شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب وقت خود را تنظیم کنیم از سالی گرت برای مدیریت زمان کتاب وقت خود را تنظیم کنیم از سالی گرت برای مدیریت زمان
کتاب وقت خود را تنظیم کنیم از سالی گرت برای مدیریت زمان کتاب وقت خود را تنظیم کنیم از سالی گرت برای مدیریت زمان

کتاب وقت خود را تنظیم کنیم از سالی گرت برای مدیریت زمان

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
11 فروش
18.759 تومان

تنظیم و اداره وقت یکی از موضوعاتی است که نمی‌توان ادعا کرد همه چیز را دربارش می‌دانید. نپذیرفتن این مسئله یکی از رایج ترین مشکلات مردم است و حاظر نیستن باش کنار بیان به همین دلیل باعث شده که وقتِ اداره‌و‌امور سازمان و مشکلات خود را نداشته باشن. یکی از کلیدی ترین نکته های این کتاب، پذیرفتن این مورد است. یعنی پذیرفتن این مسئله که در تظیم وقت خود مشکل دارید. کمبود وقت غالباً به خود شما بر می‌گردد اما به آسان می‌توان دیگران را مقصر کرد، بهانه های زیادی برا کمبود وقت و نداشتن تنظیم وقت است. ما اینجاییم تا این مسئله مهم را با ارائه دادن کتاب (وقت خود را تنظیم کنیمحل کنیم.

(وقت ندارم!) ممکن است بهونه باشد که خیلی راحت به زبان بیاورید، اما دفعه بعد که این کلمه را به زبان می‌آورید قدری تأمل کنید و درباره معنای آن خوب فکر کنید. آیا شما واقعا وقت کافی ندارید یا این پاسخ را از روی عادت بیان می‌کنید.

مردی که فلش های ساعت را حرکت می دهد و زمان را مدیریت می کند
مدیریت زمان و تنظیم وقت

چگونه خود را منظم و وقت خود را تنظیم کنید

شما نمی‌توانید اطراف خود و اطرافیان خود را منظم و تنظیم کنید، مگر اینکه اول خود را منظم کنید و کاملا به کار خود مسلط باشید. در یکی از فصل های کتاب راههای عملی ارائه شده است تا بتوان عامل های اتلاف وقت را تحت کنترل درآورد. برخی از این پیشنهاد ها ممکن است به وضعیت شما مربوط نشوند. اما اغلب آنها با کمی تفکر، تغییر پذیرند. برخی از این پیشنهاد ها به این معنی اند که شاید مجبور شوید نفس عمیقی بکشید یا حتی قدری خطر کنید تا بتوانید آنها را به کار گیرید. معمولا مردم دوست ندارند قایقشان را در آب به این سو و آن سو تکان دهند. و یا کسی دیگر این کار را برایشان بکند، لذا در برابر اندیشه های جدید با قدری مقاومت روبرو خواهید شد.

مهم ترین مسئله

يكي از مهم ترین مهارت ها برای رسیدن به موفقیت در هر نوع کسب کاری که حتما باید به آن رسیدگی کرد و توجه لازم را داشته باشیم مهارت مدیریت زمان است. تنظیم وقت و مسلط بودن بر آن یعنی اداره خود بر کل مباحث روزمره و طول زمان است. تنظیم وقت مهم است، زیرا به شما کمک می‌کند که مسائل کاری روزانه خود را به صورت حرفه‌ای مدیریت کنید تا بتوانید این مسائل کاری را بدون خطر و بدون حدر دادن زمان انجام دهید. پنج مزیت مدیریت زمان:

  • انجام کارها به صورت کارآمدتر
  • دسترسی به فرصت‌های بیشتر
  • افزایش و ایجاد اعتماد به نفس
  • کاهش و رفع استرس
  • ارائه و تحویل به موقع کار

انجام کارها به صورت کارآمدتر

انجام کار ها به صورت کارآمدتر | وقت خود را تنظیم کنیم
انجام کار ها به صورت کارآمدتر | وقت خود را تنظیم کنیم

زمانی که متوجه بشید چطور زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید، تمرکز بهتری روی کار خواهید داشت که این امر به شما این امکان را می‌دهد تا زمان کمتری از دست بدهید و کارهای خیلی بیشتری انجام دهید. با تنظیم وقت می‌توانید کار خود را به نحوه بهتری انجام دهید و با زمان کمتری به انجام کارهای بیشتری برسید.

دسترسی به فرصت‌های بیشتر

دسترسی به فرصت های بیشتر | وقت خود را تنظیم کنیم
دسترسی به فرصت های بیشتر | وقت خود را تنظیم کنیم

تظیم وقت می‌تواند به شما کمک کند تا به یک فرد قابل اعتماد تبدیل شوید که همیشه کارها را با کیفیت بالا و سر زمان تحویل می‌دهد. این کار ارزش شما را در میان تمام مردم افزایش می‌دهد و شهرت حرفه‌ای شما افزایش میدهد، در نهایت می‌تواند تبدیل به فرصت‌های شغلی جدید برای پیشرفت شغلی پیش روی خود شود.

افزایش و ایجاد اعتماد به نفس

افزایش اعتماد به نفس | وقت خود را تنظیم کنیم
افزایش اعتماد به نفس | وقت خود را تنظیم کنیم

هنگامی که وقت خود را به درستی اداره کنید و با موفقیت به پلن ها و برنامه خود برسید، احساس موفقیت و اعتماد به توانایی‌های خود خواهید داشت. تموم کردن این پلن ها و زدن تیک انجام شدنشون به شما حس موفقیت میدهد این امر باعث شده تا شما اعتماد به نفس بیشتری به خود داشته باشید زیرا می‌دانید که کار را به درستی انجام داده اید.

کاهش و رفع استرس
کاهش و رفع استرس | وقت خود را تنظیم کنیم
کاهش و رفع استرس | وقت خود را تنظیم کنیم

زمانی که برای کارهای شخصی و وظایف خود برنامه ریزی می‌کنید، دیگه استرسی برای انجام به موقع آنها نخواهید داشت. تنظیم زمان کارها به شما کمک می‌کند لیست کارهای خود را اولویت بندی کنید و زمانی را برای مهم‌ترین وظایف خود کنار بگذارید؛ پس دیگه می‌دانید دقیقا چه کاری را باید انجام دهید و چه مقدار زمان برای اتمام کارها نیاز دارید. اولویت بندی وظایف و داشتن زمان کافی برای انجام آنها، به کاهش استرس شما کمک کند.

ارائه و تحویل به موقع کار
ارائه به موقع کار | وقت خود را تنظیم کنیم
ارائه به موقع کار | وقت خود را تنظیم کنیم

تظیم زمان شامل تمرکز داشتن به تمام کارها در جدول زمان بندی است. بسیاری از مردم از تنظیم وقت استفاده می‌کنند تا پروژه‌ای را سر زمان مقرر به اتمام برسانند یا آن را زودتر از موعد تحویل دهند. اگر زمان مورد نیاز برای تکمیل کار خود را به درستی برنامه ریزی کنید، می‌توانید کارها را سر زمان تایین شده تحویل دهید.

فصل های کتاب وقت خود را تنظیم کنیم

  1. به چه منظور در آنجائید؟
  2. چگونه خود را منظم کنید
  3. مهارتهای اضافی
  4. چگونه گروه خود را رهبری کنید
  5. نقش و جایگاه منشی
  6. سازماندهی دفتر کار

درباره کتاب وقت خودرا تنظیم کنیم

در کتاب وقت خود را تنظیم کنیم ، مسائل گوناگون درباره چگونگی تنظیم وقت و استفاده از وقت اضافی، همچنین چگونگی رهبری کردن یک گروه، و اداره بهتر یک تیم و مجموعه را ارائه می‌دهد. ما معتقدیم با تنظیم وقت و اداره امور کارها می‌توانید نتیجه فوق‌العاده در اتمام کارها، داشتن بهترین عملکرد، افزایش اعتماد به نفس، کاهش استرس، امور بهتر روی کارها، دسترسی داشتن به فرصت های بیشتر، رهبری کردن یک سازمان و.. داشته باشید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 2.540 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

11 فروش
18.759 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
دیدن تمام کتاب ها
کتاب وقت خود را تنظیم کنیم از سالی گرت برای مدیریت زمان
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
تعداد صفحات: 167
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 2.10 مگابایت
فرمت: PDF
زبان: فارسی
استپ: مدیران و رهبران
برگزارکننده: سالی گرت
به روز شده در:
-𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭

به ازای هر فروش این محصول 2.540 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات msn ‌ Other Products

فایل صوتی به اندازه کافی وقت ندارم | جو پینسکر
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
در دنیای امروز، با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات اجتماعی، به سرعت به سمت یک زندگی پیچیده تر و چالش برانگیزتر حرکت می‌کنیم. همه ما باید همزمان با کار و تحصیل، روابط اجتماعی خود را نیز حفظ کنیم و به خانواده خود اختصاص بدهیم. با همه این ها ما با یک اتفاق مواجه می‌شیم: (وقت ندارم) [...]
11 فروش
5.0
14.319 تومان
فایل صوتی راهکار های فروش | فائزه اسدی
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
برای داشتن موفقیت در بازاریابی، باید راهکار هایی مانند ایجاد رابطه با مشتریان، ارائه محصولات با کیفیت، ارائه تخفیف های ویژه و داشتن یک برنامه بازاریابی مناسب را به کار گرفت. همچنین، نیاز است تا فروشندگان با ارائه اطلاعات دقیق و کافی درباره محصولات خود، اعتماد مشتریان را به [...]
12 فروش
5.0
54.279 تومان
دغدغه ها و چالش ها در نتورک | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
با وجود تمام مزایایی که بازاریابی شبکه ای ارائه می دهد، این روش همچنین با چالش هایی همراه است. این چالش ها شامل جذب نیروی کار با تخصص در بازاریابی شبکه ای، ایجاد روابط قوی و پایدار با مشتریان و تامین منابع مالی برای ایجاد و توسعه کسب و کار هستند. همچنین، بازاریابی شبکه ای [...]
12 فروش
5.0
78.699 تومان
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ «برای داشتن یک پرزنت موفق، ابتدا باید به موضوع مورد بحث خود عمیقا آشنا شوید و مطالعه کافی داشته باشید. سپس باید ساختار درست و منطقی برای پرزنت خود تهیه کنید و از واژگان ساده و روان استفاده کنید» 1. چرا پرزنت یکی از شیوه‌های دعوت مورد استفاده [...]
10 فروش
5.0
154.290 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
13 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
112 فروش
5.0
65.379 تومان
قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
بیشتر افراد در زندگی خود هدف‌گذاری‌های متنوع و انضباط شخصی مشخصی دارند. از هرکسی که بپرسید افق‌های روشن‌تری برای خودش می‌خواهد و برنامه‌های زیادی برای رسیدن به آن‌ها دارد. مثلاً ورزش‌کردن یا قرارگرفتن در یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن و رسیدن به شرایط بدنی دلخواه، قبولی [...]
17 فروش
5.0
65.379 تومان
افزودن به سبد خرید - 18.759 تومان