شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

چرا مشتری‌ها از نتورکرها خرید نمی‌کنند؟
id: 88711
بازدید: 12005

چرا مشتری‌ها از نتورکرها خرید نمی‌کنند؟

بخاطر عنوان این مطلب فکر نکنید هیچکس محصولی از نتورکرها نمیخرن ما این مطلب رو برای نتورکرهایی نوشتیم که تازه وارد این صنعت شدن و نمیتونن محصولات خود را بفروش برسونن

اگر شما هم به هر دلیلی نمیتونید محصولات خود را بفروشید با ما همراه باشید

بی اعتمادی

مشتری خرید نمی‌کند چون اعتماد ندارد

وقتی مشتری به شما و محصول‌تان و شرکت‌تان و صنعتی که در آن قرار دارید‌ اعتماد نکند،پس خرید هم نمی‌کند و این جای تعجب هم ندارد.عنصر اصلی بازارسازی در این تجارت،همانا ساخت و توسعه‌ی اعتماد است.با ساختن اعتماد،مشتری را متمایل به خرید می‌کنید و با توسعه‌ی اعتماد،مشتری را برای همیشه نزد خودتان نگه می‌دارید تا به خریدهای بعدی بپردازد.

 

نیاز نداشتن مشتری

مشتری خرید نمی‌کند چون نیازی ندارد

وقتی مشتری به خرید محصولی احساس نیاز نکند،برای خرید هم پا پیش نمی‌گذارد.اینجاست که ما نتورکرها باید او را برای خرید متقاعد کرده و نیازهایش را به او گوشزد کنیم.باور کنید مشتری‌ها نمی‌دانند چه نیازی دارند و چه نیازی ندارند.به ما پورسانت می‌دهند که همین کار را برای مشتری‌ها انجام بدهیم.یعنی نیازهایی که از آن خبر دارند یا ندارند را برای‌شان رفع کنیم.آیا این زیبا نیست که ما به مردم خدمات می‌دهیم؟ من هیچ حسی بهتر از این حس را در زندگی‌ام تجربه نکرده‌ام.

چرا مشتری‌ها از نتورکرها خرید نمی‌کنند؟

آبجکشن پول ندارم

مشتری خرید نمی‌کند چون پول ندارد

برای همیشه یادتان باشد وقتی مشتری می‌گوید پول ندارم،یعنی هنوز به ارزش محصولات و قدرت پلن درآمدزایی شما واقف نشده است.وقتی ارزش چیزی پایین‌تر از قیمتش باشد،به فروش نمی‌رود و هر گاه ارزش چیزی بالاتر از قیمتش برود،فوری به فروش رفته و برایش سر و دست می‌شکنند.

کار ما نتورکرها خیلی ساده است.باید به سختی کار کنیم و ارزش محصولات و پلن درآمدزایی‌مان را به مشتری بفهمانیم.هر وقت توانستیم ارزش‌گذاری را درست انجام بدهیم،محصولات هم فروخته میشوند.

 

حوصله داشتن مشتری
حوصله داشتن مشتری

مشتری خرید نمی‌کند چون عجله ندارد

مشتری فکر می‌کند اگر سه ماه بعد هم خرید کند،اتفاق خاصی نمی‌افتد.وجود اینرسی و مقاومت درونی یک امر طبیعی است.چرا می‌گویم طبیعی است؟ چون تحقیقات نشان داده است که ۹۶ درصد مردم در زندگی‌شان هدفی را دنبال نکرده و به روزمرگی دچار هستند.

وظیفه‌ی غایی یک نتورکر،هدفمند کردن زندگی مشتری‌اش است؛ حتی قبل از آنکه اقدام به خرید کند.اگر به دنبال فروش یک محصول و گرفتن پورسانتی ناچیز هستید،کار بر روی مشتری و عوض کردن طرز فکرش را فراموش کنید،چون کاری بس طاقت‌فرساست.اما اگر به دنبال بازارسازی و ساختن لیدر هستید،کار شما از همان دیدار نخست شروع شده است.

مقاله بعدی:بیت کوین و کسب درآمد با کامپیوتر خانگی

چرا مشتری‌ها از نتورکرها خرید نمی‌کنند؟

چه احساسی نسبت به این اطلاعات داشتید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نویسنده

مارکت ام ال ام
وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم