شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

پک کامل آموزش نگرش | لیدر مرتضی نصرالهی پک کامل آموزش نگرش | لیدر مرتضی نصرالهی
پک کامل آموزش نگرش | لیدر مرتضی نصرالهی پک کامل آموزش نگرش | لیدر مرتضی نصرالهی

پک کامل آموزش نگرش | لیدر مرتضی نصرالهی

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
11 فروش
44.289 تومان

میزان داشتن تعادل رفتاری، روانی، کلامی و تعادل نگرشی، در نتورک ضروری است. در این پک صوتی از تاپ لیدر مرتضی نصرالهی، 4 فایل صوتی درباره نگرش و تاثیر آن بر نتورک وجود دارد. مجموع این محتوا به شما کمک می کند تا شیوه دیدگاه خود را نه تنها در کار، بلکه در زندگی تغییر داده و یک نگرش مثبت را جایگزین نگرش منفی کنید.

نگرش نتورکی با تعادل روحی و ژنولوژی | آموزش نگرش
نگرش نتورکی با تعادل روحی و ژنولوژی | آموزش نگرش

نگرش چیست؟

نگرش، به معنای افکار و احساساتی است که ما در مورد یک باور یا موقعیت داریم. این نگرش می‌تواند مثبت، منفی یا ترکیبی از هر دو باشد. در حقیقت، این نگرش به شکل خودش، دیدگاه مطلوب یا نامطلوبی را نسبت به یک موضوع شکل می‌دهد. بنابراین، نگرش ترکیبی از باورها و هیجاناتی است که شخص را آماده می‌کند تا به دیگران، اشیا و گروه‌های مختلف به شیوه‌ای مثبت یا منفی نگاه کند.

این نگرش‌ها، ارزیابی را خلاصه می‌کنند و در نتیجه، پیش‌بینی و هدایت اعمال و رفتارهای آینده را بر عهده دارند. با توجه به اهمیت نگرش در زندگی، ما باید به دقت آن را بررسی و ارزیابی کنیم تا بتوانیم به خوبی با موقعیت‌های مختلف برخورد کنیم.

پک کامل آموزش نگرش از لیدر مرتضی نصرالهی شامل چهار بخش می‌شود:

  • فایل صوتی غرق شو، عاشق شو
  • فایل صوتی هرم رفتاری مازلو
  • فایل صوتی هدف از مطرح کردن نگرش در نتورک
  • فایل صوتی پیش نیاز تعادل درونی

درباره فایل صوتی غرق شو، عاشق شو (آموزش نگرش)

غرق شدن در کار و حرفه از نکاتی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند. اما برای دستیابی به موفقیت و تاثیرگذاری در کار خود، باید به طور واقعی و حقیقی در آن عمیق شویم و لذت ببریم. عدم تنبلی و انجام کارها به موقع نیز از جمله عوامل مؤثر در این مسیر است.

مرتضی نصرالهی همیشه بر اولویت دیدگاه مثبت برای پیشرفت تاکید داشتهو از همین رو باور دارد که شبکه نتورک برای کسانی که قصد دارند پله‌های موفقیت را بالا بروند، نتیجه‌بخش است. در این میان، حس مالکیت نباید مانعی برای یادگیری و پیشرفت ما شود. به صورت کلی، شما باید عاشق کار شده و در آن غرق شوید تا بتوانید به موفقیت و خواسته های خود دست یابید.

فایل های آموزشی مربوط به نگرش در آواکالا

رسیدن به نگرش نتورکی مثبت | آموزش نگرش
رسیدن به نگرش نتورکی مثبت | آموزش نگرش

درباره فایل صوتی هرم رفتاری مازلو (آموزش نگرش)

در این فایل صوتی مرتضی نصرالهی می گوید که در برابر بالاسری و زیرمجموعه باید چه برخوردی داشته باشیم. چطور باید نفوذ خود را به وجود آوریم و چطور باید جایگاه خود را حفظ نماییم؟ برای جواب به این سوال، باید به هرم مازلو توجه شود. بر طبق این هرم، مرتضی نصرالهی توضیح می دهد که چطور می توان جایگاه و نگرش خود را با نتورک همسو کرد و به نتیجه دلخواه رسید. این هرم در حال حاضر 8 طبقه داشته که شامل موارد زیر می شود:

  1. نیازهای اولیه و فیزیولوژیکی
  2. نیاز به امنیت
  3. نیاز به عشق، محبت و تعلق خاطر
  4. نیاز به رضایت درونی
  5. نیازهای شناختی
  6. نیازهای زیبایی‌شناسی
  7. نیاز به خودشکوفایی
  8. نیاز به تعالی
راه رسیدن به نگرش مثبت و سازنده در نتورک | آموزش نگرش
راه رسیدن به نگرش مثبت و سازنده در نتورک | آموزش نگرش

 

درباره فایل صوتی هدف از مطرح کردن نگرش در نتورک (آموزش نگرش)

داشتن یک نگرش مثبت و مشترک در میان افراد یک شبکه، بستگی به ژنولوژی آنها دارد. بهترین حالت برای تعادل نگرشی، داشتن یک نگرش مثبت و مشترک است که باعث ایجاد هماهنگی و همدلی در بین افراد می شود. هرگونه خلل در نگرش می تواند به طور مستقیم به تعادل ژنولوژی و در نتیجه، عملکرد شبکه آسیب بزند. بنابراین، توجه به نگرش های افراد در شبکه، بسیار حیاتی است.

درباره فایل صوتی پیش نیاز تعادل درونی (آموزش نگرش)

در این فایل صوتی درباره طریقه تعادل روانی و یکپارچگی سازمان صحبت می شود. یکپارچگی سازمان یک پیامد است و یک اصل نیست. این یکپارچگی درواقع پیامد نگرش مثبت انسان هاست. یافتن تعادل روانی و یکپارچگی در سازمان میتواند بهبود عملکرد و کارایی سازمان را بهبود بخشد. در فایل صوتی، راهکارهایی برای ایجاد یکپارچگی و صمیمیت در محیط کاری بررسی می شود.

تاپ لیدر نصرالهی برگزارکننده آموزش نگرش نتورکی
تاپ لیدر نصرالهی برگزارکننده آموزش نگرش نتورکی

درباره برگزارکننده آموزش نگرش، تاپ لیدر مرتضی نصرالهی:

مرتضی نصرالهی، یک لیدر بسیار ماهر و دارای اطلاعات فراوان است که با برگزاری جلسات حرفه ای و سنگین، به عنوان یکی از بهترین مربی های حوزه نتورک شناخته شده است. او با بهره گیری از تجربه های تیم های بزرگ و مثبت، شروع به جنبشی عظیم در ایران کرده است. با داشتن اطلاعات بالایی در حوزه نتورک، جلسات زنده و به صورت لایو ایشان در اینستاگرام، محلی برای همه علاقه مندان به این حوزه شده و علاوه بر انگیزش و الهام بخشی، می تواند به عنوان یک چراغ راهنمایی در مسیر تاریک موفقیت شما باشد.

سایر جلسات حرفه ای که از مرتضی نصرالهی در مارکت ام ال ام منتشر شده به شرح زیر می‌باشد:

چطور نگرش منفی را از بین ببریم؟ | آموزش نگرش
چطور نگرش منفی را از بین ببریم؟ | آموزش نگرش

پک صوتی آموزش نگرش برای چه کسانی مفید است؟

هرکسی که احساس می کند، هنوز به درک درستی درباره نگرش در نتورک نرسیده، باید این فایل های صوتی را به خوبی گوش دهد. درواقع فایل های صوتی با موضوع نگرش در نتورک برای هرکسی که به دنبال بهبود روابط اجتماعی و شبکه سازی موثر است، بسیار مفید می باشد. این فایل ها به صورت توضیحی و آموزشی، روش ها و راهکارهایی را برای بهبود نگرش شخص در برابر دیگران و ارتباطاتش با آنان، به ارمغان می آورند.

همچنین، برای افرادی که به دنبال شناخت بهتر خود و دیگران هستند و قصد دارند در مسیر شخصیتی و رشد فردی خود پیشرفت کنند، این فایل ها نیز بسیار مفید خواهند بود. در کل، اگر قصد دارید که یک فرد سرشناس در این حوزه شوید و با راه و رسم اصولی نتورک آشنا گردید، پک صوتی آموزش نگرش را از دست ندهید.

جزئیات پک صوتی آموزش نگرش از لیدر نصرالهی:

پکیج آموزش نگرش که شامل 4 فایل صوتی از تاپ لیدر مرتضی نصرالهی است، مرتبط با نگرش در نتورک می باشد. مجموع زمان این فایل ها 36 دقیقه و 46 ثانیه بوده و 11.8 مگابایت نیز حجم دارند. این آموزش درباره نگرش و اشتیاق برای کار در نتورک، می تواند به شما کمک کند تا فردی حرفه ای و کاربلد در این حوزه شوید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 5.990 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

11 فروش
44.289 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های دیگر درباره نگرش
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک اساتید - اشتراک لیدری
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
پک کامل آموزش نگرش | لیدر مرتضی نصرالهی
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 36 دقیقه و 46 ثانیه
تعداد پارت: 4 پارت
اندازه: 11.8 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: همه افراد
برگزارکننده: مرتضی نصرالهی
به روز شده در:
یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.

به ازای هر فروش این محصول 5.990 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات فائزه آقاباقری Other Products

مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
11 فروش
5.0
83.250 تومان
افزودن به سبد خرید - 44.289 تومان