شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

7 sin net
id: 183265
بازدید: 12369

به نام خدا

سرنوشت آدم ها آن چیزهایی است که باورش کردند و بهش اعتقاد دارند و تحت هر شرایطی تلاش می کنند تا به آن چیزی که می خواهند دست پیدا کنند.

همه ی ما برای موفقیت لازم است گام هایی را برداریم و از خودمان عملکرد نشان دهیم. بازاریابی شبکه ای هم با برداشتن همین گام ها به ما نتیجه خواهد داد و باید بتوانیم مراحل را حساب شده جلو ببریم.

دوست داشتم در نوروز99 برای شما عزیزان نوشته ای به اشتراک بگذارم و به این فکر افتادم که بهتره با “هفت سین” شروع کنم، به نظر من سین های زیادی هستند که میشود به آنها پرداخت ولی مهم ترین آنها را آورده ام و همچنین خوشحال میشوم اگر فکر می کنید “سین” مهمتری هست و نظر و تجربه ای دارید که به کامل کردن این مطلب کمک می کند با ما به اشتراک بگذارید.

سین اول: سوال کردن؟

سوال در واقع یک ابزار برای رشد است و در همه امور به کار می آید. شما وقتی سوال می پرسید حتماً به پاسخی خواهید رسید، که آن “پاسخ” و یا “پاسخ ها” به شما برای تصمیم گیری کمک می کند. یک ضرب المثل معروف وجود دارد که می گوید “جوینده؛ یابنده است” اگر به دنبال هدفی هستید برای رسیدن به آن باید سوال کنید و بیاموزید، همه اطلاعات لازم را بدست آورید، تا ابهامات و شک هایتان برطرف شود. پس هرچه می توانید سوال بپرسید…

سین دوم: ساده سازی

از قدیم گفته اند “زیبایی در سادگی است” ما می توانیم برای نتورک اینطور بگوییم که “نتیجه در سادگی نتورک است” و از شما می خواهیم در هر مرحله ای که هستید به ساده سازی نتورک فکر کنید اگر برایتان سخت است بدانید خیلی سخت گرفته اید و به این تجارت نگاه پیچیده ای دارید. نگاه ساده باعث می شود که شما اعتماد به نفس بیشتری برای رو به رو شدن با مراحل کار داشته باشید؛ پس ساده بگیرید تا یکی از ارکان اصلی موفقیت یعنی “اعتماد به نفس” را در خودتان تقویت کنید.

سین سوم: سازگاری

سازگاری یا هماهنگی ؛ مهمترین چیزی است که هر نتورکری باید آن را بپذیرد. افرادی که ذاتاً کم توقع هستند معمولاً سازگاری بیشتری را با تیم ، آفیس ، لیدرها و نتورک دارند پس کم توقع بودن باعث می شود کمتر اذیت شوید و راحت تر کار کنید.

نکته مهم: هیچ وقت سازگاری را با قانع بودن و بی خیالی معنی نکنید، این اشتباه بزرگی است.

بنابراین شما باید با عوامل بیرونی و درونی پیرامون خودتان سازگار باشید تا بتوانید نتایج بزرگی را به ارمغان بیاورید.

سین چهارم : سخنوری

اگر از سخنرانی و صحبت کردن هراس دارید ، باید بگم متاسفانه بازاریابی شبکه ای چیزی جز حرف زدن نیست و درآمد شما بستگی به میزان سخنوری شما دارد .

سکوت هیچ معنایی در نتورک ندارد ؛به جز زمانی که باید فنجانتان خالی باشد و به حرف بالاسری گوش دهید.

سخنوری یک مهارت اکتسابی است، یک نوزاد را تصور کنید وقتی به دنیا می آید صحبت کردن بلد نیست. اما کجا دیده ایم که یک کودک 3 ساله حرف نزند بجز اینکه لال یا منزوی باشد. همه ما وقتی توانسته ایم حرف زدن و زبان مادری را بیاموزیم؛ به همین دلیل مهارت سخنوری را هم خواهیم آموخت.

پس بهترین کار این است تلاش کنیم و با تمرین و تکرار یک سخنور ماهر شویم.

سین پنجم: سیستم سازی

بازاریابی شبکه ای یعنی سیستم سازی

سیستم سازی یعنی ساختن شبکه ای قدرتمند که کارها بدون نیاز به رهبر به بهترین و موثرترین شکل ممکن انجام شوند. شما باید تلاش کنید تا همزمان با شبکه سازی سیستم سازی کنید. در نتورک سیستم سازی را با آموزش های درون تیمی و جلسات حرفه ای راهبران می آموزید. در واقع سیستم سازی همان تکثیر و همانندسازی است.

برای شروع و گرفتن ذهنیت درست می توانید از جلسه زیر استفاده کنید:

راهنمای تبدیل 1 نفر مجموعه به 10 نفر مجموعه

“برای شبکه سازی اصول و استراتژی را یاد بگیرید”

سین ششم: سپاسگزاری

شکرگزاری یکی از آداب یک نتورکر است، شما باید شکرگزار تمام داشته هایتان در نتورک باشید تا معجزه شکرگزاری را در روند رشد شبکه تان ببینید.

سپاسگزاری از خداوند، نیروی بدنی ما را افزون می سازد، توان حیاتی ما را پالایش می کند، دید ذهنی ما را وسیع و شادی درونی مان را افزون می کند.

 با دعای شکرگزاری روزانه قدرت جذب  آرزوهایت در زندگی بیشتر می شود.

مهم نیست که وضعیت شبکه یا شرایط زندگی شما چگونه است، وقتی همیشه شکرگزار خدا هستید،  برای خود نردبانی از خودآگاهی می سازید، که با آن می توانید به قله آرامش برسید .

پس هر روز سپاسگزار باشید…

سین هفتم: سلطان

سلطان یعنی فرمانروا ؛ اگر می خواهید امپراطوری خود را در نتورک بسازید به معنا و عظمت این کلمه ایمان داشته باشید و همیشه خودتان را یک سلطان بدانید.

افرادی به موفقیت می رسند که خودشان را باور دارند و هر روز در جایگاهی که آرزویش را دارند، تصویرسازی می کنند.

“شما سلطان رویاهایتان هستید”

1400

چه احساسی نسبت به این اطلاعات داشتید؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

دسته بندی ها

دسته‌بندی نشده

نویسنده

نتورکر یار
تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")