شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

پک کلیپ های کوتاه آموزشی از اریک وور | +74 دقیقه پک کلیپ های کوتاه آموزشی از اریک وور | +74 دقیقه
پک کلیپ های کوتاه آموزشی از اریک وور | +74 دقیقه پک کلیپ های کوتاه آموزشی از اریک وور | +74 دقیقه

پک کلیپ های کوتاه آموزشی از اریک وور | +74 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 3 رای
12 فروش
79.809 تومان

در نتورک،  داشتن ایمان و باور راسخ به عنوان یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که می‌تواند به شما در موفقیت در کار و زندگی کمک کند. ایمان و باور راسخ به شما اعتماد به نفس و انگیزه لازم را می‌دهد تا برای رسیدن به اهداف خود پشتکار و تلاش بیشتری داشته باشید. همچنین، ایمان قوی به خود و باور در انجام کارها تاثیر به‌سزایی در روابط شما با دیگران دارد.

نحوه حرفه ای شدن در نتورک مارکتینگ | اریک وور
نحوه حرفه ای شدن در نتورک مارکتینگ | اریک وور

حرفه ای شدن در نتورک

برای حرفه ای شدن در نتورک، باید ابتدا به دنبال ارتباط با افراد مهم و تاثیرگذار در حوزه خود باشید. برای اینکار می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های مرتبط با حوزه خود، فعالیت کنید و با افراد مهم و تاثیرگذار در این حوزه، ارتباط برقرار کنید.همچنین، شرکت در کنفرانس‌ها، سمینارها و جلسات صنعتی مرتبط با حوزه شما، فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با افراد مهم و تاثیرگذار در حوزه شماست.

این افراد می‌توانند به عنوان منابع برای دستیابی به اطلاعات جدید و روندهای صنعتی برای شما مفید باشند.همچنین، برقراری ارتباط با افرادی که در حوزه شما کار می‌کنند و در شرکت‌های مختلف فعالیت می‌کنند، نیز می‌تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک حرفه‌ای موفق در حوزه خود شناخته شوید.

در نهایت، برای حرفه ای شدن در نتورک، باید به ارتقای مهارت‌های خود ادامه دهید و به روز رسانی دائمی را در حوزه خود توسعه دهید. برای این کار، می‌توانید به کتاب‌ها، مقالات، پادکست‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط با حوزه خود دسترسی پیدا کنید و به روز رسانی دائمی را در توانایی‌های خود توسعه دهید.

1. چگونه می‌توان در نتورک‌مارکتینگ با افراد مهم و تاثیرگذار در حوزه خود ارتباط برقرار کرد؟
2. چطور می‌توان از شرکت در کنفرانس‌ها و سمینارهای صنعتی برای حرفه‌ای شدن در نتورک استفاده کرد؟
3. ارتباط با افراد مهم و تاثیرگذار در حوزه خود بر روابط شخصی و حرفه‌ای ما چه تاثیری دارد؟
4. چگونه می‌توانیم مهارت‌های خود را در حوزه خود به روز کنیم و به فرد حرفه‌ای و موفق تبدیل شویم؟
5. ایمان و باور راسخ در موفقیت در کار و زندگی چه نقشی دارد؟

فایل های مربوط به اریک وور را در آواکالا مشاهده کنید

اریک وور برگزار کننده کلیپ های کوتاه
اریک وور برگزار کننده کلیپ های کوتاه

اریک وور برگزار کننده کلیپ های کوتاه چه کسی است؟

اریک وور بیش از ۲۵ سال است که سمَت رهبری در حرفه‌ی بازاریابی شبکه ای را بر عهده دارد. او در مدت فعالیت حرفه‌ای اش در بازاریابی شبکه ای:

  • بیش از ۱۵ میلیون دلار درآمد داشته
  • مجموعه‌ای با 500000 زیرشاخه در بیش از 60 کشور ساخته است
  • در مقام رئیس یک شرکت فروش مستقیم با سرمایه‌ی ۲۰۰ میلیون دلار فعالیت کرده
  • شرکت  TPN (The Peoples Network)  را شریکی تأسیس کرده و ریاست آن را بر عهده دارد
  • در مقام مشاورِ بازاریابی با درآمد سالانه‌ هفت رقمی به صنعت فروش مستقیم و شبکه ای مشورت داده است.

در طی این مسیر، اریک وور با عزم جدّی به یک مربی تمام‌ عیار تبدیل شده و گردهمایی‌های زنده‌ای برای بیش از 250000 نفر در سرتاسر جهان برگزار کرده و به آنها هم یاد داده که چطور در بازاریابی شبکه‌ایْ حرفه‌ای شوند.

اریک در سال ۲۰۰۹ وبسایت  NetworkMarketingPro.com را راه‌اندازی کرد. این وبسایت با داشتن مخاطبانی از ۱۳۷ کشور جهان، پربازدیدترین سایت آموزشی در بازاریابی شبکه ای بوده است. این وبسایت از زمان شروع به کار صدها ویدئوی آموزشی رایگان شامل ده‌ها مصاحبه با برجسته‌ترین و موفق‌ترین بازاریابان شبکه‌ای دنیا و تأثیرگذارترین گردهمایی‌های آموزشی در حرفه‌ی بازاریابی شبکه ای در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار داده است.

سایر فایل های منتشر شده از اریک وور در مارکت ام ال ام:

بخشی از محتوای کلیپ های کوتاه از اریک وور:

بایستی نحوه سازماندهی ناامیدی و شکست های خود را یاد بگیرید. در مسیر کار، همواره شکست ها و ناامیدی های فراوانی وجود دارند. در این مسیر، چالش ها و موفقیت ها، لذت و شادی نیز وجود دارند. شما بایستی، سطح ناامیدی خود را کنترل کنید و عزت نفس داشته باشید. بهتر است یاد بگیرید که چگونه با تحقیر و کمبود عزت نفس، مقابله کنید. در این مجموعه کلیپ ها، راه و روش های یادگیری سریع و سایر موارد مهم، در کمترین زمان ممکن، آموزش داده شده است. پیشنهاد می کنیم، این پک منحصر به فرد و دیدنی را از دست ندهید.

پک کارگاه آموزشی با کلیپ های کوتاه اریک وور، موضوعات مختلفی را شامل می شود. این موضوعات عبارتند از:

  • بعد از هر ناامیدی و شکست چه کنیم؟
  • عزت نفس
  • دومین راه یادگیری سریع
  • برنامه ریزی مجدد خود
  • زمینه سازی و دعت
  • اولین اصل لیدر شیپ
  • اصل مهم پارادایم شیفت
  • قدرت تصور انسان
  • آیا نتورک مارکتینگ سخت است؟
  • تفاوت نتورکر حرفه ای و آماتور
  • کارآفرین بودن در نتورک
  • من همیشه برنده بودم
  • تغییر طرز تفکر
  • ایمان و باور راسخ

با داشتن این پک، به تمام نکات لازم نتورک مارکتینگ در مدت زمان کمتر، دسترسی پیدا خواهید کرد، زیرا تمامی کلیپ ها کوتاه و شامل نکات با ارزش و مهمی هستند.

جزئیات فایل کلیپ های کوتاه از اریک وور:

این پک شامل 14 کلیپ کوتاه با موضوعات مختلف در زمینه نتورک مارکتینگ از اریک وور است. این پک برای حرفه ای و موفق شدن افراد می باشد که مجموع زمان این فایل 74 دقیقه و 55 ثانیه می باشد و فرمت این پک mp4 است و 332 مگابایت حجم دارد. برگزار کننده تمام این کلیپ های کوتاه اریک وور است.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 10.790 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

12 فروش
79.809 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های آموزشی اریک وور
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک اساتید
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
پک کلیپ های کوتاه آموزشی از اریک وور | +74 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 3 رای
زمان: 74 دقیقه و 55 ثانیه
تعداد پارت: 14 پارت
اندازه: 332 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: فارسی
استپ: مثبت 10
برگزارکننده: اریک ووری
به روز شده در:
باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام

به ازای هر فروش این محصول 10.790 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات زهرا امیدی Other Products

فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
برای موفق شدن در زندگی، تعیین اولویت های زندگی بسیار مهم است. زندگی مدرن و زیادی از فشارهای روزمره ما، می‌تواند موجب پراکندگی تمرکز و توجهمان شود. به همین دلیل، باید برنامه ریزی کنیم و اولویت‌هایمان را مشخص کنیم. در این راستا، تعیین اهداف و آرزوهایمان و تمرکز بر آنها، از [...]
11 فروش
5.0
28.749 تومان
فایل صوتی انگیزه در بازاریابی شبکه ای | +۱۲7 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
انگیزه در بازاریابی شبکه ای نقش بسیار مهمی در موفقیت هر فرد در این حوزه دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش کسب و کار است که بر اساس روابط شخصی و شبکه های اجتماعی، محصولات و خدمات را به مشتریان عرضه می کند. برخلاف سایر روش های بازاریابی، در بازاریابی شبکه ای افراد به عنوان […]
11 فروش
5.0
66.378 تومان
فایل صوتی نگرش در بازاریابی شبکه ای از لیدر ناظری | +102 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک روش بازاریابی است که بر اساس ایجاد یک شبکه از افراد و مشتریان پیشرفته است. در این روش، شرکتها محصولات خود را از طریق اعضای شبکه به فروش می رسانند و در عوض، اعضای شبکه پاداشی برای فروش محصولات دریافت می کنند. این روش توسط بسیاری از شرکتها به عنوان یک […]
12 فروش
5.0
86.469 تومان
فایل صوتی ناگفته های بازاریابی شبکه ای از لیدر صمد سلیمی | +48 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک راهکار جدید در عصر دیجیتال است که به شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به صورت موثر و پراکنده تر به مشتریان ارائه دهند. اما در این صنعت، هنوز بسیاری از ناگفته ها وجود دارند که می توانند برای بازاریابان این حوزه چالش برانگیز باشد. برخی […]
12 فروش
5.0
35.409 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
کتاب صوتی چهار میثاق | دون میگوئل روئیز + 268 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
کتاب حاضر با توصیف چهار اصل اساسی یا چهار میثاق، به خواننده کمک می‌کند تا با رعایت این اصول، زندگی روزانه خود را بهبود بخشد و در نهایت به آرامش درونی دست یابد. این کتاب به صورت گام به گام، راهنمایی می‌کند تا خواننده بتواند این اصول را در زندگی‌اش اعمال کند و از تغییرات […]
13 فروش
5.0
28.860 تومان
افزودن به سبد خرید - 79.809 تومان