شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل تصویری برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه | آنتونی رابینز +34 دقیقه فایل تصویری برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه | آنتونی رابینز +34 دقیقه
فایل تصویری برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه | آنتونی رابینز +34 دقیقه فایل تصویری برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه | آنتونی رابینز +34 دقیقه

فایل تصویری برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه | آنتونی رابینز +34 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 3 رای
12 فروش
40.959 تومان

فکر می کنید که چرا دیگر آدم ها تصمیم تازه ای نمی گیرند؟ یا اگر تصمیمی می گیرند چرا به آن عمل نمی کنند؟ دلیل اینکه آدم ها دیگر به دنبال تغییر و قوانین جدید نیستند؟ چرا تصمیمات گذشته خود را نمی توانیم به مرحله عمل و نتیجه برسانیم؟ اگر به دنبال جواب این سوالات هستید، یعنی آماده پیشرفت و رشد می باشید. پس تونی روبینز آماده است تا جواب این سوالات شما را بدهد و پیشرفت شما را به وجود آورد.

روش صحیح برای پیشرفت و برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه
روش صحیح برای پیشرفت و برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه

چه چیزی باعث می شود که دنبال پیشرفت باشیم؟

داشتن چیزی شما را خوشحال نمی کند و درواقع اصلا مهم نیست که شما به چه چیزی می رسید. مهم نیست که این موارد پول باشد یا قدرت. هرچه که هست، برای یک مدت کوتاهی شما را سرگرم می کند اما اگر در آن نتیجه (قدرت، ثروت و حتی رابطه عاطفی) به پیشرفت نرسید، به خوشحال واقعی نمی رسید. درواقع راز اصلی خوشبختی و خوشحالی واقعی، پیشرفت است که برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه در آن تاثیر بالایی دارد.

اولین و مهمترین عاملی که باعث می‌شود که افراد دنبال پیشرفت باشند، انگیزه است. وقتی که ما انگیزه‌ای قوی برای رسیدن به هدف‌هایمان داریم، انرژی و اراده لازم برای پیشرفت را نیز خواهیم داشت. همچنین، تعیین هدف‌های واقع‌گرا و قابل اندازه‌گیری نیز موثر است.

اگر هدف‌هایمان قابل اندازه‌گیری باشند، می‌توانیم پیشرفت خود را به صورت مشخص و قابل اندازه‌گیری توجیه کنیم. همچنین، ایجاد روحیه رقابتی و مقایسه خود با دیگران نیز می‌تواند تحریک کننده‌ای برای پیشرفت باشد. این رقابت‌ها می‌توانند به ما کمک کنند تا در مقایسه با دیگران، بهترین خود را بیشتر بیرون بکشیم و به نتایج بهتری دست یابیم.

چکار باید بکنیم تا به نتیجه برسیم؟

برای رسیدن به نتیجه، اولین قدم باید تعیین هدف و مقصود خود باشد. بعد از آن، باید برنامه‌ریزی دقیق و منطقی برای رسیدن به این هدف انجام دهیم. باید اقدامات مورد نیاز را شناسایی کرده و به ترتیب اولویت بندی کنیم. همچنین، برای رسیدن به نتیجه، نیاز است که تحلیل دقیقی از شرایط فعلی و منابع موجود انجام دهیم و از آنها بهره‌برداری کنیم. همچنین، باید تلاش داشته باشیم و از حوصله صبر و پشتکار برخوردار باشیم.

در نهایت، از نتایج کوچک و موفقیت‌های فرعی که در طول راه بدست می‌آیند، استفاده کنیم و همچنین از اشتباهاتی که ممکن است برایمان اتفاق بیافتد، یادبگیریم و تجربه کسب کنیم. با این حال، مواردی وجود دارد که می تواند منجر به تغییر و پیشرفت شما شود. شما باید این موارد را به خوبی بیاموزید و به درستی آنها را در زندگی خود اجرایی نمایید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. در این زمینه، تونی رابینز می تواند اطلاعت کامل و جامعی به شما بدهد که در این ویدئوی کوتاه اما جذاب، گنجانده شده است.

1. آیا افراد باید هدف‌های واقع‌گرا و قابل اندازه‌گیری داشته باشند تا به نتایج مطلوب برسند؟
2. آیا رقابت و مقایسه با دیگران می‌تواند تحریک کننده‌ای برای پیشرفت باشد؟
3. چرا برخی افراد انگیزه قوی‌تری برای رسیدن به هدف‌هایشان دارند؟
4. چرا برخی افراد ترجیح می‌دهند در حالت راحتی و بدون تغییر باقی بمانند؟
5. آیا اشتباهات و تجربه‌های قبلی می‌توانند به ما در رسیدن به نتایج مطلوب کمک کنند؟

برنامه ریزی دقیق و اصولی را در آواکالا یاد بگیرید

آنتونی رابینز، آموزش دهنده برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه
آنتونی رابینز، آموزش دهنده برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه

درباره آنتونی رابینز؛ سخنران آموزش برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه

تونی رابینز، نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. وی در سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود، کالیفرنیا، به دنیا آمد. شهرت او در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است، کتابهایی چون “قدرت نامحدود” در سال ۱۹۸۷ و “به سوی کامیابی” در سال ۱۹۹۴. رابینز یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است. علاوه بر این، او  اصرار دارد که به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده شود.

در طول مدت کوتاهی، رابینز توانست به بیشترین آرزوها و رویاهای جوانی خود برسد و درآمد سالیانه خود را از ۳۸ هزار دلار به بیش از یک میلیون دلار افزایش دهد و به همین خاطر، برای بسیاری از افراد، یک الگوی موفق شناخته می شود. آموزش برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه نیز یکی از ویدئوهای آموزشی این سخنران است که اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما می گذارد.

آموزش های دیگر از تونی رابینز در مارکت ام ال ام:

چرا باید آموزش برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه را جدی بگیریم؟

آموزش برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه، یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید جدی گرفته شود. ضمیر ناخوداگاه، بخشی از ذهن ماست که بدون اینکه ما از آن آگاه باشیم، تصمیمات و عملکردهای ما را متحول می‌کند. بنابراین، اگر بتوانیم این ضمیر را کنترل کنیم و برنامه ریزی کنیم، می‌توانیم به طور کامل از توانمندی های خود بهره‌برده و به اهدافمان دست یابیم.

همچنین، آموزش برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه، می‌تواند به ما کمک کند تا از تصمیمات ناخواسته و ناهنجاری‌هایی که ممکن است در دستور عمل‌هایمان وجود داشته باشد جلوگیری کنیم. بنابراین، اهمیت دادن به آموزش برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه، می‌تواند به ما کمک کند تا بهترین و قاطعانه‌ترین تصمیمات را بگیریم و در زندگی بهتری دست یابیم.

روش صحیح تصمیم گیری و رسیدن به موفقیت با برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه
روش صحیح تصمیم گیری و رسیدن به موفقیت با برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه
جزئیات آموزش برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه:

آموزش ویدئویی برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه، درباره چگونگی رسیدن به موفقیت و انجام تصمیم هایی است که می گیریم. تونی رابینز در این ویدئوی 34 دقیقه و 39 ثانیه ای توانسته اطلاعات کاملی درباره این موضوع به شما بدهد. این فایل با فرمت MP4 و حجم 105 مگابایت با دوبله فارسی در سایت مارکت ام ال ام موجود شده است.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 5.540 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

12 فروش
40.959 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های دیگر درباره برنامه ریزی
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک اساتید
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
فایل تصویری برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه | آنتونی رابینز +34 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 3 رای
زمان: 34 دقیقه و 39 ثانیه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 105 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: دوبله فارسی
استپ: همه افراد
برگزارکننده: تونی رابینز
به روز شده در:
یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.

به ازای هر فروش این محصول 5.540 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات فائزه آقاباقری Other Products

مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
11 فروش
5.0
83.250 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
دفتر برنامه ریزی خلاصه نویسی کتاب+قابل پرینت
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
دفتر برنامه ریزی و خلاصه نویسی کتاب اهمیت خلاصه نویسی کتاب به ما می آموزد که چگونه مهمترین ایده ها را در یک متن تشخیص دهیم و کاربردی ترین نکات را استخراج کنیم، وقتی کتاب می خوانیم تلاش میکنیم به گنجینه ای از مفاهیم ارزشمند دست پیدا کنیم. اما هیچگاه به این فکر کرده ایم […]
110 فروش
5.0
39.849 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
افزودن به سبد خرید - 40.959 تومان