شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل صوتی تغییر الگو های ذهنی از لیدر حسین مزحجی | 46 دقیقه فایل صوتی تغییر الگو های ذهنی از لیدر حسین مزحجی | 46 دقیقه
فایل صوتی تغییر الگو های ذهنی از لیدر حسین مزحجی | 46 دقیقه فایل صوتی تغییر الگو های ذهنی از لیدر حسین مزحجی | 46 دقیقه

فایل صوتی تغییر الگو های ذهنی از لیدر حسین مزحجی | 46 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
12 فروش
46.509 تومان

امروزه بازاریابان باید به جای تمرکز بر فروش، بیشتر به رشد و توسعه دامنه خود توجه کنند. همچنین باید به دنبال ایجاد رابطه برای موفقیت در طولانی مدت با مشتریان خود باشند، به جای اینکه به سرعت محصولات خود را به قیمت مناسب به فروش برسانند. به همین دلیل، تغییر الگو های ذهنی برای بازاریابان شبکه ای بسیار مهم است.

تغییر الگو های ذهنی در بازاریابی شبکه ای | حسین مزحجی
تغییر الگو های ذهنی در بازاریابی شبکه ای | حسین مزحجی

داشتن باور در نتورک مارکتینگ و تغییر الگوهای ذهنی

باور در خود و محصولات و خدمات، به عنوان یک روش بازاریابی شبکه ای بسیار مؤثر است. باور به معنای اعتماد به محصولات و خدمات و همچنین اعتماد به خود است. این باور باعث می شود تا مخاطبان اعتماد بیشتری به شرکت شما داشته باشند و به احتمال زیاد به دیگران نیز توصیه کنند. به این ترتیب، شبکه ی بازاریابی شما به صورت عالی و موثرتری برای رشد و توسعه کسب و کار شما کار می کند.

تغییر در الگوی ذهنی می‌تواند در بازاریابی شبکه‌ای تأثیر گذار باشد. اگر شما از باورهای قبلی و منفی خود خلاص شوید و نگرش مثبت را در خود تقویت کنید، پیشرفت خود را روز به روز بهبود خواهید داد و به اهداف خود نزدیکتر خواهید شد. این تغییر در الگوی ذهنی به شما انگیزه می‌دهد تا در موفقیت خود مطمئن‌تر شوید و بهتر بتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

1. چگونه می توان الگوی ذهنی خود را تغییر داد؟
2. با تغییر الگوی ذهنی چه تغییراتی در بازاریابی شبکه‌ای به وجود می آید؟
3. چگونه می توان نگرش مثبت را در خود تقویت کرد؟
4. چگونه این تغییر در الگوی ذهنی می تواند به موفقیت کمک کند؟
5. چگونه می توان با مشتریان بهتر ارتباط برقرار کرد؟

فایل های مربوط به باور را در آواکالا تهیه کنید

لیدر حسین مزحجی برگذار کننده جلسه تغییر الگو های ذهنی
لیدر حسین مزحجی برگذار کننده جلسه تغییر الگو های ذهنی

برگزار کننده فایل صوتی تغییر الگو های ذهنی چه کسی است؟

برگذار کننده فایل صوتی تغییر الگو های ذهنی حسین مزحجی است. وی یکی از لیدرهای برجسته در زمینه نتورک مارکتینگ است که با سالها تجربه در این حوزه، توانسته است به یک موفقیت چشمگیر دست یابد. او در سمینارها و کنفرانس های مختلف به عنوان سخنران شرکت کرده و مفاهیم مهم و روش های کاربردی در زمینه نتورک مارکتینگ را به شرکت کنندگان آموزش داده است. حسین مزحجی با روش های نوین و خلاقانه خود، به شرکت ها و کارآفرینان کمک کرده تا بیشترین استفاده را از شبکه های اجتماعی و ارتباطات آنلاین برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کار خود ببرند.

مجموعه کامل سمینار گرگان با شامل فایل صوتی تغییر الگوهای ذهنی:

سایر فایل های مربوط به باور و بازاریابی شبکه ای در مارکت ام ال ام:

بخشی از جلسه صوتی تغییر الگو های ذهنی را به صورت متنی بخوانید:

خیلی از افراد داخل نتورک مارکتینگ می شوند و خیلی ها از آن خارج می شوند و خیلی ها هستند که در آن می مانند و موفق می شوند. نتورک مارکتینگ هم نیاز به مهارت های خاص خود دارد. وقتی وارد نتورک مارکتینگ می شوید باید باورهای قبلی ذهنی خود را فراموش کنید و با دید و باور جدید وارد شوید، باید محدودیت های ذهنی خود را دور بریزید تا به موفقیت برسید. بیشتر افراد دنیا در سیاهچاله ذهنی زندگی می کنند.

سیاهچاله ای از نا امیدی و فقر و انرژی های منفی و… ولی وقتی بخواهند باورهای خود را تغییر دهند، چون این کار سختی های خود را دارد تا تغییر در باور ایجاد کنند به همین دلیل بی خیال می شوند. پس اولین گام برای موفقیت در نتورک تغییر دادن الگوهای ذهنی مان است. دنیای نتورک قوانین خاص خودش را دارد و مهارت های خاص خودش را می خواهد. در نتورک ابتدا باید مهارت های خاص را یاد بگیرید و بعد خودتان را در آن زمینه تقویت کنید. از عوامل مهمی که به نتورک کمک می کند می توان به باور اشاره کرد. باور به خود، به مجموعه و به سازمان.

شما از این فایل صوتی یاد می گیرید که نحوه نگرش خود را تغییر دهید و با دید درست و اصولی به کار خود نگاه کرده و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید تا به موفقیت برسید.

جزئیات فایل صوتی تغییر الگو های ذهنی:

این فایل، توسط حسین مزحجی در یک سمینار با موضوع تغییر الگو های ذهنی در گرگان تهیه شده است. این فایل شامل 46 دقیقه و 52 ثانیه صحبت های حسین مزحجی درباره موضوع تغییر الگو های ذهنی می باشد. فرمت این فایل mp3 و حجم آن 10.7 مگابایت است، و می‌توانید بخشی از آن را در مارکت ام ال ام رایگان گوش دهید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 6.290 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

12 فروش
46.509 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های دیگر مربوط به باور
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک لیدری
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
فایل صوتی تغییر الگو های ذهنی از لیدر حسین مزحجی | 46 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 46 دقیقه و 52 ثانیه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 10.7 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: مثبت 25
برگزارکننده: حسین مزحجی
به روز شده در:
باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام

به ازای هر فروش این محصول 6.290 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات زهرا امیدی Other Products

فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
برای موفق شدن در زندگی، تعیین اولویت های زندگی بسیار مهم است. زندگی مدرن و زیادی از فشارهای روزمره ما، می‌تواند موجب پراکندگی تمرکز و توجهمان شود. به همین دلیل، باید برنامه ریزی کنیم و اولویت‌هایمان را مشخص کنیم. در این راستا، تعیین اهداف و آرزوهایمان و تمرکز بر آنها، از [...]
11
5.0
28.749 تومان
فایل صوتی انگیزه در بازاریابی شبکه ای | +۱۲7 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
انگیزه در بازاریابی شبکه ای نقش بسیار مهمی در موفقیت هر فرد در این حوزه دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش کسب و کار است که بر اساس روابط شخصی و شبکه های اجتماعی، محصولات و خدمات را به مشتریان عرضه می کند. برخلاف سایر روش های بازاریابی، در بازاریابی شبکه ای افراد به عنوان […]
10
5.0
66.378 تومان
فایل صوتی نگرش در بازاریابی شبکه ای از لیدر ناظری | +102 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک روش بازاریابی است که بر اساس ایجاد یک شبکه از افراد و مشتریان پیشرفته است. در این روش، شرکتها محصولات خود را از طریق اعضای شبکه به فروش می رسانند و در عوض، اعضای شبکه پاداشی برای فروش محصولات دریافت می کنند. این روش توسط بسیاری از شرکتها به عنوان یک […]
12 فروش
5.0
86.469 تومان
فایل صوتی ناگفته های بازاریابی شبکه ای از لیدر صمد سلیمی | +48 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک راهکار جدید در عصر دیجیتال است که به شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به صورت موثر و پراکنده تر به مشتریان ارائه دهند. اما در این صنعت، هنوز بسیاری از ناگفته ها وجود دارند که می توانند برای بازاریابان این حوزه چالش برانگیز باشد. برخی […]
12 فروش
5.0
35.409 تومان

محصولات مرتبط Related Products

تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10
5.0
54.057 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
15 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
14 فروش
5.0
99.345 تومان
افزودن به سبد خرید - 46.509 تومان