شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت از هر دو باند و باند چپ | +40 دقیقه جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت از هر دو باند و باند چپ | +40 دقیقه
جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت از هر دو باند و باند چپ | +40 دقیقه جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت از هر دو باند و باند چپ | +40 دقیقه

جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت از هر دو باند و باند چپ | +40 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
13 فروش
40.959 تومان

در فایل جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت شاهد آن هستید که دو دسته مختلف از باند چپ و هر دو باند برای شما آماده شده تا بتوانید کیفیت واقعی آنها بر زندگی و کسب پول و جایگاه را دریابید. این فایل صوتی نیز به صورت مکرر می تواند روی ذهن شما به صورت ناخوداگاه تاثیر گذاشته و رفتارها، نوع بینش و جذب واقعی ثروت را میسر نماید.

جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت و تاثیر آن بر موفقیت
جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت و تاثیر آن بر موفقیت

1. آیا استفاده از جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت میتواند به تغییر رفتارها و نوع بینش فرد در جذب ثروت کمک کند؟
2. آیا این جملات تاکیدی می‌توانند روی ذهن فرد به صورت ناخوداگاه تأثیر گذاشته و انگیزه برای جذب واقعی ثروت را ایجاد کنند؟
3. آیا تأثیر جملات تاکیدی سابلیمینال در جذب ثروت به همه افراد یکسان است یا به میزان عوامل مختلفی از جمله محتوا، تکرار، شخصیت فرد و محیط اطراف وابسته است؟
4. آیا استفاده از جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت تنها عامل تغییر در وضعیت مالی فرد است ؟
5. آیا تحقیقاتی درباره تأثیر جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت وجود دارد و آیا این تأثیر در باندهای مختلف متفاوت است؟

سابلیمینال چیست؟

سابلیمینال به معنای پنهانی یا نهان است و در زمینه روان‌شناسی به ارسال پیام‌ها یا اطلاعاتی به طور ناخودآگاه به ذهن اشاره دارد. این پیام‌ها اغلب توسط تصاویر، کلمات یا صداها به مخاطبان منتقل می‌شوند و به واسطه تأثیری که بر ناخودآگاه آن‌ها دارند، می‌توانند رفتارها و تصمیم‌گیری‌ها را به طور غیرآگاه تغییر دهند. جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت می تواند به شما کمک کند تا انرژی و جذب کائنات را برای رسیدن به ثروت های حقیقی به دست آورید. این فایل صوتی نیز به صورت مکرر می تواند روی ذهن شما به صورت ناخوداگاه تاثیر گذاشته و رفتارها، نوع بینش و جذب واقعی ثروت را میسر نماید.

افزایش مال و قدرت با جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت
افزایش مال و قدرت با جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت

جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت چیست؟

جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت می‌توانند مؤثر باشند. این جملات به طور ناخودآگاه به ذهن کمک می‌کنند تا به افکار مثبت و متمرکز بر ثروت هدایت شود. در ادامه چند نمونه از این جملات را می‌توانید مطالعه کنید:

  1. “ثروت و فراوانی به طور مداوم به من جاری می‌شود.”
  2. “من ارزشمندی‌های بی‌شماری را که به آن‌ها حق دارم، باز می‌پذیرم.”
  3. “هر روز با انرژی مثبت به راهی از فرصت‌های ثروتمند قدم می‌گذارم.”
  4. “پول به طور طبیعی و بی‌دغدغه به زندگی من جریان دارد.”
  5. “من ابزارهای لازم برای ساخت زندگی ثروتمندانه را دارم و از آن‌ها بهره‌برداری می‌کنم.”
  6. “ثروت به من خوش آمد می گوید و من به خوبی آن را می‌پذیرم.”
  7. “هر روز درآمدم افزایش می‌یابد و من به سمت ثروت و فراوانی پیش می‌روم.”
  8. “من ارزش‌هایی را که جذب ثروت را تسهیل می‌کنند، درون خود جا داده‌ام و آن‌ها را تغذیه می‌کنم.”

توجه داشته باشید که جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت، یکی از عوامل گوناگون رسیدن به پول می باشد. در این زمینه موارد گوناگون دیگری همچون تلاش، مهارت‌ها، برنامه‌ریزی و شرایط اقتصادی نیز تاثیرگذار است. این جملات تاکیدی تنها به عنوان یک ابزار همراه با سایر تلاش‌ها می‌توانند مفید باشند.

تاثیر جملات تاکیدی سابلیمینال چقدر است؟

تاثیر جملات تاکیدی سابلیمینال در جذب ثروت می‌تواند به صورت متغیر و از فرد به فرد متفاوت باشد. این نوع جملات با ایجاد تغییرات ناخودآگاه در باورها و انگیزه‌های فرد، ممکن است تأثیر مثبتی بر روی تصمیم‌گیری‌ها و رفتارهای مالی داشته باشند. با این حال، لازم به ذکر است که تأثیرات آن‌ها به میزان عوامل مختلفی از جمله محتوا، تکرار، شخصیت فرد، اعتقادات ناخودآگاه و محیط اطراف وابسته است.

درواقع جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت، اثرگذاری ویژه ای بر ایجاد انگیزه دارند. تحقیقات نشان داده که تاثیر انها در باندهای مختلف نیز متفاوت می باشد. از این رو در فایل جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت شاهد آن هستید که دو دسته مختلف از باند چپ و هر دو باند برای شما آماده شده تا بتوانید کیفیت واقعی آنها بر زندگی و کسب پول و جایگاه را دریابید. همچنین، تأثیر جملات سابلیمینال نمی‌تواند تنها عامل تغییر در وضعیت مالی فرد باشد، بلکه نیاز به ترکیب آن با تلاش‌های فردی، مهارت‌های مالی و برنامه‌ریزی دقیق دارد.

فایل های دیگر درباره جذب ثروت:

تاثیر جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت بر زندگی
تاثیر جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت بر زندگی

نحوه گوش دادن صحیح به جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت

گوش دادن به جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت به صورت مؤثر نیازمند تمرکز و تفکر عمیق است. این جملات که به طور ناخودآگاه به ذهن منتقل می‌شوند، می‌توانند با تغییر باورها و الگوهای ناخودآگاه، تأثیرگذاری بر رفتارها و تصمیم‌گیری‌های مالی داشته باشند. برای بهره‌برداری موثر از این تکنیک، بهتر است در محیطی آرام و بی‌مزاحمت جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت را گوش داده و همراه با تجسم و تصور، تأثیر مثبت آن‌ها را در زندگی مالی خود مشاهده نمایید.

با ایجاد اعتقاد به قدرت جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت و پیوستگی به تکرار آن‌ها، می‌توان در مسیر جذب ثروت و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی مالی قرار گرفت. توصیه می شود که هرروز حداقل یک بار به این فایل های صوتی گوش دهید و در حد امکان از هندزفری استفاده نمایید.

جزئیات فایل صوتی جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت:

فایل صوتی جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت در 4 پارت و به صورت 2 تیزر و 2 فایل اصلی آماده شده است. تمامی فایل ها با فرمت mp3 آماده شده و یکی از آنها برای باند چپ و دیگری برای هر 2 باند مناسب می باشد. قدرت جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت می تواند به شما کمک کند تا پول و مقام واقعی را راحت تر جذب کرده و فرم ذهنی خود را تعالی ببخشید. این فایل ها 55 مگابایت حجم داشته و تایم آنها 40 دقیقه و 7 ثانیه می باشد.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 5.540 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

13 فروش
40.959 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های دیگر درباره جذب ثروت
جملات تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت از هر دو باند و باند چپ | +40 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 40 دقیقه و 7 ثانیه
تعداد پارت: 4 پارت
اندازه: 55 مگابایت
فرمت: MP3
زبان: جملات تاکیدی سابلیمینال
استپ: همه افراد
برگزارکننده: جملات تاکیدی سابلیمینال
به روز شده در:
یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.

به ازای هر فروش این محصول 5.540 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات فائزه آقاباقری Other Products

مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
12 فروش
5.0
83.250 تومان

محصولات مرتبط Related Products

تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
افزودن به سبد خرید - 40.959 تومان