شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

1280 1
id: 223185
بازدید: 11963

باید یاد بگیریم از بهترین نکات و ترفندهای بازاریابی شبکه ای برای موفقیت استفاده کنیم. آیا شما مبتدی هستید یا تجربه ای در صنعت بازاریابی شبکه ای دارید؟ در هر صورت شما باید یاد بگیرید نکاتی را فرا بگیرید که صنعت شما را منفجر کند!

رمز موفقیت، اجرای صحیح این تجارت و اقدام مداوم است.

اگر کاری انجام ندهید ، نتایج شما هیچ چیز نخواهد بود.

اگر کمی کار کنید، نتایج شما کم خواهد بود.

اگر یک اقدام گسترده انجام دهید ، نتایج شما عظیم خواهد بود.

برای ساختن امپراتوری بازاریابی شبکه ای باید همه نکات را اصولی انجام دهید. به جمله ی قبل دقت کنید! باید ” همه” نکات را “اصولی” انجام دهید. متاسفانه عده ای از نتورکران یکی یا هر دوی این دو نکته را رعایت نمی کنند.

به این صورت که گروهی نکات موفقیت در نتورک را کلاً انجام نمی دهند. گروهی هستند که همه ی نکات را انجام می دهند ولی غیر اصولی! و گروهی دیگر بعضی نکات را اصولی انجام می دهند و بعضی دیگر را غیر اصولی.

باید بر خلاف میلم اعلام کنم که هر سه گروه محکوم به شکست هستند! درست است که نتایج گروه اول از همه کمتر است ولی هیچ کدام سقف نخواهند زد! چرا؟! چون در نتورک شما یا 100 هستید یا صفر! نتورک حد وسط ندارد.

یعنی صنعت بازاریابی شبکه ای به شما می گوید:

نتورکر عزیز! یا همه ی نکات من را به طور اصولی انجام میدی یا بهتره اصلاً انجام ندی! می دانم که حرفش تا حدودی ظالمانه است! ولی عین حقیقت است، نتورک یک تجارت غیرمعمولی است! آدم غیرمعمولی هم می خواهد.

چون فقط آدم غیرمعمولی حاضر است، کارهای غیرمعمولی انجام دهد! این یک تجارت گام به گام است و شما باید همه قدم ها را در جهت موفقیت بردارید، باید به همه تجربیات عمل کنید و دست از آزمون و خطا بردارید.

در گام اول باید بتوانید به درک کاملی از این تجارت برسید، سپس در گام بعدی این تجارت را حرفه ای آموزش ببینید (شما باید بتوانید خودتان را تغییر دهید و خودسازی کنید) گام های متعددی را باید پشت سر بگذارید تا بتوانید موفق شوید.

همه افرادی که با صنعت بازاریابی شبکه ای آشنا می شوند، به دنبال نکات مهم و ترفندهای فوق العاده می گرددند، ولی این صنعت نکات و ترفندهای خاص خودش را دارد و باید تک تک آنها را رعایت کنید و اصولی انجام دهید.

نکات موفقیت در بازاریابی شبکه ای را در اینفوگرافیک زیر بررسی کنید:

چطور سریع تر در صنعت بازاریابی شبکه ای موفق شویم؟

این تصویر را با تیم خود به اشتراک بگذارید “

(یا حتی آن را چاپ کنید و در آفیس خود نصب کنید)

این اینفوگرافیک نکات اصلی را بیان می‌کند، اگر می‌خواهید در هر نکته یک شیرجه عمیق بزنید، فقط کافیه کتاب الکترونیک “27راز تضمین شده برای موفقیت در صنعت بازاریابی شبکه ای” را مطالعه کنید.

27راز تضمین شده برای موفقیت در صنعت بازاریابی شبکه ای

کتاب 27راز تضمین شده برای موفقیت در صنعت بازاریابی شبکه ای، بزودی در مارکت ام ال ام منتشر خواهد شد”

این کتاب به گونه ای طراحی و تنظیم شده، که خوانند را علاقه مند به انجام تمرین هایی خواهد کرد و این تمرین ها کمک می‌کنند تا فرد خودش را بهتر آنالیز کند و با بررسی هایی از زوایای مختلف پی به ابعاد شخصیتی خودش ببرد.

“هرچه بتوانید بیشتر خودتان را بشناسید خودسازی راحت تر می شود و با بهترین کیفیت خودتان را در مسیر موفقیت قرار می دهید”

این اینفوگرافیک و مطالب، تجربیات دو نتورکر جهانی به نام های جیسون و دانیل است، آنها مهمترین دلیل شروع کردن تجارتشان را خواست خداوند می‌دانند و از این بابت خوشحال هستند که توانستند این صنعت را در کشورهای مختلف گسترش دهند،

آنها در حال آموزش و انتشار اطلاعات کاربردی نتورک مارکتینگ هستند. از آنجا که نیاز آموزشی صنعت بازاریابی شبکه ای را در کشور عزیزمان ایران بیش از پیش احساس می کنیم، در تلاش هستیم تا مطالب و محتوای آموزشی روز دنیا را به فارسی برگردانیم.

دانلود pdf اینفوگرافیک

با امید موفقیت همه نتورکرهای فارسی زبان

گروه تحقیقاتی نتورکر یار

چه احساسی نسبت به این اطلاعات داشتید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

نویسنده

نتورکر یار
تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")