شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل تصویری چرا ما می خندیم از سوفی اسکات | +17 دقیقه فایل تصویری چرا ما می خندیم از سوفی اسکات | +17 دقیقه
فایل تصویری چرا ما می خندیم از سوفی اسکات | +17 دقیقه فایل تصویری چرا ما می خندیم از سوفی اسکات | +17 دقیقه

فایل تصویری چرا ما می خندیم از سوفی اسکات | +17 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 3 رای
10 فروش
15.429 تومان

شاد بودن و خندیدن اثرات مثبتی بر زندگی و سلامت روان و جسمی انسان دارد. خنده و شادی موجب تولید هورمونهای خوشبختی و آرامش در بدن می‌شود که بهبود وضعیت روحی فرد را به همراه دارد. همچنین خندیدن و شاد بودن باعث کاهش استرس و اضطراب می‌شود و احساس خوبی به فرد می‌دهد.

تأثیرات خندیدن بر زندگی | چرا ما می خندیم
تأثیرات خندیدن بر زندگی | چرا ما می خندیم

اثرات خندیدن و شاد بودن در زندگی (چرا ما می خندیم)

بر اساس تحقیقات علمی مشخص شده است که خندیدن و شاد بودن می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و بیماری‌های مرتبط با استرس و اضطراب را کاهش دهد.علاوه بر این، خندیدن و شاد بودن ارتباط اجتماعی را نیز بهبود می‌بخشد. زمانی که فرد خندان و شاد است، احتمال اینکه افراد دیگر به او نزدیک شوند و از او دل‌نوشته بگیرند بیشتر است. این ارتباطات می‌تواند روابط فرد را با اطرافیان بهبود ببخشد و احساس تعلق به جامعه را تقویت کند. همچنین خندیدن و شاد بودن می‌تواند فرد را به عنوان یک فرد مهربان و دوست‌داشتنی نشان دهد و برای ایجاد و حفظ روابط مثبت با دیگران بسیار مؤثر باشد.

خندیدن چه تاثیری دارد (چرا ما می خندیم)

خندیدن تاثیرات بسیار مثبتی در زندگی انسان دارد. اولین تاثیری که خندیدن در زندگی دارد، ایجاد حالت خوشحالی و شادی در فرد است. وقتی خندان و شاد باشیم، هورمون های خوشبختی در بدنمان ترشح می شوند و احساس خوشبختی و رضایت بیشتری داریم.

این احساس خوشبختی باعث افزایش انرژی و تمرکز ما می شود و در نتیجه روابط ما با دیگران بهتر می شود.خندیدن همچنین تاثیرات مثبتی بر روی سلامت فیزیکی ما دارد. با خندیدن، عضلات صورت و بدن تحرک می کنند و این باعث تقویت عضلات و افزایش جریان خون در بدن می شود. همچنین، خندیدن موجب تحریک سیستم ایمنی بدن می شود و موجب افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری ها می شود.

خندیدن به عنوان یک ابزار ارتباطی نیز عمل می کند. وقتی ما خندان و شاد هستیم، دیگران با ما ارتباط برقرار کردن راحت تر می شوند و به ما اعتماد بیشتری می کنند. همچنین، خندیدن در میان گروهی از افراد باعث ایجاد اتحاد و همبستگی بین آنها می شود و روابط اجتماعی را تقویت می کند.خندیدن تاثیرات بسیار مثبتی در زندگی دارد. بنابراین، بهتر است همیشه سعی کنیم خندان و شاد باشیم و این احساس را با دیگران به اشتراک بگذاریم.

۱. چرا ما می خندیم؟
۲. آیا خندیدن می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند؟
۳. آیا خندیدن و شاد بودن می‌تواند ارتباط اجتماعی را بهبود بخشد؟
۴. آیا خندیدن می‌تواند روابط فرد را با اطرافیان بهبود ببخشد و احساس تعلق به جامعه را تقویت کند؟
۵. آیا خندیدن و شاد بودن  برای ایجاد و حفظ روابط مثبت با دیگران مؤثر است؟

سایر سیمنار های آموزشی در آواکالا

سوفی اسکات برگزار کننده فایل تصویری چرا ما می خندیم
سوفی اسکات برگزار کننده فایل تصویری چرا ما می خندیم

سوفی اسکات برگزار کننده فایل تصویری چرا ما می خندیم چه کسی است؟

خانم سوفی اسکات یک متخصص علوم اعصاب شناختی بریتانیایی است که در زمینه علوم اعصاب شناختی صداها، گفتار و خنده، به ویژه درک گفتار، تولید گفتار، احساسات صوتی و ارتباطات انسانی را تحقیق می کند.

سایر فایل های مرتبط با نتورک مارکتینگ در مارکت ام ال ام:

بخشی از محتوای فایل تصویری چرا ما می خندیم را به صورت متنی بخوانید:

من امروز میخواهم با شما درباره ی خندیدن صحبت کنم. و میخواهم با فکر کردن در مورد اولین خنده ام شروع کنم میتوانم همیشه آن خنده قابل توجه را بیاد بیاورم. این زمانی است که یک دختر کوچک بودم.تقریبا شش ساله. و پیش پدر و مادرم کاری غیر معمولی انجام دادم که باعث خنده آنها شد. آنها به شدت خندیدند. آنها روی کف اتاق افتاده بودند و میخندیدند. آنها با خنده فریاد هم میزدند. من نمی دانستم که آنها به چه چیزی میخندند اما می خواستم بدانم.

من می خواستم بخشی از آن خنده باشم، و من به نوعی در روی لبه ای نشسته بودم حالا، اتفاقا،چیزی که آنها به آن می خندیدند آوازی بود که مردم آن را میخواندند…در آن زمان، هر چند، من چیزی از آن را درک نمی کردم. من فقط به آن خنده بلند توجه میکردم ، و در واقع، به عنوان یک متخصص علوم اعصاب،من آمده ام تا دوباره به آن توجه کنم. و خنده چیز واقعا عجیب و غریبی است که انجام می دهیم.

قصد دارم تنها چند نمونه از خنده‌های واقعی انسان‌ها را در اینجا پخش کنم، و من از شما می خواهم که در مورد آن صدا فکر کنید. بنابراین، در اینجا ما چند خنده بلند برای شما داریم.که خنده اول…

آیا میدانید که اگر شما به همراه شخص دیگری باشید، ۳۰ برابر بیشتر نسبت به زمانی که تنها هستید، احتمال دارد بخندید؟خانم سوفی اسکات، متخصص علوم اعصاب‌شناختی، این موضوع و حقایق شگفت‌آور دیگری را در مورد خنده، با ما سهیم می‌شود.برای چند دقیقه، با هم خندیدن، به شما پیشنهاد می‌شود. این ویدیو را مشاهده کنید و به عزیزانتان هدیه دهید.

جزئیات فایل تصویری چرا ما می خندیم:

فایل تصویری “چرا ما می خندیم”، سخنرانی خانم سوفی اسکات در یک سمینار بزرگ را به تصویر میکشد. در این سخنرانی، اسکات به بررسی علل و دلایل خنده و اهمیت آن در زندگی انسان‌ها میپردازد. مدت زمان این فایل تصویری 17 دقیقه و 8 ثانیه است و فرمت آن mp4 است. همچنین، حجم فایل تصویری چرا ما می خندیم 28.6 مگابایت میباشد.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 2.090 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

10 فروش
15.429 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
سایر سمینار ها
فایل تصویری چرا ما می خندیم از سوفی اسکات | +17 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 3 رای
زمان: 17 دقیقه و 8 ثانیه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 28.6 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: انگلیسی با زیر نویس فارسی
استپ: همه افراد
برگزارکننده: سوفی اسکات
به روز شده در:
باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام

به ازای هر فروش این محصول 2.090 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات زهرا امیدی Other Products

فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
برای موفق شدن در زندگی، تعیین اولویت های زندگی بسیار مهم است. زندگی مدرن و زیادی از فشارهای روزمره ما، می‌تواند موجب پراکندگی تمرکز و توجهمان شود. به همین دلیل، باید برنامه ریزی کنیم و اولویت‌هایمان را مشخص کنیم. در این راستا، تعیین اهداف و آرزوهایمان و تمرکز بر آنها، از [...]
11 فروش
5.0
28.749 تومان
فایل صوتی انگیزه در بازاریابی شبکه ای | +۱۲7 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
انگیزه در بازاریابی شبکه ای نقش بسیار مهمی در موفقیت هر فرد در این حوزه دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش کسب و کار است که بر اساس روابط شخصی و شبکه های اجتماعی، محصولات و خدمات را به مشتریان عرضه می کند. برخلاف سایر روش های بازاریابی، در بازاریابی شبکه ای افراد به عنوان […]
11 فروش
5.0
66.378 تومان
فایل صوتی نگرش در بازاریابی شبکه ای از لیدر ناظری | +102 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک روش بازاریابی است که بر اساس ایجاد یک شبکه از افراد و مشتریان پیشرفته است. در این روش، شرکتها محصولات خود را از طریق اعضای شبکه به فروش می رسانند و در عوض، اعضای شبکه پاداشی برای فروش محصولات دریافت می کنند. این روش توسط بسیاری از شرکتها به عنوان یک […]
12 فروش
5.0
86.469 تومان
فایل صوتی ناگفته های بازاریابی شبکه ای از لیدر صمد سلیمی | +48 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک راهکار جدید در عصر دیجیتال است که به شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به صورت موثر و پراکنده تر به مشتریان ارائه دهند. اما در این صنعت، هنوز بسیاری از ناگفته ها وجود دارند که می توانند برای بازاریابان این حوزه چالش برانگیز باشد. برخی […]
12 فروش
5.0
35.409 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
کتاب صوتی چهار میثاق | دون میگوئل روئیز + 268 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
کتاب حاضر با توصیف چهار اصل اساسی یا چهار میثاق، به خواننده کمک می‌کند تا با رعایت این اصول، زندگی روزانه خود را بهبود بخشد و در نهایت به آرامش درونی دست یابد. این کتاب به صورت گام به گام، راهنمایی می‌کند تا خواننده بتواند این اصول را در زندگی‌اش اعمال کند و از تغییرات […]
13 فروش
5.0
28.860 تومان
افزودن به سبد خرید - 15.429 تومان