شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

دانلود فایل صوتی برنامه ریزی عصبی کلامی | آموزش NLP دانلود فایل صوتی برنامه ریزی عصبی کلامی | آموزش NLP
دانلود فایل صوتی برنامه ریزی عصبی کلامی | آموزش NLP دانلود فایل صوتی برنامه ریزی عصبی کلامی | آموزش NLP

دانلود فایل صوتی برنامه ریزی عصبی کلامی | آموزش NLP

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
14 فروش
17.649 تومان

با استفاده از قدرت کلمات و گفتار خود، می‌توانید تاثیرگذاری بر دیگران را بالا ببرید، آن‌ها را انگیزه دهید و حتی به ایده‌های خلاقانه‌ای دست یابید. برنامه ریزی عصبی کلامی یا NLP (ان ال پی)، راهی است که شما را به این هدف نزدیک می‌کند و می‌تواند شما را از آن هم فراتر ببرد. در این مقاله، با NLP آشنا می‌شوید و از چند مثال مشابه نیز می‌توانید استفاده کنید.

درباره برنامه ریزی عصبی کلامی NLP
درباره برنامه ریزی عصبی کلامی NLP

برنامه ریزی عصبی کلامی یا ان ال پی (NLP) چیست؟

NLP یا برنامه‌ریزی زبانی نورو-زبانی مجموعه‌ای است از تکنیک‌ها و روش‌هایی که به منظور بهبود ارتباطات انسانی و توسعه فردی استفاده می‌شود. این رویکرد بر این اصل تمرکز دارد که ارتباطات انسانی براساس الگوهای ذهنی و زبانی انجام می‌شود و با تغییر الگوها و استفاده از تکنیک‌های مشخص، می‌توان بهبودی در ارتباطات و نتایج مثبتی را به دست آورد.

NLP با استفاده از مهارت‌های متعددی از جمله توجه به زبان بدن، پرسش‌های کوچک و تغییر الگوهای ذهنی، به افراد کمک می‌کند تا ارتباطات خود را بهبود بخشند، درک عمیق‌تری از خود و دیگران داشته باشند و نتایج مثبتی را در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود ببینند. این رویکرد در بسیاری از زمینه‌ها مانند رهبری، مدیریت زمان، فروش، مذاکره و روابط شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند بهبودی چشمگیری در زندگی افراد به ارمغان بیاورد.

بهبود واکنش‌های خود با استفاده از NLP

برای درک بهتر مفهوم NLP، تلاش کنید به زمانی فکر کنید که پس از اتمام یک پروژه بسیار دشوار، رئیس شما شما را به اتاق خود فراخوانده است. یا به یاد بیاورید که وقتی روی صحنه قدم می‌گذارید یا در حال سخنرانی هستید، به شما تبریک گفته شده است. به کودکی فکر کنید که با صدای ناراحت و عصبانی پدر و مادرش مواجه شده است؛ چگونه واکنشی نشان می‌دهد؟

در این نوع شرایط، بیشتر اوقات واکنش‌های ما به صورت خودکار و بدون داشتن تفکر متمرکز صورت می‌گیرند. این واکنش‌های غریزی ممکن است تاثیرات مثبتی داشته و مفید باشند، اما همچنین ممکن است بی‌ربط و تاثیر منفی داشته باشند. با استفاده از NLP، شما می‌توانید آگاهی بیشتری از واکنش‌هایتان کسب کنید و یاد بگیرید چگونه واکنش‌ها و حرف‌هایتان را به طور مفیدی تغییر داده و تاثیر مثبتی داشته باشید.

تغییر الگوهای ذهنی با برنامه ریزی عصبی کلامی NLP
تغییر الگوهای ذهنی با برنامه ریزی عصبی کلامی NLP

افزایش توانایی‌های رفتاری مثبت با استفاده از NLP (برنامه ریزی عصبی کلامی)

شما می‌توانید از NLP (ان ال پی) استفاده کنید تا توانایی‌هایتان در رفتار مثبت و سازنده را افزایش دهید. تکنیک‌های برنامه ریزی عصبی کلامی (ان ال پی) به شما کمک می‌کنند تا در ارتباط با دیگران، تفاهم دوطرفه را برقرار کرده و به طور مؤثر صحبت کنید. در مدل NLP، از الگوها و مهارت‌های زبانی استفاده می‌شود تا سوالات قدرتمندتری را در گفتگوها مطرح کنید و نتایج مثبتی را بدست آورید.

NLP (برنامه ریزی عصبی کلامی) به شما یاد می‌دهد که از یک موقعیت خاص چه نتیجه‌ای می‌خواهید و براساس آن عمل کنید. این رویکرد به شما نشان می‌دهد که چگونه رفتارتان را تغییر داده و نتایج مطلوب خود را به دست آورید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید در یک مذاکره قرارداد کاری موفقیت‌آمیز داشته باشید، با استفاده از برنامه ریزی عصبی کلامی (ان ال پی) می‌توانید بفهمید آیا طرف مقابل به سخنرانی شما توجه می‌کند یا خیر و در صورت لزوم رفتار و گفتارتان را تغییر دهید.

همچنین، در حین یک بحث جدال‌برانگیز، NLP (برنامه ریزی عصبی کلامی) می‌تواند به شما کمک کند تا درکتان از موقعیت را تغییر داده و خودتان را به جای طرف مقابل قرار دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا آنها را بهتر درک کنید و انگیزه‌ها و دلایل حرف‌هایشان را بهتر بفهمید. همچنین، در مرحله جمع‌بندی بحث، می‌توانید با استفاده از NLP (ان ال پی) نگاهی کلی به موضوع داشته و درکی بهتر از کلیت بحث پیدا کنید.

فایل های آموزشی مرتبط با برنامه ریزی:

برنامه ریزی عصبی کلامی یا ان ال پی (NLP) چه مزایایی دارد؟

معتقدند که استفاده از تکنیک‌های برنامه‌ریزی عصبی-کلامی می‌تواند بهبود اعتماد به نفس، خودآگاهی، مهارت‌های ارتباطی و درک شما از جهان اطرافتان را به همراه داشته باشد.

بر اساس نظر موسانر، این تکنیک‌ها می‌توانند در موارد زیر مورد استفاده قرار بگیرند:

– برنامه‌ریزی مغز برای بهتر کردن عادات
– کمک به تغییر و بهبود ادراک
– تغییر رفتار
– ترمیم آسیب‌های روانی مانند تروما
– بهبود ارتباطات بین فردی و تأثیرگذاری بر افراد
– آگاهی از فرایندهای داخلی بدن و مدیریت بهتر آنها مانند صداها، داستان‌ها و تصاویر
– کاهش پریشانی‌های ناشی از واکنش‌های خودکار جنگ‌گریز مغز

یک مطالعه در سال ۲۰۱۴ نشان داد که گاهاً از تکنیک‌های برنامه‌ریزی عصبی-کلامی در درمان بیماری‌های روانی مانند فوبیا، ترس، اضطراب و افسردگی استفاده می‌شود. با این حال، تحقیقات در ارتباط با اثبات اثربخشی این تکنیک‌ها محدود بوده است.

جزئیات فایل صوتی برنامه ریزی عصبی کلامی (NLP):

فایل صوتی در مورد برنامه ریزی عصبی کلامی (NLP) به مدت 7 دقیقه و 5 ثانیه با حجم 14.6 مگابایت و فرمت MP3 با موضوع تغییر الگوهای ذهنی در مارکت ام ال ام قابل دسترسی است. این فایل صوتی ارائه می‌دهد که به کمک برنامه ریزی عصبی کلامی می‌توان الگوهای ذهنی را تغییر داد و تأثیر مثبتی بر روی زندگی افراد داشت.

این فایل صوتی به عنوان یک منبع آموزشی ارزشمند در زمینه ترغیب و الهام بخشی برای افرادی است که می‌خواهند الگوهای ذهنی خود را بهبود ببخشند و به دستیابی به اهداف خود کمک کنند. همچنین، حجم کوچک این فایل صوتی آن را به یک گزینه مناسب برای دانلود و استفاده در تلفن همراه و دستگاه های دیگر تبدیل کرده است.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 2.390 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

14 فروش
17.649 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های مرتبط با برنامه ریزی
دانلود فایل صوتی برنامه ریزی عصبی کلامی | آموزش NLP
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 7 دقیقه و 5 ثانیه
تعداد پارت: 6 پارت
اندازه: 14.6 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: همه افراد
به روز شده در:
فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.

به ازای هر فروش این محصول 2.390 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات محسن نعمتی Other Products

چرا بازاریابی شبکه ای لیاتیم | لیدر مصطفی عطامهر
محسن نعمتی
محسن نعمتی فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.
  اگر علاقه‌مند به مباحثی مانند کارآفرینی، فروش و درآمدزایی هستید، شما می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید و  فایل رایگانی که برای شما آماده کرده‌ایم را دریافت کنید. این فایل‌ محتوایی کاربردی و ارزشمند درباره راه‌های موفقیت در حوزه کسب و کارها و راهکارهایی برای افزایش [...]
13 فروش
5.0
رایگان
کتاب صوتی مدیریت استرس: مدیر یک دقیقه ای به مقابله با استرس می رود
محسن نعمتی
محسن نعمتی فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.
در دنیای مدرن امروز، فرایند مدیریت استرس به عنوان یکی از عوامل کلیدی برای ساخت زندگی شاد و موفق معرفی شده است. زندگی امروز ما به دلیل وظایف و رویدادهای مختلفی که با آن روبرو می‌شویم، همواره به چالش کشیده می‌شود. بنابراین، مدیریت استرس روش‌هایی را برای مقابله با اضطراب و حفظ [...]
10 فروش
5.0
65.379 تومان
فایل صوتی اصول اولیه در نتورک مارکتینگ (آموزش کامل اصول و قواعد 3 اساس)
محسن نعمتی
محسن نعمتی فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.
این جلسه برگزار شده است به منظور آموزش و یادگیری. بدون توجه به تمامی انگیزه‌ها و تاثیراتی که در نتورک ایجاد می‌شود، ما باید همچنان در مسیرمان اصول را رعایت کنیم. این رخداد نباید باعث شود که به خاطر هیجان و جذابیت‌های موجود در نتورک، از اصول و قوانین دور بشویم و کوتاهی کنیم. [...]
10 فروش
5.0
74.259 تومان
آموزش حرفه ای دعوت به نتورک (قواعد و اساس کامل دعوت)
محسن نعمتی
محسن نعمتی فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.
دعوت به کار با رعایت قواعد و اصول مهمی است که باید در نظر گرفته شود. اولین دلیل این موضوع این است که با رعایت قواعد و اصول، فرآیند دعوت به کار به صورت سازمان‌یافته‌تر و اثربخش‌تری صورت می‌گیرد. راه‌های موفق در دعوت افراد به نتورک دعوت افراد به نتورک یک فرایند مهم است که […]
14 فروش
5.0
44.289 تومان

محصولات مرتبط Related Products

تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
دفتر برنامه ریزی خلاصه نویسی کتاب+قابل پرینت
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
دفتر برنامه ریزی و خلاصه نویسی کتاب اهمیت خلاصه نویسی کتاب به ما می آموزد که چگونه مهمترین ایده ها را در یک متن تشخیص دهیم و کاربردی ترین نکات را استخراج کنیم، وقتی کتاب می خوانیم تلاش میکنیم به گنجینه ای از مفاهیم ارزشمند دست پیدا کنیم. اما هیچگاه به این فکر کرده ایم […]
110 فروش
5.0
39.849 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
113 فروش
5.0
138.639 تومان
افزودن به سبد خرید - 17.649 تومان