شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

پکیج مدیریت کسب و کار در شرایط کنونی اقتصادی | علیرضا آزمندیان +55 دقیقه پکیج مدیریت کسب و کار در شرایط کنونی اقتصادی | علیرضا آزمندیان +55 دقیقه
پکیج مدیریت کسب و کار در شرایط کنونی اقتصادی | علیرضا آزمندیان +55 دقیقه پکیج مدیریت کسب و کار در شرایط کنونی اقتصادی | علیرضا آزمندیان +55 دقیقه

پکیج مدیریت کسب و کار در شرایط کنونی اقتصادی | علیرضا آزمندیان +55 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
12 فروش
62.049 تومان

مهم نیست که الان کی هستی یا چی داری، مهم این است که چه میخواهی بشوی و چه می خواهی به دست آوری. پس به این نگاه کن که در آینده می خواهی به کجا برسی. در این زمینه، مدیریت کسب و کار تو می تواند رشد تو را به دنبال داشته باشد. اما برای آنکه بدانید چگونه باید به این درجه دست یابید، لازم است که بدانید از چه نقطه ای شروع کنید. 

مدیریت کسب و کار صحیح برای رسیدن به ثروت
مدیریت کسب و کار صحیح برای رسیدن به ثروت

پارت اول آموزش مدیریت کسب و کار

چطور می توان به جایگاه خوبی در وضعیت اقتصادی حال حاضر رسید؟ چطور می توان بهتر زندگی کرد؟ راه رسیدن به پول حلال بیشتر چیست؟ دکتر آزمندیان می گوید، کسی که از خودش سوال می کند، می اندیشد، تصمیم می گیرد و در عین حال تلاش می کند، می تواند به نتایج بهتری دست یابد. علیرضا آزمندیان درباره مدیریت کسب و کار و راز موفقیت در آن می گوید.

او ادعا می کند که راز موفقیت، تصمیمی است که باید به درستی گرفته شود. پس شاید، فاصله الان ما تا آینده درخشانی که می توانیم به آن برسیم، در یک تصمیم است. تصمیمی که می خواهیم چه کاری انجام دهیم و چطور به اهداف خود دست یابیم.

پارت دوم آموزش مدیریت کسب و کار

در این فایل صوتی، دکتر آزمندیان درباره مهارت صحبت می کند. او می گوید که با یادگیری مهارت، می توان بهتر زندگی کرد و به درآمدهای بالاتر رسید. قانون مندی های جهان هستی به شما کمک می کند تا بتوانید پول حلال بیشتری به دست آورده و به ارتباط بیشتری برسند.

در این زمینه، دکتر آزمندیان مدیریت کسب و کار را همسو با کلمه ای به نام (تغییر) بیان می کند. درواقع تغییر می تواند تحولاتی را به وجود آورد که نتیجه آن، رسیدن به دستاوردهای مثبت تری است. البته در این زمینه شما باید به تغییرات مثبتی برسید. در اینجا، یادگیری مهارت با تغییرات در کنار هم قرار می گیرد. لازمه موفقیت در تغییر، همراه با کلمه ای با نام (رشد) است. پس شما باید تغییرات مفیدی در زندگی داشته باشید تا به رشد و موفقیت دست یابید.

آموزش مدیریت کسب و کار با دکتر آزمندیان
آموزش مدیریت کسب و کار با دکتر آزمندیان

پارت سوم آموزش مدیریت کسب و کار

شما در ابتدا باید به این موضوع فکر کنید که (هرکاری را می توان انجام داد). شما نباید بهانه بیاورید. شما باید ذهنیت مثبتی داشته باشید و به این باور و اندیشه برسید که شما هم می توانید به ثروت دلخواه برسید. اگر دید مثبت و باور دقیقی داشته باشید، قطعا کائنات و دنیا و زمین به شما کمک می کنند تا بتوانید به خواسته های خود برسید. بسیاری از افرادی که به موفقیت های بالایی رسیده اند، افرادی هستند که از فقر مطلق شروع کرده اند.

پس درواقع شما نباید بهانه های واهی مثل سرمایه، پارتی و … در ذهنتان داشته باشید. بزرگترین سرمایه شما، نوع تفکر و باورهای امیدوارانه توست. در این زمینه باید از تکنولوژی فکر استفاده کرده و موفقیت را جذب کنید.

پارت چهارم آموزش مدیریت کسب و کار

شما نباید صرفا یک کارمند باشید، شما باید یک مدیر و کارآفرین موفق به حساب آیید. شما اگر بتوانید به باور برسید که می توانید کسب و کار قشنگی را راه بیندازید و آن را به درستی مدیریت کنید تا از آن لذت ببرید. مهم نیست که الان کی هستی یا چی داری، مهم این است که چه میخواهی بشوی و چه می خواهی به دست آوری. پس به این نگاه کن که در آینده می خواهی به کجا برسی. در این زمینه، مدیریت کسب و کار تو می تواند رشد تو را به دنبال داشته باشد.

اما برای آنکه بدانید چگونه باید به این درجه دست یابید، لازم است که بدانید از چه نقطه ای شروع کنید. فراموش نکنید که خشت اول شما باید به درستی گذاشته شود تا برج آرزوهای شما شکل گیرد. در این مورد لازم است ابتدا به باور خود اعتقاد یابید. بعد از آن لازم است به قانون هستی توجه کنید (اگر همان راهی را که افراد موفق رفته اند را بروی، قطعا می توانی به همان موفقیت ها برسی). این قانون آهنی جهان هستی می تواند به تو کمک کند تا متوجه شوی که چقدر روش کار تو مهم است.

راه و روش رشد و موفقیت در کارآفرینی
راه و روش رشد و موفقیت در کارآفرینی

پارت پنجم آموزش مدیریت کسب و کار

برای رشد و رونق کسب و کارها، اول باید باور کنید که یک انسان ثروت آفرین هستید و از منطقه امن خود بیرون آمده اید و به دنبال آموزش، مهارت و ریسک کردن هستید تا موفق شوید. در این روند موفقیت، شما نباید به شرایط حال خود نگاه کنید. شما لازم است که آینده خود را بیابید. در این مسیر شما نباید ناامید شده یا احساس کنید که دیگر نمی توانید به خواسته های خود برسید.

پس خدا را بزرگتر از آن چیزی تصور کنید که تا الان فکر می کردید. شما باید قانون دنیا را بدانید و یقین حاصل کنید که خدا شما را در مسیر واقعی خود قرار می دهد. دکتر آزمندیان در این بخش آموزش مدیریت کسب و کار، به شما می گوید که چطور قانون جذب را برای خود به وجود آورده و از نقطه صفر به دنیایی از موفقیت ها دست یابید.

1. آیا می توان هر کاری را انجام داد و به ثروت دلخواه رسید؟
2. آیا شما هم می توانید از فقر مطلق شروع کنید و به موفقیت برسید؟
3. آیا تفکر و باورهای امیدوارانه می تواند به ما کمک کند تا به خواسته های خود برسیم؟
4. چگونه می توان به مدیریت کسب و کار موفق رسید و به رشد و رونق آن دست یافت؟
5. آیا با ریسک کردن، آموزش و یادگیری مهارت ها می توانیم به موفقیت برسیم؟

دکتر آزمندیان، برگزارکننده دوره آموزش مدیریت کسب و کار
دکتر آزمندیان، برگزارکننده دوره آموزش مدیریت کسب و کار

دکتر آزمندیان کیست؟

علیرضا آزمندیان، خالق موسسه پدیده فکر و پروفسور آزمندیان، یکی از برترین سخنرانان تحول آفرین ایران است. او تکنولوژی فکر را در ایران معرفی کرده و با ارائه اصول سی گانه اعتماد به نفس و کارت های تکنولوژی فکر، کتاب هایی نیز در این زمینه نوشته است. آزمندیان با مشاهده 50 کشور جهان از نزدیک و برقراری تعامل با بزرگان علوم، تفکر و مبانی ذهن را به مبادلات علمی می پردازد. در حال حاضر، وی در ایران فعالیت می کند و اطلاعات مهمی را در زمینه مدیریت کسب و کار و رسیدن به ثروت، آموزش می دهد.

سایر آموزش ها از دکتر آزمندیان در مارکت ام ال ام:

آموزش های دیگر درباره مدیریت کسب و کار:

چرا باید پکیج آموزش مدیریت کسب و کار را بارها گوش داد؟

دکتر آزمندیان در این آموزش به شما یاد می دهد که چگونه به یک کارآفرین واقعی تبدیل شوید. پکیج آموزش مدیریت کسب و کار، به دلایل متعددی از جمله تجربه و دانش فراوان دکتر آزمندیان، برای بارها گوش دادن مناسب است. در این آموزش، دکتر آزمندیان به شما نه تنها تکنیک‌ها و روش‌های مدیریتی را آموزش می‌دهد، بلکه نکات و توصیه‌های مهمی را نیز با شما در میان می‌گذارد.

او به شما می‌آموزد که چگونه ایده‌های خلاقانه خود را تبدیل به کسب و کاری موفق کنید و با تمرکز بر توانایی‌های شخصی و مدیریتی خود، به یک کارآفرین واقعی تبدیل شوید. بنابراین، تکرار گوش دادن به این آموزش می‌تواند در بهبود مهارت‌ها و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در دنیای کسب و کار مفید واقع شود.

رسیدن به موفقیت در کسب و کار با مدیریت صحیح
رسیدن به موفقیت در کسب و کار با مدیریت صحیح
جزئیات پکیج آموزش مدیریت کسب و کار دکتر آزمندیان:

این پکیج آموزشی که در 5 پارت و به مدت 55 دقیقه و 24 ثانیه تهیه شده، یک آموزش مفید و کاربردی از دکتر آزمندیان درباره مدیریت کسب و کار است. شما یاد می گیرید که چطور می توانید توانمندی های واقعی خود را بروز داده و به رشد و ثروت واقعی دست یابید. این پکیج آموزشی 55.7 مگابایت حجم دارد و با فرمت mp3 در سایت مارکت ام ال ام موجود است.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 8.390 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

12 فروش
62.049 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های دیگر درباره مدیریت کسب و کار
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک اساتید
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
پکیج مدیریت کسب و کار در شرایط کنونی اقتصادی | علیرضا آزمندیان +55 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 55 دقیقه و 24 ثانیه
تعداد پارت: 5 پارت
اندازه: 55.7 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: همه افراد
برگزارکننده: علیرضا آزمندیان
به روز شده در:
یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.

به ازای هر فروش این محصول 8.390 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات فائزه آقاباقری Other Products

مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
11 فروش
5.0
83.250 تومان
افزودن به سبد خرید - 62.049 تومان