شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب صوتی مدیریت استرس: مدیر یک دقیقه ای به مقابله با استرس می رود کتاب صوتی مدیریت استرس: مدیر یک دقیقه ای به مقابله با استرس می رود
کتاب صوتی مدیریت استرس: مدیر یک دقیقه ای به مقابله با استرس می رود کتاب صوتی مدیریت استرس: مدیر یک دقیقه ای به مقابله با استرس می رود

کتاب صوتی مدیریت استرس: مدیر یک دقیقه ای به مقابله با استرس می رود

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
10 فروش
65.379 تومان

در دنیای مدرن امروز، فرایند مدیریت استرس به عنوان یکی از عوامل کلیدی برای ساخت زندگی شاد و موفق معرفی شده است. زندگی امروز ما به دلیل وظایف و رویدادهای مختلفی که با آن روبرو می‌شویم، همواره به چالش کشیده می‌شود. بنابراین، مدیریت استرس روش‌هایی را برای مقابله با اضطراب و حفظ سلامتی عمومی ارائه می‌دهد. یکی از کتاب‌های پرفروش در این زمینه به صورت کتاب صوتی نیز در دسترس است و می‌توانید آن را از مارکت ام ال ام تهیه کنید.

مدیر یک دقیقه ای به مقابله با استرس می رود | مدیریت استرس
مدیر یک دقیقه ای به مقابله با استرس می رود | مدیریت استرس

درباره کتاب صوتی مدیریت استرس

شخصیت اصلی این کتاب، که به صورت داستان نوشته شده است، یک مدیر یک دقیقه ای است که به تازگی به سمت مدیریت یکی از بخش های مهم یک شرکت بزرگ منصوب شده است. اما مدیر خود برای تنبلی و اضافه وزنش رنج می برد. در این میان، پروفسور به داستان پیوسته و به مدیر یک دقیقه ای راهکارهایی را ارائه می دهد.

راهکارهایی که مدیران شرکت های موفق دیگر، مانند موسسه تک، آنها را تحت نظارت پروفسور اجرا کرده و منجر به کاهش هزینه های درمانی کارکنان شده اند. این کتاب یکی از نتایج تحقیقات دکتر بلانچارد و همکارانش است و نتایج تحقیقاتشان را در زمینه های مختلف به صورت کاربردی و با بیان شیرین و داستان نو در اختیار عموم قرار می دهند.

مدیر یک دقیقه ای به مقابله با استرس می رود، راه حل هایی را برای شما ارائه می دهد تا در زمان های مختلف، به ویژه در محل کار و خانه، با استرس کمتری موفق شوید. اکتاب مدیریت استرس به تکنیک ها و روش های روان درمانی اشاره می کند که برای کاهش سطح استرس فردی و به خصوص استرس مزمن و بهبود عملکرد روزانه فرد طراحی شده اند. در اینجا، استرس به نوعی استرس محدود اشاره دارد که پیامدهای منفی قابل توجهی دارد. استرس دارای علائم فیزیکی و ذهنی متعددی است که بستگی به فاکتورهای متغیر موقعیت هر فرد دارد. این علائم ممکن است شامل کاهش سلامت جسمی و افسردگی باشند.

سایر کتاب های صوتی در آواکالا

کنت بلانچارد | نویسنده کتاب مدیریت استرس
کنت بلانچارد | نویسنده کتاب مدیریت استرس

درباره نویسنده کتاب مدیریت استرس کنت بلانچارد

کتاب صوتی “مدیریت استرس” از طرف دکتر کنت بلانچارد نوشته شده است. کن بلانچارد، با نام کامل کنت هارتلی بلانچارد، در تاریخ 6 مه‌ی 1939 در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. کنت هارتلی بلانچارد، یک نویسنده و کارشناس مدیریت اهل ایالات متحده است که تا به حال بیش از ۶۰ کتاب نوشته است، بیشتر آنها با همکاری نویسندگان دیگر.

کتاب پرفروشتر او، “مدیر یک دقیقه‌ای” بیش از ۱۳ میلیون نسخه فروش داشته و به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. او در دانشگاه کرنل در رشته‌ی فلسفه تحصیل کرد و مدرک کارشناسی خود را دریافت کرد. سپس برای کارشناسی ارشد به دانشگاه کولگیت رفت و در رشته‌های جامعه‌شناسی و مشاوره تحصیل کرد. او سپس برای دریافت مدرک دکترا به دانشگاه کرنل بازگشت و در سال 1967 از رشته‌ی مدیریت آموزشی و رهبری فارغ‌التحصیل شد.

کن بلانچارد در حال حاضر در دانشگاه کرنل به عنوان استاد مدعو در دانشکده‌ی مدیریت هتلداری فعالیت می‌کند. در سال 1979، او و همسرش، مارجوری بلانچارد، شرکتی را تأسیس کردند که در زمینه‌ی آموزش مدیریت و مشاوره‌ی بین‌المللی فعالیت می‌کند و مقر آن در سن‌دیگو کالیفرنیا قرار دارد. کن بلانچارد در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد معنوی این شرکت فعالیت می‌کند و به خاطر این فعالیت‌ها افتخارات و جوایز بسیاری را دریافت کرده است.

سایر کتاب های صوتی پرطرفدار در مارکت ام ال ام:

کاهش استرس و کنترل آن | مدیریت استرس
کاهش استرس و کنترل آن | مدیریت استرس

بخشی از کتاب صوتی مدیریت استرس:

بسیاری از روش‌های عملی مدیریت استرس شناخته شده و در دسترس عموم قرار دارند، برخی از آنها توسط متخصصین سلامتی اعمال می‌شود و برخی دیگر توسط خود فرد باید به کار گرفته شوند. این‌ها روش‌هایی هستند که به فرد کمک می‌کنند سطح استرسش را پایین بیاورد، در خود احساسات مثبت ایجاد کند و به طور کلی سلامت عمومی اش را ارتقاء دهد.

در این کتاب به انواع و روش‌های مختلفی از روان‌درمانی اشاره شده است که به منظور کنترل سطح استرس فردی، به ویژه استرس مزمن، و بهبود عملکرد روزانه فرد طراحی شده‌اند. استرس می‌تواند علائم فیزیکی و ذهنی متنوعی داشته باشد که بستگی به شرایط هر فرد دارد. مدیریت استرس به عنوان یکی از کلیدهای ساختن زندگی شاد و موفق در دنیای مدرن به شمار می‌رود.

از آنجاییکه زندگی امروز ما با چالش‌ها و رویدادهای مختلفی همراه است، مدیریت استرس روش‌هایی را برای مقابله با اضطراب و حفظ سلامتی عمومی ارائه می‌دهد. این روش‌ها می‌توانند توسط متخصصین سلامتی یا خود فرد به کار گرفته شوند و به فرد کمک می‌کنند سطح استرس را کاهش داده، احساسات مثبت را تقویت کرده و سلامت عمومی را بهبود بخشند.

جزئیات کتاب صوتی مدیریت استرس:

کتاب صوتی “مدیریت استرس؛ مدیر یک دقیقه ای به مقابله با استرس می رود”، یک منبع جامع و مرجعی است که به شما کمک می کند تا با استرس های روزمره خود به خوبی مقابله کنید و آنها را رفع کنید. این کتاب در 8 پارت تقسیم شده است و مجموع زمان پخش آن 231 دقیقه و 12 ثانیه است. با حجم کامل 151 مگابایت، این کتاب صوتی در مارکت ام ال ام برای دسترسی آسان برای همه کاربران قرار داده شده است. نویسنده این کتاب کنت بلانچارد است که با تجربه خود در زمینه مدیریت استرس، به افراد راهکارهای عملی و مفیدی را ارائه می دهد.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 8.840 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

10 فروش
65.379 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
کتاب های صوتی دیگر
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک کتاب خوان حرفه ای
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
کتاب صوتی مدیریت استرس: مدیر یک دقیقه ای به مقابله با استرس می رود
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
تعداد صفحات: 231 دقیقه و 12 ثانیه
تعداد پارت: 8 پارت
اندازه: 151 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: همه افراد
برگزارکننده: کنت بلانچارد
به روز شده در:
فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.

به ازای هر فروش این محصول 8.840 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات محسن نعمتی Other Products

دانلود فایل صوتی برنامه ریزی عصبی کلامی | آموزش NLP
محسن نعمتی
محسن نعمتی فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.
با استفاده از قدرت کلمات و گفتار خود، می‌توانید تاثیرگذاری بر دیگران را بالا ببرید، آن‌ها را انگیزه دهید و حتی به ایده‌های خلاقانه‌ای دست یابید. برنامه ریزی عصبی کلامی یا NLP (ان ال پی)، راهی است که شما را به این هدف نزدیک می‌کند و می‌تواند شما را از آن هم فراتر ببرد. در [...]
14 فروش
5.0
17.649 تومان
چرا بازاریابی شبکه ای لیاتیم | لیدر مصطفی عطامهر
محسن نعمتی
محسن نعمتی فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.
  اگر علاقه‌مند به مباحثی مانند کارآفرینی، فروش و درآمدزایی هستید، شما می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید و  فایل رایگانی که برای شما آماده کرده‌ایم را دریافت کنید. این فایل‌ محتوایی کاربردی و ارزشمند درباره راه‌های موفقیت در حوزه کسب و کارها و راهکارهایی برای افزایش [...]
13 فروش
5.0
رایگان
فایل صوتی اصول اولیه در نتورک مارکتینگ (آموزش کامل اصول و قواعد 3 اساس)
محسن نعمتی
محسن نعمتی فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.
این جلسه برگزار شده است به منظور آموزش و یادگیری. بدون توجه به تمامی انگیزه‌ها و تاثیراتی که در نتورک ایجاد می‌شود، ما باید همچنان در مسیرمان اصول را رعایت کنیم. این رخداد نباید باعث شود که به خاطر هیجان و جذابیت‌های موجود در نتورک، از اصول و قوانین دور بشویم و کوتاهی کنیم. [...]
10 فروش
5.0
74.259 تومان
آموزش حرفه ای دعوت به نتورک (قواعد و اساس کامل دعوت)
محسن نعمتی
محسن نعمتی فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.
دعوت به کار با رعایت قواعد و اصول مهمی است که باید در نظر گرفته شود. اولین دلیل این موضوع این است که با رعایت قواعد و اصول، فرآیند دعوت به کار به صورت سازمان‌یافته‌تر و اثربخش‌تری صورت می‌گیرد. راه‌های موفق در دعوت افراد به نتورک دعوت افراد به نتورک یک فرایند مهم است که […]
13 فروش
5.0
44.289 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
بیشتر افراد در زندگی خود هدف‌گذاری‌های متنوع و انضباط شخصی مشخصی دارند. از هرکسی که بپرسید افق‌های روشن‌تری برای خودش می‌خواهد و برنامه‌های زیادی برای رسیدن به آن‌ها دارد. مثلاً ورزش‌کردن یا قرارگرفتن در یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن و رسیدن به شرایط بدنی دلخواه، قبولی [...]
17 فروش
5.0
65.379 تومان
افزودن به سبد خرید - 65.379 تومان