شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شرکت بازاریابان ایـرانیان زمـیـن
id: 268479
بازدید: 1296

شـرکـت بازاریابان ایـرانیان زمـیـن که بـه اختـصار ©BIZ نامـیده می شود، با هدف اعتلای فرهنگ بازاریابی شبکه ای در ایران پا به عرصه وجود گذاشته و تمام تلاش و کوشش خود را در اجرای این امر مهم انجام خواهد داد. صنعت بازاریابی شبکه ای که بعد از گذشت بیش از یک دهه در کشور ما بعد از بومی سازی توانست جایگاه قانونی خود را پیدا کند.

ایمیل:info@bizmlm.ir

تلفن:+98-90009001

آدرس: تهران محله عباس آباد – اندیشه خیابان شهید خلیل حسینی – کوچه تهمتن پلاک ۸ – واحد ۷ ساعات پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنجشنبه 9 الی 13

فعالیت بازاریابان ایران زمین

فعالیت بازاریابان ایران زمین

پلن درآمدزایی شرکت بازاریابان ایـرانیان زمـیـن به شرح زیر است:

چگونگی شروع فعالیت بازاریابی شبکه‌ای در بازاریابان ایـرانیان زمـیـن، هر فردی می‌تواند پس از آشنایی با شرکت بیز و نوع خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهد، تحت حمایت فردی که او را معرفی کرده، به عنوان استارتر اقدام به خرید محصولات مورد نظر نموده و از تخفیف خرده فروشی شرکت بیز برخوردار شود.
همچنین در صورت تمایل می تواند با حضور در برنامه آموزشی شروع سریع، که توسط شعبات شرکت برگزار می‌گردد، با رعایت دقیق و گام به گام اصول صحیح انجام این تجارت،
فعالیت کاری خود را آغاز کند. در این مرحله می‌تواند استارترهای جدید را معرفی کرده و با ارائه خدمات به آن‌ها گروه شخصی فروش خود را تشکیل دهند. سپس در صورت رضایت کامل از حمایت و عملکرد مدیران بالاتر می‌تواند وارد مرحله شبکه سازی و انجام فعالیت حرفه ای این کسب و کار شود.
1biz plan
طرح درآمدزایی شرکت بیز از پنج لایه اصلی تشکیل شده و مجموعا شامل 15 سطح مدیریتی می باشد.
اول تا سوم پلن بیز چهارم و پنجم پلن بیز سطوح مدیریتی و راهبری
فروش BP
هر محصول یک امتیاز فروش دارد که درصدی از قیمت آن است. این امتیاز معیار پرداخت پورسانت خرده فروشی می‌باشد. امتیاز میانگین شرکت، میانگین مجموع امتیازات کالاهای خریداری شده از شرکت در طول یک ماه می‌باشد. امتیاز میانگین صرفا برای محاسبه‌ی پاداش خرده فروشی و پورسانت فروش گروه شخصی مشاور و مشاور ارشد می‌باشد. امتیاز میانگین یا BP در هیچ پلن دیگری تاثیر گذار نبوده و نخواهد بود.

شعبه های مجاز و قانونی بازاریابان ایـرانیان زمـیـن:

این شرکت در 31 استان دارای نمایندگی است که می‌توانید لیست و آدرس تمام آنها را از این لینک مشاهده کنید.

راهنما:

برای استفاده از این صفحه روی استان مورد نظر خود کلیک کنید، سپس در پایین صفحه لیست نمایندگی های این استان نمایش داده خواهد شد.

برای دیدن لیست مجوزهای شرکت بازاریابان ایـرانیان زمـیـن میتوانید اینجا کلیک کنید.

چه احساسی نسبت به این اطلاعات داشتید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نویسنده

مارکت ام ال ام
وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم