شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل صوتی جلسه رامسر (تغییر) | لیدر بینش فایل صوتی جلسه رامسر (تغییر) | لیدر بینش
فایل صوتی جلسه رامسر (تغییر) | لیدر بینش فایل صوتی جلسه رامسر (تغییر) | لیدر بینش

فایل صوتی جلسه رامسر (تغییر) | لیدر بینش

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
12 فروش
25.419 تومان

مهم ترین عامل تغییر

مهم ترین بخش تغییر چیه؟! پشیمانی از گذشته؟! نداشتن هدف؟!  عوامل مثبت و منفی در تغییرات وجود داره مهم ترین عاملش داشتن اراده کافیه . اکثر مردم با وجود اینکه هر سال یا حتی هر ماه تصمیم می‌گیرند تغییر کنند، اما شکست می‌خورند. پس بهترین جواب و اولین جوابی این است که آن ها اراده کافی ندارند. دومین عامل مهم تغییر، نداشتن انگیزه است. نداشتن انگیزه به فرد اشتیاق و انژری انجام هرکاری را ازش می‌گیرد.

مهم ترین بخش تغییر
مهم ترین بخش تغییر

نداشتن تغییر در زندگی:

فرض کنید که یک لحظه قبل از اینکه زندگیتون تموم بشه قبل از اینکه نتونی هیچ تاثیری تو این دنیا بزاری و دیگر فرصتی برای جبران اشتباهات شما نباشه، دستتون از این دنیا کوتاهه و دیگر نمیتوانید کاری انجام دهید. اون لحظه ای که دیگه نمی‌بینی اون لحظه که دیگه نمی‌شنوی اون لحظه که دیگه حسابت بسته میشه با این دنیا و دیگه هیچ تغییری دیگه نمیتونی انجام بدی.

میتونستی به آروزهات برسی ولی نرسیدی می‌تونستی به بهترین نسخه خودت تبدیل بشی ولی نشدی می‌تونستی به بزرگ ترین خواسته هات برسی و نرسیدی می‌تونستی زندگی رویاییتو بسازی ولی نساختی میتونسی مایه افتخار خانوادت بشی ولی نشدی میتونستی اسمی از خودت بجا بزاری ولی نشد و در نهایت فراموش میشی، شرمنده در این موضوع حق مطلبو ادا میکنم ولی واقع بینانه میگم.

شما با نداشتن تغییر نه تنها پس از مرگ نمیتونی کاری در این دنیا انجام بدهی بلکه داشتن فرصت یک زندگی هم از خودتن گرفتی و سالها فقط با آنچه که در فقط رویای شما است زندگی کردید.

فرصت تغییر و موفقیت در نتورک مارکتینچ و حتی در زندگی
فرصت تغییر و موفقیت در نتورک مارکتینچ و حتی در زندگی

فرصت تغییر و موفقیت در نتورک مارکتینگ و حتی در زندگی:

تغییر در نتورک – یعنی یعنی یه اراده مثال زدنی برای ایجاد و داشتن یک تیم بزرگ، برگذاری جلسات بزرگ، رسیدن به درآمد مدنظرمون و دیگر خواسته ما در این بیزینس است. تغییر در نتورک یعنی رسیدن به خودباوری، اینکه با هر شرایط ما می‌توانیم به خواسته هات برسی و با همون سرمایه کم استارت بزنی و خواسته هاتو تحقق کنی و به واقعیت تبدیلش کنی.

تغییر در زندگی همه ما در طول زندگیمون فرصت هایی برایمان به وجود میاد اما توجهی بشون نداریم و از کنارشون رد میشیم. اما ما در نظر نداریم که با استفاده از این فرصت ها میتوانیم خودمان و زندگی‌مان را تغییر بدیم و به هرآنچه که میخواهیم برسیم.

فرصت داشتن این زندگی در این دنیا و ایجاد تغییر در این دنیا یکباره پس با در دست گرفتن این فرصت ها در زندگی باید بتوانیم تغییری ایجاد کنیم. این فرصت ها میتونه معنوی باشی میتونی مادی باشه همچنین تغییر کردن میتونه مادی و معنوی باشه. فرصت های که در شغل ما در خانواده ما در سلامت و در زندگی ما به وجود میآید.

درباره برگزار کننده فایل آموزشی (تغییر) و – نکته کلیدی این آموزش:

در این فایل صوتی که لیدر دانیال بینش برگزار کننده آن میباشد، از تغییر و زندگی روزمره ما در بیزینس نتورک مارکتینگ حرف میزند. اینکه ما کجاییم و چرا نتورک؟! این فرصت خوبیه؟! نیاز به تغییر داریم؟! داشتن یک تغییر کوچک و حتی بد بهتر از نداشتن هیچ تغییری است زیرا با داشتن تغییر بد ما تجربیات جدیدی کسب می‌کنیم و خودمان را در چالش های سخت قرار می‌دهیم.

تبدیل خواسته به هدف از لیدر دانیال بینش
فرصت تغییر (لیدر دانیال بینش)

لیدر دانیال بینش متولد 20 شهریور 1367 زاده رشت، وی کارش را از سال 94 در شرکت معظم بازاریابان ایران زمین یا به اختصار شرکت بیز شروع کرده است. وی هر زمان تو تمام سختی ها و نشدن های نتورک به بهترین چیزایی که با نتورک میتوانست برای خودش بسازه فکر میکرد تو دل تلخ ترین و سیاه ترین روزای کارش فقط به این فکر که با نتورک قرارذه چی بسازه و این امر را جایگزین افکار منفی میکرد. او شش ماهه در شرکت بیز به سقف درآمدی رسیده و حالا در درجه سفیر الماس آبی بیز میباشد. او دارای لیسانس عمران و فوق لیسانس گرایش سازه است.

سایر فایل هایی که از تاپ لیدر دانیال بینش در مارکت ام ال ام موجود است:

جزئیات فایل صوتی جلسه رامسر (تغییر):

این فایل صوتی توسط لیدر دانیال بینش در رامسر برگذار شده و موضوع این جلسه مربوط به فرصت و تغییر است. فایل صوتی در 21 دقیقه ضبط کامل از سخن های لیدر دانیال بینش است که با آموزش دادن و انتقال دادن تجربیات خود درباره موضوع تغییر این فایل را ارزشمند کرده است.

درست است که افراد زیادی در نتورک مارکتینگ هستند که در مکان های مختلف این کسب کار را انجام می‌دهند. اما افراد چگونه در مکان های مختلف دنیا در همه جلسات نتورکی یا مباحثی نتورک حظور داشته باشند. ما نمیتوانیم در همه جا حظور داشته باشیم و در همه جلسات باشیم اما میتوانیم فیلم های ضبظ شده صداهای ضبظ شده و نکات نوشته شده از این جلسات استفاده کنیم.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 3.440 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

12 فروش
25.419 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
تمام فایل های لیدر بینش
فایل صوتی جلسه رامسر (تغییر) | لیدر بینش
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 21 دقیقه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 10 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: مثبت 100
برگزارکننده: دانیال بینش
به روز شده در:
-𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭

به ازای هر فروش این محصول 3.440 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات msn ‌ Other Products

فایل صوتی به اندازه کافی وقت ندارم | جو پینسکر
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
در دنیای امروز، با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات اجتماعی، به سرعت به سمت یک زندگی پیچیده تر و چالش برانگیزتر حرکت می‌کنیم. همه ما باید همزمان با کار و تحصیل، روابط اجتماعی خود را نیز حفظ کنیم و به خانواده خود اختصاص بدهیم. با همه این ها ما با یک اتفاق مواجه می‌شیم: (وقت ندارم) [...]
11 فروش
5.0
14.319 تومان
فایل صوتی راهکار های فروش | فائزه اسدی
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
برای داشتن موفقیت در بازاریابی، باید راهکار هایی مانند ایجاد رابطه با مشتریان، ارائه محصولات با کیفیت، ارائه تخفیف های ویژه و داشتن یک برنامه بازاریابی مناسب را به کار گرفت. همچنین، نیاز است تا فروشندگان با ارائه اطلاعات دقیق و کافی درباره محصولات خود، اعتماد مشتریان را به [...]
12 فروش
5.0
54.279 تومان
دغدغه ها و چالش ها در نتورک | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
با وجود تمام مزایایی که بازاریابی شبکه ای ارائه می دهد، این روش همچنین با چالش هایی همراه است. این چالش ها شامل جذب نیروی کار با تخصص در بازاریابی شبکه ای، ایجاد روابط قوی و پایدار با مشتریان و تامین منابع مالی برای ایجاد و توسعه کسب و کار هستند. همچنین، بازاریابی شبکه ای [...]
12 فروش
5.0
78.699 تومان
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ «برای داشتن یک پرزنت موفق، ابتدا باید به موضوع مورد بحث خود عمیقا آشنا شوید و مطالعه کافی داشته باشید. سپس باید ساختار درست و منطقی برای پرزنت خود تهیه کنید و از واژگان ساده و روان استفاده کنید» 1. چرا پرزنت یکی از شیوه‌های دعوت مورد استفاده [...]
10 فروش
5.0
154.290 تومان

محصولات مرتبط Related Products

فایل تصویری تصاعد از لیدر دانیال بینش | +18 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
یکی از مزیت‌های بازاریابی شبکه ای این است که به شما اجازه می‌دهد تا در زمانی که می‌خواهید و بر اساس میزان تلاشی که می‌گذارید، درآمد کسب کنید. شما می‌توانید به عنوان یک عامل بازاریابی تمام وقت فعالیت کنید و درآمد ثابتی کسب کنید، یا به عنوان یک عامل بازاریابی پاره وقت فعالیت [...]
16 فروش
5.0
32.079 تومان
فایل صوتی جلسه فروش مستقیم از لیدر هادی شکوری | +122 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
هادی شکوری: برای داشتن موفقیت در بازاریابی فروش مستقیم، باید به نیازها و خواسته‌های مشتریان توجه کرد و محصولات و خدماتی ارائه داد که این نیازها را برطرف کند. همچنین، باید از روش‌های موثری مانند ارتباط برقرار کردن با مشتریان، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و حضور در رویدادها [...]
14 فروش
5.0
89.799 تومان
پک نکات مهم لیدری از لیدر دانیال بینش
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
رهبری در نتورک، به عنوان یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کسب و کارها و سازمان‌ها در دنیای امروز، اهمیت بسیاری دارد.رهبری در نتورک، توانایی ساختاردهی و مدیریت شبکه‌های ارتباطی مختلف را نیز در بر می‌گیرد. رهبران موفق در نتورک، باید توانایی مدیریت شبکه‌های ارتباطی خود را داشته [...]
12 فروش
5.0
110.889 تومان
فایل صوتی جلسه یک نفر به بالا از لیدر دانیال بینش | +112 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
دانیال بینش: نتورک شما را باور دارد و  بدون هیچ چیزی شما را به موفقیت و هر چیزی که بخواهید می رساند. نتورک مارکتینگ نتورک مارکتینگ یک روش تبلیغاتی است که در آن با استفاده از شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها و سایت های دیگر، تعامل با مخاطبین و تبلیغات محصولات و خدمات انجام می […]
13 فروش
5.0
120.990 تومان
افزودن به سبد خرید - 25.419 تومان