شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در اوکی اکسچنج
id: 244755
بازدید: 11309

ارز‌های دیجیتال نوعی پول مجازی هستند که برای معاملات دیجیتالی طراحی شده‌اند و بر اساس پروتکل‌های رمز‌گذاری شده کار می‌کنند. امنیت سرمایه‌گذاری در این ارز‌ها و تأیید معاملات انجام شده در صرافی‌ها انجام می‌شود. استفاده از صرافی معتبر باعث می‌شود فرایند سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال با خیال راحت و در امنیت کامل انجام شود؛ چراکه کاربران نگران از بین رفتن سرمایه خود نخواهند بود.

ارز‌های دیجیتال شامل انواع مختلف هستند که می‌توانید در صرافی اوکی اکسچنج ارز دیجیتال مورد نظرتان را نگه داری ، خرید و فروش و مبادله کنید یا آن را به حساب ریالی خود انتقال دهید. داشتن کیف پول دیجیتال نیز برای خرید بیت کوین و دیگر رمز ارز‌ها بسیار مهم است و انواع مختلفی دارد که می‌توانید بر اساس اهداف و نیاز خودتان، کیف پول مشخصی تهیه کنید.

سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در اوکی اکسچنج

اجرا کد‌های برنامه ‌نویسی در بلاک چین اتریوم!

اولین هدف طراحی اتریوم ساختن برنامه غیر متمرکز بود که توسط یک برنامه ‌نویس انجام می‌شد. در واقع این پلتفرم در کنار امور مالی و سرمایه‌گذاری، به عنوان فناوری بلاک چین در طراحی و اجرای برنامه‌های کاربردی دیگر نیز قابل استفاده است. امنیت شبکه بلاک چین اتریوم از ماهیت غیر متمرکز تأمین شده است و توسط یک شبکه گسترده از کامپیوتر‌ها در سراسر دنیا انجام می‌شود.

ایجاد هر نوع تغییر در این پلتفرم نیازمند توافق اکثریت کاربران در سراسر دنیا است. میزان پشتیبانی اتریوم از برنامه‌های کاربردی دیگر زیاد بوده و قابلیت ایجاد و انتشار طیف زیادی از برنامه‌ها را دارد تا افراد بتوانند از این طریق کسب درآمد کنند‌. ارائه استیبل کوین‌ها توسط اتریوم شروع شد و توکن‌های غیرقابل معاوضه نیز در این پلتفرم وجود دارند. ارز دیجیتال اتریوم روش‌های پرداخت گوناگونی دارد و از قرارداد‌های هوشمند برای مدیریت هویت دیجیتال استفاده می‌کند. همچنین اطلاعات ذخیره شده در آن کاملاً ایمن می‌باشد و خرید اتریوم از این جهت یک سرمایه‌گذاری مناسب است.

سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در اوکی اکسچنج

خرید ارز دیجیتال کمیاب بیت کوین

خرید بیت کوین یک روش مناسب برای سرمایه‌گذاری است و می‌توان گفت یک ریسک بزرگ به حساب می‌آید. چرا که بیت کوین کمیاب می‌باشد. در حال حاضر در سرتاسر بازار ارز‌های دیجیتال ۲۱ میلیون بیت کوین وجود دارد و در گذر زمان استخراج بیت کوین سخت‌تر می‌شود. همچنین بیت کوین‌ها مفید هستند و سیاست پولی سالمی ارائه می‌دهند که توسط هرکس قابل اثبات و پیش ‌بینی است.[/caption]

بیت کوین در هر نقطه دنیا قابلیت ارسال و دریافت دارد و هیچ بانکی نمی‌تواند حساب ارزی بیت کوین شما را مسدود کند. در واقع پرداخت‌های فرا مرزی با بیت کوین امکان ‌پذیر شده و مردم می‌توانند از سیاست‌های پولی شکست خورده به راحتی بگذرند. همچنین قیمت رسمی برای بیت کوین وجود ندارد و خرید بیتکوین توسط مردم، تعیین کننده قیمت لحظه‌ای آن است.

سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در اوکی اکسچنج

سرمایه‌ گذاری حرفه‌ای در ارز دیجیتال با اوکی اکسچنج

به دلیل خدمات مختلفی که صرافی اوکی اکسچنج به کاربران خود ارائه می‌دهد، انجام سرمایه‌گذاری در این صرافی کاملاً حرفه‌ای است و با سرعت زیاد انجام می‌شود. این صرافی از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است و هر کاربر می‌تواند تا ۱۵ ارز را به صورت همزمان در این صرافی معامله کند. معامله‌ها به صورت پایاپای انجام می‌شود و واریز وجه از ۲۴ تا ۴۸ ساعت انجام می‌شود.

کارمزد انجام خرید یا فروش ارز دیجیتال در این صرافی بسیار کم است و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار کاربر فعال دارد. همچنین به کاربران آموزش مجازی مخصوص خرید یا فروش ارز دیجیتال ارائه می‌شود و پرداخت ریالی از تمام کارت‌های شتاب قابل انجام است. سرعت معاملات بالا و برداشت آنی از کیف پول انجام می‌شود. همه این عوامل در حرفه‌ای بودن سرمایه‌گذاری ارز‌های دیجیتال در این صرافی نقش دارند.

چه احساسی نسبت به این اطلاعات داشتید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نویسنده

مارکت ام ال ام
وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم