شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

پک صوتی جلسات گرگان 355 دقیقه | محمود حقانی – حسین مزحجی – احمد نوروزی پک صوتی جلسات گرگان 355 دقیقه | محمود حقانی – حسین مزحجی – احمد نوروزی
پک صوتی جلسات گرگان 355 دقیقه | محمود حقانی – حسین مزحجی – احمد نوروزی پک صوتی جلسات گرگان 355 دقیقه | محمود حقانی – حسین مزحجی – احمد نوروزی

پک صوتی جلسات گرگان 355 دقیقه | محمود حقانی – حسین مزحجی – احمد نوروزی

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
11 فروش
387.945 تومان

پک صوتی جلسات گرگان از لیدرها: محمود حقانی، حسین مزحجی، احمد نوروزی و فائزه اسدی. درباره موضوعات مختلف و بسیار مهم در زمینه نتورک مارکتینگ که یک پک 355 دقیقه ای شنیدنی برای موفقیت در زمینه موضوع های مختلف تیم سازی می باشد.

پکیج سمینار گرگان
پکیج سمینار گرگان

محتوای پک صوتی جلسات گرگان:

پک جلسات گرگان به عنوان یکی از برگزاری های مهم در زمینه نتورک مارکتینگ طراحی شده است. این پک شامل صحبت های چهار لیدر موفق در این حوزه با نام های: محمود حقانی، حسین مزحجی، احمد نوروزی و فائزه اسدی می باشد. در این سمینار، موضوعات مهمی همچون پرزنت، باور و تغییر الگوهای ذهنی، موفقیت و نکات آن، ارزشگذاری و تصویر ذهنی و… مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد. پک جلسات گرگان به عنوان یک فرصت مناسب برای یادگیری و بهبود در حوزه نتورک مارکتینگ برای علاقه مندان به این حوزه شناخته شده است.

پک صوتی جلسات گرگان 355 دقیقه ای شامل نکات و مطالب مفیدی است که به ما  در رسیدن به موفقیت در زمینه بازاریابی شبکه ای بسیار کمک می کند و با گوش دادن به این پک می تئان بهترین روش ها را از این لیدرهای برتر فر گرفت.

سمینار گرگان
سمینار گرگان

موضوعات فایل پک صوتی جلسات گرگان چه می باشند:

  • پرزنت
  • باور
  • تغییر الگوهای ذهنی
  • موفقیت و نکات آن
  • ارزشگذاری
  • تصویرسازی ذهنی
محمود حقانی_ سمینار گرگان
محمود حقانی_ سمینار گرگان

جلسه آموزشی اول «پرزنت» از محمود حقانی. سری پک صوتی جلسات گرگان:

در زندگی امروزی، مطالعه به عنوان یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر روند زندگی و پیشرفت فردی و اجتماعی به شمار می‌رود. با این حال، متأسفانه در کشور ما، این موضوع به عنوان یک مورد جدی و با ارزش، به خوبی توجه نشده است و بسیاری از مردم وقت خود را صرف تماشای سریال‌ها و سرگرمی‌های مختلف می‌کنند.

در صورتی که، با روزی 1 تا 2 ساعت مطالعه، می‌توان به راحتی روند زندگی خود را بهبود بخشید و به مسیری بهتر و پربارتر سوق داد. بنابراین، اهمیت و نقش مطالعه در زندگی انسان‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است و برای رسیدن به پیشرفت و توسعه شخصی و اجتماعی، باید به آن توجه و احترام گذاشت.

نتورک مارکتینگ به شما این فرصت را می دهد که 10 هزار یا 100 هزار تیم داشته باشید. شما می توانید از صفر شروع کنید و 100 هزار نیروی کاری داشته باشید. این یک تجارت الکترونیک است. اگر می خواهید زندگیتان عوض شود، با کارمندی و کارگری هیچ کسی ثروتمند نمی شود. پس تجارت نتورک مارکتینگ تنها راهی است که می توانیم با آن به یک کسب و کار بزرگ رسید.

فرصت ها برای همه ات ولی آدم های موفق فرصت ها را استفاده می کنند. مهم استفاده کردن از این فرصت هاست. این فرصت نتورک مارکتینگ امروز به شما داده شده است می توانید از آن استفاده کنید، می توانید آینده خود را تغییر دهید یا نه مثل قبل ادامه دهید. یک بار برای همیشه تصمیم بگیرید و برای موفقیت گام بردارید تا به آینده ای که می خواهید برسید.

سایر فایل هایی که از تاپ لیدر محمود حقانی در مارکت ام ال ام منتشر شده است:

مهارت های لازم در نتورک – اساسی ترین نکات تیم سازی | محمود حقانی

حسین مزحجی- سمینار گرگان
حسین مزحجی- سمینار گرگان

جلسه آموزشی دوم «تغییر الگوهای ذهنی و باور» از حسین مزحجی. سری پک صوتی جلسات گرگان:

خیلی از افراد داخل نتورک مارکتینگ می شوند و خیلی ها از آن خارج می شوند و خیلی ها هستند که در آن می مانند و موفق می شوند. نتورک مارکتینگ هم نیاز به مهارت های خاص خود دارد. وقتی وارد نتورک مارکتینگ می شوید باید باورهای قبلی ذهنی خود را فراموش کنید و با دید و باور جدید وارد شوید، باید محدودیت های ذهنی خود را دور بریزید تا به موفقیت برسید. بیشتر افراد دنیا در سیاهچاله ذهنی زندگی می کنند.

سیاهچاله ای از نا امیدی و فقر و انرژی های منفی و… ولی وقتی بخواهند باورهای خود را تغییر دهند، چون این کار سختی های خود را دارد تا تغییر در باور ایجاد کنند به همین دلیل بی خیال می شوند. پس اولین گام برای موفقیت در نتورک تغییر دادن الگوهای ذهنی مان است.

دنیای نتورک قوانین خاص خودش را دارد و مهارت های خاص خودش را می خواهد. در نتورک ابتدا باید مهارت های خاص را یاد بگیرید و بعد خودتان را در

آن زمینه تقویت کنید.

در نتورک نیاز به چه مهارت هایی داریم که به موفقیت برسیم؟

داشتن هدف ،باور ، تعهد، مسئولیت پذیری.

از عوامل مهمی که به نتورک کمک می کند می توان به باور اشاره کرد. باور به خود، به مجموعه و به سازمان.

سایر فایل هایی که درباره باور در مارکت ام ال ام منتشر شده است:

معنی نگرش و بینش چیست؟ | سید رضا امیری + 24 دقیقه

فایل صوتی باور و هدف از لیدر خانم باران احمدی | +81 دقیقه

فایل صوتی جلسه ترس کاذب | باران احمدی + 143 دقیقه

لیدر احمد نوروزی- سمینار گرگان
لیدر احمد نوروزی- سمینار گرگان

جلسه آموزشی سوم «نکته موفقیت» از احمد نوروزی. سری پک صوتی جلسات گرگان:

تجارت نتورک مارکتینگ بزرگترین تجارت دنیا است. اولین نکته در نتورک، داشتن صبر است. در هر تجارتی نیاز به صبر است و افرادی که در هر تجارتی صبر بیشتری داشتند افراد موفق تری هسند. تنها چیزی که شما را محدود می کند ذهن شماست. پس سعی کنید خودتان را آزاد کنید. یک قهرمان واقعی کسی است که فقط برای بردن نمی جنگد از جنگیدن هم لذت می برد. مهم ترین هنری که یک نتورکر نیاز دارد، هنر ارتباطات است.

تجارت نتورک مارکتینگ یکی از پردرآمدترین و پررونق‌ترین صنایع دنیاست که به صورت آنلاین انجام می‌شود. این صنعت با توجه به رشد سریع فناوری و ارتباطات، به سرعت در حال گسترش و توسعه است. یکی از مزیت های تجارت نتورک مارکتینگ، این است که فرد با هزینه کمتری می‌تواند کسب و کار خود را راه‌اندازی کند و در کنار این‌که می‌تواند بازار فروش خود را گسترش دهد.
در طول راه اندازی و توسعه کسب و کار نتورک مارکتینگ، هنر ارتباطات بسیار مهم است. ارتباطات موثر با مشتریان، همکاران و همچنین با سایر نتورکرها، می‌تواند به شما کمک کند که در این صنعت موفق شوید. ارتباطات موثر می‌تواند شما را به یک نتورکر برجسته تبدیل کند که می‌تواند با شبکه‌ی خود به موفقیت برسد. برای این کار، باید قابلیت شنیدن، تفکر، و همچنین ارتباط برقرار کردن با افرادی که در این صنعت کار می‌کنند، را داشته باشید.

سایر فایل هایی که از تاپ لیدر محمود حقانی در مارکت ام ال ام منتشر شده است:

فایل صوتی وضعیت ذهنی | احمد نوروزی +137 دقیقه

فایل صوتی جلسه فالو | احمد نوروزی + 111 دقیقه

صوت سمینار توجیهی لیدر احمد نوروزی

لیدر کیست؟ لیدرشیپ چیست؟

برای چی داری نتورک میکنی؟

فائزه اسدی- سمینار گرگان
فائزه اسدی- سمینار گرگان

جلسه آموزشی چهارم «ارزشگذاری و تصویر ذهنی» از فائزه اسدی و محمود حقانی. سری پک صوتی جلسات گرگان:

در این فایل صوتی لیدرها فائزه اسدی و محمود حقانی صحبت کرده اند که در آن درباره نحوه ارزشگذاری کار و تصویر ذهنی صحبت می شود.

ارزشگذاری کار یکی از موضوعات مهم در بازاریابی شبکه ای است که به آن توجه ویژه ای شده است. در این روش بازاریابی، ارزش کار با توجه به میزان فروش و عملکرد عامل ها در شبکه محاسبه می شود و برای هر کدام از آن ها شامل پورسانت مخصوصی خواهد بود. این روش باعث می شود که عامل ها تلاش بیشتری برای فروش محصولات کنند و از ارزش کار خود بیشترین بهره را ببرند.

علاوه بر این، تصویر ذهنی یک شبکه بازاریابی نیز بسیار حائز اهمیت است. تصویری که مخاطبان و عامل ها از شبکه دارند، می تواند تأثیر قابل توجهی در موفقیت یا شکست آن داشته باشد. به همین دلیل، شبکه های بازاریابی برای تبلیغات و ارتباط با مخاطبان خود از روش های متنوعی استفاده می کنند، از جمله تولید محتوای با کیفیت، استفاده از رسانه های اجتماعی، ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان و غیره. این رویکردها، باعث می شود که تصویر ذهنی شبکه بازاریابی بهتر شود و مخاطبان و عامل ها با اطمینان بیشتری در این شبکه فعالیت کنند.

برای حضور افراد در ین سمینار به هر فرد تنها 4 کارت دعوت داده می شود و هر فرد فقط همین تعداد محدود را می تواند به سمینار گرگان دعوت کند. بنابراین نوع دعوت کردن بسیار مهم است و اینکه به چه کسانی آن کارت را می دهید تا کارت دعوت شما نسوزد و آن فرد حتما در جلسه حضور پیدا کند.

نحوه دعوت کردن و نوع صحبت و بیان شما بسیار مهم است تا فرد به دعوت شما پاسخ مثبت دهد. این قسمت از فایل صوتی به شما نحوه دعوت و صحبت کردن و ارزشگذاری برای کار خود را آموزش می دهد.

سایر فایل هایی که از تاپ لیدر فائزه اسدی در مارکت ام ال ام منتشر شده است:

فایل صوتی جلسه فروش | فائزه اسدی + 77 دقیقه

محمود حقانی- سمینار گرگان
محمود حقانی- سمینار گرگان

بخش برگزاری لیدر محمود حقانی در سری پک جلسات گرگان:

در ادامه جناب آقای حقانی درباره تصویر ذهنی صحبت کرده اند که به مطالب مفید و کاربردی در این قسمت از جلسه اشاره کرده اند.

تصویر سازی ذهنی یکی از مهمترین مفاهیم در بازاریابی شبکه ای است. این مفهوم به این معنی است که با ایجاد تصویری مثبت از محصول یا خدماتی که ارائه می دهید، می توانید نظرات و باورهای مشتریان را تغییر دهید و آنها را به سمت خرید و استفاده از محصول یا خدمات شما سوق دهید.

به عنوان مثال، شما می توانید با استفاده از تصاویر و ویدئوهای جذاب، مشتریان را به سمت استفاده از محصول شما ترغیب کنید و آنها را با خصوصیات برتر محصول آشنا کنید. در نتیجه، مشتریان شما احساس رضایت و اعتماد به محصول شما خواهند کرد و با تکرار این فرآیند، خریداران جدیدی را به سمت کسب و کار شما جذب خواهید کرد.

با توجه به اهمیت تصویر سازی ذهنی در بازاریابی شبکه ای، تولید محتوای جذاب و متنوع باعث جذب مشتریان بیشتری به کسب و کار شما خواهد شد. در این راستا، ایجاد تصاویر و ویدئوهای اصیل و خلاقانه، استفاده از شبکه های اجتماعی و تبلیغات موثر، ارتقای برند شما و ایجاد اعتماد و رضایت مشتریان از مهمترین روش های تصویر سازی ذهنی است. با استفاده از این روش ها، می توانید کسب و کار خود را به یک برند معتبر و محبوب در بازاریابی شبکه ای تبدیل کنید و در نتیجه، بازدهی و سود خود را افزایش دهید.

تصویر سازی ذهنی به معنای ایجاد تصاویری در ذهن است که به کمک آنها می‌توان به بهبود عملکرد ذهنی و روانی دست یافت. این تکنیک به طور گسترده در روانشناسی، مدیریت استرس و حتی ورزش‌های روانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نهایت، تصویر سازی ذهنی یکی از روش‌های ساده و موثر برای بهبود عملکرد ذهنی و روانی است که همه می‌توانند از آن بهره ببرند.

سایر فایل هایی که از تاپ لیدر محمود حقانی در مارکت ام ال ام منتشر شده است:

مهارت های لازم در نتورک – اساسی ترین نکات تیم سازی | محمود حقانی

جزئیات کامل پک صوتی جلسات گرگان:

پک جلسات گرگان در 353 دقیقه و 55 ثانیه با 51 و 9 مگابایت در 5 پارت جداگانه در شهر گرگان توسط لیدران بزرگ محمود حقانی، حسین مزحجی، احمد نوروزی و فائزه اسدی با موضوعات مختلف برگذار شده است. اگر سوالاتی مثله سوالات زیر دارید؛ پک جلسات گرگان را گوش دهید!

  • راه های موفقیت در نتورک کدام است؟
  • چطور در نتورک پرزنت کنیم؟
  • چگونه در نتورک موفق شویم؟
  • چگونه در نتورک به باور ذهنی درست برسیم؟
  • چگونه الگوهای ذهنی خود را تغییر دهیم؟
  • چگونه تصویرسازی ذهنی خود را قوی کنیم؟
  • چگونه برای کار نتورکینگ ارزشگذاری کنیم؟

فایل هایی که در پک صوتی جلسات گرگان قرار دارند شامل موضوعات مختلفی هستند که به فرد کمک می کند تا راه درست را در بازریابی شبکه ای پیدا کند و انگیزه لازم را برای رسیدن به موفقیت در این  زمینه می هد تا فرد تلاش کند و به هدف خود برسد.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 52.430 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

11 فروش
387.945 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
دیدن دیگر پک ها
پک صوتی جلسات گرگان 355 دقیقه | محمود حقانی – حسین مزحجی – احمد نوروزی
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 354 دقیقه و 55 ثانیه
تعداد پارت: 5 پارت
اندازه: 51.9 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: مثبت 25
برگزارکننده: محمود حقانی- حسین مزجچی- احمد نوروزی
به روز شده در:
باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام

به ازای هر فروش این محصول 52.430 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات زهرا امیدی Other Products

فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
برای موفق شدن در زندگی، تعیین اولویت های زندگی بسیار مهم است. زندگی مدرن و زیادی از فشارهای روزمره ما، می‌تواند موجب پراکندگی تمرکز و توجهمان شود. به همین دلیل، باید برنامه ریزی کنیم و اولویت‌هایمان را مشخص کنیم. در این راستا، تعیین اهداف و آرزوهایمان و تمرکز بر آنها، از [...]
11 فروش
5.0
28.749 تومان
فایل صوتی انگیزه در بازاریابی شبکه ای | +۱۲7 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
انگیزه در بازاریابی شبکه ای نقش بسیار مهمی در موفقیت هر فرد در این حوزه دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش کسب و کار است که بر اساس روابط شخصی و شبکه های اجتماعی، محصولات و خدمات را به مشتریان عرضه می کند. برخلاف سایر روش های بازاریابی، در بازاریابی شبکه ای افراد به عنوان […]
11 فروش
5.0
66.378 تومان
فایل صوتی نگرش در بازاریابی شبکه ای از لیدر ناظری | +102 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک روش بازاریابی است که بر اساس ایجاد یک شبکه از افراد و مشتریان پیشرفته است. در این روش، شرکتها محصولات خود را از طریق اعضای شبکه به فروش می رسانند و در عوض، اعضای شبکه پاداشی برای فروش محصولات دریافت می کنند. این روش توسط بسیاری از شرکتها به عنوان یک […]
12 فروش
5.0
86.469 تومان
فایل صوتی ناگفته های بازاریابی شبکه ای از لیدر صمد سلیمی | +48 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک راهکار جدید در عصر دیجیتال است که به شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به صورت موثر و پراکنده تر به مشتریان ارائه دهند. اما در این صنعت، هنوز بسیاری از ناگفته ها وجود دارند که می توانند برای بازاریابان این حوزه چالش برانگیز باشد. برخی […]
12 فروش
5.0
35.409 تومان
افزودن به سبد خرید - 387.945 تومان