شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

پک نکات مهم لیدری از لیدر دانیال بینش پک نکات مهم لیدری از لیدر دانیال بینش
پک نکات مهم لیدری از لیدر دانیال بینش پک نکات مهم لیدری از لیدر دانیال بینش

پک نکات مهم لیدری از لیدر دانیال بینش

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
12 فروش
110.889 تومان

رهبری در نتورک، به عنوان یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کسب و کارها و سازمان‌ها در دنیای امروز، اهمیت بسیاری دارد.رهبری در نتورک، توانایی ساختاردهی و مدیریت شبکه‌های ارتباطی مختلف را نیز در بر می‌گیرد. رهبران موفق در نتورک، باید توانایی مدیریت شبکه‌های ارتباطی خود را داشته باشند و باید برای تبادل اطلاعات و ایجاد روابط موثر با افراد و سازمان‌های مختلف بکار ببرند.

نکات مهم لیدری در نتورک مارکتینگ
نکات مهم لیدری در نتورک مارکتینگ

رهبری در نتورک (نکات مهم لیدری)

رهبری در نتورک به معنای توانایی کسب و کارها و سازمان‌ها در ایجاد روابط قوی و موثر با شبکه‌های مختلف است. در این روابط، شامل ارتباط با مشتریان، شرکای تجاری، رقبا و سایر افراد و سازمان‌ها، رهبر نقش مهمی بازی می‌کند. رهبران موفق در نتورک، توانایی برقراری روابط قوی با افراد مختلف را دارا هستند و قادر به بهره‌گیری از شبکه‌های ارتباطی مختلف هستند.

همچنین، آن‌ها به دنبال ایجاد روابط بلندمدت هستند و از ارتباطات خود برای به دست آوردن فرصت‌های جدید و ارتقای سازمان خود استفاده می‌کنند.همچنین، آن‌ها باید توانایی برقراری ارتباطات مؤثر با اعضای شبکه‌های ارتباطی خود را داشته باشند و برای بهره‌گیری از آن‌ها در جهت رشد و پیشرفت سازمان خود، از آن‌ها حمایت کنند.

رهبری اصولی: کلید موفقیت در دنیای نتورک

رهبری اصولی در نتورک به معنای رهبری بر اساس اصول و ارزش‌هایی است که در این حوزه به کار می‌روند. در نتورک، رهبران نقش مهمی در توسعه و رشد سازمان‌های خودرو دارند و باید توانایی‌های مناسب برای مدیریت و هدایت تیم‌هایشان را داشته باشند.

رهبری اصولی در نتورک شامل مجموعه اصولی است که برای دستیابی به موفقیت در این حوزه باید رعایت شود. این اصول شامل ارتقاء کیفیت و مهارت‌های فردی، توانایی ایجاد همبستگی و تعامل مثبت با اعضای تیم، ارائه نمونه‌های الگویی و انگیزشی برای دیگران، توانایی تصمیم‌گیری درست و ارائه راهکارهای موثر و همچنین توانایی مدیریت و هدایت تیم‌های بزرگ هستند. رهبران اصولی در نتورک باید بتوانند با استفاده از این اصول، تیم‌های خود را به سمت رشد و توسعه هدایت کنند و به آنها کمک کنند تا در مسیر موفقیت پیش بروند.

1. آیا رهبران موفق در نتورک توانایی برقراری روابط قوی با افراد مختلف را دارا هستند؟
2. چرا رهبران در نتورک به دنبال ایجاد روابط بلندمدت هستند؟
3. آیا رهبران برای به دست آوردن فرصت‌های جدید از ارتباطات خود استفاده می‌کنند؟
4. آیا رهبران برای رشد و پیشرفت سازمان خود از شبکه‌های ارتباطی استفاده می‌کنند؟
5. آیا رهبران اصولی در نتورک باید توانایی مدیریت و هدایت تیم‌های بزرگ را داشته باشند؟

نکات مهم رهبری اصولی در آواکالا

دانیال بینش برگزار کننده پک نکات مهم لیدری
دانیال بینش برگزار کننده پک نکات مهم لیدری

لیدر دانیال بینش برگزار کننده پک نکات مهم لیدری چه کسی است:

لیدر دانیال بینش متولد 20 شهریور 1367 زاده رشت، وی کارش را از سال 94 در شرکت معظم بازاریابان ایران زمین یا به اختصار شرکت بیز شروع کرده است. او شش ماهه در شرکت بیز به سقف درآمدی رسیده و حالا در درجه سفیر الماس آبی بیز میباشد. او دارای لیسانس عمران و فوق لیسانس گرایش سازه است.لیدر دانیال بینش فردی میباشد که به واسطه اطلاعات و پشت کاری که دارد توانسته به هدف های خود برسد، حالا تجربه ای که دارد بسیار گرانبها است، فردی که توانسته در زمان خیلی کم به درآمد 3 رقمی برسد و تیم بسیار بزرگی را جمع کند، نشستن پای جلسات این لیدر بزرگ بسیار ارزشمند است.

سایر فایل های منتشر شده از لیدر دانیال بینش در مارکت اام ال ام:

بخشی از محتوای پک نکات مهم لیدری را به صورت متنی بخوانید:

رهبری یک اصل بسیار پیچیده است و برای برخی، سوالات پیش می آید که چگونه می توان یک سری از افراد انقدر نفوذ داشته باشند و تأثیرگذار باشند، در حالی که برخی دیگر از رهبران هنوز نتوانسته‌اند شکل بگیرند و به طور کامل متلاشی می‌شوند. در کار نتورک نیز می توانیم بگوییم که پارامترهای رهبری در آن تأثیرگذار است. یک نکته بسیار مهم درباره رهبری وجود دارد و آن این است که همه رهبران  روزی پیرو بودن.

انسانها را میتوان در 2 دسته قرار داد: (۱-پیروان) (۲-رهبران) بعضی افراد تمایل دارند که پیروی کنند و بعضی دیگر تمایل دارند که خود را به عنوان رهبر ببینند این عمر ذاتی است، و البته بعضی افراد این وضعیت را به دست آورده‌اند، این به معنی که بر اساس جریان زندگی خود رویای رهبری را دنبال می‌کنند و به آن دست می‌یابند.

با استفاده از پک نکات مهم لیدری شما یاد می گیرید که رهبری چگونه است و چطور می توان آن را به صورت اکتسابی یاد گرفت و اینکه خودتان انتخاب کنید کدام یکی از دسته ها باشید. پیروان یا رهبران؟ می خواهید کسی باشید که فرد دیگری شما را هدایت کند یا اینکه شما هدایت گر باشید و یا اینکه تا آخر عمر پیرو باشید و یا نه مدتی پیرو باشید و بعد تبدیل به یک رهبر قدرتمند شوید؟ شما با پک نکات مهم لیدری یاد می‌گیرید که تمام نقش های خوب یک رهبر را ایفا کنید و در نقش یک پیرو به قصد رهبر شدن از رهبر خود اطلاعات کسب کنید.

جزئیات پک نکات مهم لیدری:

پک نکات مهم لیدری شامل 6 فایل صوتی و یک فایل pdf است که به موضوعاتی مربوط به رهبری در نتورک مارکتینگ می پردازد. این مجموعه، با مدت زمان 119 دقیقه و 42 ثانیه و شامل 28 صفحه pdf، به علاقمندان به این حوزه ارزشمند خدماتی ارائه می دهد. فرمت فایل های صوتی آن mp3 بوده و حجم کل پک 274 مگابایت است.برگزار کننده فایل های صوتی پک نکات مهم لیدری لیدر دانیال بینش می باشد. با توجه به محتوای ارزشمند و مفید این پک، به عنوان یک منبع ارزشمند برای کسب و کارهایی که در حوزه نتورک مارکتینگ فعالیت می کنند، معرفی می شود.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 14.990 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

12 فروش
110.889 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های آموزشی لیدر و رهبری
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک لیدری
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
پک نکات مهم لیدری از لیدر دانیال بینش
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
شامل: 119 دقیقه و 42 ثانیه + 28 صفحه PDF
تعداد پارت: 7 پارت
اندازه: 27.7 مگابایت
فرمت: mp3 و PDF
زبان: فارسی
استپ: مثبت 25
برگزارکننده: دانیال بینش
به روز شده در:
باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام

به ازای هر فروش این محصول 14.990 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات زهرا امیدی Other Products

فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
برای موفق شدن در زندگی، تعیین اولویت های زندگی بسیار مهم است. زندگی مدرن و زیادی از فشارهای روزمره ما، می‌تواند موجب پراکندگی تمرکز و توجهمان شود. به همین دلیل، باید برنامه ریزی کنیم و اولویت‌هایمان را مشخص کنیم. در این راستا، تعیین اهداف و آرزوهایمان و تمرکز بر آنها، از [...]
11 فروش
5.0
28.749 تومان
فایل صوتی انگیزه در بازاریابی شبکه ای | +۱۲7 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
انگیزه در بازاریابی شبکه ای نقش بسیار مهمی در موفقیت هر فرد در این حوزه دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش کسب و کار است که بر اساس روابط شخصی و شبکه های اجتماعی، محصولات و خدمات را به مشتریان عرضه می کند. برخلاف سایر روش های بازاریابی، در بازاریابی شبکه ای افراد به عنوان […]
11 فروش
5.0
66.378 تومان
فایل صوتی نگرش در بازاریابی شبکه ای از لیدر ناظری | +102 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک روش بازاریابی است که بر اساس ایجاد یک شبکه از افراد و مشتریان پیشرفته است. در این روش، شرکتها محصولات خود را از طریق اعضای شبکه به فروش می رسانند و در عوض، اعضای شبکه پاداشی برای فروش محصولات دریافت می کنند. این روش توسط بسیاری از شرکتها به عنوان یک […]
12 فروش
5.0
86.469 تومان
فایل صوتی ناگفته های بازاریابی شبکه ای از لیدر صمد سلیمی | +48 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک راهکار جدید در عصر دیجیتال است که به شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به صورت موثر و پراکنده تر به مشتریان ارائه دهند. اما در این صنعت، هنوز بسیاری از ناگفته ها وجود دارند که می توانند برای بازاریابان این حوزه چالش برانگیز باشد. برخی […]
12 فروش
5.0
35.409 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
دفتر برنامه ریزی خلاصه نویسی کتاب+قابل پرینت
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
دفتر برنامه ریزی و خلاصه نویسی کتاب اهمیت خلاصه نویسی کتاب به ما می آموزد که چگونه مهمترین ایده ها را در یک متن تشخیص دهیم و کاربردی ترین نکات را استخراج کنیم، وقتی کتاب می خوانیم تلاش میکنیم به گنجینه ای از مفاهیم ارزشمند دست پیدا کنیم. اما هیچگاه به این فکر کرده ایم […]
110 فروش
5.0
39.849 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
افزودن به سبد خرید - 110.889 تومان