شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل صوتی دوبله شده سمینار خرد کهن فراموش شده از وین دایر | +50 دقیقه فایل صوتی دوبله شده سمینار خرد کهن فراموش شده از وین دایر | +50 دقیقه
فایل صوتی دوبله شده سمینار خرد کهن فراموش شده از وین دایر | +50 دقیقه فایل صوتی دوبله شده سمینار خرد کهن فراموش شده از وین دایر | +50 دقیقه

فایل صوتی دوبله شده سمینار خرد کهن فراموش شده از وین دایر | +50 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 3 رای
39% تخفیف
35.409 تومان

نتورک مارکتینگ به عنوان یکی از روش های مهم تبلیغاتی و بازاریابی، همواره در حال تحول و پیشرفت بوده است. به عنوان یک کسب و کار، تغییر نگرش به این حوزه می تواند به شما کمک کند که بهترین استفاده را از این روش ها ببرید و به صورت موثرتری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

تغییر دادن الگوی ذهنی | کهن فراموش شده
تغییر دادن الگوی ذهنی | کهن فراموش شده

نوع نگرش افراد به نتورک

نتورک مارکتینگ به عنوان یکی از روش های مهم برای تبلیغات و فروش در دنیای امروز شناخته شده است. اما برخی افراد به دلیل تجربه های منفی یا اطلاعات نادرست، نگرش منفی به نتورک مارکتینگ دارند. برای تغییر این نگرش، ابتدا باید به معرفی مزایای شبکه مارکتینگ و تاثیر آن بر روی فروش و تبلیغات تاکید شود. همچنین، ارائه مطالب آموزشی و اطلاعاتی درباره نحوه استفاده از نتورک مارکتینگ و اصول آن می تواند به تغییر نگرش افراد کمک کند.

با استفاده از نتورک مارکتینگ، افراد می توانند به راحتی به محصولات و خدمات مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند و با دریافت پورسانت های مختلف، به عنوان یک شبکه گرفته به فروش محصولات دیگر نیز کمک کنند. این روش در تبلیغات اینترنتی نیز بسیار موثر است و می تواند به طراحی کمپین های تبلیغاتی بازده بالا کمک کند. با برنامه ریزی و استفاده از روش های مناسب، شبکه مارکتینگ می تواند به یکی از ابزار های قدرتمند در بازاریابی تبدیل شود و نگرش منفی افراد به آن را تغییر دهد.

تغییر الگوی ذهنی در بازاریابی

در حوزه بازاریابی، تغییر الگوی ذهنی به عنوان یکی از مهمترین تحولات اخیر شناخته می‌شود. در گذشته، برای بازاریابی محصولات، از روش‌هایی مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات روزنامه‌ها و مجلات و یا تبلیغات رادیویی استفاده می‌شد. اما با پیشرفت فناوری و ورود اینترنت به زندگی ما، الگوی بازاریابی تغییر کرده است.

امروزه بازاریابان باید بتوانند با استفاده از روش‌های جدیدی مانند بازاریابی محتوا، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات گوگل، محصولات خود را به مشتریانشان معرفی کنند. علاوه بر این، تغییر الگوی ذهنی در بازاریابی به این معنی است که بازاریابان باید به جای فقط فروش کالا، بتوانند نیازها و مشکلات مشتریان خود را بشناسند و با ارائه راه‌حل‌هایی مناسب، به ارتباط موثرتری با آن‌ها برسند. این الگوی ذهنی جدید در بازاریابی، نه تنها باعث افزایش فروش و درآمد شرکت‌ها می‌شود، بلکه نیز باعث رضایت بیشتر مشتریان و ایجاد ارتباط بلندمدت با آن‌ها می‌شود.

۱. چرا تغییر الگوی ذهنی در بازاریابی به عنوان یکی از مهمترین تحولات اخیر شناخته می‌شود؟
۲. چه روش‌هایی در گذشته برای بازاریابی محصولات استفاده می‌شد؟
۳. آیا تغییر نگرش منفی افراد به نتورک مارکتینگ با استفاده از مطالب آموزشی و اطلاعاتی می تواند مؤثر باشد؟
۴. چه روش‌های جدیدی برای بازاریابی محصولات وجود دارد؟
۵. چگونه تغییر نگرش به نتورک مارکتینگ می تواند به بازاریابی خلاقانه و موثرتری منجر شود؟

فایل های آموزش تغییر الگو های ذهنی در آواکالا

وین دایر | برگزار کننده فایل صوتی خرد کهن فراموش شده
وین دایر | برگزار کننده فایل صوتی خرد کهن فراموش شده

وین دایر برگزار کننده فایل صوتی خرد کهن فراموش شده چه کسی است؟

دکتر وین دایر از مشهورترین مربیان تغییر شکل خرد در آمریکاست. او یک نویسنده، روانکاو و سخنران بود که حدود 10 کتاب پرفروش نوشته است.

دایر در سال ۲۰۱۲ فهمید که به سرطان خون مبتلا شده‌است. وی در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد، او بیشترین شهرتش را از این سِمت بدست آورده است، ولی عمده شهرت او در جهان به دلیل نویسندگی و کتاب‌هایش است.

جالب اینجاست که وین دایر براثر سکته قلبی از دنیا رفته است، یعنی او بعداز مبتلاشدن به سرطان خون درمان میشود و درسال ۲۰۱۵ براثر حمله سکته قلبی از دنیا میرود.

سایر فایلهای وین دایر در مارکت ام ال ام:

بخشی از فایل صوتی خرد کهن فراموش شده را به صورت متنی بخوانید:

چیزی که اسمش را خرد کهن (کهن فراموش شده) می گذارند از انسان هایی آمده که چیزی خیلی قوی و بزرگ در قلبشان احساس می کردند. آنها آن جوهر غریزی را دنبال کردند و موفق شدند. کلمات بسیاری از بزرگترین فیلسوف ها، نویسندگان، شاعران و معلمان معنوی جهان می تواند به ما یاد دهد که چطور زندگی روزمره مان را می توانیم بهتر کنیم . خرد کهن به ما یاد می دهد که چطور زندگی بسازیم که هر روز قوی تر و شادتر باشد و چیزی که باید خیلی به آن اهمیت بدهیم توجه به این نکته است که این افراد مشهور در گذشته چططور بودند و ه چیزی برای گفتن داشتند. باید دقت کنیم تا به جواب برسیم.

حال بیایید کاری کنیم که در زندگی به رهایی برسیم و زندگی بهتری داشته باشیم و احساس آرامش کنیم و لذت ببریم و شاد باشیم فارغ از هر چیزی که طرافمان می گذرد، هر چیزی که اتفاق می افتد درون خودمان است. وقتی یک هدف بزرگ شما را تحریک می کند تمامی فکرهای دیگر از ذهنتان خارج می شود و آگاهی شما در هر جهتی گسترش پیدا می کند و خودتان را در یک دنیای زیبا می بینید و استعدادهای درونی شما شکوفا می شود. در واقع وقتی شما الگوهای ذهنی خود را تغییر می دهید و ذهنتان را باز می کنید به سطوح دیگری از زندگی دست پیدا می کنید و نگرش خود را تغییر می دهید.

در فایل صوتی کهن فراموش شده خرد مردم باستان و مردم کهن بررسی شده است و یک فایل پژوهشی است که بر روی زندگی 60 فرد که تاریخ ساز بودند صحبت می شود و باعث می شود نوع نگرش و الگوی ذهنی را بتوان تغییر داد.با گوش دادن به فایل صوتی کهن فراموش شده تمام تجربیات دکتر وین دایر را درباره روند تحقیق درباره این افراد را به صورت دوبله خواهید شنید.

جزئیات فایل صوتی خرد کهن فراموش شده:

فایل صوتی کهن فراموش شده یک فایل دوبله شده از یکی از سخنرانی‌های پرطرفدار دکتر وین دایر است. در این سخنرانی، دکتر وین به بررسی موضوعاتی مانند تغییر نگرش، تغییر لگوهای ذهنی و توسعه فردی می‌پردازد. فایل صوتی کهن فراموش شده با فرمت mp3 و حجمی برابر با 23.3 مگابایت در دسترس قرار گرفته و مدت زمان آن 50 دقیقه و 55 ثانیه است. فایل صوتی کهن فراموش شده می‌تواند برای کسانی که به دنبال افزایش دانش و مهارت‌های خود در زمینه‌های مختلف هستند، مفید واقع شود.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 4.790 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

39% تخفیف
35.409 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های آموزشی دیگر
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک اساتید
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
فایل صوتی دوبله شده سمینار خرد کهن فراموش شده از وین دایر | +50 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 3 رای
زمان: 50 دقیقه و 55 ثانیه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 23.3 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: همه افراد
برگزارکننده: وین دایر
به روز شده در:
باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام

به ازای هر فروش این محصول 4.790 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات زهرا امیدی Other Products

فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
برای موفق شدن در زندگی، تعیین اولویت های زندگی بسیار مهم است. زندگی مدرن و زیادی از فشارهای روزمره ما، می‌تواند موجب پراکندگی تمرکز و توجهمان شود. به همین دلیل، باید برنامه ریزی کنیم و اولویت‌هایمان را مشخص کنیم. در این راستا، تعیین اهداف و آرزوهایمان و تمرکز بر آنها، از [...]
11 فروش
5.0
28.749 تومان
فایل صوتی انگیزه در بازاریابی شبکه ای | +۱۲7 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
انگیزه در بازاریابی شبکه ای نقش بسیار مهمی در موفقیت هر فرد در این حوزه دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش کسب و کار است که بر اساس روابط شخصی و شبکه های اجتماعی، محصولات و خدمات را به مشتریان عرضه می کند. برخلاف سایر روش های بازاریابی، در بازاریابی شبکه ای افراد به عنوان […]
11 فروش
5.0
66.378 تومان
فایل صوتی نگرش در بازاریابی شبکه ای از لیدر ناظری | +102 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک روش بازاریابی است که بر اساس ایجاد یک شبکه از افراد و مشتریان پیشرفته است. در این روش، شرکتها محصولات خود را از طریق اعضای شبکه به فروش می رسانند و در عوض، اعضای شبکه پاداشی برای فروش محصولات دریافت می کنند. این روش توسط بسیاری از شرکتها به عنوان یک […]
12 فروش
5.0
86.469 تومان
فایل صوتی ناگفته های بازاریابی شبکه ای از لیدر صمد سلیمی | +48 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک راهکار جدید در عصر دیجیتال است که به شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به صورت موثر و پراکنده تر به مشتریان ارائه دهند. اما در این صنعت، هنوز بسیاری از ناگفته ها وجود دارند که می توانند برای بازاریابان این حوزه چالش برانگیز باشد. برخی […]
12 فروش
5.0
35.409 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
افزودن به سبد خرید - 35.409 تومان