شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

گفتگوی دکتر هیدی و تاپ لیدر رضا امیری + 57 دقیقه گفتگوی دکتر هیدی و تاپ لیدر رضا امیری + 57 دقیقه
گفتگوی دکتر هیدی و تاپ لیدر رضا امیری + 57 دقیقه گفتگوی دکتر هیدی و تاپ لیدر رضا امیری + 57 دقیقه

گفتگوی دکتر هیدی و تاپ لیدر رضا امیری + 57 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
11 فروش
64.269 تومان

رضا امیری می گوید که بهترین چیزی که در کل زندگیش اتفاق افتاده، باور کردن خودش بوده است. او اعتقاد دارد که وقتی خودش را باور کرده، همه چیزهای خوب برایش اتفاق افتاده اند.

در این فایل صوتی که مصاحبه دکتر هیدی با تاپ لیدر رضا امیری است، نکات بسیار مهمی درباره مسیر موفقیت این لیدر ارزشمند را متوجه می شوید و در عین حال، به جواب بسیاری از سوالات خود نیز دست می یابید. افرادی که با مصاحبه های دکتر هیدی آشنا باشند، از نوع پرسش ها و دقت در استفاده از تک تک ثانیه های هر مصاحبه ایشان باخبرند.

باور و رسیدن به موفقیت در نتورک مارکتینگ | رضا امیری
باور و رسیدن به موفقیت در نتورک مارکتینگ | رضا امیری

جایگاه منتور یا لیدر در نتورک

در هر گروهی، یک نفر به عنوان منتور یا لیدر انتخاب می‌شود که مسئولیت هدایت و رهبری گروه را بر عهده دارد. این شخص شایستگی و تجربه لازم برای انجام این کار را دارد و باید توانایی گردآوری اعضای گروه، تشویق آنها به کار و استفاده از توانایی‌هایشان و همچنین کنترل و مدیریت ارتباطات داخلی گروه را داشته باشد.

در بازاریابی شبکه ای، منتور یا لیدر نقش بسیار مهمی را در جایگاه خود ایفا می کند. این شخص با ارائه راهنمایی ها، تجربیات و نکات مفید به اعضای شبکه خود، آنها را به سمت رسیدن به اهدافشان هدایت می کند. همچنین، منتور می تواند با ایجاد ارتباطات موثر با اعضای شبکه، آنها را به همدیگر معرفی کرده و شبکه را گسترش دهد.

تاپ لیدر رضا امیری هم این نکته باارزش را بیان می کند که داشتن یک منتور قوی و موفق در شبکه بازاریابی، می تواند به بهبود و توسعه فعالیت های شبکه و در نهایت به افزایش فروش و درآمد شبکه دست یابد. پس او اعتقاد دارد که در مسیر موفقیتش، وجود لیدرهای بسیار مناسب و حرفه ای، توانسته اند اثرگذاری ویژه ای داشته باشند.

باور چطور شکل می گیرد؟

باور، یکی از مهمترین عوامل در بازاریابی شبکه ای است که بسیاری از شرکت‌های این حوزه از آن به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جذب و نگهداری مشتریان استفاده می کنند. باور به معنای اعتقاد و اعتماد به برند و محصولات آن است و می تواند از طریق ارتباطات شبکه‌ای به دست آید. باور در نتورکر، به دو صورت مثبت و منفی شکل می گیرد و می تواند باعث جذب مشتریان جدید و افزایش فروش شود یا برعکس، باعث افت شدید در فروش و تضرر از برند شود.

بنابراین، شرکت‌ها باید به ایجاد باور مثبت در مشتریان خود توجه کنند و از استراتژی های موثر در بازاریابی شبکه ای استفاده کنند تا باور مثبت به برند خود ایجاد کنند. این مورد ویژه درباره خود نتورکرها هم تاثیر ویژه ای دارد. شما باید متوجه باشید که برای ایجاد حس باور در خودتان و آن لحظه (یافتن) در خودتان، تمام تلاشتان را بکنید.

این نقطه به گونه ایست که در یک لحظه از این رو به آن رو می شوید و زندگی شما دگرگون می شود. در این مصاحبه، رضا امیری از لحظه (شدن) و باور خودش می گوید. همچنین بازگو می کند که چطور بقیه افراد هم می توانند به آن لحظه خاص خود دست یابند. باور صرفا با تصور ایجاد نمی شود، بلکه اعتقاد واقعی می خواهد؛ پس باور کنید تا به آن برسید.

درگفتگوی دکتر هیدی و تاپ لیدر رضا امیری به پاسخ چه سوالاتی می رسید؟

  • 1. چه ویژگی هایی برای انتخاب منتور یا لیدر در شبکه بازاریابی لازم است؟
  • 2. چگونه منتور می تواند به اعضای شبکه کمک کند تا به اهدافشان دست یابند؟
  • 3. چگونه منتور با ایجاد ارتباطات موثر با اعضای شبکه، می تواند شبکه را گسترش دهد؟
  • 4. چرا باور در بازاریابی شبکه ای مهم است؟
  • 5. چطور می توان باور مثبت به برند خود ایجاد کرد؟
  • 6. چطور انسان می تواند به چیزهایی که می خواهد دست یابد؟
  • 7. چه جمله ای می تواند زندگی ما را در بیزینس تغییر دهد؟
  • 8. حسادت به دیگران خوب است یا بد؟

موفقیت در نتورک مارکتینگ با آواکالا

تاپ لیدر رضا امیری
تاپ لیدر رضا امیری

 تاپ لیدر رضا امیری کیست؟

لیدر رضا امیری یکی از پردرآمدترین لیدرهای ایران بواسطه آموزش های پرباری که به سازمانش می‌دهد میباشد. او آموزش دهنده بسیار قوی میباشد و آموزش های او هم اکنون در بسیاری از تیم های ایران در حال برگزاری میباشد. رضا امیری کیست؟! وی متولد ۲۹ آذر ۱۳۶۱ است شروع فعالیت بازاریابی شبکه ای از سال ۱۳۸۳ همچنین موفق به کسب سقف در آمدی در شرکت کیونت.

ایشون موسس گروه آموزشی ستاره ها (stars team) و عضو دایموند کلاب شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز تیم (Diamond club) میباشد. جناب آقای رضا امیری یکی از لیدرهای بسیار با تجربه، با اطلاعات بالا و بروز هستن که در حال حاضر هم نیز جلسات زیادی در داخل و خارج از کشور برگزار میکنن اما این یک وبینار متفاوت میباشد، زیرا شما حتی اگر خیلی وقت پیش شروع کرده باشید، افراد خیلی زیادی در حال شروع فعالیت توی تیم شما هستن و این شما هستید که نیازه اطلاعات لازم را به تیمتان منتقل کنید تا پرقدرت رشد کنید.

خوراک تیم اطلاعاته، همانطور که خوراک یک گیاه آ، کود و آفتابه رشد تیم هم نیاز به اطلاعات، زمان، انرژی و مراقبت دارد برای کسب اطلاعاتدکافی وبینار کامل را مشاهده کنید …

آموزش های منتشر شده از رضا امیری در مارکت ام ال ام:

راه های رسیدن به موفقیت در نتورک | رضا امیری
راه های رسیدن به موفقیت در نتورک | رضا امیری

فایل صوتی گفتگوی دکتر هیدی و رضا امیری برای چه کسانی مفید است؟

شما باید یاد بگیرید که دیگران در مسیر موفقیت خود چگونه با چالش ها و مسیرهای پر پیچ و خم روبرو شده اند. درنتیجه یادگیری نکات ارزشمندی که در باور و ذهن دیگران شکل گرفته، می تواند ذهن شما را در مسیر روشن تر کند. تاپ لیدر رضا امیری با تجربیات بسیار باارزش خود، قطعا نکاتی را بیان می کند که می تواند زندگی شما را دگرگون کند. پس این فایل صوتی می تواند تجربیات دیگران را همچون یک آموزش حرفه ای برایتان نشان داده و به مسیر موفقیت و رشد شما کمک کند.

جزئیات فایل صوتی دکتر هیدی و رضا امیری:

این فایل صوتی شامل گفتگویی بین دکتر هیدی و تاپ لیدر رضا امیری است که به مدت 57 دقیقه و 53 ثانیه در دسترس قرار دارد. این فایل صوتی با حجم 13.7 مگابایت، بخشی از تجربیات ارزشمند رضا امیری را در خود جای داده است. گوش دادن به این فایل صوتی می تواند شما را در مسیر موفقیت خود راهنمایی کند. به عنوان یک منبع ارزشمند، این فایل صوتی می تواند برای هر شخصی که به دنبال بهبود و پیشرفت در زندگی خود است، مفید واقع شود.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 8.690 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

11 فروش
64.269 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های مربوط به موفقیت
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک لیدری
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
گفتگوی دکتر هیدی و تاپ لیدر رضا امیری + 57 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
زمان: 57 دقیقه و 57 ثانیه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 13.7 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: مثبت 20
برگزارکننده: دکتر هیدی و رضا امیری
به روز شده در:
یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.

به ازای هر فروش این محصول 8.690 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات فائزه آقاباقری Other Products

مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
11 فروش
5.0
83.250 تومان

محصولات مرتبط Related Products

تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
افزودن به سبد خرید - 64.269 تومان