شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل آموزشی رایگان کلید ذهن در نتورک مارکتینگ | سهراب روشن فایل آموزشی رایگان کلید ذهن در نتورک مارکتینگ | سهراب روشن
فایل آموزشی رایگان کلید ذهن در نتورک مارکتینگ | سهراب روشن فایل آموزشی رایگان کلید ذهن در نتورک مارکتینگ | سهراب روشن

فایل آموزشی رایگان کلید ذهن در نتورک مارکتینگ | سهراب روشن

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
11 فروش
رایگان

در کلید ذهن، شما با لیدرتان ارتباط قوی‌تری برقرار می‌کنید و با همکاری وی، فرصت‌های بهتری برای کسب و کارتان پیدا می‌کنید. اما برای موفقیت در این حوزه، باید اصول کلید ذهن را رعایت کنید. باید به خوبی به سخن های لیدرتان گوش دهید و در پاسخ به آن‌ها اقدام کنید. شاید به نظر برسد که این کار سخت است، اما با تمرین و تلاش، می‌توانید در نتورک مارکتینگ موفق شوید و به اهداف خود برسید.

فایل صوتی کلید ذهن در نتورک مارکتینگ | سهراب روشن
فایل صوتی کلید ذهن در نتورک مارکتینگ | سهراب روشن
  1.  لیدرتان، برای شما موفقیت میخواهد؟5 FAQ 1
  2. هدف اصلی وارد شدن به نتورک مارکتینگ شهرت است؟
  3.  استفاده از تجربیات و توانایی‌های خود برای ایجاد یک راه جدید زمان بر است؟
  4. ارزش های انسانیمان برای رسیدن به درآمد، در جهت پیروی از لیدرمان، کم می‌شود؟
  5. با خاموش کردن مغز و توجه راهنمایی‌های لیدر، می‌توان به موفقیت رسید؟

 

مهم ترین اصل در بازرایابی اعتماد به لیدر است (کلید ذهن)

در بازاریابی واقعی و اساسی توجه کردن به نکات ارئه داده توسط لیدرتان و اعتماد به وی است. این اصل بسیار حائز اهمیت است زیرا لیدرها با برخورداری از اعتماد تیمشان، می‌توانند قدرت آن‌ها را افزایش دهند و بازاریابی با کیفیتی را به آن ها بدهند.

از طرفی، نبود اعتماد به لیدر، باعث می‌شود که افراد نتوانند رشت کنند و فروش و پورسانت خوبی را از شرکت دریافت کنند؛ نه اینکه پورسانت از طرف لیدر باشد منظور این است که، دیگر رشتی ندارید و همین دلیل باعث میشه شما در کسب درآمد شکست بخورید. بنابراین، اهمیت به این موضوع، برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی‌های افراد باید به گونه‌ای باشد که باعث افزایش اعتماد به لیدر شود و در نتیجه باعث رشد و توسعه بیشتر کل تیم شود.

دنبال راه جدید در نتورک نباش

در عصر حاضر، نتورکرها به دنبال راه حل‌های جدید برای بهبود کارشان هستند. با این حال، در بسیاری از موارد، به دنبال راه جدید در نتورک نباید باشیم. بهتر است به روش‌های موجود در دسترس توجه کنیم و آن‌ها را بهبود ببخشیم راه حل هایی که توسط لیدرمان ارئه داده می‌شود. به عنوان مثال: استفاده از فن آوری و تکنولوژی موجود در دسترس بهتر از اختراع یک تکنولوژی است که ممکن است نیاز به سرمایه‌گذاری بالا و زمان زیادی داشته باشد. در نتیجه، بهتر است بهبود روش‌های موجود در دسترس را ترجیح دهیم.

گفته نمی‌شود فکر نکنیم، زیرا اگر فکر را از نتورکراها برداریم، دیگر هیچ راهی برای نتورکر ها باقی نمی‌ماند. در زمانی که با لیدرمان گفتگو میکنیم درباره حل مسائل، باید یک کلید در مغزمان بگذاریم تا در همان لحظه، مغزمان را خاموش کنیم و هرچه لیدرمان می‌گوید گوش دهیم.

بدون فکر کردن به دلیل انجام آن کار، برویم و آن را انجام دهیم و پس از آن، دلیل انجام آن را درک می‌کنیم. بزرگترین مشکل ما این است که می‌خواهیم خودمان خلاقیت کنیم و خودمان راه‌های جدیدی پیش بینی کنیم. اما این راه‌های جدید هنوز نتیجه نداده‌اند و ممکن است ما را به جایی ببرند که از مسیر اصلی دور شویم.

کلید ذهن در نتورک مارکتینگ پیروی از لیدر
کلید ذهن در نتورک مارکتینگ پیروی از لیدر

نتورکر تو هر سطحی که باشه باید پیرو لیدرش باشد

باید در نظر داشت که هر نتورکر در هر سطحی که حضور دارد، باید از بالاسریش حرف گوش کند. این امر به معنای شنیدن با دقت و توجه به نظرات و پیشنهادات لیدری است که در سطحی بالاتر آن حضور دارد و می‌تواند به او کمک کند تا در نتورک مارکتینگ بهتر و موثرتر عمل کند. پیروزی ما پیروزی لیدرمان است و شکست ما شکست لیدرمان؛ به همین دلیل، نتورکر باید به موضوعات مختلفی که لیدرش در مطرح می‌کند، توجه کند و آن‌ها را به عنوان یک فرصت برای رشد و پیشرفت در این حرفه در نظر بگیرد.

در نتورک مارکتینگ اغلب فردی که بیشترین توانایی و تجربه را دارد، به عنوان شخص موفق شناخته می‌شود، بسیاری از ما ممکن است به دنبال ایجاد چیزی باشیم که به نام خودمان برایمان شهرت آورد. با این حال، آیا واقعاً این هدف اصلی وارد شدن به این حوزه است؟ آیا نباید از تجربه های بالاسری هایمان به منظور رسیدن به اهداف بزرگتر و مفیدتر برای خود و تیممان استفاده کنیم؟ بهتر نیست به جای این کار، از تجربیات و توانایی‌های لیدرمان برای موفق شدن و کسب پیروزی در نتورک استفاده کنیم؟ و به این ترتیب به عنوان یک فرد موفق و مفید شناخته شویم؟

سخنران جلسه کلید ذهن سهراب روشن
سخنران جلسه کلید ذهن سهراب روشن

سخنران فایل صوتی کلید ذهن کیست؟

سهراب صفری روشن برگذار کننده فایل صوتی کلید ذهن یکی از برترین تاپ ارنرهای کشورمان است که از سال 1383 به کار خود پرداخته است. او در حال حاضر به عنوان لیدر لگ کمپانی مروارید پنبه ریز فعالیت می‌کند و درآمد بسیار بالایی دارد. وی در سخنرانی‌های خود، درباره توسعه فردی و کسب و کار نیز حرف می‌زند و از تجربیاتش برای کمک به دیگران استفاده می‌کند.

فایل ها دیگر از سهراب روشن  در مارکت ام ال ام:

سایر فایل ها مربوط به کلید ذهن در آواکالا

سهراب روشن در فایل صوتی کلید ذهن چه چیزی هایی را آموزش می‌دهد

اگر ما به دنبال درآمد بیشتر باشیم و در این راه ارزش های انسانیمان را فدا کنیم، هیچگاه نخواهیم توانست به موفقیت و ثروت دست یابیم. زمانی که ارزش های کاریمان با ارزش های انسانیمان همخوانی نداشته باشند، به دنبال پول و قدرت بیشتری خواهیم بود در حالی که این رویه می‌تواند منجر به فقر در نتورک و تیم سازی شود. بهتر است از ابتدا به دنبال نتورک سالمی باشیم که با ارزش های انسانیمان همخوانی داشته باشد تا بتوانیم علاوه بر درآمد، احساس رضایت و خوشبختی نیز داشته باشیم.

در هر حوزه یا سطحی که فعالیت می‌کنید، اگر می‌خواهید به موفقیت برسید، باید به نکات و پنهانی‌هایی که لیدر شما با شما به اشتراک می‌گذارد، توجه کنید. گاهی اوقات مغز ما از دغدغه‌ها و استرس‌های روزمره خودشان پر شده و نمی‌توانند به تمامی تمرکز خود را به کار بگیرند. اما با اینکه مغز خودمان را خاموش کنیم و به آنچه که لیدر ما چیزی به ما یاد داده، توجه کنیم که بتوانیم به طور موثر به موفقیت دست یابیم. به همین دلیل، باید تلاش کنیم تا با گوش دادن به نکات و راهنمایی‌های لیدر، بهترین نتیجه را بدست آوریم.

جزئیات فایل صوتی کلید ذهن

فایل صوتی کلید ذهن توسط سهراب روشن به عنوان یک پلتفرم ارتباطی در حوزه بازاریابی، تولید شده است. این فایل به فرمت mp3 و با مدت زمان ۸:۰۴ دقیقه، در اختیار کاربران مارکت ام ال ام قرار دارد و می‌تواند به عنوان یک ابزار واکنشی مؤثر در بازاریابی، مورد استفاده قرار گیرد. با بیان تکنیک‌های مختلف و سریع در قالب یک توضیح جذاب، این فایل صوتی می‌تواند به تقویت مهارت‌های بازاریابی کمک کند.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
11 فروش
رایگان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های دیگر مربوط به کلید ذهن
فایل آموزشی رایگان کلید ذهن در نتورک مارکتینگ | سهراب روشن
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 8.4 دقیقه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 1.47 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: مثبت 20
برگزارکننده: سهراب روشن
به روز شده در:
-𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭

دسترسی به فایل های خریداری شده

برای دانلود کلیک کنید

سایر محصولات msn ‌ Other Products

فایل صوتی به اندازه کافی وقت ندارم | جو پینسکر
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
در دنیای امروز، با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات اجتماعی، به سرعت به سمت یک زندگی پیچیده تر و چالش برانگیزتر حرکت می‌کنیم. همه ما باید همزمان با کار و تحصیل، روابط اجتماعی خود را نیز حفظ کنیم و به خانواده خود اختصاص بدهیم. با همه این ها ما با یک اتفاق مواجه می‌شیم: (وقت ندارم) [...]
11 فروش
5.0
14.319 تومان
فایل صوتی راهکار های فروش | فائزه اسدی
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
برای داشتن موفقیت در بازاریابی، باید راهکار هایی مانند ایجاد رابطه با مشتریان، ارائه محصولات با کیفیت، ارائه تخفیف های ویژه و داشتن یک برنامه بازاریابی مناسب را به کار گرفت. همچنین، نیاز است تا فروشندگان با ارائه اطلاعات دقیق و کافی درباره محصولات خود، اعتماد مشتریان را به [...]
12 فروش
5.0
54.279 تومان
دغدغه ها و چالش ها در نتورک | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
با وجود تمام مزایایی که بازاریابی شبکه ای ارائه می دهد، این روش همچنین با چالش هایی همراه است. این چالش ها شامل جذب نیروی کار با تخصص در بازاریابی شبکه ای، ایجاد روابط قوی و پایدار با مشتریان و تامین منابع مالی برای ایجاد و توسعه کسب و کار هستند. همچنین، بازاریابی شبکه ای [...]
12 فروش
5.0
78.699 تومان
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ «برای داشتن یک پرزنت موفق، ابتدا باید به موضوع مورد بحث خود عمیقا آشنا شوید و مطالعه کافی داشته باشید. سپس باید ساختار درست و منطقی برای پرزنت خود تهیه کنید و از واژگان ساده و روان استفاده کنید» 1. چرا پرزنت یکی از شیوه‌های دعوت مورد استفاده [...]
10 فروش
5.0
154.290 تومان

محصولات مرتبط Related Products

تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
برای دانلود کلیک کنید