شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

چگونه در بازاریابی شبکه ای به یک حرفه ای تبدیل شویم
id: 214501
بازدید: 11747

بازاریابی شبکه ای مانند هر تخصص و حرفه دیگری به آموزش و فراگیری اصول خاص خود نیاز دارد. از آنجایی که مزیت های این نوع کسب درآمد بسیار زیاد است، شما می توانید استراتژی های لازم برای این کار را به خوبی فرا بگیرید و از آن برای موفقیتتان استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بازاریابی شبکه ای چیست

بازاریابی شبکه ای چیست؟

قطعا هر کسی تمایل دارد کسب و کار مخصوص به خودش را داشته باشد و تعیین کننده تمام جزئیات نیز خودش باشد، اینکه شما تعیین کننده باشید با چه شخص یا اشخاصی کار کنید، می تواند به نوعی مزیت کسب و کار شما محسوب شود.

بازاریابی شبکه ای موضوعیست که دقیقا حول همین محور می چرخد. در واقع این نوع بازاریابی، تحت شبکه انجام می شود و شما می توانید بدون وجود هیچ واسطه ای خدمات و تبلیغات گسترده به مشتریان خود ارائه دهید.

ضمن اینکه این نوع بازاریابی برای شما که خود، صاحب شغل و کسب و کار هستید، درآمد دارد، برای مشتریان شما نیز سودآور خواهد بود و هر کدام از مشتریان شما نیز می توانند با فروش محصولات، به نوعی کسب درآمد داشته باشند.

بازاریابی شبکه ای شیوه نوین کسب درآمد:

نکته مهم اینجاست که بازاریابی تحت شبکه، علاوه بر اینکه سود حاصل از فروش را نصیب شما می کند، با اضافه شدن مشتری و فروش محصولات بیشتر توسط مشتری نیز می تواند برای شما سود زیادی را در بر داشته باشد.

بازاریابی شبکه ای شیوه نوین کسب درآمد

بازاریابی های شبکه ای با شرکت های هرمی چه تفاوت هایی دارد؟

از آنجایی که ساختار نتورک مارکتینگ ها شباهت بسیار زیادی به شرکت های هرمی دارد، بسیاری از افراد آن را با این نوع شرکت ها اشتباه می گیرند. اما در واقع نوع عملکرد بازاریابی شبکه ای با شرکت های هرمی تفاوت بسیار زیادی دارد.

در بازاریابی های شبکه ای، فروش فقط با استراتژی بازاریابی شبکه ای صورت می گیرد، این در حالیست که شرکت های هرمی غیرقانونی و نامشروع هستند.
از اصلی ترین تفاوت بازاریابی های شبکه ای با شرکت های هرمی می توان به این مورد اشاره کرد که این بازاریابی ها یک شبه شما را پولدار نمی کنند.

در این نوع بازاریابی ها شما با توجه به نوع تیم سازی و تیم داری و همچنین تلاشی که می کنید، درآمد کسب می کنید و نتیجه کارتان را میبینید.

حال میبینید که اصلا قرار نیست در این نوع بازاریابی شما مانند شرکت های هرمی صرفا به جهت زیرمجموعه گرفتن، درآمد کسب کنید و باید برای رسیدن به درآمد بیشتر، تلاشتان را افزایش دهید.

یکی دیگر از تفاوت های بازاریابی های شبکه ای با شرکت های هرمی این است که در این بازاریابی ها شما باید تلاش کنید تا قوانین و تکنیک های فروش را به خوبی فرا بگیرید و در این مدت سعی کنید تا یک برند سازی عالی داشته باشید.

شما می توانید با کسب مهارت در دوره آموزشی 90 روزه برنامه ریزی یک نتورکر تا آزادی مالی ما، این مهارت ها را به خوبی فرا بگیرید و از آن برای افزایش تلاش و انگیزه تان برای ادامه کار استفاده کنید.

شما می توانید برای افراد زیر دستتان نیز وقت و انرژی لازم بگذارید تا درآمد خود را افزایش دهید. در حالی که شرکت های هرمی این گونه نیستند.

آشنایی با استراتژی بازاریابی شبکه ای

آشنایی با استراتژی بازاریابی شبکه ای

تا به اینجا در مورد تفاوت های شرکت های هرمی با بازاریابی شبکه ای صحبت کردیم و دریافتیم که سبک کار در این شرکت ها با بازاریابی شبکه ای کاملا متفاوت است.

اما برای اینکه بتوانید استراتژی های مربوط به بازاریابی های شبکه ای را فرا بگیرید، بهتر است تا اصول آن را رعایت کنید. البته ناگفته نماند که کسب مهارت و تخصص در این زمینه نیز بی تاثیر نیست.

اگر مایلید تا با این مهارت ها آشنا شوید، می توانید در دوره های آموزشی 90 روزه ما شرکت کنید و صفر تا صد این مهارت ها را به صورت تخصصی و حرفه ای فرا بگیرید. ما تضمین می کنیم بعد از گذشت این دوره شما به حرفه ای ترین بازاریاب شبکه ای تبدیل خواهید شد.

اما موضوعی که قصد داریم آن را بررسی کنیم، آشنایی مختصر با استراتژی های مخصوص بازاریابی های شبکه ای است. با ما همراه باشید

 شرکت های بازاریابی شبکه ای به هیچ سرمایه اولیه ای نیاز ندارند

یکی از موارد مهمی که باید در نظر بگیرید این است که شما برای شروع بازاریابی تحت شبکه، به هیچ نوع سرمایه اولیه ای نیاز نخواهید داشت. بر خلاف مشاغلی که ماهیت فیزیکی دارند، شما در نتورک مارکتینگ هیچ نیازی به استخدام کارمند یا تشکیل شرکت و یا دفتر ندارید.

همین موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی در شروع کار شما داشته باشد.

مهارت های لازم را کسب کنید به اندازه تلاشتان دستمزد می گیرید

این را در نظر داشته باشید که شما در نتورک مارکتینگ به هر میزان که تلاش کنید به همان اندازه نیز درآمد خواهید داشت. یکی از مزیت های این مورد این است که درآمدی که شما با تلاش و زحمت به دست آوردید، هیچگاه نصیب بالادستی هایتان نمی شود و به خودِ شما تعلق دارد.

شاید برایتان این سوال مطرح شود که دستمزد و کمیسیون فروشندگان چگونه تامین می شود؟ باید به شما بگوییم که این کمیسیون از حقوق شما کسر نمی شود و توسط شرکت تامین و پرداخته می شود.

وقت و انرژی لازم برای موفقیت تان صرف کنید

وقت و انرژی لازم برای موفقیت تان صرف کنید

یکی دیگر از استراتژی های بسیار مهمی که باید در بازاریابی شبکه ای آن را رعایت کنید، صرف وقت و انرژی لازم برای پیشرفت و موفقیت است. این را بدانید که شما در ابتدای شروع کار باید بیشتر از سایرین تلاش کنید و انرژی لازم برای کسب موفقیت را صرف کنید.

یقین داشته باشید بعد از گذشت مدت کوتاهی شما به درآمد مطلوب و موفقیت خواهید رسید و دیگر نیازی نیست تا سخت تلاش کنید؛ البته بدانید که در این حرفه هیچ گاه نباید دست از تلاش و کوشش بر دارید.

ضمن تمام مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، شما می توانید از تجربیات بالا دستی هایتان نیز استفاده کنید و هر کدام از این تجربه ها را پله ای به سوی موفقیت تان قرار دهید.

اما به خاطر داشته باشید برای حرفه ای شدن نیاز به کسب تخصصی مهارت های ویژه بازاریابی به روش شبکه دارید. بهتر است تا این مهارت ها را از طریق سایت ها و افراد مطمئن کسب کنید تا نتیجه مطلوبی بگیرید.

ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که می توانید با عزم راسخ و تلاش و پشتکار به یک فرد موفق و بی رقیب تبدیل شوید. کافیست تا بخواهید و از همین حالا شروع کنید.

دوره های تخصصی کسب مهارت در استراتژی های بازاریابی شبکه ای مارکت ام ال ام شرکت کنید، تنها به 90 روز نیاز دارد. فراموش نکنید از همین حالا تا حرفه ای شدن شما فقط 90 روز فاصله است.

از خودتان یک حرفه ای بسازید.

چه احساسی نسبت به این اطلاعات داشتید؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

نویسنده

مارکت ام ال ام
وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم