شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

پک صوتی جلسه رامسر 555+ دقیقه | هادی شکوری – همایون قاسمیان – محسن فرهمند پک صوتی جلسه رامسر 555+ دقیقه | هادی شکوری – همایون قاسمیان – محسن فرهمند
پک صوتی جلسه رامسر 555+ دقیقه | هادی شکوری – همایون قاسمیان – محسن فرهمند پک صوتی جلسه رامسر 555+ دقیقه | هادی شکوری – همایون قاسمیان – محسن فرهمند

پک صوتی جلسه رامسر 555+ دقیقه | هادی شکوری – همایون قاسمیان – محسن فرهمند

امتیاز مشتریان: 5.0 از 3 رای
10 فروش
549.450 تومان

پک جلسه رامسر از لیدر هادی شکوری، همیاون قاسمیان و محسن فرهمند درباره موضوعات مختلف و به شدت مهم درباره نتورک مارکتینگ، یک پک 555 دقیقه‌ای پر از نکات و جزئیات که لازمه موفقیت ما در نتورک مارکتینگ است. اگر این جلسات را حضور نداشته‌ایم اکنون میتوانیم صدای این جلسات را از مارکت ام ال ام بشنویم.

پک جلسه رامسر شامل سه لیدر موفق نتورک مارکتینگ، همیاون قاسمیان، هادی شکوری و محسن فرهمند است که در آن درباره موضوعات مهمی از جمله نحوه ایجاد ارتباط با مشتریان و تیم، تیم سازی، فروش، فروشندگی و … صحبت می کنند. پک جلسه رامسر شامل 555 دقیقه مطالب کاربردی و جزئیاتی است که می تواند به ما در یافتن موفقیت در بازاریابی شبکه ای کمک کند. با توجه به اهمیت این موضوع، با تهیه و گوش دادن به این جلسات، می توانیم بهترین استراتژی ها و روش ها را برای موفقیت در نتورک مارکتینگ از برترین لیدرهای ایران بیاموزیم.

پک صوتی جلسه رامسر | هادی شکوری - همایون قاسمیان - محسن فرهمند
پک صوتی جلسه رامسر | هادی شکوری – همایون قاسمیان – محسن فرهمند

موضوعات فایل های صوتی جلسه رامسر چه می‌باشند:

  • بینش
  • عزت نفس
  • نه شنیدن
  • رهبری
  • وضعیت مطلوب
  • شناخت

فایل های صوتی جلسه رامسر شامل موضوعات مختلفی هستند که به توسعه فردی و رشد شخصی کمک می کنند. این موضوعات شامل بینش، عزت نفس، نه شنیدن، رهبری، وضعیت مطلوب و شناخت می باشند. در جلسه آموزشی اول با موضوع “بینش”، هادی شکوری به بررسی روش هایی برای تغییر دیدگاه و دیدن مسائل از زوایای مختلف پرداخته است. این موضوعات باعث افزایش انگیزه و اعتماد به نفس فردی می شوند و به توسعه مهارت های فردی و ارتقای کارآیی در زندگی می کمک کنند.

فایل های صوتی جلسه رامسر با کیفیت پایینی گویا از انتهای سالن ضبط شده بودند. ما برای بالا بردن کیفیت این فایل ها ساعت ها با نرم افزارهای حرفه ای روی آنها کار کردیم تا بتوانیم کیفیت آنها را بالا ببریم.

موارد انجام شده شامل: نویز گیری کامل، حذف شدن صداهای اضافی تا جای ممکن و بالا بردن کیفیت صدای برگزار کننده های جلسات. بنابراین بعد از خرید، با گوش دادن به این فایل ها، توجه شما پرت نخواهد شد و می‌توانید به خوبی آموزش های این 3 استاد با 6 موضوع مختلف را فرا بگیرید.

جلسه آموزشی اول «بینش» - هادی شکوری

جلسه آموزشی اول «بینش» – هادی شکوری: سری جلسه رامسر

اگه نگرش و تفکر را نوعی ریشه افکار دریافتی از محیط اطرافمان بدانیم، «بینش» نتیجه نگرش ما است. هرچقدر این نگرش مثبت باشد، بینش و افکار نسبط به آینده قوی‌تر  خواهد بود. زمانی که ما در  لحظه به آینده فکر می‌کنیم، همان بینش ماست.

«بینش» حاصل اطلاعات های ورودی ماننده: آموزش، تجربیات، تماشای فیلم و عکس، فیلم دیدن و.. می‌باشد. انسان ها بر حسب اطلاعات ورودی (ذهن) برنامه‌ریزی می‌شوند و این برنامه‌ریزی ها است که باور و تفکرات انسان ها را را شکل می‌دهدند؛ باور که در ذهن ما شکل گرفته شده است بینش مارا کنترل می‌کند. برای مثال: اگر انسانی با باورهای غلط بزرگ شده باشد، قطعا انتظار داشتن باورهای درست را نخواهد داشت.

دیدی که افراد به (گیتی و پدیده‌های آن دارد) «بینش» اوست. «بینش» ارتباط مستقیمی با ذهن دارد و با تغییر بینش هویت فرد نیز هم تغییر خواهد کرد. اصولاً بینش، همان افکار انسان است که هرچقدر بیشتر با خدا ارتباط بگیرد، گفتار، رفتار و اعمالش نورانی‌تر می‌کند؛ و برعکس آن هرچقدر شیطانی تر باشد، گفتار، رفتار و اعمالش را نیز ظلمانی تر می‌کند.

بینش نیز در نتورک مارکتینگ می‌تواند باعث موفقیت و شکست افراد شود؛ به طور کلی میتوان گفت اگر فردی افکار مخرب مثله: من نمیتونم، نمیشود، فروش نمی‌رود و دیدی بد نسبط به خود و تیمش داشته باشد قطعاً باعث شکست او می‌شود. همچنین اگر بینش او با افکار مثبت مثله: فروش می‌رود، من می‌توانم، درآمد بالا و تساعد، دید مثبت به خود و تیمش داشته باشد قطعاً باعث موفقیت او می‌شود.

سایر فایل هایی که از تاپ لیدر هادی شکوری در مارکت ام ال ام منتشر شده است:

 

جلسه آموزشی دوم «عزت نفس» - هادی شکوری

جلسه آموزشی دوم «عزت نفس» – هادی شکوری: از سری جلسه رامسر

 

آماده چالش ها باشیم، آماده وضعیت ها باشیم زیرا که با داشتن عزت نفس حس با ارزش درونی که باعث داشتن زندگی بهتر می‌شود شما می‌توانید چالش ها را شکست بدهید. انگیزه داشتن و باور توانمند بودن را عزت نفس می‌گویند، دید مثبتی که به زندگی دارید و حس ارزشمند بودنی که نسبط به خودتان دارید عزت نفس می‌گویند. داشتن «عزت نفس» با سلامت روحی ما ارتباط مستقیمی دارد. درواقع داشتن عزت نفس، باعث می‌شود که افراد انگیزه بیشتری برای کسب موفقیت داشته باشند.

در حالی که افرادی هستند که با نداشتن این مورد یعنی نداشتن عزت نفس برای خودشان مانع هایی در مسیر زندگی ایجاد کنند. باورهای غلطی را در ذهنشان به وجود می‌آورند که روز به روز باعث کم شدن عزت نفسشان می‌شود. اگر شما یک نتورکر هستید و علاقه‌مندید که این عزت نفس را چگونه در نتورک مارکتینگ به دست بیاورید بهتون پیشنهاد می‌کنم که جلسه عزت نفس از هادی شکوری را از دست ندهید.

بعضی ها «عزت نفس» را اعتماد به‌ نفس به یک معنی می‌دانند، اما واقعیت چیز دیگری است؛ «عزت نفس» معنای بسیار عمیق‌تر و وسیع تری از «اعتماد‌ به‌‌ نفس» دارد. برخی به این باور هستند که: افرادی با اعتماد به‌ نفس بالا، ممکن است عزت نفس نداشته باشد، برای مثال: دسته از اشخاصی هستند که مهارت در کاری ندارند و فقط ادای ماهر بودن را درمی‌آورند. ولی تا زمانی که این مهارت ها واقعی نشده‌اند، نمی‌توان گفت که عزت نفس بالایی دارند.

عزت نفس واقعی و سالم یعنی افرادی که وانمود به داشتن مهارتی نمی‌کنند و اصلاً نیازی به وانمود کردن ندارند. «عزت نفس» یعنی داشتن اعتماد به نفس و داشتن احترام به خود. عزت نفس یعنی داشتن اعتقاد کامل به توانایی ها و استعداد های خود در زندگی.

سایر فایل هایی که از تاپ لیدر هادی شکوری در مارکت ام ال ام منتشر شده است:

جلسه آموزشی سوم «نه شنیدن» - هادی شکوری

جلسه آموزشی سوم «نه شنیدن» – هادی شکوری: از سری جلسه رامسر

به طور منطقی «نه شنیدن» ناراحت‌ کننده است نه شنیدن در تجارت و کسب‌وکار یعنی نه شنیدن به فروش، پذیرفتن خدمات، همکاری، پروژه جدید و… این نه شنیدن ها همانقدر که ناراحت کننده است همانقدر هم میتوانند باعث رشت و بهتر عملکرد ما در دفعات بعد شود. پس با پذیرفتن شنیدن نه هیچ شکستی را قبول نمی‌کنید در عوض پذیرایی یادگیریه جدید هستید.

مثال هایی که این جمله را برای شما بوجود میاورد عبارتند از: مشتری که محصول شما را نمی‌پذیرد و نه می‌گوید، اقوام و آشنایانی که به شما برای ادامه دادن به کسب‌وکارتان نه می‌گویند، دوستان صمیمی که تغاضای شما را برای پیوستند به کسب‌وکارتان نمی‌پذیرند و نه می‌گویند و همه این ها موضوعات مختفلی هستند که شما باهاش مواجه می‌شوید.

اگه بخوایم بهتر و دقیق تر به این کلمه نگاه کنیم می‌بینم که این کلمه باعث می‌شود که احساس طرد شدگی در افراد بوجود بیاید. اساساً شنیدن «نه» رنج‌آور است چون هر بار با شنیدن این «نه» حس میکنیم یک نه بزرگ به شخصیت ما گفته‌شده است. همانگونه که در اول موضوع مطرح کردیم که نه شنیدن می‌تواند باعث رشت ما شود؛ این کلمه از بیرون به درون ما راه دارد پس میتوان جلوی احساسات نسبط به این کلمه را گرفت.

در اصل این گفت‌گوی درونی خود شما است که باعث تخریب شدن شما می‌شود؛ شما به حدی نه شنیدن را برای خودتان سخت می‌کنید که انگار اون فرد مقابل تصمیم گیرنده شماست و شخصیت شما را تعیین می‌کند. نه شنیدن همیشه است و همیشه در هر شرایطی وجود دارد یا بوجود می‌آید؛ اینگونه نیست که در کسب‌وکاری باشد و در کسب‌وکار دیگری نباشد. کلمات نه همیشه در اطرافمان پدیدار هستند پس اگر شما نتوانید از این کلمه استفاده کنید یا مقاوتی جلوش نشان ندهید هیچ وقت نمیتوانید به هدفتان در آن مسیر برسید هدفی که در مسیر آن به مانع «نه» خوردید. 

سایر فایل هایی که از تاپ لیدر هادی شکوری در مارکت ام ال ام منتشر شده است:

جلسه آموزشی چهارم «رهبری» - همایون قاسمیان

جلسه آموزشی چهارم «رهبری» – همایون قاسمیان: از سری جلسه رامسر

خلاصه معنای رهبری یعنی کارا بودن روی اشخاص دیگر، تاثیرگذار بودن در روح و دل آنها و ساختن و تغییر آنها است. رهبر واقعی اینگونه نیست که افراد از روی اجبار از شما پیروی کنند در واقع اینگونه است که به دلخواه خود از شما پیروی کنند و با شما همراه شوند.

اصولاً، یک رهبر واقعی کسی است که به دل دیگران نفوذ کند و اورا قلباٌ دوست داشته باشند، رهبر واقعی کسی است که مورد اعتماد افراد تیمش باشد و هیچ گاه به ضرر تیمش عملی را انجام نمی‌دهد؛ رهبر، الهام بخش افراد تیمش است و پیروانش بر این باورند که رهبرشان می‌‎تواند آنها را به خواسته هایشان برسانند.

رهبر اصیل شخصی نیست که فقط افرادش را هدایت کند، بلکه شخصی است که به آن‌ ها انگیزه کافی برای کسب موفقیتشان بدهد. رهبر واقعی در نتورک مارکتینگ شخصی است که بداند چطور می‌توان در هر شرایط بد روحیه تیمش را حفظ کند، افرادش را برای ساخت یک تیم عظیم تر و کسب درآمد بیشتر آموزش دهد و آن‌ها را به سمت بازاریابی اصولی هل بدهد.

سایر فایل هایی که از تاپ لیدر همایون قاسمیان در مارکت ام ال ام منتشر شده است:

 

جلسه آموزشی پنجم «وضعیت مطلوب» - همایون قاسمیان

جلسه آموزشی پنجم «وضعیت مطلوب» – همایون قاسمیان: از سری جلسه رامسر

 

وضعیت دلخواه به این معنا است که شرایط فعلی که در حال جریان است کاملاً مورد پسند شما می‌باشد. این وضعیت زمانی بوجود می‌آید که فردی یا براش تلاش کرده باشد یا به قولی با شانس این وضعیت براش فراهم شده است. اما دلایل علمی این شانس را نقص می‌کند؛ دلایلی که می‌گویند ما به هر آنچه فکر کنیم همان می‌شود. نمیخواهم زیاد وارد جزئیات این مباحث علمی درباره چگونگی بوجود آمدن یک موقعیت بشوم، می‌خواهم بگویم که اگر وضعیتی برای شما به وجود آمده است که به دل شماست و آن را می‌پسندید، افکار و پشکار خود شما بوده است که این وضعیت را بوجود آورده است.

یک نتورکر زمانی به وضعیت مطلوب می‌رسد که فروش بالایی داشته باشد، پیروانی با اندیشه های قوی و مثبت داشته باشد، از او درس بگیرند و بداند که آموزش هایی که ارائه داده است نتیجه‌ی بزرگی در تیمش داشته است.

سایر فایل هایی که از تاپ لیدر همایون قاسمیان در مارکت ام ال ام منتشر شده است:

جلسه آموزشی ششم «شناخت» - محسن فرهمند

جلسه آموزشی ششم «شناخت» – محسن فرهمند: از سری جلسه رامسر

توانایی‌های شناخت عناصر همگن از مهارت‌های هایی است که در قشر عصبی درون مغز اتفاق می افتد. افراد  طبق معمول بدون آنکه فكر کنند از این توانایی‌ها استفاده می‌کنند. مهارت هایی درون هرکس وجود دارد که با شناخت آنها و استفاده صحیح میتوان به موفقیت رسید. اما چگونه این مهارت‌ها را بشناسیم؟

اگر در شغلی فعلیات موفق نیستید شغلتان را تغییر بدهید، دنبال تجارت های جدید تری باشید با تجربه کردن و با شکوفا سازی خود مهارت های خود را بشناسید. سعی بر این داشته باشید که تجربه های زیادی را پشت سر بگذرانید و به دنبال چیز های نوع و جدیدی باشید. ایده های جدیدی را در ذهن خود بوحود بیاورید و از آن به نحو صحیح استفاده کنید. شما می‌تواند با نقاط قوتی شناخت خود مستقیماً به سمت کار هایی بروید که فکر میکنید در آن مهارت و استعداد دارید.

سایر فایل هایی که از تاپ لیدر محسن فرهمند در مارکت ام ال ام منتشر شده است:

آیا به دنبال یادگیری از لیدرهای برجسته هستید؟ اما فایل های صوتی جلسات آنها با کیفیت پایین شما را از یادگیری باز می‌دارد؟ ما با استفاده از نرم افزارهای حرفه‌ای، کیفیت فایل‌های جلسه رامسر را بالا بردیم. تضمین می‌کنیم که با گوش دادن به فایل های جلسه رامسر، توجه شما پرت نخواهد شد و می‌توانید به خوبی آموزش های 3 استاد برجسته را فرا بگیرید. با خرید پک صوتی جلسه رامسر، به یادگیری خود رونق ببخشید.

جزئیات فایل آموزشی پک صوتی  جلسه رامسر:

پک جلسه رامسر در 555 دقیقه در 6 پارت جداگانه در شهر رامسر توسط لیدران بزرگ هادی شکوری، همایون قاسمیان و محسن فرهمند با موضوعات مختلف برگذار شده است. اگر سوالاتی مثله سوالات زیر دارید؛ پک جلسه رامسر را بهتون پیشنهاد می‌کنم!

  • چگونه در نتورک موفق بشیم؟
  • چطور یک فروش موفق داشته باشم؟
  • میخوام بهترین لیدر بشم باید چکار کنم؟
  • چطور در نتورک معروف بشم؟
  • چکار کنم بین همه محبوب باشم؟
  • چکار کنم همه قلبی دوستم داشته باشن؟
  • چطور بهترین فالوئر بشم؟
  • چطور دیگران را متقاعد کنم در نتورک فعال باشن؟

آیا به دنبال راهکارهای جدید و خلاقانه برای بهبود کسب و کارتان هستید؟ پک جلسه رامسر را از دست ندهید! لیدران بزرگ هادی شکوری، همایون قاسمیان و محسن فرهمند، در 6 پارت جداگانه، تجربیاتشان را در موضوعات مختلف از جمله نتورکینگ، فروش، رهبری و… به اشتراک می‌گذارند. با پاسخ به سوالاتی مثل “چگونه در نتورک موفق بشویم؟”، “چطور یک فروش موفق داشته باشیم؟” و “چطور بهترین لیدر بشویم؟”، پیشرفت خود را بسیار سریعتر کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. این فرصت را از دست ندهید و همین حالا پک جلسه رامسر را سفارش دهید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 74.250 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

10 فروش
549.450 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
مشاهده دیگر پکیج ها
پک صوتی جلسه رامسر 555+ دقیقه | هادی شکوری – همایون قاسمیان – محسن فرهمند
امتیاز مشتریان: 5 از 3 رای
شامل: 555 دقیقه
تعداد پارت: 6 پارت
اندازه: 670 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: مثبت 50
برگزارکننده: هادی شکوری - همایون قاسمیان - محسن فرهمند
به روز شده در:
-𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭

به ازای هر فروش این محصول 74.250 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات msn ‌ Other Products

فایل صوتی به اندازه کافی وقت ندارم | جو پینسکر
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
در دنیای امروز، با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات اجتماعی، به سرعت به سمت یک زندگی پیچیده تر و چالش برانگیزتر حرکت می‌کنیم. همه ما باید همزمان با کار و تحصیل، روابط اجتماعی خود را نیز حفظ کنیم و به خانواده خود اختصاص بدهیم. با همه این ها ما با یک اتفاق مواجه می‌شیم: (وقت ندارم) [...]
11 فروش
5.0
14.319 تومان
فایل صوتی راهکار های فروش | فائزه اسدی
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
برای داشتن موفقیت در بازاریابی، باید راهکار هایی مانند ایجاد رابطه با مشتریان، ارائه محصولات با کیفیت، ارائه تخفیف های ویژه و داشتن یک برنامه بازاریابی مناسب را به کار گرفت. همچنین، نیاز است تا فروشندگان با ارائه اطلاعات دقیق و کافی درباره محصولات خود، اعتماد مشتریان را به [...]
12 فروش
5.0
54.279 تومان
دغدغه ها و چالش ها در نتورک | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
با وجود تمام مزایایی که بازاریابی شبکه ای ارائه می دهد، این روش همچنین با چالش هایی همراه است. این چالش ها شامل جذب نیروی کار با تخصص در بازاریابی شبکه ای، ایجاد روابط قوی و پایدار با مشتریان و تامین منابع مالی برای ایجاد و توسعه کسب و کار هستند. همچنین، بازاریابی شبکه ای [...]
12 فروش
5.0
78.699 تومان
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ «برای داشتن یک پرزنت موفق، ابتدا باید به موضوع مورد بحث خود عمیقا آشنا شوید و مطالعه کافی داشته باشید. سپس باید ساختار درست و منطقی برای پرزنت خود تهیه کنید و از واژگان ساده و روان استفاده کنید» 1. چرا پرزنت یکی از شیوه‌های دعوت مورد استفاده [...]
10 فروش
5.0
154.290 تومان

محصولات مرتبط Related Products

تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
دفتر برنامه ریزی خلاصه نویسی کتاب+قابل پرینت
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
دفتر برنامه ریزی و خلاصه نویسی کتاب اهمیت خلاصه نویسی کتاب به ما می آموزد که چگونه مهمترین ایده ها را در یک متن تشخیص دهیم و کاربردی ترین نکات را استخراج کنیم، وقتی کتاب می خوانیم تلاش میکنیم به گنجینه ای از مفاهیم ارزشمند دست پیدا کنیم. اما هیچگاه به این فکر کرده ایم […]
110 فروش
5.0
39.849 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
افزودن به سبد خرید - 549.450 تومان