شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم | مارک فیشر و مارک الن کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم | مارک فیشر و مارک الن
کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم | مارک فیشر و مارک الن کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم | مارک فیشر و مارک الن

کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم | مارک فیشر و مارک الن

امتیاز مشتریان: 5.0 از 3 رای
10 فروش
32.079 تومان

کتاب صوتی “چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم” به شما به صورت روشن و قابل درک و یا با ارائه مثالهای ساده مبتنی بر قوانین طبیعی، روشهای احیا شدن و تفکرهای متحول کننده در زمینه زندگی و کار را آموزش می‌دهد. هر سفر هزار کیلومتری، نیاز به قدم اولی دارد که باید روزی برداشته شود. در زندگی، همه چیز بسته به انتخاب‌های شما خواهد بود. این کتاب صوتی به شما روشهای ارزشمندی را آموزش می‌دهد که در آینده، شما خودتان می‌توانید آن را به دیگران آموزش دهید.

کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم
کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

درباره کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

در کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم، نویسنده به شما نشان می‌دهد که برای رسیدن به موفقیت، اولین قدم باید تغییر در نحوه فکر کردن شما باشد. یکی از موانع اصلی در راه رسیدن به موفقیت، افکار منفی و خودسرزنش‌های ماست. این کتاب با ارائه تکنیک‌ها و روش‌هایی برای تغییر نحوه فکر شما، به شما کمک می‌کند تا از افکار منفی خود رهایی یابید و به جای آن، افکار و باورهایی مثبت و سازنده در ذهنتان ایجاد کنید.

از دیگر موضوعاتی که در این کتاب بررسی می‌شود، مهارت‌های مالی و کسب درآمد است. نویسنده با بررسی رفتار و عادات مالی میلیونرها، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید با تغییر در الگوهای مالی خود، به سمت ثروت و موفقیت حرکت کنید. این کتاب با ارائه مثال‌های عملی و تمرین‌هایی برای تغییر رفتارهای مالی شما، به شما کمک می‌کند تا همه چیز از طریق تغییر در روش فکر و رفتار شما به دست آید.

کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم به محدودیت‌هایی که در راهی که برای رسیدن به ثروت و موفقیت دنبال می‌کنیم وجود دارد، اشاره می‌کند. یکی از این محدودیت‌ها، تغییر شکل ضمیر ناخوادآگاه ما است. به دلیل اعتقادات غلط و فشارهایی که از سوی جامعه به ما وارد می‌شود، ضمیر ناخوادآگاه ما شکلی منفی و محدود گرفته است.

اما این امر با داشتن تفکر مثبت قابل تغییر است. با اعتماد به نفس و تمرکز بر اهداف ویژه، می‌توانیم از این محدودیت‌ها رهایی یابیم و از طریق تفکر مانند میلیونرها به سمت موفقیت حرکت کنیم.

اگر تا به حال علاقه‌مند بوده‌اید که بفهمید چگونه میلیونرها فکر می‌کنند و چگونه ساختار ذهنی آن‌ها است و چرا در لحظه تصمیم‌گیری پرتاب نمی‌شوند و به‌طور پیوسته به سوی هدف‌هایشان پیش می‌روند، کتاب “چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم” به شما پاسخ تمام این سوالات را می‌دهد و شما می‌توانید از این پس مثل افراد ثروتمند و موفق به هدف‌های خود تمرکز کنید و تمام موانع روانی و عاطفی را از بین ببرید.

0 تا 100 میلیونر شدن همراه با آواکالا

نویسندگان کتاب چگونه ماننده میلینورها فکر کنیم
نویسندگان کتاب چگونه ماننده میلینورها فکر کنیم

مارک فیشر و مارک الن نویسندگان کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم چه کسانی هستند

نویسندگان کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم، علاوه بر این کتاب محبوب، کتاب‌های مشهور و پرفروش دیگری نیز نوشته‌اند. مارک فیشر با نام حقیقی مارک آندره پواسانت یک نویسنده کانادایی است که کتاب‌های انگیزشی مختلفی مانند “حکایت دولت و فرزانگی، معبد میلیونرها، فروشنده و میلیونر، حکایت عشق و خوشبختی و میلیونر آنی” را نوشته است.

مارک الن نیز نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است که در سال ۱۹۷۷ شرکتی به نام کتابخانه‌ی دنیای نو را تأسیس کرد و تاکنون همچنان در فعالیت خود ادامه می‌دهد؛ این شرکت یکی از بزرگترین انتشارات آمریکا محسوب می‌شود. همچنین از کتاب‌های محبوب او می‌توان به “بزرگترین راز زمان، راه جادویی، کاهش استرس، زندگی کامل و…” اشاره کرد.

سایر کتاب های صوتی پرطرفدار در مارکت ام ال ام:

در بخشی از کتاب صوتی “چگونه به سبک میلیونرها فکر کنیم” به ما گفته می‌شود:

شاید این تنها اندرز کوتاهی باشد که برای رسیدن به موفقیت به آن نیاز دارید. برای موفق شدن باید اشتیاقی به اندازه‌ای قوی و سوزان داشته باشیم که به ذهن ناخودآگاهمان نفوذ کند؛ زمانی که این اتفاق رخ می‌دهد، با چنین قدرت بی‌انتهایی در ارتباط با جهان هستی قرار می‌گیریم که به ما در راه تحقق آرزوهایمان هدایت می‌کند. وقتی این اتفاق رخ می‌دهد، آنچه در زندگی می‌خواهیم محقق می‌شود و تصویر ذهنی جدیدی شکل می‌گیرد.

ایجاد تصویر ذهنی مثبت باعث حذف تصویر ذهنی گذشته می‌شود. با این حال، همه در برابر این تغییر مقاومت می‌کنند. آنها برای خود موانع ذهنی ایجاد کرده‌اند که از تغییر جلوگیری می‌کند؛ حتی تغییری که بسیار مفید و سودمند است. موانع ذهنی برگرفته از باورهای ناخودآگاهی هستند که تجربه‌های ذهنی ما آنها را تقویت کرده‌اند.

اگر به دنبال به دست آوردن ثروت فراوان، موفقیت و تفکر مثبت هستید و می‌خواهید زندگیتان را بهبود بخشید، به شدت توصیه می‌شود که کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم را به گوش دهید. این کتاب می‌تواند راهنمایی شما باشد تا با انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری به سوی موفقیت حرکت کنید و زندگیتان را بهبود بخشید.

جزئیات کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم:

کتاب صوتی “چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم” توسط نویسندگان مارک فیشر و مارک الن نوشته شده است. این کتاب صوتی در 14 پارت با فرمت mp3 و حجم 250 مگابایت در دسترس قرار دارد و مدت زمان آن 182 دقیقه و 2 ثانیه است. موضوع اصلی این کتاب افکار و رویکردهای میلیونرها و چگونگی فکر کردن مشابه آنها است. با گوش دادن به کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم، می‌توانیم از تجربیات و نکات درون‌دادی میلیونرها استفاده کرده و در زندگی خود بهتر عمل کنیم.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 4.340 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

10 فروش
32.079 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های مربوط به میلیونرها
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک کتاب خوان حرفه ای
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم | مارک فیشر و مارک الن
امتیاز مشتریان: 5 از 3 رای
زمان: 182 دقیقه و 2 ثاینه
تعداد پارت: 14 پارت
اندازه: 250 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: همه افراد
برگزارکننده: مارک فیشر و مارک الن
به روز شده در:
فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.

به ازای هر فروش این محصول 4.340 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات محسن نعمتی Other Products

دانلود فایل صوتی برنامه ریزی عصبی کلامی | آموزش NLP
محسن نعمتی
محسن نعمتی فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.
با استفاده از قدرت کلمات و گفتار خود، می‌توانید تاثیرگذاری بر دیگران را بالا ببرید، آن‌ها را انگیزه دهید و حتی به ایده‌های خلاقانه‌ای دست یابید. برنامه ریزی عصبی کلامی یا NLP (ان ال پی)، راهی است که شما را به این هدف نزدیک می‌کند و می‌تواند شما را از آن هم فراتر ببرد. در [...]
14 فروش
5.0
17.649 تومان
چرا بازاریابی شبکه ای لیاتیم | لیدر مصطفی عطامهر
محسن نعمتی
محسن نعمتی فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.
  اگر علاقه‌مند به مباحثی مانند کارآفرینی، فروش و درآمدزایی هستید، شما می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید و  فایل رایگانی که برای شما آماده کرده‌ایم را دریافت کنید. این فایل‌ محتوایی کاربردی و ارزشمند درباره راه‌های موفقیت در حوزه کسب و کارها و راهکارهایی برای افزایش [...]
13 فروش
5.0
رایگان
کتاب صوتی مدیریت استرس: مدیر یک دقیقه ای به مقابله با استرس می رود
محسن نعمتی
محسن نعمتی فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.
در دنیای مدرن امروز، فرایند مدیریت استرس به عنوان یکی از عوامل کلیدی برای ساخت زندگی شاد و موفق معرفی شده است. زندگی امروز ما به دلیل وظایف و رویدادهای مختلفی که با آن روبرو می‌شویم، همواره به چالش کشیده می‌شود. بنابراین، مدیریت استرس روش‌هایی را برای مقابله با اضطراب و حفظ [...]
10 فروش
5.0
65.379 تومان
فایل صوتی اصول اولیه در نتورک مارکتینگ (آموزش کامل اصول و قواعد 3 اساس)
محسن نعمتی
محسن نعمتی فروشنده و نویسنده Market mlm • Ava Kala آموزش ها ميانبر مسیر موفقیت هستن، از ذهنت استفاده کن.
این جلسه برگزار شده است به منظور آموزش و یادگیری. بدون توجه به تمامی انگیزه‌ها و تاثیراتی که در نتورک ایجاد می‌شود، ما باید همچنان در مسیرمان اصول را رعایت کنیم. این رخداد نباید باعث شود که به خاطر هیجان و جذابیت‌های موجود در نتورک، از اصول و قوانین دور بشویم و کوتاهی کنیم. [...]
10 فروش
5.0
74.259 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
کتاب صوتی چهار میثاق | دون میگوئل روئیز + 268 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
کتاب حاضر با توصیف چهار اصل اساسی یا چهار میثاق، به خواننده کمک می‌کند تا با رعایت این اصول، زندگی روزانه خود را بهبود بخشد و در نهایت به آرامش درونی دست یابد. این کتاب به صورت گام به گام، راهنمایی می‌کند تا خواننده بتواند این اصول را در زندگی‌اش اعمال کند و از تغییرات […]
13 فروش
5.0
28.860 تومان
افزودن به سبد خرید - 32.079 تومان