شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل تصویری تصاعد از لیدر دانیال بینش | +18 دقیقه فایل تصویری تصاعد از لیدر دانیال بینش | +18 دقیقه
فایل تصویری تصاعد از لیدر دانیال بینش | +18 دقیقه فایل تصویری تصاعد از لیدر دانیال بینش | +18 دقیقه

فایل تصویری تصاعد از لیدر دانیال بینش | +18 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
15 فروش
32.079 تومان

یکی از مزیت‌های بازاریابی شبکه ای این است که به شما اجازه می‌دهد تا در زمانی که می‌خواهید و بر اساس میزان تلاشی که می‌گذارید، درآمد کسب کنید. شما می‌توانید به عنوان یک عامل بازاریابی تمام وقت فعالیت کنید و درآمد ثابتی کسب کنید، یا به عنوان یک عامل بازاریابی پاره وقت فعالیت کنید و به‌عنوان کار دوم درآمد اضافی کسب کنید.

تصاعد در بازاریابی شبکه ای | دانیال بینش
تصاعد در بازاریابی شبکه ای | دانیال بینش

بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای یک روش موثر برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات است. با استفاده از این روش، فرد می‌تواند به عنوان یک عامل بازاریابی شبکه ای از افراد وارد شده و محصولات و خدمات را به آن‌ها معرفی کند. این روش بر خلاف روش‌های سنتی تبلیغاتی، به صورت مستقیم و از طریق روابط شخصی و ارتباطات فرد به فرد اثر می‌گذارد.

بازاریابی شبکه ای به عنوان یک صنعت رو به رشد و پرسود شناخته می‌شود. این روش بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال کسب درآمد اضافی هستند و می‌خواهند به صورت مستقل و بدون نیاز به سرمایه اولیه برای راه‌اندازی کسب و کار، درآمد کسب کنند. در این روش، هر فرد می‌تواند با معرفی محصولات و خدمات به دیگران و جذب آن‌ها به خرید، کمیسیونی از فروش آن‌ها را دریافت کند.

با استفاده از بازاریابی شبکه ای، شما می‌توانید روابط شخصی خود را به عنوان یک دارایی ارزشمند برای کسب درآمد استفاده کنید. هرچه شبکه‌ی بازاریابی شما بزرگتر شود و بیشتر افراد را به خرید و معرفی محصولات ترغیب کنید، درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد. در نهایت، بازاریابی شبکه ای به شما امکان می‌دهد تا مهارت‌های بازاریابی خود را بهبود ببخشید. با فعالیت در این حوزه، شما می‌توانید تجربه کسب و کار و توانایی در ارتباط با مشتریان را بهبود ببخشید و این مهارت‌ها را در زمینه‌های دیگر نیز به کار بگیرید.

تصاعد چیست؟

تصاعد، یک مفهوم استراتژیک در زمینه بازاریابی شبکه ای است که به ایجاد و توسعه یک شبکه از فروشندگان مستقل و مشارکتی می پردازد. در این مدل بازاریابی، فروشندگان مستقل به عنوان دستگاه های توزیعی و فروشگاه هایی عمل می کنند که محصولات و خدمات را به مشتریان عرضه می کنند.

تصاعد بر اساس ایده یکپارچگی بازاریابی است که اجازه می دهد هر فرد با عضویت در شبکه، درآمدی قابل توجه برای خود کسب کند.این مدل بازاریابی به دلیل برخورداری از سیستم مستقل و انعطاف پذیری بالا برای کارکنان، می تواند به عنوان یک راه حل موثر برای کسب و کارها در جهت رشد و توسعه پایدار به شمار رود.

1. آیا بازاریابی شبکه ای یک روش موثر برای تبلیغ و فروش محصولات است؟
2. بازاریابی شبکه ای چگونه از روش‌های سنتی تبلیغاتی متمایز است؟
3. چه افرادی می‌توانند از بازاریابی شبکه ای برای کسب درآمد اضافی استفاده کنند؟
4. چگونه می‌توان با استفاده از شبکه‌ی بازاریابی خود، درآمد خود را افزایش داد؟
5. چگونه می توان در بازاریابی شبکه ای به تصاعد رسید؟

دانیال بینش برگزار کننده فایل تصویری تصاعد
دانیال بینش برگزار کننده فایل تصویری تصاعد

لیدر دانیال بینش برگزار کننده فایل تصویری تصاعد چه کسی است:

لیدر دانیال بینش متولد 20 شهریور 1367 زاده رشت، وی کارش را از سال 94 در شرکت معظم بازاریابان ایران زمین یا به اختصار شرکت بیز شروع کرده است. او شش ماهه در شرکت بیز به سقف درآمدی رسیده و حالا در درجه سفیر الماس آبی بیز میباشد. او دارای لیسانس عمران و فوق لیسانس گرایش سازه است.لیدر دانیال بینش فردی میباشد که به واسطه اطلاعات و پشت کاری که دارد توانسته به هدف های خود برسد، حالا تجربه ای که دارد بسیار گرانبها است، فردی که توانسته در زمان خیلی کم به درآمد 3 رقمی برسد و تیم بسیار بزرگی را جمع کند، نشستن پای جلسات این لیدر بزرگ بسیار ارزشمند است.

سایر فایل های منتشر شده از لیدر دانیال بینش در مارکت اام ال ام:

بخشی از محتوای فایل تصویری تصاعد را به صورت متنی بخوانید:

موفق شدن شما در این کار فقط بستگی به این دارد که شما چقدر این کار را می فهمید؟ آیا ما آمدیم اینجا یکسری چیزها را بفروشیم؟ یا یکسری جنس بفروشیم؟ یا یکسری افراد بیاوریم؟ نه اینها فقط ظاهر این کار است. آیا ما اینجا فروشنده هستیم؟ نه اینها پوسته کار است.

شما اینجا آمدید که از یک چیزی به اسم تصاعد استفاده کنید. تصاعدی که در هیچ کاری در دنیای بیرون وجود ندارد، تصاعدی که اصلاً در دنیای بیرون نمی توانید به سمتش بروید، تصاعدی که اگر باورش کنید تصاعد می خورد. پس شما هم باید وجود تصاعد را داشته باشید. باید بفهمید تصاعد یعنی چه؟ کمی عمیقاً فکر کنید، کمی در کاری که الان دارید انجام می دهید دقیق شوید. قبل از نتورک داشتید چه کاری می کردید؟ کدام کاری است که به این زودی به نتیجه برسد؟

این فایل انگیزشی باعث می شود که افراد انگیزه و انرژی لازم برای ادامه دادن و پیشرفت در این حوزه را داشته باشند. با داشتن این انگیزه، افراد دچار تغییرات مثبت در نگرش و رویکرد کاری خود می شوند. آنها به دنبال یافتن راهکارهای نوآورانه و بهبود عملکرد خود در نتورک مارکتینگ هستند. این فایل انگیزه به افراد کمک می کند تا بهترین استراتژی ها را برای توسعه و افزایش فعالیت های خود در این حوزه پیدا کنند. در نتیجه، با تغییر نگرش و بهتر شدن عملکرد، افراد می توانند به موفقیت های بزرگتر در نتورک مارکتینگ دست یابند.

جزئیات فایل تصویری تصاعد:

فایل تصویری تصاعد با موضوع بازاریابی شبکه ای و راهکارهای موفقیت در آن توسط لیدر دانیال بینش در یک جلسه برگذار شده است. این فایل 2 پارت داشته و مدت زمان آن 18 دقیقه و 27 ثانیه می باشد. فرمت این فایل تصویری mp4 است و حجم آن 133 مگابایت می باشد.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 4.340 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

15 فروش
32.079 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های مرتبط با تصاعد
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک لیدری
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
فایل تصویری تصاعد از لیدر دانیال بینش | +18 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 18 دقیقه و 27 ثانیه
تعداد پارت: 2 پارت
اندازه: 133.0 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: فارسی
استپ: مثبت 15
برگزارکننده: دانیال بینش
به روز شده در:
باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام

به ازای هر فروش این محصول 4.340 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات زهرا امیدی Other Products

فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
برای موفق شدن در زندگی، تعیین اولویت های زندگی بسیار مهم است. زندگی مدرن و زیادی از فشارهای روزمره ما، می‌تواند موجب پراکندگی تمرکز و توجهمان شود. به همین دلیل، باید برنامه ریزی کنیم و اولویت‌هایمان را مشخص کنیم. در این راستا، تعیین اهداف و آرزوهایمان و تمرکز بر آنها، از [...]
11 فروش
5.0
28.749 تومان
فایل صوتی انگیزه در بازاریابی شبکه ای | +۱۲7 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
انگیزه در بازاریابی شبکه ای نقش بسیار مهمی در موفقیت هر فرد در این حوزه دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش کسب و کار است که بر اساس روابط شخصی و شبکه های اجتماعی، محصولات و خدمات را به مشتریان عرضه می کند. برخلاف سایر روش های بازاریابی، در بازاریابی شبکه ای افراد به عنوان […]
11 فروش
5.0
66.378 تومان
فایل صوتی نگرش در بازاریابی شبکه ای از لیدر ناظری | +102 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک روش بازاریابی است که بر اساس ایجاد یک شبکه از افراد و مشتریان پیشرفته است. در این روش، شرکتها محصولات خود را از طریق اعضای شبکه به فروش می رسانند و در عوض، اعضای شبکه پاداشی برای فروش محصولات دریافت می کنند. این روش توسط بسیاری از شرکتها به عنوان یک […]
12 فروش
5.0
86.469 تومان
فایل صوتی ناگفته های بازاریابی شبکه ای از لیدر صمد سلیمی | +48 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک راهکار جدید در عصر دیجیتال است که به شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به صورت موثر و پراکنده تر به مشتریان ارائه دهند. اما در این صنعت، هنوز بسیاری از ناگفته ها وجود دارند که می توانند برای بازاریابان این حوزه چالش برانگیز باشد. برخی […]
12 فروش
5.0
35.409 تومان

محصولات مرتبط Related Products

دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
11 فروش
5.0
83.250 تومان
پاسخ به 6 آبجکشن اصلی + 32 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آبجکشن ها می توانند به دو صورت عنوان شوند. یا با سند و مدرک قابل جواب دادن هستند یا اینکه به صورت احساسی بیان می شوند و نیاز به جواب های حساب شده و تاثیرگذار دارند. شما برای پاسخ به آبجکشن باید بتوانید آنها را به درستی بشناسید و جواب های مناسب آنها را یاد […]
17 فروش
5.0
132.090 تومان
چهار قانون طلایی در نتورک + 34 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
 چهار پایه اصلی و قانون طلایی موفقیت در نتورک مارکتینگ: هرگز رها نکنید، ارزش گذاری، ارتباطات، ارتباط و راهبری هرگز رها نکنید در چهار قانون طلایی در نتورک یعنی چه؟ هرگز رها نکنید یعنی همیشه تداوم را در اولویت مسیر کاری خود قرار دهید. این قانون طلایی به شما یاد می دهد که چطور [...]
14 فروش
5.0
39.849 تومان
افزودن به سبد خرید - 32.079 تومان