شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

پک صوتی سمینار شیراز | سخنرانی تاپ ارنرهای ارشد + 210 دقیقه پک صوتی سمینار شیراز | سخنرانی تاپ ارنرهای ارشد + 210 دقیقه
پک صوتی سمینار شیراز | سخنرانی تاپ ارنرهای ارشد + 210 دقیقه پک صوتی سمینار شیراز | سخنرانی تاپ ارنرهای ارشد + 210 دقیقه

پک صوتی سمینار شیراز | سخنرانی تاپ ارنرهای ارشد + 210 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
12 فروش
209.790 تومان

پک سمینار شیراز از لیدر سهراب روشن، همایون قاسمیان، هادی شکوری و حامد کشاری درباره موضوعات مختلف و بسیار مهم در حوزه نتورک مارکتینگ است. این پک 210 دقیقه ای، مجموعه ای از نکات و جزئیات درخشان و مهم از چالش ها و تجربه های تاپ ارنرهای مارکتینگ است. اگر در این سمینار حضور نداشته اید و یا در ابتدای کار نتورک هستید، صدای این لیدرهای ارشد را می توانید از مارکت ام ال ام گوش دهید و نکات مهم آنها را یادداشت نمایید.

برای بسیاری از افراد موفقیت در این راه بسیار سخت و چالش برانگیز است. در نتیجه، برای رسیدن به موفقیت در این حوزه، افراد باید به استراتژی‌های مناسب و به‌روز و همچنین به تجربیات تاپ لیدرهای این حوزه توجه داشته باشند. این راه‌ها و تجربیات می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید با اطمینان و قدرت وارد دنیای نتورک مارکتینگ شوید و در آن موفقیت‌هایی را کسب کنید که همیشه به دنبال آن‌ها بوده‌اید.

از سوی دیگر، برای رسیدن به موفقیت در نتورک مارکتینگ، باید به توازن مناسبی بین کار و زندگی شخصی دست یابید. برخی افراد فکر می‌کنند که برای رسیدن به موفقیت در این حوزه، باید به شدت به کار خود انگیزه بدهند و در نتیجه، زندگی شخصی آن‌ها را به خطر بیندازند. اما این یک الگوی نادرست است.

برای رسیدن به موفقیت در نتورک مارکتینگ، باید به توازن مناسبی بین کار و زندگی شخصی دست یابید، به جای اینکه به شدت به کار خود انگیزه دهید و زندگی شخصی خود را به خطر بیندازید، باید به خود اجازه دهید که از زندگی شخصی خود لذت ببرید و در عین حال به کار خود انگیزه بدهید.

این پک صوتی که دارای 4 پارت از سخنان هادی شکوری، حامد کشاری، همایون قاسمیان و پدربزرگ نتورک ایران، سهراب روشن است را می توانید همین الان دانلود کرده و اطلاعات آن را با دقت گوش دهید.

photo 2023 05 07 00 33 31
سمینار شیراز با تاپ ارنرهای ارشد

موضوعات فایل های صوتی سمینار شیراز چه می‌باشند:

  • ارزش گذاری
  • باور و کلمات تاکیدی
  • تصویر و نجوای ذهنی
  • خواستن و جسارت
  • تابلوی اهداف
  • فرمول شانس
  • عادات اشتباه

سمینار شیراز سخنرانی هادی شکوری

هادی شکوری در سمینار شیراز درباره کلمات تاکیدی، باور، نجوای ذهنی و تابلوی اهداف صحبت می کند. او می گوید تنها چیزی که شما را به جلو حرکت می دهد، رویاهای شماست. از شما می پرسد که شما خودتان را لایق چه رشد و موفقیتی می بینید؟

هادی شکوری در سمینار شیراز از رویاهای خودش می گوید که چطور تبدیل به خاطره برای او شده اند. لیدر شکوری از شما می خواهد که رویاهایتان را بنویسید، برایشان ارزش قائل شوید و با شناخت اهداف خود، مسیر رشد خود را طی کنید. شما باید هر تلاشی که می کنید، در راستای هدفتان باشد. تصمیم بگیرید، برای رسیدن به تصمیم خود تلاش کنید و نتیجه آن را ببینید. هادی شکوری از باور هم حرف می زند.

او می گوید که کلمات تاکیدی مثبت می تواند شما را نجات دهد. این کلمات بوده اند که هادی شکوری را به موفقیت رساندند. حالا هم شما باید از تجربه این لیدر استفاده کنید تا متوجه شوید که برای پرواز باید حصارها و منفی ها را از بین ببرید و مثبت نگاه کنید.

سمینار شیراز با سخنرانی هادی شکوری
سمینار شیراز با سخنرانی هادی شکوری

سایر فایل هایی که از تاپ لیدر هادی شکوری در مارکت ام ال ام منتشر شده است:

سمینار شیراز سخنرانی سهراب روشن

سهراب روشن که لقب پدربزرگ نتورکی را لقب می کشد، از کارکشته ترین و قدیمی ترین نتورک های ایرانی است. اسم آشنای این فرد به شما یادآور می شود که برای رسیدن به اهداف و آرزوها هیچ وقت دیر نیست. لیدر سهراب روشن از تصویر ذهنی، خواستن و جسارت در سمینار شیراز صحبت می کند.

او می گوید که شما باید متوجه شوید که کجای کار شما ایراد دارد. ایراد و اشکال کار شما در مرحله اول، باور نداشتن به آرزوهاست. شما با یک (نمی توانم) نباید آینده و زندگی خودتان و اطرافیانتان را از دست بدهید.

شما باید بدانید که اگر فکری به حال زندگیتان نکنید، هرروز وضعیتتان بدتر از روز قبل می شود. بدترین اتفاق و بهترین اتاق زندگی خودتان را تصور کنید. این تصور می تواند به واقعیت تبدیل شود. اما باید بدانید که شما هیچ فرقی با خوشبخت ترین آدم های دنیا ندارید اما تفاوت اصلی شما در نداشتن باور است.

شما می گویید (نمی توانم) و بار زندگی و سختی ها را از دوش خود برمی دارید.آیا این کار نتیجه ای جز شکست دارد؟ تاپ ارنر سهراب روشن در این سمینار از تصویر ذهنی، خواستن و جسارت صحبت می کند و از شما می خواهد که موفقیت را تصور کنید تا به آن دست یابید.

سمینار شیراز با سخنرانی سهراب روشن
سمینار شیراز با سخنرانی سهراب روشن

فایل هایی که از تاپ ارنر سهراب روشن تا الان در مارکت ام ال ام منتشر شده به شرح زیر میباشد:

باور و هدف در نتورک (سمینار شیراز)
باور و هدف در نتورک (سمینار شیراز)

سمینار شیراز سخنرانی حامد کشاری

حامد کشاری سخنرانی خودش را پرانرژی شروع می کند. او در سمینار شیراز با توضیح سرگذشت خودش به شما یاد می دهد که چطور توانسته تغییر وضعیت خود را شکل دهد تا به نتیجه دلخواه برسد. مسیر رشد خود را برای شما روشن می کند و از شما می خواهد که الگوهای ذهنی، باور و هدف خود را با دقت بیشتری شکل دهید.

حامد کشاری یک فرد اطلاعاتی است و سال ها توانسته با غیرت و توانمندی ویژه خود، رشد و پیشرفت زیرمجموعه های خود را همانند رشد خودش در نظر بگیرد. او از شما هم می خواهد که از خودتان غیرت نشان داده و به پیشرفت دلخواهتان برسید. پس شجاعت و غیرت را جدی بگیرید و موفقیت را لمس کنید.

سمینار شیراز با سخنرانی حامد کشاری
سمینار شیراز با سخنرانی حامد کشاری

مطالب و محصولات دیگر لیدر حامد کشاری در مارکت ام ال ام:

فایل صوتی سخنرانی همایون قاسمیان

لیدر همایون قاسمیان در سمینار شیراز ابتدا از گذشته نتورکی خود صحبت می کند. او توضیح می دهد که چطور توانسته به موفقیت های چشمگیری در نتورک برسد و ظرف مدت یک سال و نیم به 3.5 میلیارد درامد برسد. اما گذشته نتورکی این فرد طی 10 سالی که توضیح می دهد خیلی جالب است. او می گوید که 10 سال در برهوت ذهنی خود دست و پا می زده و به خاطر عادات اشتباهی که داشته، نمی توانسته به موفقیت دست یابد.

حالا از تجربیات خود برای شما می گوید تا متوجه شوید که چطور می توانید با تغییر عادت ها، توجه به خودتان و رفتن به سمت باور و تفکر ذهنی درست، به رشد و پیشرفت دست یابید. علاوه بر این موارد، لیدر قاسمیان با بیان فرمول شانس نتورکی، شما را شگفت زده می کند. او می گوید که چطور می تواند از این فرمول استفاده کرده و خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید، به نتیجه برسید. اما پیش از آن از خودتان بپرسید که فرمول شانس بهترین بهترین بوکسور تاریخ، بهترین شناگر جهان و پولدارترین فرد کره زمین چیست؟

سمینار شیراز با سخنرانی همایون قاسمیان
سمینار شیراز با سخنرانی همایون قاسمیان

سایر پک ها از تاپ لیدرهای ارشد در سایت مارکت ام ال ام:

روش های کسب درآمد در نتورک (سمینار شیراز)
روش های کسب درآمد در نتورک (سمینار شیراز)
جزئیات پک صوتی سمینار شیراز با سخنرانی تاپ لیدرها:

این پک حاوی 4 فایل صوتی از چهار سخنران حرفه ای تجارت نتورک است که می تواند برای هر کسی که به دنبال یادگیری و بهبود مهارت های تجارت و فروش است استفاده مفیدی باشد. این فایل ها شامل سخنرانی های همایون قاسمیان، هادی شکوری، سهراب صفری روشن و حامد کشاری هستند که هر یک از آنها تجربیات و نکات مفیدی را در حوزه تجارت و فروش به اشتراک گذاشته اند.

با حجم 89.3 مگابایت و به مدت زمانی 210 دقیقه و 3 ثانیه، شما می توانید از این فایل های صوتی استفاده کرده و بهبود مهارت های خود را در این حوزه تجربه کنید. همچنین شما می توانید این فایل ها را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد دهید تا آنها نیز از این فایل های مفید بهره ببرند.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 28.350 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

12 فروش
209.790 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
پک های آموزشی دیگر
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک لیدری
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
پک صوتی سمینار شیراز | سخنرانی تاپ ارنرهای ارشد + 210 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 210 دقیقه و 3 ثانیه
تعداد پارت: 4 پارت
اندازه: 89.3 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: مثبت 20
برگزارکننده: هادی شکوری، همایون قاسمیان، حامد کشاری، سهراب روشن
به روز شده در:
یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.

به ازای هر فروش این محصول 28.350 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات فائزه آقاباقری Other Products

مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
11 فروش
5.0
83.250 تومان

محصولات مرتبط Related Products

تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
افزودن به سبد خرید - 209.790 تومان