شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل صوتی آموزش افزایش اعتماد به نفس | رابین شارما +21 دقیقه فایل صوتی آموزش افزایش اعتماد به نفس | رابین شارما +21 دقیقه
فایل صوتی آموزش افزایش اعتماد به نفس | رابین شارما +21 دقیقه فایل صوتی آموزش افزایش اعتماد به نفس | رابین شارما +21 دقیقه

فایل صوتی آموزش افزایش اعتماد به نفس | رابین شارما +21 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
36% تخفیف
17.649 تومان

در فایل صوتی مربوط به افزایش اعتماد به نفس، شما یاد می‌گیرید که: اعتماد به نفس همانند یک ژن و یک رفتار است که در بدو تولد در ما به وجود می آید اما در طول زمان، انسان ها با مشکل کمبود اعتماد به نفس و عزت نفس روبرو می شوند. درنتیجه روش های رسیدن به اعتماد به نفس مناسب و کافی می تواند به شما کمک کند تا تمامی مراحل زندگی خود را به خوبی و راحتی طی کنید. رابین شارما در این فایل های صوتی کوتاه اما کاربردی به شما یاد می دهد که چطور اعتماد به نفس را در وجود خود رشد داده و کیفیت روابط و زندگی خود را دوچندان کنید.

راه های افزایش اعتماد به نفس با رایان شرما
راه های افزایش اعتماد به نفس با رایان شرما
  1. چرا اعتماد به نفس در زندگی ما مهم است؟
  2. نقش اعتماد به نفس در روابط و موفقیت ما چگونه است؟
  3. چطور می توان اعتماد به نفس را افزایش داد؟
  4. راه های رسیدن به موفقیت با کسب اعتماد به نفس چیست؟
  5. چرا باید به افزایش اعتماد به نفس فکر کرد؟

راه های رسیدن به اعتماد به نفس بالا چیست؟

دستیابی به اعتماد به نفس بالا به طور تدریجی اتفاق می‌افتد و نیازمند تلاش و تمرین مداوم است. این فرآیند شامل عواملی مانند خودشناسی، پذیرش خود، تغییر نگرش، تقویت مهارت‌ها، مراقبت از خود و همراهی با افراد مثبت می‌شود. با داشتن شناخت دقیق از خود، پذیرش نقاط ضعف و قدرت‌های خود، تغییر نگرش منفی به نگرش مثبت، ارتقاء مهارت‌ها، مراقبت از سلامت جسمی و روحی و همچنین احاطه با افرادی که ما را پشتیبانی می‌کنند، می‌توانیم بهبود قابل توجهی در اعتماد به نفس خود داشته باشیم. این مسیر نیازمند صبر، پشتکار و اراده است، اما با تمرکز و تلاش، می‌توان به دستیابی به اعتماد به نفس بالا پیشرفت کرد و زندگی را با اطمینان و شجاعت بیشتری سپری کرد.

افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس برای رسیدن به موفقیت
افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس برای رسیدن به موفقیت

چرا اعتماد به نفس در زندگی ما تاثیرگذار است؟

اعتماد به نفس، تاثیر قابل توجهی در زندگی و شغل دارد. وجود اعتماد به نفس قوی در زندگی شخصی، به ما اجازه می‌دهد تصمیمات بهتری بگیریم، ریسک‌های محاسبه شده را بپذیریم و به چالش‌ها برویم. این اعتماد به نفس ما را قادر می‌سازد که به خودمان اعتماد کنیم و به اهداف بلندمدتمان پایبند باشیم. در محیط کار، اعتماد به نفس ما را قادر می‌سازد که به خودمان اعتماد کنیم و توانایی‌ها و مهارت‌های خود را به کار گیریم.

افراد با اعتماد به نفس بالا، به راحتی با فشارها و استرس‌های شغلی مقابله کرده و به بهبود و پیشرفت خود می‌پردازند. همچنین، اعتماد به نفس بالا می‌تواند تاثیر مثبتی در روابط کاری داشته باشد، زیرا افراد با عزت نفس بالا معمولاً بهتر در ارتباط با همکاران و مدیران می‌توانند همکاری کنند و به تیم‌ها و سازمان‌ها انرژی و الهام بخشند. به طور کلی، اعتماد به نفس می‌تواند راهی برای موفقیت در زندگی و شغل باشد و ما را به سوی رشد و توسعه شخصی و حرفه‌ای هدایت کند.

رابین شارما برگزارکننده جلسه افزایش اعتمادبه نفس
رابین شارما برگزارکننده جلسه افزایش اعتمادبه نفس

رابین شارما برگزارکننده جلسه افزایش اعتماد به نفس کیست؟

رابین شارما (Robin Sharma) نویسنده، سخنران و مشاور معروف در زمینه رهبری، توسعه شخصی و عملکرد برتر است. او در کانادا به دنیا آمده و آثار او در حوزه رهبری و توسعه شخصی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. شارما به عنوان نویسنده برجسته کتاب‌هایی مانند “باشگاه پنج صبحی ها” و “مانیفست قهرمان هر روزه”  شناخته می‌شود که همه آنها در زمینه رشد شخصی و ارتقاء عملکرد فردی و سازمانی تأکید دارند.

شارما با تاکید بر ارزش‌های انسانی، انگیزش و قدرت تغییر، به خوانندگان خود راهکارها و الگوهایی را ارائه می‌دهد که بتوانند زندگی موفقی را در همه جنبه‌های آن تجربه کنند. او با سبک آموزشی ساده و قدرتمند خود، توانسته است جامعه‌ای بزرگ از طرفداران و پیروان را به خود جلب کند و تأثیر فراوانی در زندگی افراد به ویژه در حوزه رهبری و توسعه شخصی داشته باشد.

فایل های دیگر از رابین شارما در مارکت ام ال ام:

رابین شارما درباره افزایش اعتماد به نفس چه می گوید؟

رابین شارما، یکی از نام آشنایان در زمینه توسعه شخصی و رهبری، به اهمیت اعتماد به نفس پرداخته است. او باور دارد که اعتماد به نفس، پایه‌ای اساسی برای موفقیت و شادابی در زندگی است. شارما تأکید می‌کند که اعتماد به نفس به معنای ایمان به خود و قدرت‌های داخلی است و بدون آن، افراد قادر به دستیابی به حداکثر ظرفیت خود نخواهند بود.

او توصیه می‌کند که افراد برای افزایش اعتماد به نفس، باید به خودشان اعتماد کنند، از توانایی‌ها و استعدادهای خود آگاهی داشته باشند و برای بهبود و توسعه آنها تلاش کنند.

شارما همچنین تأکید می‌کند که برقراری ارتباط با افراد مثبت و الهام‌بخش، تجربه موفقیت‌های کوچک و تمرین مستمر در حوزه‌هایی که به توانایی‌های فردی مرتبط هستند نیز به افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کند. در فایل‌های صوتی ارائه شده نیز می‌توانید نکات مفیدی را در این زمینه از رابین شارما بیاموزید تا عزت نفس و اعتماد به نفس خود را به حداکثر برسانید.

راهکارهای افزایش اعتماد به نفس از دید رایان شارما
راهکارهای افزایش اعتماد به نفس از دید رایان شارما
جزئیات فایل صوتی آموزش اعتماد به نفس:

فایل صوتی افزایش اعتماد به نفس در 5 پارت و به سخنرانی رابین شارما آماده شده که حجم آن 23.9 مگابایت بوده و فرمت mp3 دارد. این فایل های صوتی با دوبله فارسی و تایم 21 دقیقه و 39 ثانیه به شما کمک می کنند تا بتوانید با نکاتی ساده و البته مهم درباره افزایش اعتماد به نفس، اشنا شوید. همچنین بخشی از این فایل به صورت رایگان آماده شده تا بتوانید با گوش دادن به آن، اطلاعات کافی درباره نوع نگرش رابین شارما به اعتماد به نفس را دریابید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 2.390 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

36% تخفیف
17.649 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های دیگر درباره اعتماد به نفس
فایل صوتی آموزش افزایش اعتماد به نفس | رابین شارما +21 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 21 دقیقه و 39 ثانیه
تعداد پارت: 5 پارت
اندازه: 23.9 مگابایت
فرمت: MP3
زبان: دوبله فارسی
استپ: همه افراد
برگزارکننده: رابین شارما
به روز شده در:
یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.

به ازای هر فروش این محصول 2.390 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات فائزه آقاباقری Other Products

مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
11 فروش
5.0
83.250 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
افزودن به سبد خرید - 17.649 تومان