شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کامل ترین پکیج ویژه مجموعه ۱۰ قانون موفقیت | 30 فرد ثروتمند و موفق کامل ترین پکیج ویژه مجموعه ۱۰ قانون موفقیت | 30 فرد ثروتمند و موفق
کامل ترین پکیج ویژه مجموعه ۱۰ قانون موفقیت | 30 فرد ثروتمند و موفق کامل ترین پکیج ویژه مجموعه ۱۰ قانون موفقیت | 30 فرد ثروتمند و موفق

کامل ترین پکیج ویژه مجموعه ۱۰ قانون موفقیت | 30 فرد ثروتمند و موفق

امتیاز مشتریان: 5.0 از 4 رای
16 فروش
432.900 تومان

هر فرد بنامی در دنیا که اسم و رسمی برای خود دارد، از مشهور ترین افراد، برای خود چندین قانون موفقیت دارد، سعی کردیم در این پکیج لیستی از اساتید موفق دنیا را جمع آوری کنیم و از زبان خودشان 10 قانون موفقیت زندگی و کسب و کارشان را گردآوری کنیم.

در این پکیج مجموعه 10 قانون موفقیت بیش از 30 فرد فوق العاده موفق دنیا قرار داردکه به معنی واقعی کلمه به آزادی مالی رسیده اند و جدا از بحث مالی، در بحث مادی هم به آزادی روحی رسیده اند.

انسان ها به طور کلی در دنیا به 4 دسته تقسیم میشوند که به آنها میپردازیم:

1.بی پول و فقیر:

افرادی که از نظر مادی کاملا فقیر هستن، همیشه هشتشون گروه نهشون هست، درآمدی ندارن، آینده ای ندارن، این افراد هیچ روی خوشی در زندگی ندیدن چون هزینشو نتونستن پرداخت کنن.

2.افراد متوسط:

افرادی که مشغول کار هستن، کار براشون مهم نیست چی باشه، فقط باید مشغول باشن تا بتونن درآمدی داشته باشن، این افراد دستشون تو جیب خودشون هست، درآمدی که دارن کفاف خرج همون ماهشون رو میده.

اگر بخوان چیزی بخرن باید مدت خاصی جلوی خودشون رو بگیرن، هرچی دلشون میخواد رو نخرن تا بتونن با پس اندازی که طی یک مدت جمع میکنن رو باهاش چیزی که میخواستن رو تهیه کنن.

3.افراد پولدار:

پولدارها خودشون به دو دسته تقسیم میشن،

دسته اول:افرادی که خیلی پول دارن، ولی این پول یا بهشون ارث رسیده یا گنج پیدا کردن، در کل اگر این پول رو از دست بدن، دیگه نمیتونن به دستش بیارن، آرامشی در زندگی ندارن، چون فقط به فکر پول خرج کردن هستن.

فقط به فکر عشق و حال هستن، انقدر از زندگی لذت میبرن تا یکروزی فقیر بشن یا بواسطه همین خوش گذرونی ها از دنیا برن

دسته دوم: افرادی که فقط درگیر کار کردن هستن، خیلی هم پول دارن ولی آرامشی ندارن، نمیتونن برای زن و بچه‌شون وقت بزارن، چون زمان ندارن و فقط باید پول در بیارن این افراد جنبه معنوی زندگیشون صفر هست و کل زندگیشون تنها جنبه مادی داره.

رسالت این افراد تنها جمع کردن پول هست، از پولشون استفاده نمیکنن، میتونن بنز سوار بشن ولی پیکان دارن، میتونن باغ ویلا داشته باشن ولی توی یک خونه 200 متری زندگی میکنن، میتونن بهترین مسفارت هارو برن ولی فقط راه خونه به شرکتشون رو بلدن.

4.دسته چهارم ثروتمندان:

دسته چهارم را اگر بخوهیم به طور خلاصه تعریفشون کنیم، این افراد هم پول دارن هم زندگی، وجه مادی و معنوی در زندگی افراد ثروتمند یکسانه، این افراد از تمام جنبه ها در زندگیشون موفق هستند

حساب بانکی خوب، شغل خوب، آرامش واقعی، پدر خوب، مادر خوب، فرزند خوب، تفریح به موقع، کار به موقع، هیجان، نگرش مثبت، این افراد چرخ زندگیشون کاملا گرد هست و اصلا نمیلنگه.

ثروتمند بودن تعریفش داشتن گنج قارون نیست، افراد ثروتمد یعنی افرادی که از همه لحاظ در زندگیشون موفق هستن. پس خودتان را از افراد ثروتمند، اصلا با فاصله نبینید، شما هم میتوانید در این دسته باشید.

لازمه ورود به این صفحه تعریف قوانین خاص برای زندگی و عمل کردن به آنهاست، اگر میخواهید بدانید افراد ثروتمند چگونه زندگی میکنن، با چه قوانینی میتوانید از این پکیج 10 قانون موفقیت استفاده کنید.

زیرا افرادی که در این پکیج، 10 قانون موفقیت‌شون قرار داره در دسته چهارم، افراد ثروتمند قرار دارند، رازهای خودشون و قانون هایی که در زندگیشون تعریف کردن را حالا میتوانید شما هم استفاده کنید، تا در هر دسته ای قرار دارید به دسته چهارم برسید.

لیست اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت به شرح زیر میباشد:

استیو جابز، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
استیو جابز، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

استیو جابز، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

استیو جابز نام اصلیش استیون پال جابز بود که به انگلیسی: Steven Paul Jobs هست ایشون زادهٔ ۲۴ فوریهٔ ۱۹۵۵ میلادی و به شمسی 5 اسفند 1333 استیو متاسفانه حالا دربین ما نیست و در تاریخ  ۵ اکتبر ۲۰۱۱ به شمسی 11 مهر 1390 از دنیا رفت.

استیو جابز را قطعا میشناسید که عموما او را مخترع اپل میدانند محصولی که حالا داشتنش آرزوی خیلی هاست، اما چطور یک فرد فقیر که از دانشگاه هم اخراج شده بود به چنین جایگاه و سرمایه هنگفتی رسید.

در فایل صوتی 50 درس موفقیت کامل متوجه این موضوع خواهید شد و تجربیات میلیاردی او را میتوانید در زندگی خود پیاده سازی کنید.

استیو جابز کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ ساله به‌ همراه دوستش استیو وازنیک ۲۶ ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند.

اولین رایانهٔ شخصی‌ای که شرکت اپل به بازار معرفی کرد، اپل I نام داشت. یک سال پس از آن در سال ۱۹۷۷ اپل II نیز راهی بازار شد. در سال ۱۹۸۵ طی یک اختلاف مدیریتی، جابز اپل را ترک و در همان سال شرکت نکست را تأسیس کرد.

از مهم‌ترین محصولات شرکت نکست می‌توان به نکست کامپیوتر اشاره کرد که بعدها میزبان اولین مرورگر وب شد. در سال ۱۹۹۶ شرکت اپل، شرکت نکست را به مبلغ ۴۲۹ میلیون دلار خرید. طی این معامله استیو جابز، مجدداً به اپل بازگشت.

از اتفاقات مهم پس از این مسئله در اپل می‌توان به معرفی آی‌پاد در سال ۲۰۰۱، پرده‌برداری از آی‌تیونزاستور در سال ۲۰۰۳ و معرفی آی‌فون و آی‌پد در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ اشاره کرد.

دیگر آموزش های استیو جابز غیر از مجموعه 10 قانون موفقیت به شرح زیر می‌باشد:

فایلی که از 10 قانون موفقیت استیو جابز در این پکیج وجود داره به صورت صوتی میباشد دارای 1 پارت با حجم 27 مگابایت و زمان آن 29:26 دقیقه است.

باب پراکتور، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
باب پراکتور، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

باب پراکتور، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

باب پراکتور به انگلیسی Bob Proctor متولد 5 جولای 1934(1934-07-05)  به شمسی 14 تیر 1313 (1313/4/14) زاده کانادا و هم اکنون هم در کانادا زندگی می کند.

باب پراکتور همچنان به مردم آموزش می دهد از طریق سمینار و وبسایت شخصی خودش.

باب پراکتور به دنبال یک اتفاق در زندگی خود متحول شد.در سن 26 سالگی وقتی کتاببیندیشید و ثروتمند شوید” را مطالعه کرد، آغاز تحول در زندگی اش بود.

او با خواندن این کتاب و رعایت کردن دستورات درج شده در کتاب شروع به کسب موفقیت های زیادی در زندگی اش کرد، اگر توجه کرده باشید 90% مواقع در سمینارهایش یک نسخه قدیمی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید در دست دارد.

اگر دنبال تغییر زندگی خود هستید، آموزش های باب پراکتور میتواند بهترین گزینه باشد.

میتوانید آموزش های باب پراکتور را از اینجا ببینید و هر کدام را که خواستید تهیه و دانلود کنید:

فایلی که از 10 قانون موفقیت باب پراکتور در این پکیج وجود داره به صورت صوتی و تصویری میباشد دارای 2 پارت با حجم 238 مگابایت و جمعا زمان آنها 59 دقیقه است.

برایان تریسی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
برایان تریسی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

برایان تریسی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

  • نام:برایان تریسی
  • به انگلیسی: Brian Tracy
  • زادهٔ ۱۹۴۴ به شمسی 1322 در شارلوت‌تاون کانادا

برایان تریسی از نویسندگان کتابهای خودیاری و روانشناسی است، که بسیاری از کارهای خود را به صورت کتاب صوتی ارائه داده. موضوع سمینارها و ارائه‌های او شامل رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار است.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که آموزش های خود را برای فروش در این سایت قرار داده است.

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان دنیاست. او علاوه بر نظریه‌ها و سخنرانی‌های خود، نویسنده ماهری هم هست و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند.
آقای برایان تریسی در ایران با کتاب «قورباغه‌ات را قورت بده» شهرت پیدا کرد؛ اما کتاب‌های بسیار کامل‌تر و کاربردی‌تری هم نوشته است.

درمورد برایان تریسی در ویکی‌پدیا 

فایل هایی که تا الان از برایان تریسی غیر از 10 قانون موفقیت، در مارکت ام ال ام منتشر شده به شرح زیر میباشد:

فایلی که از 10 قانون موفقیت برایان تریسی در این پکیج وجود داره به صورت صوتی میباشد دارای 1 پارت با حجم 18 مگابایت و زمان آن 19:44 دقیقه است.

پائولو کوئیلو، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
پائولو کوئیلو، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

پائولو کوئیلو، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

پائولو کوئلیو (به پرتغالی: Paulo Coelho) (زاده ۲۴ اوت ۱۹۴۷ به میلادی و زاده 1 آبان 1326 به شمسی) نویسنده معاصر برزیلی که اکنون ساکن ریودوژانیرو است، وی چندین کتاب نوشته که معروف ترین آن کینیاگر است.

رمان‌های او بین مردم عامه در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار میباشد اما کیمیاگر در ایران پرفروش ترین است و به بیش از 70 زبان مختلف دنیا ترجمه شده. او از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع فقر و گفتگوی بین فرهنگی است.

وی همچنین از مدافعین آزاد شدن مواد مخدر مانند ماری جوانا و کوکائین است، زیرا ممنوع بودن را علت جذابیت آنها برای تجربه کردن می‌داند، تجربه ای که برای خودش تلخی فراوان به همراه داشت.

در سال ۱۹۸۲ کوئلیو اولین کتاب خود را بنام آرشیوهای جهنم منتشر کرد که با شکست مواجه شد، در سال ۱۹۸۶، او با گروهی موسوم به راهنمای عملی خون‌آشامی همکاری نمود، البته بعدها بعد از اینکه پی به ماهیت بد آن برد آن را ترک کرد.

بعد از خاطرات یک مغ سانتیاگوی کامپوستلا در سال ۱۹۸۶، کوئلیو رمان خاطرات یک مغ (ترجمه عنوان انگلیسی: «زیارت») را نوشت. سال بعد کوئلیو، کتاب کیمیاگر را نوشت و آن را از طریق یک ناشر کوچک برزیلی در۹۰۰ نسخه منتشر کرد و تصمیم گرفت آن را تجدید چاپ نکند.

او سپس یک چاپخانه بزرگتر پیدا کرد، و با انتشار کتاب بعدی خود بنام بریدا، کتاب کیمیاگر به پرفروشترین کتاب برزیلی تبدیل شد. بیش از ۶۵ میلیون نسخه از کیمیاگر به فروش رفته و به یکی از پر فروش‌ترین کتاب‌ها در تاریخ تبدیل شده‌است،

کتاب کیمیاگر به بیش از ۷۰ زبان ترجمه شده‌است که هفتاد و یکمین آن زبان مالتی بود، به دلیل داشتن رکورد بیشترین تعداد ترجمه به زبان‌های مختلف در فهرست رکوردهای جهانی گینس قرار گرفت به عنوان کتابی از یک نویسنده زنده که به بیشترین زبان‌های دنیا ترجمه شده‌است.

فایل هایی که تا الان از پائولو کوئیلو غیر از کیمیاگر در مارکت ام ال ام منتشر شده به شرح زیر میباشد:

کتاب صوتی کیمیاگر | مارکت ام ال ام | نویسنده پائولو کوئیلو | 282 دقیقه

بایگانی‌ها پائولو کوئیلو | مارکت ام ال ام 

فایلی که از 10 قانون موفقیت پائولو کوئیلو در این پکیج وجود داره به صورت صوتی میباشد دارای 1 پارت با حجم 14 مگابایت و زمان آن 15:36 دقیقه است.

جان ماکسول، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
جان ماکسول، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

جان ماکسول، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

جان سی ماکسول،(john c maxwell) که در امر رهبری فردی خبره شناخته می شود، بنیانگذار گروه آی ان جی اُ ای است. سازمانی که خود را وقف کمک به افراد برای به حداکثر رساندن توان شخصی و رهبری خویش کرده است.

دکتر مکسول، با سمینارها، کتابها و نوارهایش، هر سال به یک میلیون نفر آموزش می دهد و آنان را تشویق می کند. او نویسنده بیش از سی کتاب و … است که کتابها و آموزش های پرفروش ایشون را میتوانید در بالای تصویر جان مشاهده بفرمایید.

آثار جان سی ماکسول غیر از کتاب تشویق که تا الان در مارکت ام ال ام منتشر شده:

فایلی که از 10 قانون موفقیت جان ماکسول در این پکیج وجود داره به صورت صوتی میباشد دارای 1 پارت با حجم 26 مگابایت و زمان آن 28:07 دقیقه است.

‌‌

جک ما، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
جک ما، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

جک ما، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

ما یون (Ma Yun) معروف به جک ما، متولد ۱۵ اکتبر سال ۱۹۶۴ در شهر هانگژو چین است. این شهر در جنوب شرقی چین واقع شده است. او یک برادر بزرگ‌تر و یک خواهر کوچک‌تر داشت.

جک ما و برادر و خواهرش در دورانی رشد یافتند که حکومت کمونیستی در کشور چین حاکم بود و این کشور را در انزوا فرو برده بود. خانواده‌ی یون ثروت زیادی نداشتند و نمی‌توانستند فرزندان خود را آنطور که باید و شاید از لحاظ مالی تأمین کنند.

جک ما توانست موسس و رئیس هیئت مدیره‌ی گروه علی بابا (Alibaba)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تجارت الکترونیک چین و در حال حاضر سومین فرد ثروتمند کشور چین است.

تا نوامبر سال ۲۰۱۷، سرمایه‌ی شخصی جک ما حدود ۴۷.۸ میلیارد دلار گزارش شده است.

فایلی که از 10 قانون موفقیت جک ما در این پکیج وجود داره به صورت صوتی میباشد دارای 1 پارت با حجم 24 مگابایت و زمان آن 26 دقیقه است.

جک کنفیلد، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
جک کنفیلد، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

جک کنفیلد، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

جک کنفیلد (Jack Canfield) (متولد ۱۹ اوت ۱۹۴۴به میلادی و 27 مهر 1323 به شمسی ) نویسنده آمریکایی است، سخنران انگیزشی، مربی شرکتی و کارآفرین.

او یکی از نویسندگان مجموعه کتابهای سوپ جوجه برای روح است که بیش از ۲۵۰ عنوان و چاپ ۵۰۰ میلیون نسخه بیش از ۴۰ زبان دارد.

در سال ۲۰۰۵ کانفیلد با Janet Switzer برای کتاب اصول موفقیت: چگونه از آنجا به کجا می‌روید همکاری کرد.

جک کنفیلد (Jack Canfield) در تگزاس متولد شد. او یک مسیحی و یک دموکرات بوده و از سرگرمی‏‌هایش می‌‏توان به تنیس، مسافرت، اسکی، پیاد‌ه‏‌روی، بیلیارد، مطالعه و نواختن گیتار اشاره کرد.

کنفیلد در سال 1962 از دبیرستان نظامی Linsly در ویرجینا، فارغ‏‌التحصیل شد و سپس در سال 1966 مدرک کارشناسی خود در زمینه‏‌ی تاریخ چین را از دانشگاه هاروارد دریافت نمود.

جک کنفیلد هم‏‌اکنون یکی از سخنرانان انگیزشی و از نویسندگان برجسته آمریکا می‏‌باشد. او پیش از آغاز نویسندگی و سخنرانی، معلم مدرسه بود.

کنفیلد علاوه بر کتاب‏‌ها و سخنرانی‏‌های بسیار موفقش، بیشتر شهرت خود را مدیون مجموعه کتاب‏‌های «سوپ جوجه برای روح» است.

او این مجموعه را به کمک همراه همیشگی‏‌اش مارک ویکتور هانسن، درسال 1990 به رشته‏‌ی تحریر درآورد. آن‌ها توانستند در طی سه سال، 68 داستان برای این کتاب گردآوری کنند

فایلی که از 10 قانون موفقیت جک کنفیلد در این پکیج وجود داره به صورت صوتی میباشد دارای 1 پارت با حجم 24 مگابایت و زمان آن 26:30 دقیقه است.

جیم ران، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
جیم ران، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

جیم ران، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

امانوئل جیمز ران یا به‌اختصار جیم ران در تاریخ ۲۶ شهریور ۱۳۰۹ در واشینگتن به دنیا آمد او تنها فرزند خانواده و بچه کشاورزی اهل آیداهو بوده است. پس از یک سال در کالج به‌قصد گزینش شغلی برای امرارمعاش ترک تحصیل می‌کند.

تا چندین سال پس از انصراف از تحصیل انباردار شرکت سییرز (sears) بود و هدف مشخصی را دنبال نمی‌کرد.

در ۲۵ سالگی فهمید که هیچ‌وقت چنین زندگی نمی‌خواسته در همین هنگام ازدواج می‌کند و گذران زندگی برایش با دشواری همراه بود و فکر می‌کرد نتوانسته تعهداتش به خانواده را عملی سازد.

یکی از دوستانش او را به سمینار و سخنرانی کارآفرینی به نام ارل شف دعوت می‌کند. سخنان ارل شف تأثیر بسیاری بر وی می‌گذارد.

او یاد می‌گیرد که سود بردن بهتر از مزد گرفتن است و همین باعث شد شروع به ساختن کسب‌وکار کند که او را از زندگی کارمندی ساده رها سازد.

در ابتدای دهه ۶۰ میلادی جیم ران فرد ثروتمندی بود و تصمیم گرفت تا از خانه پدری‌اش در آیداهو به محله ثروتمند نشین بورلی هیلز کالیفرنیا نقل‌مکان کند.

در این هنگام دوستی از وی دعوت می‌کند تا در یک کلوپ روتاری محلی حضور یابد و داستان زندگی خود را برای دیگران بازگو کند و این سرآغاز راهی بود که به میراث جیم ران منجر شد.

جالبه بدونید جیم ران استاد افراد بزرگی میباشد که این افراد الان جز مشهورترین چهره های دنیا میباشد از این افراد میتوان به آنتونی رابینز و برایان تریسی نام برد.

جیم ران – ویکی‌پدیا

آثاری که از جیم ران تا الان در سایت مارکت ام ال ام منتشر کرده ایم به شرح زیر میباشد:

فایلی که از 10 قانون موفقیت جیم ران در این پکیج وجود داره به صورت صوتی میباشد دارای 1 پارت با حجم 21 مگابایت و زمان آن 22:51 دقیقه است.

زیگ زیگلار، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
زیگ زیگلار، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

زیگ زیگلار، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

برای بسیاری از افراد، باور اینکه زیگلار دیگر زنده نیست، بسیار دشوار است.

تقریبا 8 سال از مرگ سخنرانی برجسته و مشاور اقتصادی افسانه‌ای، زیگ زیگلار، می‌گذرد.

او مردی بود که برای مدت ۴۰ سال به سخنرانی‌های انگیزشی پرداخت و در این مدت بیش از ۸ میلیون کیلومتر برای برگزاری این سخنرانی‌ها مسافرت کرد.

مشاوره اقتصادی به شرکت‌های بزرگ فهرست Fortune 500 و مصاحبت با روسای جمهوری آمریکا و دیگر رهبران دنیا، بخشی از سابقه برجسته زیگلار است.

هیلاری هیلتون زیگ زیگلار (Zig Ziglar)، یک نویسنده، مدیر فروش و سخنران انگیزشی متولد ایالات‌ متحده آمریکا بود که در سال ۱۹۲۶ به دنیا آمده و نهایتاً در سال ۲۰۱۲ از دنیا رفت.

وی در بخش جنوبی ایالت آلاباما به دنیا آمد و دهمین فرزند خانواده بود. در سال ۱۹۳۱، زمانی که وی پنج‌ساله بود که پدرش در شهر یازو به یک سمت مدیریت نائل شد و با نقل‌ مکان خانواده به آن شهر وی بخش عمده کودکی خود را در آن منطقه پشت سر گذاشت.

البته در سال بعد از این رویداد وی پدرش را براثر سکته از دست داد و دو روز بعد از خواهرش از دنیا رفت.

زیگلار جوان بخشی از جوانی خودش را در طی سالهای ۱۹۴۳ تا ۱۹۴۵ در طی جنگ جهانی دوم در ارتش ایالات‌متحده سپری کرد.

هرچند که به‌طور عملی وارد جنگ نشد و در طی این سال‌ها مشغول فعالیت آموزشی در یکی از برنامه‌های آموزشی ارتش بود که بر اساس آن در طی سال‌های ۱۹۴۳ تا ۱۹۴۶ چیزی در حدود ۱۲۵۰۰۰ زبده برای ارتش تربیت شد.

آثاری که از زیگ زیگلار تا الان در سایت مارکت ام ال ام منتشر کرده ایم به شرح زیر میباشد:

فایلی که از 10 قانون موفقیت زیگ زیگلار در این پکیج وجود داره به صورت صوتی میباشد دارای 1 پارت با حجم 31 مگابایت و زمان آن 33:39 دقیقه است.

وارن بافت، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
وارن بافت، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

وارن بافت، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

وارن بافت، یکی از مشهورترین چهره‌های دنیای سرمایه‌گذاری و سومین فرد ثروتمند در جهان است. سبک سرمایه‌گذاری او، الگوی بسیاری از فعالان اقتصادی جهان است.

وارن بافت، سرمایه‌گذار آمریکایی، فعال حقوق بشر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برکشایر هاتاوی است. بافت همیشه به‌عنوان یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران جهان شناخته می‌شود.

طبق آخرین آمار، ثروت بافت در بهمن‌ ۱۳۹۶ (فوریه‌ی ۲۰۱۸) حدود ۸۷.۵ میلیارد دلار گزارش شده است که او را در رتبه‌ی سوم ثروتمندترین افراد جهان قرار می‌دهد.

وارن بافت از سنین کودکی و نوجوانی علاقه‌ی خود را به سرمایه‌گذاری و فعالیت در بازارهای اقتصادی نشان داد.

او تحصیلات دانشگاهی خود را نیز در این رشته‌ها ادامه داد و پس از تعدادی سرمایه‌گذاری به‌صورت همکاری، شرکت برکشایر هاتاوی که آن زمان یک کارخانه‌ی نساجی بود، خریداری کرد.

او بعدا از همین نام استفاده کرده و هولدینگ بیمه و سرمایه‌گذاری برکشایر هاتاوی را تشکیل داد.

بافت از سال ۱۹۷۰ رئیس هیئت مدیره و بزرگ‌ترین سهام‌دار برکشایر است. او در اوماها، زادگاهش با القابی همچون «جادوگر»، «پیشگو» و «دانای کل» شناخته می‌شود.

او به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ثروتمندان فعال حقوق بشر نیز شناخته می‌شود.

وارن بافت با عضویت در بنیاد خیریه‌ی بیل و ملیندا گیتس اعلام کرده است که ۹۹ درصد از ثروت خود را به فعالیت‌های خیرخواهانه اختصاص خواهد داد.

آثاری که از وارن بافت تا الان در سایت مارکت ام ال ام منتشر کرده ایم به شرح زیر میباشد:

فایلی که از 10 قانون موفقیت وارن بافت در این پکیج وجود داره به صورت صوتی میباشد دارای 1 پارت با حجم 18 مگابایت و زمان آن 19 دقیقه است.

وین دایر، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
وین دایر، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

وین دایر، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer)

تاریخ تولد: ۱۰ مه ۱۹۴۰میلادی  (به شمسی جمعه ۱۳۱۹/۰۲/۲۰)

تاریخ فوت: ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵میلادی (به شمسی پنج شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۰۷)

دکتر وین دایر نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود، وین دایر سه بار ازدواج کرد، همسر اولش جودی بود که از او یک دختر دارد، همسر دومش سوزان کسلمن است که فرزندی از او ندارد.

همسر سوم او مارسلین است که از او پنج فرزند دارد. مارسلین از ازدواج قبلی نیز دو فرزند داشت. آن‌ها در سال ۲۰۰۳ از هم جدا شدند.

دکتر وین دایر در یک فیلم معنوی به نام «تغییر» نیز بازی کرده است که میتوانید از لینک های پایین آن را دانلود کنید.

داستان این فیلم به کشف معنا در زندگی می‌پردازد. در این فیلم پورتیا دِرُسی و مایکل دیلوییز نیز حضور دارند.

او همیشه در صفحات اجتماعی عکس هایی از خودش به همراه خانواده اش قرار می داد زیرا به زندگی خانوادگی علاقه ی زیادی داشت.

دایر در سال ۲۰۱۲ فهمید که به سرطان خون مبتلا شده‌است و همان زمان در وبلاگش پیامی با این مضموم نوشت:

شاید این بیماری، به‌نوعی پاسخ بدن من به زخم‌های روحی و روانیم باشد، روابط شکست‌خورده گذشته یا هر چیزی شبیه این، هرچه هست بدن همیشه می‌داند که چه می‌کند و آن را در حد کمال انجام می‌دهد.

وی در سال۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد، او بیشترین شهرتش را از این سِمت بدست آورده است، ولی عمده شهرت او در جهان به دلیل نویسندگی و کتاب‌هایش است.

جالب اینجاست که وین دایر براثر سکته قلبی از دنیا رفته است، یعنی اون بعداز مبتلاشدن به سرطان خون درمان میشود و درسال ۲۰۱۵ براثر حمله سکته قلبی از دنیا میرود.

آموزش هایی که تا الان از وین دایر در مارکت ام ال ام منتشر شده به شرح زیر میباشد:

فایلی که از 10 قانون موفقیت وین دایر در این پکیج وجود داره به صورت صوتی میباشد دارای 1 پارت با حجم 18 مگابایت و زمان آن 20 دقیقه است.

رابین شارما، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
رابین شارما، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

رابین شارما، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

رابین شارما (انگلیسی: Robin Sharma‎؛ زادهٔ ۱۸ مارس ۱۹۶۵) نویسنده، سخنران انگیزشی اهل کانادا است. او نویسنده کتاب پرفروش راهبی که فراریش را فروخت و باشگاه پنج صبحی‌ها است که این کتاب به بیش از ۷۰ زبان ترجمه شده‌است.

شارما تا سن ۲۵ سالگی یک وکیل دادگستری بود که این شغل را رها کرد و به نویسندگی روی آورد و اولین کتابش را در سال ۱۹۹۴ منتشر کرد. او همچنین ۱۲ کتاب دیگر منتشر کرده‌است.

فایلی که از 10 قانون موفقیت رابین شارما در این پکیج وجود داره به صورت صوتی میباشد دارای 1 پارت با حجم 25 مگابایت و زمان آن 26:44 دقیقه است.

رابرت کیوساکی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
رابرت کیوساکی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

رابرت کیوساکی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

اسم کاملش رابرت تور کیوساکی به انگلیسی Robert Toru Kiyosaki است.

او در تاریخ ۸ آوریل ۱۹۴۷ میلادی و 1325 شمسی در هاوایی به دنیا آمد و حالا 73 سال دارد، در آریزونا زندگی می کند و هنوز هم درحال ساخت آموزش هایی برای مردم است.

رابرت کیوساکی دورگه ژاپنی، آمریکایی میباشد، شغل او تاجر، سزمایه گذار، کارآفرین و نویسندگی است.

کیوساکی بخاطر مجموعه کتاب های پدر پولدار پدر بی پول معروف شد، سرمایه خالصش حالا 88 میلیون دلار است و مدیر سایت richdad.com میباشد.

اسم همسرش کیم کیوساکی است که شاید خیلی زیاد اسمشو در کتاب هایش شنیده باشید.

آموزش ها و فایل هایی که تا الان از رابرت کیوساکی در مارکت ام ال ام منتشر شده به شرح زیر می‌باشد:

فایلی که از 10 قانون موفقیت رابرت کیوساکی در این پکیج وجود داره به صورت صوتی میباشد دارای 1 پارت با حجم 14 مگابایت و زمان آن 15:09 دقیقه است.

آنتونی رابینز، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
آنتونی رابینز، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

آنتونی رابینز، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

آنتونی رابینز (Tony Robbins) با نام کامل آنتونی رابینز ( Anthony Robbins) نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. وی ۲۹ فوریه ۱۹۶۰در شمال هالیوود در کالیفرنیا به دنیا آمد.

شهرت عمده آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت می‌باشد، کتابهایی چون قدرت نامحدود در سال ۱۹۸۷ و به سوی کامیابی در سال ۱۹۹۴. رابینز یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است.

هر چند که خود آنتونی رابینز اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده‌شود. او در مدت کوتاهی به بیشترین آرزوها و رویاهای جوانی خود جامه عمل پوشانید و توانست درآمد سالیانه خود را از ۳۸ هزار دلار به بیش از یک میلیون دلار افزایش دهد.

آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در خانواده‌ای نسبتاً فقیر به دنیا آمد. پس از گرفتن دیپلم متوسطه به کارهای گوناگون روی آورد، اما توفیق چندانی نیافت.

در سن ۲۲ سالگی در آپارتمان ۴۰ متری محقری، زندگی مجرد فقیرانه‌ای داشت و به گفتهٔ خودش، ناچار بود ظرف‌های غذای خود را در وان حمام بشوید.

گذشته از گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری و بدخوراکی، بیش از یکصد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود.

اما در عین فقر و فلاکت، رؤیاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت، و در عالم خیال، خود را در قصر زیبایی در ساحل دریا و نزدیک جنگل سرسبزی مجسم می‌ساخت و برای خود همسری شایسته، اتومبیل گران‌قیمت و امکاناتی رؤیایی در نظر می‌گرفت.

سرانجام مصمم شد که با چاقی خود، مبارزه کند و برای رسیدن به این هدف به مطالعهٔ چند کتاب پرداخت. اما مطالب آنها را ضد و نقیض یافت و آنها را دور انداخت. پس از آن، برای کاهش وزن خود، راهی دیگر جست.

به فکر افتاد فردی را که از هر جهت سالم و دارای تناسب اندام باشد، پیدا کند و افکار، اعتقادات، و نحوهٔ تغذیه او را سرمشق خود قرار دهد.

این شیوه، مؤثر واقع شد و توانست در کمتر از دو ماه، بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتاً با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن، حدود پانزده کیلوگرم از وزن خود را کم کند،

و با توجه به قامت بلندش که حدود دو متر بود، تناسب اندام خود را بدست آورد، به گفتهٔ خودش در صدد است تا با کمک به افراد، جهان را به جای بهتری برای زیستن تبدیل نماید.

میتوانید لیستی از سمینارها و کتاب های آنتونی رابینز را در زیر مشاهده و دانلود نمایید:

فایلی که از 10 قانون موفقیت آنتونی رابینز در این پکیج وجود داره به صورت صوتی میباشد دارای 1 پارت با حجم 30 مگابایت و زمان آن 33 دقیقه است.

دیپاک چوپرا، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
دیپاک چوپرا، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

دیپاک چوپرا، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

دیپاک چوپرا (به انگلیسی: Deepak Chopra) (به هندی: दीपक चोपड़ा) (متولد ۲۲ اکتبر سال ۱۹۴۶ در دهلی-نو)، نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل است.

او بخاطر ترویج طب جایگزین(شیادی) در میان بسیاری مردمان از کشورهای مختلف شهرت دارد.

دیپاک چوپرا در دهلی نو به دنیا آمد، پدر و مادر او کریشان چوپرا و پوشپا چوپرا نام داشتند. زبان مادری او پنجابی است.

پدر بزرگ پدری او گروهبان ارتش بریتانیا بود و پدرش که یک متخصص قلب و عروق سرشناس بود به مدت ۲۵ سال ریاست بخش پزشکی قلب بیمارستان «مول چند خیراتی» شهر دهلی نو را بر عهده داشت.

چوپرا پزشکی را در هند خواند. در سال ۱۹۷۰ به آمریکا مهاجرت کرد و در رشته طب داخلی و غدد تخصص گرفت. او تحصیلات عالیه پزشکی خود در آمریکا را در دانشگاه ویرجینیا به پایان برد و تا کنون در دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون تدریس کرده.

در سال ۱۹۸۰ سرپرست کارکنان در بیمارستان NEW England Memorial (NEMH) شد.

در سال 1985 ماهاریشی ماهش (یوگی) را ملاقات کرد و به درون‌پویایی متعالی (Transcendental Meditation (TM) movement) علاقه‌مند شد. چندی بعد شغل بیمارستان را رها کرد و مرکز سلامت آیورودای ماهاریشی را تأسیس کرد.

در سال ۱۹۹۳ بعد از مصاحبه ای که دربارهٔ کتابهایش در مورد شوی اپرا (The Oprah Winfrey Show) انجام داد طرفدارانی پیدا کرد.

بعدها درون پویایی متعالی را رها کرد و مدیر اجرایی مرکز سلامت شارپ (Sharp HealthCare’s Center) شد که مرکزی دربارهٔ طب بدن و روان بود.

در سال ۱۹۹۶ در تأسیس مرکز چوپرا (برای خوب زندگی کردن) همکاری کرد.

فایلی که از 10 قانون موفقیت دیپاک چوپرا در این پکیج وجود داره به صورت صوتی میباشد دارای 1 پارت با حجم 20 مگابایت و زمان آن 22:06 دقیقه است.

اپرا وینفری، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
اپرا وینفری، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

اپرا وینفری، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

اپرا گِیل وینفری (به انگلیسی: Oprah Gail Winfrey) (زادهٔ ۲۹ ژانویه ۱۹۵۴ در می‌سی‌سی‌پی) تهیه‌کننده، هنرپیشه، مجری، خیرخواه، برندهٔ جایزه اسکار و کاندیدای جایزه گلدن گلوب و بفتا و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجریهای تلویزیونی آمریکا و جهان است.

اپرا وینفری به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی‌تبار قرن بیستم رتبه‌بندی شده‌است. او فعالیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف انسان‌دوستانه انجام داده و بزرگترین خیّر و نیکوکار سیاه‌پوست در تاریخ آمریکا به‌شمار می‌رود.

او برای مدتی، تنها میلیاردر سیاه‌پوست جهان بوده‌است و بر اساس برخی ارزیابی‌ها، بانفوذترین زن در جهان محسوب می‌شود.

وی در میان قدرتمندترین افراد جهان در رتبهٔ ۴۵ قرار دارد و از چنان نفوذ چندجانبه‌ای در میان افکار عمومی آمریکا برخوردار است که با حمایت و جهت‌گیری خود می‌تواند یک کتاب یا رئیس‌جمهور را در این کشور به موفقیت برساند.

او تاکنون در کارهای فراوانی فعالیت داشته‌است، اما مهم‌ترین کار وی برنامهٔ تلویزیونی «اپرا» است. این برنامه بالاترین برنامه در نوع خود در تاریخ شناخته شده‌است که از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۱ پخش می‌شد.

فایلی که از 10 قانون موفقیت اپرا وینفری در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 2 پارت دوبله فارسی و زیرنویس، با حجم 435 مگابایت و زمان آنها جمعا 26:08 دقیقه است.

آرنولد شوارتزنگر، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
آرنولد شوارتزنگر، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

آرنولد شوارتزنگر، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

آرنولد آلویس شوارتزنگر (به آلمانی: Arnold Alois Schwarzenegger) (زاده ۳۰ ژوئیه ۱۹۴۷) مدل، تاجر، سیاستمدار، بازیگر، فعال محیط زیست، ورزشکار و بدن‌ساز اتریشی آمریکایی و برنده جایزه گلدن گلوب بازیگری است.

وی فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا است. او پیش از این‌ها در سمت ریاست شورای ریاست جمهوری در تناسب اندام و ورزش در زمان جرج بوش بوده‌است.

در سال ۲۰۰۶ به عنوان محبوب‌ترین سیاست‌مدار سال انتخاب شد. مجله تایم در لیستی با عنوان تایم ۱۰۰ او را دو بار در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ در فهرست صد شخصیت تأثیرگذار و بانفوذ جهان قرار داد.

آرنولد با کسب ۷ عنوان قهرمانی در مستر المپیا بعد از رونی کلمن و لی هینی و مشترکاً به همراه فیل هیث دومین بدنساز پرافتخار تاریخ بوده و رکوردار می‌باشد.

رکوردهای جهانی گینس از بدن وی بعنوان کامل‌ترین بدن انسانی یاد کرده‌است.

فایلی که از 10 قانون موفقیت آرنولد شوارتزنگر در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 2 پارت دوبله فارسی و زیرنویس، با حجم 250 مگابایت و زمان آنها جمعا 14 دقیقه است.

استیون هاروی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
استیون هاروی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

استیون هاروی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

برادریک استیون هاروی (زادهٔ ۱۷ ژانویهٔ ۱۹۵۷)

استیو هاروی کمدین معروف امریکایی آفریقایی تبار متولد 17 ژانویه سال 1957 در ایالت ویرجینیای غربی در آمریکاست.

یک روانشناس، جامعه شناس ، هنرپیشه، نویسنده، تهیه کننده تلویزیونی اهل ایالات متحده آمریکا است. وی نویسندهٔ کتاب‌های: مانند زن رفتار کن مانند مرد فکر کن (۲۰۰۹) و مانند یک فرد موفق فکر کن مانند یک فرد موفق عمل کن است.

استیو هاروی بیش از بیست سال است که رسالت خنداندن مردم را به عهده گرفته است و طنزهای او نه تنها برای خانواده و نزدیکانش بلکه برای مردم سراسر دنیا شیرین و دلپذیر است.

به گفته‌ی خود او «شهرت من ریشه در حقیقت و عقلانیت دارد و نتیجه‌ی زندگی، نظاره کردن، یادگیری و شناخت است. بیش‌تر این طنزها در مورد روابط بین زنان و مردان است.»

او همچنین بازیگر، مجری تلوزیون و رادیو، تهیه کننده و نویسنده کتابهای حوزه روابط مختلف هم است. شش بار برنده جایزه روز امی، دو بار برنده جایزه مارکونی و برنده 14 بار برنده جایزه تصویر NAACP در بخش های مختلف شده است.

فایلی که از 10 قانون موفقیت استیون هاروی در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 1 پارت دوبله فارسی و زیرنویس، با حجم 400 مگابایت و زمان آنها جمعا 19 دقیقه است.

ایلان ماسک، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
ایلان ماسک، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

ایلان ماسک، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

ایلان ریو ماسک FRS (انگلیسی: Elon Reeve Musk‎؛ زادهٔ ۲۸ ژوئن ۱۹۷۱) یک کارآفرین و شخص نامی در زمینهٔ تجارت است.

او بنیان‌گذار، مدیرعامل و مهندس ارشد اسپیس‌اکس؛ سرمایه‌گذار، مدیرعامل و طراح محصولات تسلا، آی‌ان‌سی.؛ بنیان‌گذار د بورینگ کمپانی؛ و بنیان‌گذار مشترک نیورالینک و اوپن‌ای‌آی است. ماسک یک میلیاردر و یکی از ثروتمندترین افراد جهان است.

ماسک از مادری کانادایی و پدری از آفریقای جنوبی زاده شد و در پرتوریا، آفریقای جنوبی بزرگ شد. او مدت کوتاهی در دانشگاه پرتوریا تحصیل کرد و سپس در ۱۷ سالگی برای حضور در دانشگاه کویینز به کانادا نقل مکان کرد.

او دو سال بعد به دانشگاه پنسیلوانیا رفت و در آن جا لیسانس اقتصاد و فیزیک خود را دریافت کرد. او در سال ۱۹۹۵ برای تحصیل در دانشگاه استنفورد به کالیفرنیا نقل مکان کرد اما تصمیم گرفت که به دنبال کار حرفه‌ای، شرکت نرم‌افزار وب زیپ۲ را با برادرش کیمبال تأسیس کند.

این شرکت نوپا در سال ۱۹۹۹ با قیمت ۳۰۷ میلیون دلار توسط شرکت کامپک خریداری شد. ماسک همان سال به صورت مشترک بانک آنلاین X.com را تأسیس کرد که در سال ۲۰۰۰ با کنفینیتی ادغام شد و پی‌پل را تشکیل داد.

این شرکت در سال ۲۰۰۲ به قیمت ۱٫۵ میلیارد دلار توسط ای‌بی خریداری شد.

اگر مستند میلیاردرهای تکنولوژی ایلان ماسک را ندید حتما با کلیک روی اینجا دانلود و مشاهده کنید.

فایلی که از 10 قانون موفقیت ایلان ماسک در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 1 پارت دوبله فارسی با حجم 98 مگابایت و زمان  5:44 دقیقه است.

بروسلی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
بروسلی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

بروسلی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

لی جن فان (به چینی: 李振藩) مشهور به بروس لی (Bruce Lee؛ زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ – درگذشت ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳) استاد هنرهای رزمی چینی، بازیگر فیلم‌های اکشن، استاد فلسفه، نظریه‌پرداز و بنیان‌گذار روش رزمی جیت کان دو است.

(جیت به معنای دفاع و کان به معنای حمله و دو در واقع هماهنگ‌کننده بین دفاع و حمله) یکی از مدرن‌ترین سبک‌های کونگ فو یا ووشو اهل آمریکا و هنگ کنگ بود.

بسیاری او را یکی از تأثیرگذارترین انسان‌های قرن بیستم و یک نماد در فرهنگ عامه می‌دانند. از وی به عنوان بزرگترین رزمی کار تاریخ یاد می‌شود.[۳] او همچنین پدر دو بازیگر به نام‌های براندون لی و شانون لی بود.

بروسلی، در محله چینی‌های سانفرانسیسکو در کالیفرنیا به دنیا آمد اما در هنگ کنگ بزرگ شد و در ۱۸ سالگی دوباره برای تحصیل در دانشگاه به سانفرانسیسکو بازگشت.

فیلم‌های رزمی که او در سینمای هالیوودی و سینمای هنگ کنگ بازی کرد موجب ارتقای سطح فیلمهای رزمی هنگ کنگ شده و تحسین عامه را برانگیخت و موجی از علاقه‌مندی به فیلم‌های هنرهای رزمی چینی (ووشو) را در جهان غرب به وجود آورد.

کارگردانی و جو فیلم‌های او هم بر روی هنرهای رزمی و هم بر روی فیلم‌های رزمی چه در هنگ کنگ و چه در بقیه جهان تأثیر گذاشت.

بروس لی، به یک چهره نمادین، تبدیل شد به خصوص برای چینی‌ها، زیرا در فیلم‌هایش به عنوان افتخار ملی برای چین و ملی‌گرایی چینی ظاهر شد.

او یک فرد بسیار موفق بود که افراد زیادی را هم به سمت موفقیت از طریق فکر و ذهن دعوت می‌کرد.

فایلی که از 10 قانون موفقیت بروسلی در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 1 پارت دوبله فارسی با حجم 129 مگابایت و زمان  7:38 دقیقه است.

بیل گیتس، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
بیل گیتس، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

بیل گیتس، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

ویلیام هنری «بیل» گیتس سوم (به انگلیسی: William Henry “Bill” Gates III) سرشناس به بیل گیتس (زاده ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ سیاتل، واشینگتن) (به شمسی 1334/08/05) کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌دار، نیکوکار و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی، که در سال ۱۹۷۵ با مشارکت پل آلن شرکت مایکروسافت را تأسیس نمود.

وی تا مارس ۲۰۱۷ با دارایی خالص ۸۶ میلیارد دلار، به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته می‌شد، ولی در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸، جف بیزوس مدیرعامل و مؤسس شرکت آمازون، با ۱۱۲ میلیارد دلار دارایی ثبت‌شده، از وی پیشی گرفت و به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شد.

گیتس از ابتدای تأسیس مایکروسافت، تا سال ۲۰۰۰ برای مدت ۲۵ سال، به‌عنوان مدیرعامل مایکروسافت فعالیت کرد و تا سال ۲۰۱۴ در مجموع ۳۹ سال، ریاست هیئت مدیره مایکروسافت را برعهده داشت. او در مارس ۲۰۲۰ از هیئت مدیرهٔ این شرکت کناره‌گیری کرد. گیتس کماکان با در اختیار داشتن ۱٫۳٪ درصد از سهام این شرکت، سهام‌دار عمدهٔ مایکروسافت است.

گیتس همچنین قصد دارد از هیئت مدیره شرکت مالی برکشایر هاتاوی نیز کناره گیری کند.

خیلی لذت بخشه پای تجربیات فردی بنشینیم که از 0 به ثروتمندترین مرد دنیا تبدیل شد، فردی که حالا مورد احترام بزرگترین رهبران دنیاست.

آموزش دیگری که از بیل گیتس در مارکت ام ال ام منتشر شده به شرح زیر میباشد:

درس های موفقیت از تجربیات بیل گیتس ثروتمندترین فرد دنیا

فایلی که از 10 قانون موفقیت بیل گیتس در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 1 پارت زیرنویس فارسی، با حجم 239 مگابایت و زمان  12:51 دقیقه است.

تی دی جیکس، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
تی دی جیکس، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

تی دی جیکس، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

تی دی جیکس در ۹ ژوئن سال ۱۹۵۷ میلادی و 19 خرداد 1336 در ویرجینیای آمریکا متولد شد. او فرزند چهارم خانواده بود و از همان کودکی در کلیسا حضور پررنگی داشت. همین حضور پر نگ او باعث شده بود به او لقب پسر مقدس کلیسا را بدهند.

او در کودکی دچار لکنت زبان شده بود و نمی توانست به خوبی سخن بگوید. همین ضعف باعث میشد اطرافیان ایشان او را از سخنران مذهبی شدن ، بازدارند و اجازه این کار را به او ندهند.

او تا سال 1973 مراقب پدر خودش بود زیرا پدر به بیماری نارسایی کلیه دچار شده بود و تا زمان مرگ ، تی دی جیکس و مادر در کنار او بودند.

سپس در دانشگاه ویرجینیا ثبت نام کرد و در دفاتر کلیسا مشغول به تحصیل شد. پس از گذشت مدتی از دانشگاه اخراج شد و پس از آن در کارخانه کاربید مشغول به کار شد.

فایلی که از 10 قانون موفقیت تی دی جیکس در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 1 پارت  زیرنویس، با حجم 360 مگابایت و زمان آنها جمعا 19:11 دقیقه است.

جان آساراف، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
جان آساراف، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

جان آساراف، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

johnasaraf یکی از متخصصان ذهن و رفتار در جهان است. او بارها در نمایش های مختلف ظاهر شده و نویسنده چندین کتاب موفق مانند “همه چیز داشتن” است که به افراد کمک کرده است تا سدهای ذهنی خود را از بین ببرند و به سوی دستیابی به اهداف و رویاهای زندگی شان حرکت کنند.

جان تا به الان 5 شرکت چندین میلیون دلاری ساخته است، 2 کتاب پرفروش نیویورک تایمز داشته و در 8 فیلم نقش داشته است.

او امروز بنیانگذار و مدیر عامل شرکت NeuroGym، شرکتی است که به استفاده از پیشرفته ترین فن آوری ها و شیوه های آموزش مبتنی بر شواهد مبتنی بر شواهد کمک کرده است تا افراد از حداکثر توان خود استفاده کنند و نتایج خود را ارتقا دهند.

فایلی که از 10 قانون موفقیت جان آساراف در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 1 پارت زیرنویس فارسی، با حجم 311 مگابایت و زمان آنها جمعا 16:30 دقیقه است.

جول اوستین، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
جول اوستین، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

جول اوستین، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

 جول اوستین متولد ۵ مارس ۱۹۶۳ میلادی است که معادل ۱۳۴۱ شمسی می باشد و ۵۶ سال سن دارد.

او به عنوان کشیش ارشد کلیسای لیکوود پس از فوت پدرش مشغول به کار شد. کلیسایی که بزرگترین کلیسای پروتستان (شاخه ای از مسیحیت) و در شهر هیوستون آمریکا واقع است.

جول اوستین کشیش، نویسنده، روانشناس انگیزشی و سخنران می باشد که هر هفته یکشنبه ها در این کلیسا جلوی ۱۶ هزار نفر به مدت تقریبا ۳۰ دقیقه سخنرانی می کند.

سخنرانی های هفتگی او توسط بیشتر از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده یا شنیده می شود.

او نویسنده کتاب های زیادی می باشد که هفت تای آنها جزو کتاب های پرفروش نیویورک تایمز به شمار می آیند که در ادامه به بعضی از کتاب های او اشاره می کنم.

مخاطبان جول اوستین به او لقب «کشیش خنده رو» را دادند و سخنرانی هایش را با تکنیک های فن بیان با جذابیت به خصوصی همراه می کند طوری که وقتی پای صحبت های او می نشینید گذشت زمان را احساس نمی کنید.

فایلی که از 10 قانون موفقیت جول اوستین در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 1 پارت دوبله فارسی، با حجم 344 مگابایت و زمان آنها جمعا 18:11 دقیقه است.

جی کی رولینگ، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
جی کی رولینگ، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

جی کی رولینگ، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

جی. کی رولینگ- با نام اصلی‌ جوآن رولینگ- را کمتر کسی است که نشناسد، او خالق مجموعه رمان‌های هری پاتر است. او در سال 1965 در بریتانیا متولد شد. جی کی رولینگ شهرتش را با نوشتن مجموعه هری پاتر به دست آورد.

کتاب‌هایی که به بیش از 65 زبان دنیا ترجمه‌شده و به‌طور تقریبی در 450 میلیون نسخه منتشرشده است.

مجموعه داستان‌های هری پاتر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی جهان بوده است به طوری که در سال 2007 ساندی تایمز در فهرست ثروتمندان جهان ثروت رولینگ را حدود ۱٫۰۷ میلیارد دلار تخمین زد و در بین پولدارترین زنان انگلیس او را در رده 13 جدول قرار دارد.

نکته قابل توجهی که درباره‌ی رولینگ وجود دارد، نام او در کنار سیاستمداران بزرگ جهان مثل ولادیمیر پوتین است. در سال 2007 مجله تایمز هم نام رولینگ را بعد از ولادیمیر پوتین به‌عنوان دومین شخص تأثیرگذار سال انتخاب کرد.

مجله فوربز رولینگ را در رده چهل و هشتمین شخصیت معروف در سال ۲۰۰۷ معرفی کرد. رولینگ در حال حاضر فعالیت‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه زیادی را به عهده گرفته و حمایت می‌کند.

فایلی که از 10 قانون موفقیت جی کی رولینگ در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 1 پارت دوبله فارسی، با حجم 153 مگابایت و زمان آنها جمعا 8:42 دقیقه است.

دن لاک، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
دن لاک، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

دن لاک، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

دن لاک ( Dan Lok ) کارآفرین میلیونر ، سخنران ، مشاور ، نویسنده کتاب و یکی از کارشناسان برجسته جهان در بازاریابی اینترنتی است.

او به عنوان ” پادشاه فروش کالای لاکچری و گران قیمت ” شناخته شده است ، او یک شبکه از شرکت های چند میلیون دلاری ایجاد کرده است و یکی از پرطرفدارترین مشاوران در این زمینه است و به مردم سراسر جهان آموزش میدهد که چگونه یک امپراطوری تجاری برای خود بنا کنند .

همچنین او نویسنده نویسنده 15 عنوان کتاب پرفروش آمازون نیز هست که برخی از آنها به 9 زبان زنده دنیا ترجمه شده اند

فایلی که از 10 قانون موفقیت دن لاک در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 1 پارت زیرنویس فارسی، با حجم 249 مگابایت و زمان آنها جمعا 13:26 دقیقه است.

ریچارد برانسون، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
ریچارد برانسون، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

ریچارد برانسون، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

ریچارد برانسون یک کارآفرین انگلیسی است که شهرت اصلی خود را به خاطر تأسیس و مدیریت گروه ویرجین دارد. شرکت او اکنون دارای بیش از ۴۰۰ زیرمجموعه است.

برانسون از سنین نوجوانی به کارآفرینی علاقه داشت. اولین تجربه‌ی او در این زمینه در سن ۱۶ سالگی و با تأسیس یک مجله‌ی دانش‌آموزشی محقق شد. تجربه‌ی بعدی شرکتی بود که آلبوم‌های موسیقی را با سفارش پستی برای خریداران ارسال می‌کرد.

این فروشگاه پستی به‌مرور تبدیل به فروشگاه‌های زنجیره‌ای آلبوم‌های موسیقی شد و برند Virgin Records را به‌ وجود آورد. فعالیت‌های برانسون در دهه‌ی ۱۹۸۰ به اوج خود رسید و خطوط هوایی ویرجین آتلانتیک نیز در همین دوران تأسیس شد.

فایلی که از 10 قانون موفقیت ریچارد برانسون در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 1 پارت دوبله فارسی، با حجم 113 مگابایت و زمان آنها جمعا 7:20 دقیقه است.

جوردن بلفورت، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
جوردن بلفورت، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

جردن بلفورت، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

اکثر فعالان بازار سرمایه و بورس، کم و بیش جردن بلفورت را می‌شناسند و یا حداقل یکبار نام این دلال بزرگ سهام آمریکایی به گوششون خورده. بلفورت یک جاه طلب و عاشق پیشرفت بود که در مدت زمان کوتاهی توانست از پله های ترقی وال استریت بالا برود.

اگرچه پیشرفت جردن بلفورت از راه غیر قانونی و نامتعارف بود، اما شیوه های جالب و خلاق او در فروش سهام شرکت‌ها باعث شد تا در خصوص این شخصیت و زندگی اش فیلم بسازند و کتاب‌هایش امروزه به عنوان مرجعی برای آموزش سرمایه‌گذاران به حساب میاد.

فایل هایی که تا الان از جردن بلفورت در مارکت ام ال ام منتشر شده به شرح زیر میباشد:

فایلی که از 10 قانون موفقیت جوردن بلفورت در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 1 پارت زیرنویس فارسی، با حجم 139 مگابایت و زمان آنها جمعا 20:35 دقیقه است.

کریستیانو رونالدو، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
کریستیانو رونالدو، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

کریستیانو رونالدو، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

کریستیانو رونالدو (دوس سانتوس آویرا) متولد پنجم فوریه سال 1985 که بیشتر با نام (کریستیانو رونالدو) معروف می‌باشد، فوتبالیست پرتغالی در رده حرفه‌ای است که در تیم‌های (منچستریونایتد) و (ملی پرتغال) بازی می‌کند.

کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بهترین استعدادهای امروز فوتبال است.

کریستیانو رونالدو در شهر (فانچال) در منطقه (مادیرا) در کشور پرتغال به دنیا آمد. مادر (ماریا دولورس داس آویرا) و پدرش (خوزه دینیس آویرا) بود. او یک برادر به نام (هوگو) و دو خواهر به نام‌های (الما) و (کاتیا) دارد.

نام رونالدو در کشور پرتغال نام رایجی نیست ولی پدر و مادرش به خاطر (رونالد ریگان) رییس‌جمهور آمریکا نام او را رونالدو گذاشتند زیرا ریگان هنرپیشه مورد علاقه پدر رونالدو بود. او تاکید می‌کند این نامگذاری اصلا دلایل سیاسی نداشته است.

کریستیانو رونالدو وقتی سه ساله بود ضربه زدن به توپ را آغاز کرد. وقتی در شش سالگی به مدرسه رفت دیگر علاقه‌اش به ورزش کاملا نمایان شده بود. او در آن زمان عاشق تیم (بنفیکا) بود و جالب است که بعدها به تیم رقیب آن یعنی (اسپورتینگ) پیوست.

فایلی که از 10 قانون موفقیت کریستیانو رونالدو در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 1 پارت دوبله فارسی، با حجم 276 مگابایت و زمان آنها جمعا 14:44 دقیقه است.

لوئیز ال هی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت
لوئیز ال هی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت

لوئیز ال هی، یکی از اساتید مجموعه ۱۰ قانون موفقیت:

لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay) در شهر لس‌آنجلس به دنیا آمد. ناپدری‌اش فردی خشن بود و همواره او و مادرش را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد.

او در سن ۵ سالگی توسط همسایه‌اش مورد تجاوز قرار گرفت و در ۱۵ سالگی در حالی‌که حامله بود دبیرستان را ترک کرد. در ۱۶ سالگی فرزندش را به دنیا آورد. پس از آن به شیکاگو رفت و به شغل‌های کم درآمد پرداخت.

در سال ۱۹۵۰ بار دیگر به نیویورک آمد و به عنوان مدل برای سه تن از طراحان مد آنروزها کار کرد که برایش موفقیت آمیز بود. در سال ۱۹۵۴ با یک تاجر انگلیسی به نام «آندرو هی» ازدواج کرد که پس از ۱۴ سال زندگی مشترک، آندرو با زن دیگری ازدواج کرد و او دلشکسته شد.

لوییز ال هی به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه خودیاری و رشد شخصی شناخته شده است. کتاب اول او “شفای تن” در سال ۱۹۷۲ به رشته تحریر درآمد. در آن دوره نظریه رابطه میان ذهن و بدن به تازگی متداول شده بود.

در سال ۱۹۸۸ این کتاب مجددا مورد بازبینی قرار گرفت و گسترش یافت و لوییز هی توسط این کتاب پرفروش و اثرگذار در ۳۳ کشور به مردم شناخته شد و این کتاب به ۲۵ زبان در سراسر دنیا ترجمه شد.

فایلی که از 10 قانون موفقیت لوئیز ال هی در این پکیج وجود داره  تصویری میباشد دارای 1 پارت دوبله فارسی، با حجم 17 مگابایت و زمان آنها جمعا 13:50 دقیقه است.

درباره نسخه کامل ترین پکیج ویژه مجموعه ۱۰ قانون موفقیت که در مارکت ام ال ام منتشر شده:

این پکیج، کامل ترین نسخه در سطح اینترنت میباشد، 30 میلیونر، استاد، نویسنده و حرفه ای در این پکیج 10 قانون موفقیت خودشون رو که در زندگیشون رعایت کردن تا موفق شدن رو بیان میکنن.

کل پکیج شامل 33 پارت فایل صوتی و تصویری، به صورت دوبله فارسی و زیرنویس میباشد که زیر بیوگرافی هر فرد به صورت جزئی نوشته شده که فایل این فرد دوبله میباشد یا زیرنویس.

زمان کلی پکیج 10 قانون موفقیت 10 ساعت و 25 دقیقه میباشد، حجم آن هم 4 گیگابایت است که بعد از خرید میتوانید با لینک مستقیم یا از طریق تلگرام دانلود بفرمایید.

 

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
16 فروش
432.900 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک الماسی
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
کامل ترین پکیج ویژه مجموعه ۱۰ قانون موفقیت | 30 فرد ثروتمند و موفق
امتیاز مشتریان: 5 از 4 رای
شامل: 10 ساعت و 25 دقیقه
تعداد پارت: 33 پارت
اندازه: 4 گیگابایت
فرمت: mp3 و mp4
زبان: دوبله فارسی و زیرنویس
استپ: کل افراد
برگزارکننده: اساتید برتر موفقیت در دنیا
به روز شده در:
فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام

سایر محصولات ساناز امیری Other Products

دعوت به روش یخ شکن ها | صوتی 45 دقیقه
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
در فایل صوتی آموزش دعوت به روش یخ شکن ها کتاب معروف تام شرایتر میباشد، کتاب صوتی یخ شکن ها، کتاب pdf یخ شکن ها، از این لینک ها میتوانید کتاب یخ شکن ها را تهیه و دانلود کنید. در این فایل صوتی چکیده ای اطلاعات یک لیدر، اطلاعات لازم برای دعوت به شما داده […]
114 فروش
5.0
17.649 تومان
جلسه عزت نفس از لیدر هادی شکوری | 95 دقیقه
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
در جلسه عزت نفس، لیدر هادی شکوری درباره یک تضاد بسیار آشنا بین افراد صحبت میکند، تضاد بین خواستن و عادت ها، اینکه شما به طور مثال دوست دارید لاغر بشید و عادت به نخوردن شام ندارید. فرد دوست داره توی نتورک موفق بشه ولی کتاب نمی‌خونه، فرد دوست داره یک آدم شناخته شده باشه، […]
116 فروش
4.7
50.949 تومان
کتاب صوتی راهبی که فراری اش را فروخت – 568 دقیقه | رابین شرما
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
رابین شارما در کتاب راهبی که فراری اش را فروخت، سعی دارد دریچه‌ای از بُعد برتر وجودمان را برایمان بشکافد، دریچه‌ای که در 24 ساعت شبانه روز یا حتی شاید در همه‌ی عمر، لحظه‌ای هم به آن توجه نداشته باشیم، غافل از اینکه فقط اوست که می‌ماند. حدود 10 سال قبل، کتاب راهبی که فراری [...]
12 فروش
5.0
28.749 تومان
معرفی و دانلود کتاب صوتی چه کسی مغز مرا خاموش کرد؟ +4 ساعت
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
کتاب صوتی چه کسی مغز مرا خاموش کرد؟ اثر کارولاین لیف، موضوع چگونگی تاثیر افکار بر عواطف، احساسات و جسم را مطرح می‌کند، انتشار نسخه کامل صوتی در مارکت ام ال ام افکار سمی می‌تواند زندگی را تبدیل به ویرانه‌ای کند که ساختن آن از نو کار ساده‌ای نباشد. کتاب صوتی چه کسی مغز مرا [...]
13 فروش
5.0
13.320 تومان

سایر دوره های ساناز امیری Related Courses

مینی دوره ایجاد فرهنگ مسئولیت پذیری در تیم
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
چیزی که یک لیدر خوب رو از لیدر عالی مجزا میکنه توانایی پاسخگویی اون لیدر به سازمانشه، مینی دوره building accountability into your culture یا ایجاد فرهنگ مسئولیت پذیری در تیم از مایک فیگلیولو به بهترین شکل ممکن به شما در زمان های کوتاه 1 تا 3 دقیقه ای و در کل 35 دقیقه به […]
16 دانشجو
5.0
65.379 تومان
دوره کامل مسیر سریع کارآفرینی دوبله فارسی از دارن هاردی
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
سلام به مسیر کارآفرینی خوش آمدید. بلیط الکترونیک شما در موفقیت صادر شده، من دارن هاردی هستم راهنمای شما در این سفر هیجان انگیز هستم، مسیر سریع شما برای موفقیت در سرزمین کارآفرینی که کمک میکنه از دستم خلاص بشید و سریع به موفقیت برسید. شما از همین الان در شهر بازی کارآفرینی، [...]
10 دانشجو
4.0
942.390 تومان
دوره کامل چطور یک جلسه سطح بالا، حرفه ای و سازنده برگزار کنیم؟
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
ما در مارکت ام ال ام همیشه به دنبال با کیفیت ترین آموزش ها برای برگزاری جلسه و  رشد هرچه بهتر و با اطلاعات تر تیم شما هستیم و حتی در بیشتر مواقع این اطلاعات را تیم تولید محتوای مارکت ام ال ام اختصاصی تولید می‌کند، فارق از اینکه شما درچه شرکتی فعالیت می‌کنید، زیرا […]
124 دانشجو
5.0
73.149 تومان
دوره کارخانه تولید اطلاعات ژان بقوسیان
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
در خدمت شما هستیم با دوره بینظیر کارخانه تولید اطلاعات، که شما با دیدن این دوره بینظیریاد میگیرید که چگونه تخصص خود را به اطلاعات با کیفیت تبدیل کنید، آن را برای فروش قرار دهید تا بتوانید به یک درآمد مستمر و روبه رشد دست پیدا کنید. چگونه با روزی چهار ساعت کار تخصصی درآمدی [...]
10 دانشجو
5.0
543.900 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
دفتر برنامه ریزی خلاصه نویسی کتاب+قابل پرینت
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
دفتر برنامه ریزی و خلاصه نویسی کتاب اهمیت خلاصه نویسی کتاب به ما می آموزد که چگونه مهمترین ایده ها را در یک متن تشخیص دهیم و کاربردی ترین نکات را استخراج کنیم، وقتی کتاب می خوانیم تلاش میکنیم به گنجینه ای از مفاهیم ارزشمند دست پیدا کنیم. اما هیچگاه به این فکر کرده ایم […]
110 فروش
5.0
39.849 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
افزودن به سبد خرید - 432.900 تومان