شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

باور در نتورک | هادی شکوری + 55 دقیقه باور در نتورک | هادی شکوری + 55 دقیقه
باور در نتورک | هادی شکوری + 55 دقیقه باور در نتورک | هادی شکوری + 55 دقیقه

باور در نتورک | هادی شکوری + 55 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
14 فروش
60.939 تومان

هادی شکوری می گوید که باور و دیدگاه ما در نتورک مارکتینگ می تواند تاثیر عمیقی بر فرایند کاری و جذب مخاطب داشته باشد. او می گوید که باور در نتورک اگر به درستی شکل نگیرد، دیگران به راحتی می توانند گربه برقصانند و ما را پس بزنند.

باور در نتورک چطور شکل می گیرد؟
باور در نتورک چطور شکل می گیرد؟

جایگاه باور در نتورک کجاست؟

جایگاه باور در نتورک مارکتینگ بسیار حائز اهمیت است. در این روش بازاریابی، ایجاد باور در مخاطبان برای افزایش اعتماد و اطمینان محصولات و خدمات، بسیار ضروری است. باور به خود و اهدافمان در نتورک مارکتینگ، به ما این امکان را می‌دهد که با استفاده از روش‌های نوین و مبتنی بر ارتباطات موثر، به صورت خلاقانه و مختصر، مشتریان را جذب کنیم و کسب‌وکار خود را گسترش دهیم.

علاوه بر این، باور در نتورک و اهدافمان در این صنعت، به ما کمک می‌کند تا در برابر چالش‌ها و سختی‌هایی که در این حوزه وجود دارد، مقاومت کنیم و بدون تردید و هراس، به رویاهایمان پایبند باشیم. به عبارت دیگر، باور در نتورک مارکتینگ به ما اعتماد و قدرت تصمیم گیری می‌دهد تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن در این حوزه عمل کنیم و به نتایج موفق دست یابیم.

چطور می توان به باور در نتورک رسید؟

باور در نتورک، رسیدن به یکی از اصول اساسی در کسب و کار نتورک مارکتینگ است. برای رسیدن به باور در نتورک، ابتدا باید با خودتان کار کنید و به دنبال دیدگاه‌های مثبت و پویا باشید. همچنین، باید از تجربیات گذشته خود و دیگران استفاده کنید و از خطاهای قبلی درس بگیرید تا در آینده بهتر عمل کنید.

اعتماد به نفس و باور به خود نیز بسیار اساسی است. با این باور، می‌توانید به راحتی به موفقیت در این حوزه برسید. پیشرفت در کسب و کار نتورک مارکتینگ نیازمند داشتن یک روحیه پرانرژی و با انگیزه است که باور به خود می‌تواند آن را تأمین کند. موفقیت در این حوزه بدون وجود باور به نتورک و اطمینان از توانایی‌های خود، تقریباً غیرممکن است.

به عنوان یک کارآفرین، باید به خودتان و حرفه نتورک اعتماد کنید و همیشه از توانایی‌های خود اطمینان داشته باشید.

تاثیر باور در نتورک در فروش و موفقیت
تاثیر باور در نتورک در فروش و موفقیت

به منظور رسیدن به باور در نتورک، باید به دنبال ایجاد ارتباطات پایدار با مخاطبان باشید تا بتوانید به طور مداوم رشد کنید. باور شما به هدف و موفقیت، شما را به جلو هدایت می‌کند و انرژی مثبتی را برایتان به وجود می آورد. این باور باید به طور مداوم تقویت شود تا در موقعیت‌های دشوار قوی باقی بماند.

برای تقویت باور در نتورک، می‌توانید از مدل‌های نقش‌آفرینی و تجربیات دیگران استفاده کنید. همچنین، ارتباط با افراد موفق و مشاوره با آنها نیز می‌تواند در تقویت باور شما کمک کند. به طور کلی، هدف و باور قوی، دو عامل اساسی برای موفقیت در نتورک مارکتینگ هستند. از این رو، برای رسیدن به باور در نتورک، باید به خودتان اعتماد کنید و تلاش کنید تا با داشتن باوری قوی به خود، به موفقیت در این حوزه دست یابید.

1. چگونه می توان باور خود را در نتورک مارکتینگ تقویت کرد؟
2. چه تاثیری دارد که باور در نتورک به درستی شکل نگیرد؟
3. چگونه می توان باور را در مخاطبان ایجاد کرد؟
4. چه راهکارهایی برای ایجاد اعتماد و اطمینان مخاطبان در نتورک مارکتینگ وجود دارد؟
5. چرا باور در نتورک مارکتینگ برای کسب و کارها بسیار مهم است؟

تاپ لیدر هادی شکوری برگزارکننده سمینار باور در نتورک
تاپ لیدر هادی شکوری برگزارکننده سمینار باور در نتورک

هادی شکوری برگزارکننده سمینار باور در نتورک کیست؟

هادی شکوری، یک لیدر با بیش از 10 سال سابقه در زمینه بازاریابی شبکه ای و تیم سازی است. همایش هایی که او برگزار می کند، جزو بزرگترین و تاثیرگذارترین دورهمی های نتورکرها و لیدرها محسوب می شوند. شکوری یک سخنران برجسته در حوزه نتورک است و هر کلمه ای که از او بیان می شود،

ارزش چندین و چند بار گوش دادن را دارد. بنابراین، لیدرهای تازه کار و دیگر نتورکرها باید به سخنان تاپ ارنرهایی مانند شکوری با دقت بالا گوش دهند تا از تجربه و فعالیت های این لیدرهای برجسته در طول فرایند کاری خود بهره ببرند.

سایر فایل هایی منتشر شده از تاپ لیدر هادی شکوری در مارکت ام ال ام:

جایگاه باور در نتورک مارکتینگ
جایگاه باور در نتورک مارکتینگ

 بخشی از این فایل صوتی را به صورت متنی بخوانید

86 درصد از خانواده هایی که در شهر زندگی می کنند، یا همگی بیکار هستند یا فقط یک نفر شاغل است. یعنی همه از یک نفر تغذیه می کنند و هزینه تمامی خانواده بر گردن یک نفر است. از این 86 درصد، 77.2 درصد این آدم ها یا حقوق بگیر هستند یا مزد بگیر هستند. یعنی درآمدی که ثابت و محدود است،

اما از آن طرف هزینه ها روز به روز افزایش می یابد. این واقعیت نشان می دهد که این 77 درصد به صورت اکثریت از شرایط کاری خود ناراضی هستند و حقوق آنها کفایت یک زندگی با رفاه و آسایش را نمی دهد. درنتیجه اکثریت این افراد نگران هزینه های خود هستند. از طرفی امنیت شغلی این افراد هم در خطر است.

اگر این واقعیت ها را ندانیم، در یک فانتزی اشتباه زندگی می کنیم. یعنی ما خودمان باید از خواب بیدار شویم. از دیگر آماری که باید گفته شود، هر خانواده 4 نفره به طور میانگین درآمدی که دارد صرفا 27 میلیون تومان است.

حالا هزینه سالانه چقدر است؟ 36 میلیون تومن. این آمار تا آخر سال 95 است. حالا این آمار را با حال حاضر مقایسه کنید و شوکه شوید! همه این موارد گفته می شود تا بتوانید ذهنیت و باور در نتورک خود را تغییر دهید تا مطمئن شوید که این تجارت به راحتی می تواند شما را از ورطه شکست و بدبختی، نجات دهد.

جزئیات فایل صوتی باور در نتورک مارکتینگ

فایل صوتی باور در یک پارت و با مدت زمان 55 دقیقه و 23 ثانیه آماده شده است. سمینار هادی شکوری درباره چگونگی باور در نتورک می باشد و حجم آن نیز 38 مگابایت است. شما با گوش دادن به این فایل به راحتی می توانید ذهنیت خود را توسعه داده و باور در نتورک را به سمت و سوی بهتری ببرید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 13.730 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

14 فروش
60.939 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های دیگر درباره باور
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک لیدری
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
باور در نتورک | هادی شکوری + 55 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
زمان: 55 دقیقه و 23 ثانیه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 38 مگابایت
فرمت: MP3
زبان: فارسی
استپ: مثبت 15
برگزارکننده: هادی شکوری
به روز شده در:
یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.

به ازای هر فروش این محصول 13.730 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات فائزه آقاباقری Other Products

مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
11 فروش
5.0
83.250 تومان

محصولات مرتبط Related Products

تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
افزودن به سبد خرید - 60.939 تومان