شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

InShot ۲۰۲۱۰۳۰۵ ۲۲۲۰۱۵۲۹۹
id: 201025
بازدید: 11573

اصول جهانی موفقیت چیست؟

1-برنامه زمانی دقیق برای رسیدن به اهداف داشته باشید.
2- لوازم مورد نیاز مسیر را تهیه كنید.

3-به تنهایی وارد مسیر موفقیت نشوید و از کمک اطرافیان استفاده كنید.
4- برآوردی از ریسک‌های احتمالی داشته باشید و میزان هزینه احتمالی را محاسبه کنید.

5-به جای سرزنش کردن خود به خاطر اشتباهات، با خود مهربان باشید و سعی کنید روش‌تان را عوض كنید.

موفقیت

چند قانون جهانی موفقیت را بدانید.

قانون تمرکزهر چیزی را که روی آن تمرکز کنید و به آن فکر کنید در زندگی واقعی، شکل می گیرد و وسعت پیدا می کند. بنابراین باید فکر خود را بر روی چیزهایی متمرکز کنید که واقعاً طالب آن هستید.قانون پاداشجهان در نظم کامل به سر می برد و ما پاداش کامل اعمالمان را می گیریم. همیشه از همان دست که می دهیم از همان دست می گیریم. اگرشما از عالم بیشتر نتیجه می گیرید به این معنا است که بیشتر می بخشید.قانون ارزش هانحوه رفتار شما همیشه با کوچک ترین ارزش ها و اعتقادات شما هماهنگ است.ارزش هایی را که واقعاً به آن اعتقاد دارید بیان می کند ادعاهای شما نیست بلکه گفته ها، اعمال و انتخاب های شما به ویژه در هنگام ناراحتی  است.قانون خوشبختیکیفیت زندگی ما را احساسمان در هر لحظه تعیین می کند واحساس ما را تفسیر خودمان از وقایع پیرامونمان مشخص می سازد، نه خود وقایع. کافی است گذشته را بررسی کنید و روشی را که برای تفسیر تجربیات خود داشته اید تغییر دهید.قانون حد تواناییشاید برای انجام دادن همه کارها وقت کافی وجود نداشته باشد ولی همیشه برای مهم ترین کارها وقت کافی هست. هر چه بیشتر کار کنیم کارایی بیشتری پیدا می کنیم. اما باید اموری را جوری بر عهده بگیریم که در حد توانمان باشد.

قانون عزت‌نفس

هر کاری که در زندگی انجام می‌دهید برای حفظ یا افزایش عزت‌نفس است. شما در کنار کسی احساس خوشبختی می‌کنید که باعث می‌شود احساس کنید فردی ارزشمند و مهم هستید.هرچه  سعی کنید که عزت‌نفس را در دیگران افزایش دهید خودتان را نیز بیشتر دوست خواهید داشت و برای خودتان احترام بیشتری قائل هستید.

قانون تمرین

هر چیزی را که دائم تمرین کنید تبدیل به یک عادت  می‌شود. شما می‌توانید توانایی‌ها و کیفیات خوشبختی و موفقیت را در خود بپرورانید، به این صورت که قوانین موفقیت را آنقدر برای خود تکرار کنید تا جزئی از شخصیت شما شوند.

قانون تجسم

دنیای اطراف شما تصویری از دنیای درون شما است. تصاویر ذهنی که به آن مشغول هستید افکار و رفتار شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
هر چیزی که به روشنی و با تمام وجود تجسم کنید نهایتا در زندگی شما به واقعیت می‌پیوندد.

قانون تفاهم

میزان اندازه تفاهم شما با هرکس بستگی به این دارد که تا چه حد ارزش ها، هدف‌ها و باورهای مشترکی با آنها دارید.

قانون انتخاب

زندگی ما نتیجه انتخاب های است که ما تا این لحظه داریم. ما همیشه در انتخاب افکار خود آزاد هستیم، کنترل کامل زندگی و تمامی آن چه برایمان اتفاق می افتد در دست خودمان است.

InShot ۲۰۲۱۰۳۱۰ ۲۳۰۴۱۱۶۸۸ scaled

قانون تفکر مثبت

برای رسیدن به موفقیت و شادی، تفکر مثبت ضروری و لازم است. طرز تفکر شما نشان دهنده‌ی ارزش‌ها، اعتقادات و انتظارات شماست.

۹. قانون تغییر

تغییر ، غیر قابل اجتناب است و ما باید استاد تغییر باشیم نه قربانی آن.

۱۰. قانون انعطاف‌پذیری

در تعیین ومشخص کردن هدف های خود قاطعیت داشته باشید، اما در مورد روش دستیابی به آنها انعطاف‌پذیر باشید. در عصر تحولات سریع، رقابت شدید و کهنه شدن مدام همه چیز، انعطاف‌پذیری و سازگاری از شرایط اساسی موفقیت است.

InShot ۲۰۲۱۰۳۰۶ ۰۹۲۲۰۸۰۲۷ 3 scaled

رسیدن به موفقیت راه غیرقابل دسترسی نیست تنها کافیست با روش و اصول جهانی موفقیت که توسط افراد ماهر به دست آمده آشنا شده و آنها را به کار گیرید .

اصل انتظار : اگر با اعتماد به نفس، انتظار وقوع چیزی را در جهان اطرافتان داشته باشید آن چیز به وقوع می پیوندد . شما همیشه  با انتظارات تان هماهنگ عمل می کنید و این انتظارات بر رفتار و چگونگی برخورد اطرافیانتان تأثیر می گذارد.

اصل تمرکز : هر چیزی را که روی آن تمرکز کرده و به آن فکر کنید در زندگی واقعی، شکل گرفته و گسترش پیدا می کند. بنابراین باید فکر خود را بر چیزهایی متمرکز کنید که واقعاً طالب آن هستید.

اصل خوشبختی : کیفیت زندگی ما را احساسمان در هر لحظه تعیین می کند واحساس ما را تفسیر خودمان از وقایع پیرامونمان مشخص می سازد، نه خود وقایع. هرگز برای این که تجربه خوشی از دوران کودکی داشته باشید دیر نیست. کافی است گذشته را مرور کنید و روشی را که برای تفسیر تجربیات خود داشته اید تغییر دهید.

اصل تعجیل : ما همواره دوست داریم که هر چه زودتر به آرزوهایمان برسیم، به همیت دلیل است که در تمام عرصه های زندگی بی قراریم.

چه احساسی نسبت به این اطلاعات داشتید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای