شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

همه چیز درباره (نگرش) صفر تا صد نگرش – باور های درست و غلط | مرتضی نصرالهی همه چیز درباره (نگرش) صفر تا صد نگرش – باور های درست و غلط | مرتضی نصرالهی
همه چیز درباره (نگرش) صفر تا صد نگرش – باور های درست و غلط | مرتضی نصرالهی همه چیز درباره (نگرش) صفر تا صد نگرش – باور های درست و غلط | مرتضی نصرالهی

همه چیز درباره (نگرش) صفر تا صد نگرش – باور های درست و غلط | مرتضی نصرالهی

امتیاز مشتریان: 5.0 از 3 رای
10 فروش
106.449 تومان

با آموزش صفر تا صد نگرش همراه شما هستیم، ما نیاز به سفر یا تغییر از ذهنیت و رفتار های گذشته به امروز داریم. لازمه صحیح تغییر الگو های ذهنی داشتن نگرش ها و چهارچوپ های ذهنی سریع هست. زیرا الگو های ذهنی درست و صحیح مارا به آنچه که خواستمونه و در ذهنمان قرار دارد می‌رساند. فرق  نمیکند درست یا غلط مثبت یا منفی باور های ما واقعیت را به وجود می آورد.

نگرش چیست؟

نگرش به معنای افکار مثبت یا منفی یا ترکیبی از هر دوی این‌ ها در مورد یک باور یا یک موقعیت است، در حقیقت، خواه یا ناخواه، دیدگاه مطلوب یا نامطلوب هست که ما نسبت به موضوعی یا هر چیز دیگه‌ای داریم. پس نگرش ترکیبی از باور‌ها و هیجان‌هایی که شخص را پیشاپیش آماده می‌کند تا به دیگران، اشیا و گروه‌های مختلف به شیوهٔ مثبت یا منفی نگاه کند. نگرش‌ها ارزیابی از اشیا را خلاصه می‌کنند و در نتیجه پیش‌بینی یا هدایت اعمال یا رفتارهای آینده را بر عهده می‌گیرند.

اهمیت نگرش صحیح در نتورک:

داشتن نگرش درست و سالم
داشتن نگرش درست و سالم

نگرش صحیح یعنی نگرش مشترک تیمی واحد مثبت و روبه جلو که مارا به سقف درآمدی برسونه. در واقع موفقیت ما توی نتورک مارکتینگ بیشتر به داشتن نگرش صحیح است نه توانایی بالا، اینکه ما چه نگاهی نسبط به چه اتفاقتی داریم میتونه آینده مارا رقم بزنه. ما چیزی به اسم بی نگرشی نداریم هیچ کس بی نگرش نیست همه افراد نگرش دارند و نگرش ها خواسته خواه یا ناخواه مثبت و منفی آنهاست. داشتن نگرش صحیح  در نتورک مارکتینگ یکی از کلیدی ترین راه های موفقیت در این زمینه است. نگرش در نتورک یعنی افکار مثبت و منفی ما نسبط به موقعیت تیم، جلسات، آموزش ها، پیگیری ها، فروش و درآمد و دیگر موارد تجارت کسب کار چه مادی و چه معنوی در حوزه است.

اهمیت نگرش (دیدگاه های مثبت و منفی)

اهمیت این موضوع مهمه چون نوع انتخاب مارا نگرش تعیین میکنه. کلید آزادی در انتخاب به نوع نگرش آدمها بستگی داره اگر نگاه آدم ها نسبط به اتفاقای زندگیشون مثبت باشه میتونن انتخاب های مثبتی داشته باشن و برعکس اگر نوع نگاه آدم ها نسبط به اتفاقات پیرامونشون منفی باشه میتونن انتخاب های منفی داشته باشن. آینده ما انتخاب های ما و درواقع بستگی به نوع نگاه ما از هر اتفاقی باشه.

دیگر فایل های مربوط به نگرش

فایل صوتی (نگرش) | مرتضی نصرالهی
نکات اساسی باور ها و نگرش ها

تعدادی از نکات خلاصه شده کلیدی فایل صوتی نگرش

  • در قلمرو سکوت حرکت کن یه جمله اساسی هست که میگه سکوت بلندترین فریاده، آنچه که تو هستی انقدر بلند فریاد نمیزد که صدای تو شنیده بشه! و آنچه که تو میخواهی بشی آنقدر بلند فریاد میزند که نیازی به صدای بلند تو نیست. در سکوت فعالیت کردن نکته مهمی است، ما با سکوتمون با نگاهامون و با نگرشون آنچه که خواسته ماست و در ذهن ماست عملیاتی پیاده کنیم و از سروصدای های بیخود و بی فایده اجتناب کنیم. در سکوت حرکت کن زمانش که برسه فریاد موفقیت تو همه جا می‌پیچد.
  • معیار سنجش نگرش صحیح فکری که مثبت فکر کنیم رشت ماست، هرچقدر بیشتر بهتر رشت کنیم یعنی مثبت فکر میکنیم هرچقدر کمتر رشت کنیم یعنی ضمیر ناخودآگاه یا ضمیرخودآگاه ما داره منفی فکر میکنه پس اینکه هر اتفاقی بیفته به نفع ماست نباید یک شعار باشه، باید تو عمل ما رشد خودمان را ببینم و نباید نا امید بشیم باید تو عمل تو جسارت تو رفتار و تو برنامه ریزی و عملکرد ما مشخص بشه که ما چگونه رفتار میکنیم. رفتار و روحیه ما باید نسبط به تمام اتفاقات و چالش های منفی باید مثبت باشه.
  • از کلیشه دوری کن، کلمات بار و انرژی مفهومی دارند اگر مطلبی عنوان میشه باید به معنای واقعی به اون کلمه پرداخت تا حق مطلب ادا بشه. به هیچ عنوان مسعله‌ی یا اتفاقی نباید به خاطر تکرار شدنش تکراری و کلیشه بنظر برسه این به معنا است که ما تو تمام مراحل کار ممکنه با کلماتی و رویداد هایی بارها بارها روبه رو بشیم پس نکته اصلی اینه که ما هربار که اتفاق اون رویداد و اون کلمه را میشنویم باید مرورش کنیم و برداشت جدیدی ازش داشته باشیم تکرار شدن یک موضوع یک رویداد یک کلمه دلیلی داره. 
مرتضی-نصرالهی
مرتضی-نصرالهی

برگذار کننده (فایل صوتی نگرش) – مرتضی نصرالهی (مرتضی نصرالهی کیست؟)

(مرتضی نصرالهی) – لیدر و تاپ لیدر بسیار اطلاعاتی که با برگذاری آموزش های حرفه‌ای در زمنیه نتورک مارکتینگ معروف است. وی فردی بسیار اطلاعاتی میباشد که جلسات فوق سنگینی را برگزار میکند، ایشون در زمینه نتورک مارکتینگ افتخار تجربه تیم بیش از 50 هزار نفری را کسب کرده است.  لیدر مرتضی نصرالهی جنبشی عظیم را در ایران آغاز کرد و حالا جلسات او با لیدرهای مثبت ۶۰ هزار نفر ۱۰ هزار نفر ۳۰ هزار نفر میباشد، اطلاعات وی باعث شده است ک در شبکه ها اجتماعی دنبال کننده های مشتاقی برا کسب اطلاعات و تجربه از ایشون را داشته باشد.

آموزش های دیگر مرتضی نصرالهی در مارکت ام ال ام
فایل صوتی (نگرش) | مرتضی نصرالهی
دیدگاه ها مختلف (باور ها مثبت و منفی)
نگرش صحیح فکری چیست؟

ما نگرش صحیح فکری را به دو بخش تقسیم میکنیم: یک – (نگرش صحیح فکری مشترک) دو – (نگرش صحیح فکری مثبت)

اگر میخوایم تو مسیر صحیح فکری حرکت کنیم باید نگرش صحیح فکری مشترک و مثبت داشته باشیم نگرش صحیح فکری مشترک به معنی واحد فکر کردن تک تک اعضای خانواده و هم تیمی های ما نسبط به اتفاق های مشترک و واحده و از طرفی نگرش صحیح فکری مثبت به معنای اینکه ک هر اتفاقی بیفته به نفع ماست خواه مثبت باشه خواه منفی باشه باید دیدگاه ما مثبت باشه این یک اصل اساسیه که هر اتفاقی هر اتفاقی بیفته به نفع ماست این موضوع جنبه معنوی هم داره. تمام بزرگان تاریخ مخصوصا بزرگان معنوی مارا به مثبت فکر کردن و در لحظه زندگی کردن تشویق کردن پس نکتش اینکه ما گذشته را فراموش کنیم. آینده را به خدا پسپاریم.

درباره این آموزش – فایل صوتی صفر تا صد نگرش:

برگذار کننده این آموزش مرتضی نصرالهی است که در 95 دقیقه درباره باور ها و چالش، نگرش، موضوعات اساسی بینش ها، اتفاق های پنهان فکری، نکات اصلی نگرش و موضوعات (معنوی-مادی) است که این موضوعات در زندگی تمامی افراد در هر نوع کسب کاری به کار می‌آید و مورد استفاده است. اما نکاتی دیگری در این فایل وجود داره که مربوط به کسب کار نتورک مارکتینگ است. موضوعاتی ماننده روزمرگی نتورک، مفاهیم مورد استفاده نشده در نتورک، انرژی روحی در نتورک مارکتینک، انتقال حال خوب به تیم و سازمان و ده‌ها موضوعات دیگری که در فایل صوتی کاملا توضیح داده شده است.

>دیدن همه فایل های مرتضی نصرالهی در مارکت ام ال ام<<

>>دیدن همه فایل های مرتضی نصرالهی در آواکالا<<

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 19.180 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

10 فروش
106.449 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
دیگر فایل های MSN
همه چیز درباره (نگرش) صفر تا صد نگرش – باور های درست و غلط | مرتضی نصرالهی
امتیاز مشتریان: 5 از 3 رای
زمان: 95 دقیقه
تعداد پارت: 1 قسمت
اندازه: 175 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: مثبت 50
برگزارکننده: مرتضی نصرالهی
به روز شده در:
-𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭

به ازای هر فروش این محصول 19.180 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات msn ‌ Other Products

فایل صوتی به اندازه کافی وقت ندارم | جو پینسکر
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
در دنیای امروز، با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات اجتماعی، به سرعت به سمت یک زندگی پیچیده تر و چالش برانگیزتر حرکت می‌کنیم. همه ما باید همزمان با کار و تحصیل، روابط اجتماعی خود را نیز حفظ کنیم و به خانواده خود اختصاص بدهیم. با همه این ها ما با یک اتفاق مواجه می‌شیم: (وقت ندارم) [...]
11 فروش
5.0
14.319 تومان
فایل صوتی راهکار های فروش | فائزه اسدی
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
برای داشتن موفقیت در بازاریابی، باید راهکار هایی مانند ایجاد رابطه با مشتریان، ارائه محصولات با کیفیت، ارائه تخفیف های ویژه و داشتن یک برنامه بازاریابی مناسب را به کار گرفت. همچنین، نیاز است تا فروشندگان با ارائه اطلاعات دقیق و کافی درباره محصولات خود، اعتماد مشتریان را به [...]
12 فروش
5.0
54.279 تومان
دغدغه ها و چالش ها در نتورک | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
با وجود تمام مزایایی که بازاریابی شبکه ای ارائه می دهد، این روش همچنین با چالش هایی همراه است. این چالش ها شامل جذب نیروی کار با تخصص در بازاریابی شبکه ای، ایجاد روابط قوی و پایدار با مشتریان و تامین منابع مالی برای ایجاد و توسعه کسب و کار هستند. همچنین، بازاریابی شبکه ای [...]
12 فروش
5.0
78.699 تومان
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ «برای داشتن یک پرزنت موفق، ابتدا باید به موضوع مورد بحث خود عمیقا آشنا شوید و مطالعه کافی داشته باشید. سپس باید ساختار درست و منطقی برای پرزنت خود تهیه کنید و از واژگان ساده و روان استفاده کنید» 1. چرا پرزنت یکی از شیوه‌های دعوت مورد استفاده [...]
10 فروش
5.0
154.290 تومان
افزودن به سبد خرید - 106.449 تومان