شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

مقاله استفاده استراتژی های نظامی برای ایجاد عادات بهتر از جیمز کلیر مقاله استفاده استراتژی های نظامی برای ایجاد عادات بهتر از جیمز کلیر
مقاله استفاده استراتژی های نظامی برای ایجاد عادات بهتر از جیمز کلیر مقاله استفاده استراتژی های نظامی برای ایجاد عادات بهتر از جیمز کلیر

مقاله استفاده استراتژی های نظامی برای ایجاد عادات بهتر از جیمز کلیر

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
13 فروش
8.769 تومان

چگونه با استفاده از استراتژی های نظامی به عادات بهتر برسیم؟

استراتژی ها برای دستیابی به پیروزی مهم هستند. آنها برای تداوم تلاش های جنگی ضروری هستند زیرا می توان با از استراتژی به بهترین نحو و سریع ترین راه به نتیجه رسید. عواطف جزئی جدایی ناپذیر از کوشش های انسان است؛ اگرچه این موضوع همیشه پذیرفته نشده است احساسات ما را قادر می سازند که در هر لحظه بین ارزش ها و اهداف رقیب یکی را انتخاب کنیم. استراتژی به ما کمک می کنند تا اهداف موقت خود را بسازیم و آنها را به روش های مناسب با یک موقعیت خاص دنبال کنیم. اکنون شاهد یک مقاله زیبا به اسم ( How to Use Military Strategy to Build Better Habits) از جیمز کلیر هستیم.

بسیار مقاله الهام بخشیه مطالعه این اثر زیاد طول نمیکشه، پس از دستش ندین که در طول عمر زندیگتون خیلی مفید براتون واقع میشه.  

مقاله استفاده استراتژی های نظامی برای ایجاد عادات بهتر از جیمز کلیر
مقاله استفاده استراتژی های نظامی برای ایجاد عادات بهتر از جیمز کلیر

بیوگرافی جیمز کلیر نویسنده مقاله استراتژی های نظامی برای ایجاد عادات بهتر:

بیشتر مقاله هایی که جیمز کلیر درباره‌ی آن‌ها می‌نویسد متعلق به خودش نیستند. ایده‌هایی هستند که او پس از ساعت‌ها تحقیق بر اساس آن‌ها، نکات مهمی را کشف کرده است. جیمز کلیر به دنبال روشن‌بینی در تمام زمینه‌ها است، از تاریخ، اقتصاد، زیست‌شناسی، ریاضیات و فیزیک گرفته تا فلسفه و.. این مقاله هم یک تحقیق دیگر از فرمانده استراتژیست سان تزو و گفته های وی است.

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) میلادی و (2 بهمن 1364) شمسی است. وی نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است که نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند ایجاد عادت‌های خوب، دوری از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این موضوعات این موضوع است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره امروزی می‌نویسد. کلیر نویسنده‌ی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، عادت‌های اتمی که فایل صوتیش در وب سایت مارکت ام ال ام قرار داده شده است.

این کتاب بیش از ۸ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته و تاکنون به بیش از ۵۰ زبان همچنین فارسی ترجمه شده است. او علاوه بر نوشتن کتاب‌ها و وبلاگ‌نویسی، برای کمپانی‌ها و همایش‌های بزرگ و مشهوری نیز سخنرانی کرده است. اصلی‌ترین سوالی که او از طریق کارش بررسی می‌کند، این است که «چگونه می‌توانیم بهتر زندگی کنیم؟». به عبارت دیگر، کلیر قصد دارد ایده‌های عالی را پیدا کند و آن‌ها را به گونه‌ای توضیح دهد که به راحتی در زندگی روزمره و امروزی قابل استفاده باشند.

دیگر محصولی که از جیمز کلیر غیر از مقاله عادات بهتر در مارکت ام ال ام منتشر شده:

جیمز کلیر، نویسنده استراتژی های نظامی برای داشتن عادات بهتر
جیمز کلیر، نویسنده استراتژی های نظامی برای داشتن عادات بهتر

مقاله استفاده استراتژی های نظامی برای ایجاد عادات بهتر یک پیاده سازی و ایده گرفته شده از فرمانده استراتژیست سان تزو است.

(سان تزو) که بود؟

سان تزو (Sun tzu) فرمانده‌ی جنگاور چینی و یکی از بزرگ‌ترین استراتژیست‌های دوران باستان است. اسم زمان کودکی وی (سوون وو بود) و بعدها به (سان‌تزو) معروف شد. وی در سال 544 قبل از میلاد مسیح متولد شد و در 48 سالگی در گذشت. البته بر سر این تاریخ‌ها اختلاف نظرهایی وجود دارد. (سان‌تزو) (پیش از میلاد) در ایالت وو در کشور چین یک ارتش دار بود. وی همدوره با اندیشمند چینی کنفوسیوس بود.

او از یک خاندان نجیب‌زاده بی‌زمین بود که در دگرگونی‌های تاریخی چین جایگاه خود را از دست داده‌بودند. سان تزو برعکس بسیاری از هم‌ رشته‌های خود که به آموختن دانش می‌پرداختند، رو به نبرد و جنگ آورد. او که همیشه در رویای زندگی‌ آرام بود با پایان پیروزی بر چو ناپدید شد.

مجسمه سان تزو | رسیدن به عادات بهتر و ترک عادات بد
مجسمه سان تزو | رسیدن به عادات بهتر و ترک عادات بد

درباره مقاله استراتژی های نظامی برای ایجاد عادات بهتر:

آموزه‌های سان تزو از زمینه‌ی جنگ فراتر رفته اند، زیرا تمرکز همه آنها روی پیدا کردن ساده ترین روش ها برای دستیابی به هدفی خاص است. روش های او را می‎توان روی همه چیز، از تجارت گرفته تا هدف گذاری و کاهش وزن و ایجاد عادت، اعمال کرد. در این مقاله در مورد چگونگی اجرایی کردن استراتژی های نظامی او روی زندگی روزمره و امروزی ­بیان شده است.

بهتر شدن صرفا به معنای داشتن اراده و یا اخلاق کاری نیست. این بهتر شدن به داشتن استراتژی مناسب مربوط است. با اینکه معمولا مردم فکر می‎کنند این کمبود اراده یا عدم تمایل به تغییر است که باعث شکست است. اما تلاش برای ایجاد عادت های خوب در محیط های نامناسب مهم ترین عامل این شکست ها است.

پند های مهم مقاله استراتژی های نظامی برای ایجاد عادات بهتر:

  • عادت های خود را در محیطی که اجرا کردن آنها ساده است شروع کنید.
  • شرایط را دوباره تعریف کنید. یک مسیری را که به نفع خودتان تمام شود را طراحی کنید.
  • زمان زیادی برای پیروزی در نبردهای سخت دارید پس اول به سراغ نبردهای ساده‌تر بروید.
  • هوشمندانه ترین مسیر پیشرفت، مسیری با کمترین دشواری است.
  • در نبردهایی که قرار است پیروز شوید، مبارزه کنید.

جزئیات مقاله استراتژی های نظامی برای داشتن عادات بهتر یا ترک عادت های بد:

این مقاله بدون داشتن توضیحات اضافه به اصل مطلب اشاره دارد، اگر جز افرادی هستید که حوصله مطالعه 700 صفحه را ندارید میتوانید چکیده آن را در 7 صفحه با تصویر مطالعه کنید طبق نمونه ای که قرار داده شده، این مقاله استراتژی های نظامی است برای عادات بهتر.

نظامی ها استراتژی های صریح بدون توضیحات اضافه و به اصل مطلب اشاره دارند. به همین علت به سرعت سربازهای تربیت شده، منظم و بسیار حربه ای تر از مردم عادی دارند.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 1.190 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

13 فروش
8.769 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
مقاله استفاده استراتژی های نظامی برای ایجاد عادات بهتر از جیمز کلیر
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
تعداد صفحات: 7 صفحه
تعداد پارت: 1 عدد
اندازه: 865 کیلوبایت
فرمت: PDF
زبان: فارسی
استپ: تمام افراد
برگزارکننده: جیمز کلیر
به روز شده در:
-𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭

به ازای هر فروش این محصول 1.190 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات msn ‌ Other Products

فایل صوتی به اندازه کافی وقت ندارم | جو پینسکر
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
در دنیای امروز، با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات اجتماعی، به سرعت به سمت یک زندگی پیچیده تر و چالش برانگیزتر حرکت می‌کنیم. همه ما باید همزمان با کار و تحصیل، روابط اجتماعی خود را نیز حفظ کنیم و به خانواده خود اختصاص بدهیم. با همه این ها ما با یک اتفاق مواجه می‌شیم: (وقت ندارم) [...]
11 فروش
5.0
14.319 تومان
فایل صوتی راهکار های فروش | فائزه اسدی
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
برای داشتن موفقیت در بازاریابی، باید راهکار هایی مانند ایجاد رابطه با مشتریان، ارائه محصولات با کیفیت، ارائه تخفیف های ویژه و داشتن یک برنامه بازاریابی مناسب را به کار گرفت. همچنین، نیاز است تا فروشندگان با ارائه اطلاعات دقیق و کافی درباره محصولات خود، اعتماد مشتریان را به [...]
12 فروش
5.0
54.279 تومان
دغدغه ها و چالش ها در نتورک | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
با وجود تمام مزایایی که بازاریابی شبکه ای ارائه می دهد، این روش همچنین با چالش هایی همراه است. این چالش ها شامل جذب نیروی کار با تخصص در بازاریابی شبکه ای، ایجاد روابط قوی و پایدار با مشتریان و تامین منابع مالی برای ایجاد و توسعه کسب و کار هستند. همچنین، بازاریابی شبکه ای [...]
12 فروش
5.0
78.699 تومان
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ «برای داشتن یک پرزنت موفق، ابتدا باید به موضوع مورد بحث خود عمیقا آشنا شوید و مطالعه کافی داشته باشید. سپس باید ساختار درست و منطقی برای پرزنت خود تهیه کنید و از واژگان ساده و روان استفاده کنید» 1. چرا پرزنت یکی از شیوه‌های دعوت مورد استفاده [...]
10 فروش
5.0
154.290 تومان

محصولات مرتبط Related Products

سمینار تصویری نگرش | لیدر حامد فتوحی نژاد
مارکت ام ال ام
مارکت ام ال ام وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم
نگرش | نگرش در نتورک | نگرش چیست؟ | درباره نگرش | نتورک مارکتینگ | حامد فتوحی | حامد فتوحی نژاد | لیدر فتوحیان | بازاریابی شبکه ای موضوع از اینجا شروع میشه که ما فکر می‌کنیم آدمها با چشم هاشون می‌بینند! ولی این واقعیت نداره (درواقع ما با نگرشی که برای ما جا افتاده […]
10 فروش
5.0
161.949 تومان
آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
13 فروش
5.0
16.650 تومان
دفتر برنامه ریزی خلاصه نویسی کتاب+قابل پرینت
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
دفتر برنامه ریزی و خلاصه نویسی کتاب اهمیت خلاصه نویسی کتاب به ما می آموزد که چگونه مهمترین ایده ها را در یک متن تشخیص دهیم و کاربردی ترین نکات را استخراج کنیم، وقتی کتاب می خوانیم تلاش میکنیم به گنجینه ای از مفاهیم ارزشمند دست پیدا کنیم. اما هیچگاه به این فکر کرده ایم […]
110 فروش
5.0
39.849 تومان
فایل PDF راه و روش حرفه ای دعوت کردن از تیم سلز | 15 صفحه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
دعوت صحیح یکی از روش‌های مؤثر در نتورک مارکتینگ است که به کمک آن می‌توان افراد را به کسب و کار خود جذب کرد. روش دعوت صحیح به معنای استفاده از فنون و تکنیک‌های مناسب برای جذب اعضای جدید و مشتریان پتانسیل است. به طور کلی، یک دعوت صحیح باید حاوی المان‌هایی مانند عنوان جذاب، [...]
113 فروش
5.0
19.869 تومان
افزودن به سبد خرید - 8.769 تومان