شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

معنی نگرش و بینش چیست؟ | سید رضا امیری + 24 دقیقه معنی نگرش و بینش چیست؟ | سید رضا امیری + 24 دقیقه
معنی نگرش و بینش چیست؟ | سید رضا امیری + 24 دقیقه معنی نگرش و بینش چیست؟ | سید رضا امیری + 24 دقیقه

معنی نگرش و بینش چیست؟ | سید رضا امیری + 24 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
13 فروش
25.529 تومان

سید رضا امیری: «من معنی معجزه رو فهمیدم که اگر چیزی را با تمام وجود بخوای، ماورای توقعاتت اتفاق می افتد»

لیدر امیری می گوید که در یک برهه زمانی می خواست خودکشی کند. او از دردهای گذشته و راه حل رهایی از آنها می گوید. سید رضا امیری در این میان دو مورد مهم یعنی بینش و نگرش را نام می برد که زندگیش را تغییر دادند.

نگرش چیست؟

نگرش یکی از مهم ترین اصطلاحات روانشناسی و خودشناسی است که مربوط به فرایند روحی و روانی افراد می شود. نگرش با تمامی باورها، ایدئولوژی ها و ارزش های فردی به وجود می آید و در طول زمان تغییر می کند. نگرش می تواند دیدگاه فرد را شکل دهد و باعث می شود که هر فردی بتواند علایق یا احساسات خود را به درستی تشخیص دهد. این موضوع سبب می شود که فرد برای موضوعی ارزش قائل شود یا اینکه آن را نادیده بگیرد. شکل گیری نگرش از طریق تجربیات، فرهنگ، جنسیت، سن، تربیت، محل زندگی و حتی شغل فرد ایجاد می شود.

نگرش خوب، می‌تواند با تلاش و تمرین به صورت تدریجی شکل گیرد. شما می توانید با بررسی باورها، انجام فعالیت های مثبت، مطالعه، فعالیت در حوزه مورد علاقه، کمک به دیگران، تمرین تمرکز و درک واقعیت ها، نگرش مثبت را در خود ایجاد کنید. شکل گیری نگرش خوب به شما کمک می کند تا از زندگی خود لذت برده و به آرزوهای خود نزدیک تر شوید.

نگرش و بینش ما چطور شکل می گیرد؟ | رضا امیری
نگرش و بینش ما چطور شکل می گیرد؟ | رضا امیری

بینش چیست؟

بینش به معنای درست نگاه کردن است. درواقع درکی است که با کمک آن می توانید نگاه جامع تر و کامل تری به موضوعات داشته باشید. بینش یک دید بهتر نسبت به واقعیت ها به شما می دهد تا اتفاقات پیچیده و مسائل نامتعارف را از نگاهی متفاوت بنگرید. داشتن بینش اصولی و کاربردی می تواند از دانش، تجربه، تحلیل و بررسی، دیدگاه و حس انتقادی به وجود آید. این موضوع یک مهارت بزرگ است که درنهایت باعث می شود تا بتوانید در زمینه های مختلفی مانند علوم، هنر، فناوری و مدیریت، به موفقیت برسید. در کل، بینش به شما یک نگاه پویاتر و کاراتر می دهد تا به رشد و پیشرفت خود نزدیک تر شوید.

تقویت و سالم سازی نگرش و بینش در فایل های آموزشی های آواکالا

در این فایل صوتی به پاسخ چه سوالاتی می رسید؟

  • بینش و نگرش چه تاثیری در رشد دارند؟
  • آیا می توان بدون دانستن معنای رشد و بینش، رشد کرد؟
  • تعریف بینش و نگرش چیست؟
  • تاثیر بینش و نگرش در نتورک چیست؟
  • بینش و نگرش چه زمانی به خرد تبدیل می شود؟
  • چه زمانی دانش خود را به مرحله عمل می رسانیم؟
  • چطور اجبار در ما به وجود می آید تا به خودمان بیاییم؟
  • چه زمانی همه معادله ها به نفع ما تغییر می کند؟
آموزش نگرش و بینش | تاپ لیدر رضا امیری
آموزش نگرش و بینش | تاپ لیدر رضا امیری

رضا امیری، لیدر برگزارکننده جلسه بینش و نگرش کیست؟

تاپ ارنر رضا امیری از بزرگترین و بهترین لیدرهای ایرانی است که سخنان بسیار ارزشمند و مهمی درباره نتورک و مسیر موفقیت می زند. سید رضا امیری سالها تجربه بازاریابی شبکه ای داشته و در حال حاضر جلسات بسیار مهمی برگزار می کند که برای نتورکرهای مبتدی ارزش زیادی دارد. در عین حال جلسات او با افراد باتجربه تر نیز بسیار مهم و تاثیرگذار است. دلیل این امر را می توان به انتقال تجربیات و معرفی راه های کارآمدتر در مسیر موفقیت دانست.

آموزش های زیادی از لیدر رضا امیری در سایت مارکت ام ال ام منتشر شده که لیست آنها را در زیر میتوانید مشاهده کنید:

کاربرد نگرش و بینش در موفقیت | رضا امیری
کاربرد نگرش و بینش در موفقیت | رضا امیری

در فایل آموزشی نگرش و بینش از لیدر رضا امیری چه چیز یاد می گیرید

رضا امیری با گفتگویی خودمانی و گرم، داستان شخصی خودش را بیان می کند تا بتوانید معنای بینش و نگرش را درک کنید. او می گوید که حتی اگر معنی این اصطلاح را ندانید، باز هم به موفقیت می رسید. چیزی که می تواند شما را از دیگران متمایز کند، شناخت حقیقی این دو مورد در زمینه رشد و بالندگی است.

اینکه چطور جرقه های رشد و تغییر در شما زده می شود و چگونه می توانید از آن برای شروع یک حرکت انقلابی استفاده نمایید، از مهم ترین رکن های موفقیت است. از این رو در این فایل صوتی می توانید یک گفتگوی صمیمی از تاپ لیدر رضا امیری را گوش دهید که نه تنها نکات آموزشی بسیار ویژه و خاصی دارد، بلکه انگیزه شما را نیز زیادتر می کند.

جزئیات فایل صوتی تعریف نگرش و بینش:

این فایل صوتی با فرمت mp3، جلسه تعریف بینش و نگرش از لیدر سید رضا امیری را در یک پارت شامل می باشد. با مدت زمانی برابر با 24 دقیقه و 27 ثانیه، این فایل صوتی به شنوندگان فرصت می دهد تا با تعریف دقیق بینش، نگرش و جایگاه آنها در مسیر رشد و موفقیت آشنا شوند. با کیفیت بسیار بالا، این فایل صوتی علاوه بر یادگیری نکات با ارزشی درباره نتورک مارکتینگ و ماندگاری در آن، انگیزه شما را نیز بالا می برد.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 3.450 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

13 فروش
25.529 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های مربوط به نگرش و بینش
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک لیدری
شما می توانید این محصول و 689 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
معنی نگرش و بینش چیست؟ | سید رضا امیری + 24 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 24 دقیقه و 27 ثانیه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 5.81 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: همه افراد
برگزارکننده: سید رضا امیری
به روز شده در:
یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.

به ازای هر فروش این محصول 3.450 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات فائزه آقاباقری Other Products

مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
113 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
13 فروش
5.0
83.250 تومان

محصولات مرتبط Related Products

سمینار تصویری نگرش | لیدر حامد فتوحی نژاد
مارکت ام ال ام
مارکت ام ال ام وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم
نگرش | نگرش در نتورک | نگرش چیست؟ | درباره نگرش | نتورک مارکتینگ | حامد فتوحی | حامد فتوحی نژاد | لیدر فتوحیان | بازاریابی شبکه ای موضوع از اینجا شروع میشه که ما فکر می‌کنیم آدمها با چشم هاشون می‌بینند! ولی این واقعیت نداره (درواقع ما با نگرشی که برای ما جا افتاده […]
10 فروش
5.0
161.949 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
113 فروش
5.0
138.639 تومان
افزودن به سبد خرید - 25.529 تومان