شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

سیستم قراداد هوشمند بیترون
id: 270429
بازدید: 1197

bitron | درآمد دلاری | نتورک دیجیتال | نتورک با ارز دیجیتال | bitronco | کسب درآمد دلاری | کسب درآمد | بیترون چیست؟ | درآمد بیترون 

شاید این روزها به هر طریقی بیترون به شما معرفی شده باشد یا دیده باشید اقوام یا دوستان شما در این سیستم در حال فعالیت هستند و درآمد خوبی دارند، حالا میخواهید بدانید واقعا این سیستم خوب است یا خیر، آیا فعالیت کنیم یا نکنیم؟

در این مقاله با جزئیات کامل بستر این سیستم و خود سیستم را باهم بررسی خواهیم کرد.

در حدود یک دهه گذشته با زیاد شدن کسب و کارهای اینترنتی افراد زیادی با فعالیت و داشتن یک کسب و کار اینترنتی خرج زندگی خود و برخی ها خرج چندین زندگی را در این عرصه به دست می‌آورند، خوبی داشتن شغل اینترنتی بودن بستر مناسب تر از دیگر شغل ها برای سیستم سازی است.

سیستم سازی کسب و کار

سیستم سازی بیزینس چیست؟

به طور خلاصه سیستم سازی یعنی اینکه بدون حضور شما کارها توسط سیستم یا افراد انجام شود و درآمد به طور خودکار تولید شود یعنی در شغل خود به طوری سیستم سازی کنید که خودتان حضوری در کار نداشته باشید اما تولید درآمد به طور خودکار انجام شود.

هرچه جلوتر می‌رویم، معایب شغل های اینترنتی در حال برطرف شدن است، به طور مثال در گذشته کسب و کار اینترنتی به داشتن یک کافی نت ، تحقیق برای دانشجوها و از دست موارد ختم میشد، پس از آن بسترهایی فراهم شده تا افراد در منزل بتوانند به صورت از راه دور شروع به تحقیق، کدنویسی، طراحی، ترجمه و هر کاری که یک نفر در شمال شهر نمیداند و یک نفر در جنوب شهر میداند با هم ارتباط برقرار کنند و با رضایت کار انجام شود.

حالا هر روز سیستم ها و راهکارهای جدید کسب درآمد درحال ظهور هستند اما همیشه این سوال مطرح است، آیا این کاری که من میخواهم انجام دهم خوب است یا خیر؟ آیا آینده خوبی دارد؟ و ….!

کریپتو کارنسی ها و ارزهای دیجیتال
کریپتو کارنسی ها و ارزهای دیجیتال

سپس با ظهور ارزهای رمزنگاری شده (کریپتو کارنسی) دامنه وسیعی از شغل ها به شغل های اینترنتی موجود اضافه شد، مانند خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا نگه داری آن ها، شبکه سازی، رفرال گیری، کشت سود، روش فروش جدید برای کسب و کارها و کلی کسب و کار دیگر.

کسب و کارها هرچه پیشرفته تر می‌شوند سوددهی آنها به مراتب از گذشته بیشتر می‌شود، مانند فروشگاه های اینترنتی که روش فروش آنها شبکه ای است، اگر شما به عنوان یک مشاور فروش در این فروشگاه ها یا شرکت ها مشغول فعالیت شوید و بتوانید یک شبکه فروش در حال رشد بسازید قطعا درآمد بالایی خواهید داشت.

اما در این میان پای فروختن محصول وسط است، آیا محصولات این فروشگاه با کیفیت است، آیا سیستم پستی محصولات را سالم به دست مشتری شما میرساند و از همه اینها که بگذریم با بودن محصول در این میان حجم زیادی از مبالغ برای خرید محصول به دست تولید کننده میرسد.

شرکت بازاریابی شبکه ای سالم باید محصولاتی را عرضه کند که ضمن داشتن بالاترین کیفیت باید خیلی ارزان تر از محصولات مشابه خود باشد تا بتواند سود زیادی را برای مشاوران فروش خود آزاد کند.

نتورک مارکتینگ با ارز دیجیتال

حالا این مقدمه را خدمت شما عرض کردم تا به بحث شبکه سازی با ارز دیجیتال برسم:

فرض کنید سیستمی باشد که بتوانیم محصول را ارز دیجیتال در نظر بگیریم، به عنوان مشاور فروش با استفاده از ارزهای دیجیتال بتوانیم شبکه سازی کنیم و از همان محصول (ارزدیجیتال) به عنوان سود به ما پرداخت شود.

به این صورت در این شبکه مقدار بیشتری سود به مشاوران میرسد زیرا محصولی در کار نیست تا حجم زیادی از مبالغ برای محصول هزینه شود و سهم مشاوران کم شود، همچنین دردسر فروش محصول به طور کامل کنار می‌رود.

به طور کلی در دنیای ارزهای دیجیتال راه های زیادی برای کسب درآمد است که به معرفی آنها میپردازیم:

هولد کردن: هولد کردن چیست؟

خرید و نگه داری ارزهای دیجیتال، به شخصی که اینکار را انجام می‌دهد هولدر گفته میشود و در کل به این کار هولد کردن گفته می‌شود. هولدرها ارزهای دیجیتال را خریداری می‌کنند به امید اینکه در ماه ها یا سال های آینده قیمت آنها افزایش پیدا کند تا آن را بفروشند.

هولد کردن مزایا و معایبی دارد، اگر شخصی بخواهد هولد کند قطعا نیاز به سرمایه بیکاری دارد، سرمایه ای که تحت هیچ شرایطی به آن نیاز نداشته باشد و حتی سرمایه ای که اگر از بین رفت مشکلی و خللی در زندگی او پیش نیاید.

قطعا نمیتوان هولد کردن را شغل دانست زیرا نیاز به گذشت زمان زیادی دارد و با امید یا تحلیل این کار انجام میشود، اما قطعا می‌دانید که از آینده هیچکس خبر ندارد، هولد کردن را درواقع می‌توان سرمایه گذاری دانست و نیاز به مبلغ زیادی دارد.

ترید کردن: ترید چیست؟

ترید به فعالیت خریدوفروش ارز دیجیتال گفته می‌شود (البته به طور کلی معنی ترید خرید فروش هر دارایی مالی است) و تریدر هم فردی است که با تحلیل بازار، استراتژی‌های مختلف و ابزارهای مالی، سعی می‌کند از نوسانات قیمت سود کسب کند. ترید یکی از روش‌های محبوب و پردرآمد سرمایه‌گذاری در دنیای امروز است.

اما ترید نیز معایب خود را دارد، در ایتدا شما نیاز دارید حداقل یک سال زمان بگذارید و اطلاعات خود را برای یادگیری تحلیل بازار افزایش دهید، همچنین نیاز به یک سرمایه دارید تا آن را به گردش درآورید، همچنین باید ریسک پذیر باشید تا به سمت گزینه های ریسکی بازار بروید.

برای ترید کردن شما بعد از گذراندن آموزش ها، ضمن اینکه خرید و فروش را آغاز می‌کنید باید در کنار ترید کردن نیز هر روز اطلاعات خود را با آموزش دیدن افزایش دهید، به همین علت روزانه باید زمان زیادی را پای کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ بگذرانید.

پس باید زمان مهمانی رفتن را پای سیستم باشید، زمان در کنار خانواده بودن را پای سیستم باشید و از همه مهم تر قطعا این همه زمان خیره شدن به آمار و ارقام چشمان شما نیز در خطر خواهد بود.

به طور کلی مزایا و معایب ترید کردن به شرح زیر است:

  • سود بالا در صورت پامپ قیمتی
  • ضرر زیاد در صورت دامپ قیمتی
  • نیاز به سرمایه در گردش بدون اهمیت
  • ریسک پذیر بودن
  • داشتن سیستم کامپیوتری قوی
  • اینترنت بسیار پرسرعت (سرور مجازی)
  • زمان خالی 24 ساعته
  • زمان روزانه حداقل 8 ساعت به بالا
  • دوری از خانواده
  • دوری از دوستان
  • افزایش وزن

سرمایه گذاری و استیک کردن:

استیکینگ فرآیند نگه داشتن یا قفل کردن ارزهای دیجیتال در یک کیف پول هدف برای مدت زمان مشخص و در ازای دریافت پاداش و درآمد از رمزارز استیک‌شده است. این سرمایه قفل شده به تأمین امنیت و حفظ بلاکچین‌های خاص کمک می‌کند.

برخی از افراد با یک تیر دونشان میزنند، ضمن هولد کردن سرمایه خود آن را نیز استیک میکنند، فرض کنید شما روی قیمت 200 میلیون تومان 10 عدد اتریوم خریداری می‌کنید که جمعا سرمایه شما 2 میلیارد تومان میشود، حالا همین سرمایه را استیک می‌کنید.

حالا وقتی اتریوم گران می‌شود سود می‌کنید، همچنین به علت استیک کردن سالانه چیزی حدود 5% سود می‌گیرید و اگر در ایران باشید با بالارفتن قیمت دلار هم نیز سود خواهید کرد.

این کار نیز معایب و مزایای خود را دارد:

  • قفل شدن ارز شما (در دسترس شما نیست)
  • زمان انصراف حداقل 3 روز
  • زمان انصراف در برخی سیستم ها بیش از 1 تا 2 سال
  • نیاز به دانش خاصی ندارد
  • نیاز به سرمایه زیاد
  • احتمال پانزی بودن سیستم
  • درصد کلاهبرداری بالا در سیستم های سرمایه گذاری و دریافت سود

bitron | بیترون | bitronco

شبکه سازی و کسب درآمد دلاری با ارز دیجیتال و سیستم bitron:

شما می‌توانید از سیستم قرارداد هوشمند بیترون جهت کسب درآمد دلاری استفاده کنید، تنها با 100 تتر (دلار) می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید و تا 13.500 تتر (دلار) درماه درآمد داشته باشید.

ضمن اینکه سیستم بیترون یک اسمارت کانترکت و قرارداد هوشمند است تحت هیچ شرایطی تتر های واریزی افراد به کیف پول انسانی واریز نخواهد شد و سیستم قرارداد هوشمند وظیفه دریافت و تقسیم پول ها را تحت طرح سوددهی تعیین شده دارد.

اسمارت کانترکت (قرارداد هوشمند) چیست؟

قراردادهای هوشمند را می‌توان به عنوان پروتکلی کامپیوتری تعریف کرد که شرایط و عواقب قرارداد‌ها را به صورت خودکار و قابل‌اعتماد پیاده‌سازی می‌کند؛ این قراردادها بدون نیاز به واسطه‌ای مانند دادگستری، وکالت، بانک و غیره، تراکنش‌های معتبر را میان طرفین قرارداد انجام می‌دهند و چنین تراکنش‌هایی قابل پیگیری، غیرقابل برگشت و شفاف هستند.

ایده قراردادهای هوشمند برای نخستین بار در سال ۱۹۹۴ توسط نیک سابو، دانشمند کامپیوتر، رمزنگار، اقتصاددان و حقوق‌دان آمریکایی مطرح شد. سابو با الهام از علم رمزنگاری، قصد داشت روش جدیدی برای اجرای قراردادهای حقوقی با استفاده از پروتکل‌های کامپیوتری ابداع کند.

او نام قراردادهای هوشمند را برگرفته از مفهوم هوش مصنوعی برای تاکید بر خودکار بودن آن‌ها انتخاب کرد.

با ورود فناوری بلاک چین و ساخت اولین ارز دیجیتال جهان (بیت کوین)، روش ارسال و دریافت پول، اسناد و مدارک دگرگون شد و واسطه‌هایی مانند بانک‌ها هم کم‌کم در حال کنار گذاشته‌شدن هستند. جایگزین این سیستم، فناوری به‌روز قرارداد هوشمند یا اسمارت کانترکت (Smart Contract) است؛ به‌بیان ساده‌تر، قراردادهای هوشمند، وظیفه‌ انجام معاملات را برعهده گرفته‌اند. فرایندی که قبلا توسط شخص سوم انجام می‌شد.

مانند تمام قراردادها کتبی یا نرم‌افزاری در زندگی روزمره‌، قرارداد هوشمند شرایطی مشابه با یک توافق‌نامه را دارند؛ اما، بر خلاف قراردادهای سنتی، شرایط قرارداد هوشمند به صورت صفر و یک یا کد در حال اجرا در شبکه‌ بلاک چین مانند اتریوم، اجرا می‌شود. به احتمال زیاد شما هم مثل من، در حال جستجو برای پاسخ به سوالاتی مثل قرارداد هوشمند چیست؟ چگونه کار می‌کند و چطور می‌توان از آن استفاده کرد؟

مفهوم قرارداد هوشمند در بلاک چین چیست؟‌

قرارداد هوشمند، برنامه‌ای کامپیوتری است که شرایط و عواقب توافقی را به صورت خودکار و قابل‌اعتماد پیاده‌سازی می‌کند. قرارداد هوشمند در بلاک چین، که دفترکلی غیرمتمرکز و غیرقابل تغییر است، ذخیره و اجرا می‌شود؛

قراردادهای هوشمند با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی خاص نوشته می‌شوند و با دریافت تراکنش‌های دیجیتال از طرفین قرارداد فعال می‌شوند. این قراردادها مزایای زیادی مانند کاهش هزینه‌ها، افزایش سرعت، بهبود امنیت، حذف واسط‌ها و جلوگیری از تقلب را به ارمغان می‌آورند.

برای مثال، فرض کنید شما می‌خواهید خانه‌ای را از فروشنده‌ای بخرید. به جای اینکه از سند خرید و فروش و چک استفاده کنید، می‌توانید با ایجاد قرارداد هوشمند در بلاک چین، که شامل شرایط زیر باشد:

  • اگر شما پول را به حساب فروشنده واریز کنید، سند مالکیت خانه به نام شما ثبت می‌شود.
  • اگر شما پول را به حساب فروشنده واریز نکنید، سند مالکیت خانه به نام فروشنده باقی می‌ماند.
  • اگر فروشنده خانه را تحویل ندهد، پول شما به حساب شما برگشت داده می‌شود.

این قرارداد هوشمند با استفاده از تأییدات شبکه بلاک چین اجرا می‌شود و به نظارت یا دخالت هیچ نهاد یا فردی خارجی نیازی ندارد. علاوه‌بر‌این، این قرارداد هوشمند قابل پیگیری، غیرقابل برگشت و شفاف است.

در واقع قرارداد هوشمند، برنامه‌‌ای است که می‌تواند روی بلاک چین ذخیره شود و در بعضی شرایط از پیش تعیین‌شده فعال شود. این قراردادها برای اجرای خودکار توافق‌نامه استفاده می‌شوند، روند و جریان کار را هم به صورت اتوماتیک فعال می‌کنند و زمانی که شرایط برقرار باشد، فعالیت بعدی آغاز می‌شود.

قرارداد هوشمند، فناوری است که به شما امکان را می‌دهد تا ارزش و دارایی خود را در طیف وسیعی از صنایع منتقل کنید.

مخاطبین هوشمند از طریق فناوری بلاک چین با یکدیگر همکاری می‌کنند و این به طور خودکار، باعث می‌شود که به حداکثر پتانسیل خود دست پیدا کنند. بیت کوین به عنوان پایه‌ای برای مخاطبین هوشمند عمل کرده و بلاک چین، برنامه‌ای نرم‌افزاری است که دارایی‌های دیجیتالی را کنترل می‌کند.

این شامل کدهای منطقی است که دارایی‌های الکترونیکی را در فواصل زمانی جابه‌جا می‌کند. بلاک چین همیشه این فرایند را به شیوه‌ای غیرمتمرکز ارائه می‌دهد و مخاطبین هوشمند به عنوان اجزای بستر بلاک چین نسل بعدی معرفی می‌شوند.

به‌بیان ساده‌‌تر: قراردادهای هوشمند به شما کمک می‌کند تا پول، دارایی، سهام یا هر چیز با ارزشی را به روشی شفاف و بدون درگیری، مبادله کنید و نیازی هم به وجود واسطه نداشته باشید.

بهترین راه برای توصیف قراردادهای هوشمند، مقایسه این فناوری با خرید و فروش ماشین است. به‌طور معمول، در زمان خرید خودرو شما به وکیل یا دفتر اسناد رسمی مراجعه می‌کنید، به آن‌ها پول می‌دهید و منتظر می‌مانید تا سند ماشین را دریافت کنید.

با قراردادهای هوشمند، شما به سادگی یک بیت کوین را به فروشنده می‌دهید و سپرده، گواهینامه رانندگی یا هر سندی که لازم است وارد حساب شما می‌شود. علاوه بر این قراردادهای هوشمند نه تنها قوانین و مجازات‌های مربوط به یک توافق را شبیه قراردادهای سنتی تعیین می‌کنند، بلکه به طور خودکار این تعهدات را هم اجرا می‌کنند.

پس تا اینجا متوجه شدیم بیترون یک قرارداد هوشمند است که حتی سازنده آن نمی‌تواند آن را متوقف کند و مبالغ واریز وارد قرارداد هوشمند می‌شود به دست فرد خاصی نمی‌رسد و هیچ انسانی به مبالغ دسترسی ندارد.

تاریخ شروع سیستم بیترون: بیترون در تاریخ 2024/03/17 فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال فعالیت است.

نحوه سوددهی سیستم بیترون به چه شکل است؟

پلن درآمدزایی بیترون شامل 5 بخش است:

1.چند سطحی

سطح یک 15%

سطح دو 10%

سطح سه 5%

سطح چهار 3%

سطح پنج 2%

به صورت شماتیک هر فرد دو نفر در سطح یک خود می‌تواند قرار دهید، اما یک قانون در پلن بیترون وجود دارد، هر فردی می‌تواند افراد مختلف را به صورت بی نهایت با لینک سمت راست یا سمت چپ خود معرفی کند و به ازای معرفی هر نفر 15% دریافت کند.

سیستم بیترون فرد جدید را در تیم شما جایی قرار می‌دهد که از نظر تعادلی در ضعیف ترین حالت ممکن است، با این کار یک تیر و دونشان می‌زنید، هم تعادل قوی تری میسازید و هم 15% را دریافت خواهید کرد.

هر فردی در پایان روز ساعت 1:30 شب و وقت ایران و 12 شب به وقت آلمان میتواند سود به دست آمده را دریافت کند

2.تعادل

پلن درآمدزایی بیترون در بخش تعادل شامل یک استخر تعادل است، در هر 24 ساعت هر قراردادی که بسته می‌شود 25% این قراردادها وارد این استخر می‌شود و جمع میشود.

هر فردی میخواهد از این استخر سود دریافت کند باید به تعادل برسد، هر 100 دلار سمت راست و 100 دلار سمت چپ باعث آزاد شدن 1 امتیاز خواهد شد.

تمام 25 درصدها جمع میشود . تمام امتیازها هم جمع میشود، در پایان هر روز جمع مبالغt تقسیم بر جمع امتیازهای جمع شده می‌شود، به این شکل هر امتیاز قیمت خاصی میگیرد و هر شخصی به اندازه امتیازهای خود کسب درآمد می‌کند.

هر فردی در روز از 10 امتیاز بیشتر نمیتواند کسب کند و در پایان هر روز می‌تواند سود به دست آمده را دریافت کند.

اگر هر امتیاز را 25 دلار حساب کنیم و اگر هر فرد 10 تعادل در روز بگیرد درآمد روزانه وی 250 دلار می‌شود و در ماه 7500 دلار دریافت خواهد کرد.

3.استخر پاداش اول

در استخر پاداش اول 15% هر قرارداد در طی 30 روز ذخیره میشود و شرایط دریافت پاداش به شرح زیر است.

1.ابتدا تعداد افراد تیم شما به 75 نفر برسد.

2.در طی یک ماه درآمد شما از چندسطحی و تعادل به 1000 دلار برسد تا یک امتیاز دریافت کنید، حالا تا آخر ماه فرصت دارید تا امتیازات بیشتری کسب کنید، هر فردی که بعد از رسیدن به 1000 دلار به تیم شما اضافه شود 1 امتیاز کسب خواهید کرد.

فرمول محاسبه استخر پاداش اول مانند استخر تعادل است.

تمام مبالغ جمع میشوند و تمام امتیازها جمع میشوند، در نهایت انتهای ماه مبالغ جمع شده تقسیم بر امتیازهای جمع شده می‌شود تا هر امتیاز قیمت بگیرد. و بین افرادی که دارای امتیاز هستند مبالغ تقسیم خواهند شد.

4.استخر پاداش دوم

در استخر پاداش دوم 10% هر قرارداد در طی 30 روز ذخیره می‌شود و شرط دریافت هر پاداش کسب درآمد از چندسطحی و تعادل است، هر 1000 دلار درآمد شامل 1 امتیاز می‌شود.

فرمول محاسبه استخر پاداش دوم مانند استخر پاداش اول و استخر تعادل است.

5.استخر پاداش سوم

در استخر پاداش سوم 5% از تمام قراردادها طی 30 روز وارد استخر خواهند شد و طبق شرایط زیر می‌توان از این استخر کسب درآمد  اشت.

1.ابتدا لازم است تا درآمد شما از بخش چندسطحی و تعادل به 2000 دلار برسد تا 1 امتیاز دریافت کنید.

2.سپس با هر تعادلی که در تیم شما زده می‌شود یک امتیاز دیگر دریافت خواهید کرد.

فرمول محاسبه این استخر هم مانند باقی استخر هاست.

تمامی استخر ها 2 مدل سقف دارند، هر فردو در طی زمان 30 روز 10 امتیاز می‌تواند کسب کند و از هر استخر بیشتر از 2000 دلار نمیتواند دریافت کند.

اگر بخواهیم درصدها و مبالغ را جمع کنیم غیر از چند سطحی 13500 دلار می‌توان در بهترین حالت کسب درآمد کرد و جمع درصدها 90% میشود.

سازنده نیز در این میان بی نصیب نخواهد ماند 10% نیز سهم سازنده و مخارج بلاکچین است.

مهم است بدانید در سیستم بیترون حتما افراد باید فعالیت داشته باشند تا بتوانند کسب درآمد داشته باشند، همچنین اگر این سیستم ورودی هم نداشته باشد به علت اینکه سرمایه گذاری نیست به هیچ عنوان متضرر نمی‌شود و پایانی ندارد.

به همین علت با خیال راحت می‌توانید فعالیت داشته باشید تا زمانی که این بلاکچین وجود دارد، سیستم بیترون نیز فعال است.

برای شروع فعالیت خود در بیترون مراحل زیر را طی کنید:

1.ابتدا در یک صرافی ایرانی برای خرید تتر ثبت نام کنید و احراز هویت خود را انجام دهید

صرافی مورد اعتماد ما کیف پول من (کلیک کنید) است

2.سپس مقدار ۱۰۷ تتر خریداری نمایید

3.بعد از خرید از لینک زیر در بیترون ثبت نام کنید👇
https://bitronco.com/register/8kzpng89

4.بعد از ثبت نام در بیترون ۱۰۳ تتر از بخش واریز به بیترون واریز کنید و در مرحله بعدی قرارداد خود را امضا کنید.

برای مشاهده آموزش تصویری ثبت نام، واریز و بستن قرارداد روی لینک زیر کلیک نمایید👇
https://t.me/bitronir/9

💎بعد از اینکه قرارداد خود را با موفقیت امضا کردید دو عدد لینک رفرال برای شما آزاد خواهد شد که میتوانید با این دو لینک شروع به معرفی نمایید و کسب درآمد دلاری خود را آغاز کنید

تمامی آموزش های شروع فعالیت و اثبات برداشت های ریالی و دلاری را در کانال https://t.me/bitronir قرار داده ایم، همچنین اگر سوالی داشتید می‌توانید از بخش دیدگاه های همین مقاله یا از طریق تلگرام سوال خود را مطرح بفرمایید.

چه احساسی نسبت به این اطلاعات داشتید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نویسنده

مارکت ام ال ام
وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم