مارکت ام ال ام:

بخشی از محتوای سمینار هدف از رندی گیج را به صورت متنی بخوانید:

اگر همه رویاها و آرزوهای شما از دست برود چه کار می کنید؟ آیا هیچ تلاشی نمی‌کنید و می نشینید و گریه می کنید و می گذارید آنها از بین بروند یا اینکه یکبار دیگر برای رسیدن به آنها تلاش می کنید؟ انسان ها هرچه بزرگتر می شوند درگیر مسائل زندگی خود می شوند و دیگر رسیدن به آرزوها و رویاها ناممکن می شود، وقتی که پیر می شوند تازه متوجه می شوند که برای رسیدن به آرزوهای خود تلاشی نکردند یا فرصتی نداشتند تا برای آن تلاش کنند، چون درگیر کار و مسائل زندگی شدند. رندی گیج تمامی این موارد را در سمینار هدف بیان کرده است.

کاری که تمام وقت و فرصت و انرژی آنها را می گیرد و هیچ جذابیتی نداشت. می خواهید یک کاری داشته باشید که در کنار آن به رویاهای خودتان هم برسید؟ به شما پیشنهاد میکنم وارد نتورک شوید تا در آینده رفاه داشته باشید و از آرزوهای خود دست نکشید. وقتی که وارد این کار شدید فقط کافی است به رویاها و اهداف خود فکر کنید و برای آن تلاش کنید و می بینید که خیلی زود به همه آنها رسیدید.

نتورک تجارتی است که شما با موفق کردن دیگران خودتان هم موفق می‌شوید. شما خودتان انتخاب می گکنید که با چه افرادی کار کنید، همکارهای خودتان را خودتان انتخاب می کنید، فرصت های سفر داردید، ساعت های کاری را خودتان انتخاب می کنید،مزیت های مالی فوق العاده دارد و پتانسیل درآمد بی نهایت را خوهید داشت. لازمه شروع این کار پول زیاد هم نیست، این یک تجارت با سرمایه اولیه کم است و در ابتدا وقت زیادی هم نمی خواهد و با 7 تا 10 ساعت کار در هفته می توانید شروع کنید و این یک برنامه 2 تا 4 ساله است، انگار این تجارت یک طرح زود پولدار شدن است. پس حتما در ابتدای کار هدف خود را مشخص کنید تا به راحتی با ورود به این تجارت به اهدافتان برسید.

در فایل صوتی سمینار هدف درباره مزایای بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ صحبت شده است و اینکه چگونه باید برای خود هدف انتخاب کرد و برای رسیدن به آن تلاش کرد و به هدف خود رسید. با گوش دادن به این فایل شما انگیزه ای قوی برای شروع کار خواهید داشت و با قدرت جلو می روید.

جزئیات فایل صوتی سمینار هدف:

فایل صوتی هدف با سخنرانی رندی گیج، یکی از محبوب‌ترین فایل‌های انگیزشی است که در یک سمینار بزرگ ضبط شده است. فایل صوتی سمینار هدف با فرمت mp3 و حجم 32.5 مگابایت، موضوع هدفگذاری را به صورت جذاب و پویا به شنوندگان القا می‌کند. با گوش دادن به فایل صوتی سمینار هدف، شنوندگان نحوه انتخاب هدف و رسیدن به آن را فرا می‌گیرند. مدت زمان فایل صوتی سمینار هدف 142 دقیقه و 1 ثانیه است که برای شنوندگان، تجربه‌ای ارزشمند و الهام‌بخش را به ارمغان می‌آورد.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 10.790 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

28% تخفیف
79.809 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های مربوط به هدف
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک اساتید
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
فایل صوتی سمینار هدف از رندی گیج | +142 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 3 رای
زمان: 142 دقیقه و 1 ثانیه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 32.5 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: فارسی
استپ: همه افراد
برگزارکننده: رندی گیج
به روز شده در:
باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام

به ازای هر فروش این محصول 10.790 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات زهرا امیدی Other Products

فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
برای موفق شدن در زندگی، تعیین اولویت های زندگی بسیار مهم است. زندگی مدرن و زیادی از فشارهای روزمره ما، می‌تواند موجب پراکندگی تمرکز و توجهمان شود. به همین دلیل، باید برنامه ریزی کنیم و اولویت‌هایمان را مشخص کنیم. در این راستا، تعیین اهداف و آرزوهایمان و تمرکز بر آنها، از [...]
11 فروش
5.0
28.749 تومان
فایل صوتی انگیزه در بازاریابی شبکه ای | +۱۲7 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
انگیزه در بازاریابی شبکه ای نقش بسیار مهمی در موفقیت هر فرد در این حوزه دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش کسب و کار است که بر اساس روابط شخصی و شبکه های اجتماعی، محصولات و خدمات را به مشتریان عرضه می کند. برخلاف سایر روش های بازاریابی، در بازاریابی شبکه ای افراد به عنوان […]
11 فروش
5.0
66.378 تومان
فایل صوتی نگرش در بازاریابی شبکه ای از لیدر ناظری | +102 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک روش بازاریابی است که بر اساس ایجاد یک شبکه از افراد و مشتریان پیشرفته است. در این روش، شرکتها محصولات خود را از طریق اعضای شبکه به فروش می رسانند و در عوض، اعضای شبکه پاداشی برای فروش محصولات دریافت می کنند. این روش توسط بسیاری از شرکتها به عنوان یک […]
12 فروش
5.0
86.469 تومان
فایل صوتی ناگفته های بازاریابی شبکه ای از لیدر صمد سلیمی | +48 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک راهکار جدید در عصر دیجیتال است که به شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به صورت موثر و پراکنده تر به مشتریان ارائه دهند. اما در این صنعت، هنوز بسیاری از ناگفته ها وجود دارند که می توانند برای بازاریابان این حوزه چالش برانگیز باشد. برخی […]
12 فروش
5.0
35.409 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
افزودن به سبد خرید - 79.809 تومان