شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب صوتی 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت کتاب صوتی 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت
کتاب صوتی 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت کتاب صوتی 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت

کتاب صوتی 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
15 فروش
6.549 تومان

کتاب صوتی 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت یک فایل حرفه ای پر از تجربیات حرفه ای که میلیون‌ها دلار ارزش دارد، همراه ما باشید در مارکت ام ال ام تا بیشتر با کتاب صوتی 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت آشنا شوید و بتوانید این کتاب صوتی ارزشمند را دانلود کنید.

این کتاب درس‌هایی است که 9 نفر از بزرگ‌ترین کارآفرینان دنیای معاصر به ما داده‌اند. البته ذکر این نکته ضروری است که یکی از این نه نفر، یعنی پیتر دراکر، کارآفرین و مدیر نیست بلکه یکی از بزرگ‌ترین تئوریسین‌های مدیریت نوین به حساب می‌آید.

هشت نفر دیگر، هر کدام توانستند با ساختن یک یا چند ساختار فنی و اقتصادی، گام های بلندی در پیشرفت دنیای مدرن بردارند. اغلب آن ها شناخته شده هستند و مخاطبان این نوشته‌ها از محصولات آن ها به طور روزانه استفاده می‌کنند.

9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت
9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت

این 9 نفر افراد زیر میباشند، سعی کردیم تصاویر این 9 نفر و بیوگرافی کوتاهی از آنها را برای شما قرار دهیم.

بیل گیتس
بیل گیتس

 

بیوگرافی بیل گیتس خالق مایکروسافت (ویندوز): یکی از افراد موفق در 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت
بیل گیتس با نام کامل ویلیام هنری بیل گیتس سوم، از بزرگ‌ترین تاجرین و کارآفرینان دنیا، بیل گیتس در ۲۸ اکتبر سال ۱۹۵۵ زاده شد و در کنار دو خواهرش در سیاتل، واشینگتن بزرگ شد.
گیتس در خانواده‌ای به دنیا آمد که از تاریخی غنی در تجارت و سیاست و خدمات اجتماعی سرشار بود. پدرش ویلیام هنری گیتس دوم وکیل دادگستری و یکی از سرشناسان شهر سیاتل، واشینگتن بود و مادر او آموزگار مدرسه و یکی از اعضای هیئت مدیرهٔ یونایتد وی اینترنشنال بود که در امور خیریه نیز فعالیت داشت.
فایل هایی که تا الان از بیل گیتس در مارکت ام ال ام منتشر شده به شرح زیر می‌باشد:
ایلان ماسک
ایلان ماسک

بیوگرافی ایلان ماسک خالق تسلا موتور و پی پال: یکی از افراد موفق در 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت

ایلان ماسک در سال ۱۹۷۱ در آفریقای جنوبی به‌دنیا آمد. او در سن ۲۸ سالگی با فروش استارتاپ کوچک Zip2 به شرکت کامپک (Compaq) میلیونر شد. ایلان ماسک در سال ۱۹۹۹ شرکت X.com را راه انداخت؛ سال ۲۰۰۲ نوبت به Space X رسید؛ سال ۲۰۰۳ هم او مدیرعامل تسلا موتورز شد. سال ۲۰۱۲ ایلان ماسک اولین فضاپیمای تجاری را به ایستگاه بین‌الملی فضایی فرستاد. جاه‌طلبی‌های ایلان به این چند مورد محدود نیست. ایلان رویای شکستن مرزهای زمان و مکان را در سر دارد. در ادامه به جزییات بیشتری در مورد زندگی شخصی و حرفه‌ای او می‌پردازیم.
فایل ها و مطالبی که تا الان از ایلان ماسک در مارکت ام ال ام منتشر شده به شرح زیر می‌باشد:
مارک زاکربرگ
مارک زاکربرگ

بیوگرافی مارک زاکربرگ خالق فیس بوک : یکی از افراد موفق در 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت

مارک الیوت زاکربرگ در تاریخ ۱۴ می ۱۹۸۴ در شهر وایت پلینز نیویورک به دنیا آمد خانواده ی او تحصیل کرده بودند. مارک الیوت زاکربرگ فرزند چهارم خانواده و تنها پسر ادوارد زاکربرگ دندان‌پزشک و کارن کمپنر روانشناس بود. مارک الیوت زاکربرگ  سه خواهر بزرگ تر از خود داشت.

فایل ها و مطالبی که تا الان از مارک زاکربرگ در مارکت ام ال ام منتشر شده به شرح زیر می‌باشد:
پیتر دراکر
پیتر دراکر

بیوگرافی پیتر دراکر: یکی از افراد موفق در 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت

پیتر دراکر در سال ۱۹۰۹ به دنیا آمد در در سال ۲۰۰۵ در سن ۹۶ سالگی درگذشت. در صورتی که به جزییات روند زندگی او علاقمند هستید خوب است بدانید انستیتوی پیتر دراکر فهرست دقیق و کاملی از رویدادها و مسیر زندگی او را از نخستین سالها تا پایان زندگی فهرست و ارائه کرده است.

قبل از آنکه پیتر دراکر به صورت جدی وارد دنیای مدیریت شود، شغل‌های مختلفی از جمله کار در یک شرکت بازرگانی نخ و پارچه، روزنامه نگاری و تحقیقات صنعتی را تجربه کرد و معمولاً کسانی که زندگی او را روایت می‌کنند این تعدد مشاغل و تجربیات را در نگاه باز او به حوزه‌های مختلف کسب و کار موثر می‌دانند.

درباره پیتر دراکر در ویکی‌پدیا

جف بزوس
جف بزوس

بیوگرافی جف بزوس خالق آمازون و الکسا: یکی از افراد موفق در 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت

جف بزوس در سال ۱۹۶۴ در ایالات متحده‌ی آمریکا به دنیا آمد. او از همان ابتدا عاشق کامپیوتر بود و در دانشگاه در رشته‌ها‌ی علوم کامپیوتر و مهندسی الکترونیک تحصیل کرد.

سال ۱۹۹۴ بود که «جفری پرستون بیزوس» یا همان «جف بزوس» (Jeff Bezos) کسب‌و‌کار فروش اینترنتی کتاب را شروع کرد و اولین گام برای آغاز امپراتوری «آمازون» را برداشت. ‌اما بلندپروازی‌های او تنها به تجارت الکترونیکی محدود نیست؛ او در حوزه‌های رسانه، تولید گجت‌های دیجیتال و حتی دنیای سرگرمی حضوری فعال دارد. با زندگینامه جف بزوس همراه دیجی‌کالا مگ باشید.

در مورد جف بزوس در ویکی‌پدیا

فایل ها و مطالبی که تا الان از جف بزوس در مارکت ام ال ام منتشر شده به شرح زیر می‌باشد:
تیم کوک
تیم کوک

بیوگرافی تیم کوک رئیس اپل: یکی از افراد موفق در 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت

متولد یکم نوامبر ۱۹۶۰ در ایالت آلابامای آمریکا، کارشناس مهندسی صنایع از دانشگاه آوبرن و کارشناس ارشد MBA از دانشگاه دوک؛ اولین بار به استخدام IBM درآمد و دوازده سال همانجا ماند. سپس در سال ۱۹۹۴ به عنوان مدیر ارشد اجرایی در بخش فروش به شرکت «اینتلیجنت الکترونیکس» (Intelligent Electronics) رفت. بعدها در شرکت «کامپک» (Compaq) سمت معاونت بخش مواد را عهده‌دار شد.

اما فقط شش ماه از شروع به کارش در کامپک گذشته بود که در تصمیمی پرریسک، اپلِ گرفتار در مشکلات آن روزها را انتخاب کرد و دیگر جایی نرفت تا درنهایت در آگوست ۲۰۱۱ بعد از درگذشت استیو جابز (مدیر عامل وقت و یکی از مؤسسان اپل)، به جانشینی او منصوب شد.

آنچه خواندید خلاصه‌ای بود از زندگینامه‌ی «تیم کوک» (Tim Cook) که مدیر عامل کنونی اپل است و به گواه سهامِ رو به رشد این شرکت، توانسته ناو پرزرق‌وبرق جابز را به‌خوبی هدایت کند. در ادامه با بیوگرافی تیم کوک همراه دیجی‌کالا مگ باشید.

در مورد تیم کوک در ویکی‌پدیا

رید هافمن
رید هافمن

بیوگرافی رید هافمن خالق لینکدین: یکی از افراد موفق در 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت

رید هافمن یکی از کارآفرینان تأثیرگذار معاصر به‌شمار می‌رود که شهرتش را با راه‌اندازی لینکدین به‌دست آورده و اکنون از سرمایه‌گذاران بزرگ سیلیکون‌ولی است.

رید هافمن (Reid Garrett Hoffman) کارآفرین آمریکایی دنیای اینترنت و سرمایه‌گذار خطرپذیر حوزه‌ی استارتاپی است. هافمن بیش از همه با نقش مهمش در راه‌اندازی لینکدین شناخته می‌شود.

او هم‌بنیان‌گذار شبکه‌ی اجتماعی کسب‌وکار است و به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره‌ی این شرکت مشغول به کار بود. با اینکه هافمن با راه‌اندازی و مقیاس‌دهی لینکدین به‌شهرت رسید، امروزه بیش از همه با فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و نویسندگی و مشاوره در دنیای استارتاپ شناخته می‌شود.

او از سرمایه‌گذاران خطرپذیر سیلیکون‌ولی است و در شرکت Greylock Partners فعالیت می‌‌کند. به‌علاوه، هم‌بنیان‌گذار لینکدین چند کتاب در حوزه‌ی کارآفرینی هم تألیف کرده است و پادکست محبوب Masters of Scale را هم تولید می‌کند. طبق آخرین آمار مجله‌ی فوربز، هافمن در فهرست ثروتمندترین افراد جهان با ثروت ۱/۸ میلیارد دلار در جایگاه ۱،۳۴۹ قرار دارد.

در مورد رید هافمن در ویکی‌پدیا

جک دورسی
جک دورسی

بیوگرافی جک دورسی خالق توییتر: یکی از افراد موفق در 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت

«جک دورسی» (Jack Dorsey) متولد نهم نوامبر ۱۹۷۶ در شهر سنت لوییس ایالت میزوری آمریکا است. در نوجوانی عاشق رایانه بود؛ به یکی از اولین رایانه‌های آی‌بی‌ام (IBM) دسترسی داشت و ساعت‌ها روی آن وقت می‌گذاشت. دلش می‌خواست نقشه‌ای از شهر نیویورک درست کند و خودروهای آمبولانس، آتش‌نشانی و تاکسی را روی نقشه به‌صورت زنده با علامت‌های متحرک، مشخص کند.

گرایش جک به شهر‌ها و جاده‌ها و نقشه‌هایشان به شغل پدرش «تیم دورسی» برمی‌گردد؛ او یک مهندس ادوات پزشکی بود و از سراسر کشور درخواست تعمیر و نصب دریافت می‌کرد. خانواده‌ی آن‌ها چندین بار نقل مکان کرد. هر بار که به منزل جدید می‌رفتند جک یک نقشه از آن‌جا می‌خرید و شب‌ها محله به محله سر می‌زد. مادرش این کار او را نوعی محافظت پیش‌گیرانه در برابر آدم‌های جدید برداشت می‌کرد.

درمورد جک دورسی در ویکی‌پدیا

جان کوم
جان کوم

بیوگرافی جان کوم خالق واتس آپ: یکی از افراد موفق در 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت

جان کوم در سال  ۱۹۷۶ در شهر کیف در نزدیکی اوکراین متولد شد. او دوران کودکی سختی داشت. وقتی ۱۶ ساله بود، برای رهایی از فقر و بی پولی به آمریکا رفت تا آینده ای برای خود بسازد. قبل از این که جان به آمریکا مهاجرت کند، قرار بر این بود که ابتدا پدرش به آنجا برود و پس از مستقل شدن خانواده ی خود را به یک زندگی خوب دعوت کند؛ ولی ورق برگشت و جان کوم فرشته ی نجات خانواده اش شد.

جان کوم مدیر مشهور شبکه اجتماعی واتس اپ است که توانسته شهرت و ثروت زیادی برای خود دست و پا کند. جان کوم یک پسر بچه فقیر اوکراینی بود که با نبوغ و علاقه زیادی که در امر برنامه نویسی داشت، برخلاف محدودیت های فراوانی که زندگی او را احاطه کرده بود، با تلاش و پشتکار فراوان توانست پیام رسان واتس اپ را طراحی کند و با فروش آن به مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت فیس بوک به ثروت ۱۹ میلیارد دلاری دست پیدا کند.

در مورد جان کوم در ویکی‌پدیا

 

جزئیات بیشتر کتاب صوتی 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت:

بعد از خرید شما 9 فایل صوتی که جمعا 80 دقیقه میباشد را دریافت خواهید کرد

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
15 فروش
6.549 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک کتاب خوان حرفه ای
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
کتاب صوتی 9 مرد موفق و 90 رمز موفقیت
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 80 دقیقه
تعداد پارت: 9 پارت
اندازه: 42 مگابایت
فرمت: MP3
زبان: فارسی
استپ: کل افراد
برگزارکننده: 9 مرد موفق
به روز شده در:
فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام

سایر محصولات ساناز امیری Other Products

دعوت به روش یخ شکن ها | صوتی 45 دقیقه
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
در فایل صوتی آموزش دعوت به روش یخ شکن ها کتاب معروف تام شرایتر میباشد، کتاب صوتی یخ شکن ها، کتاب pdf یخ شکن ها، از این لینک ها میتوانید کتاب یخ شکن ها را تهیه و دانلود کنید. در این فایل صوتی چکیده ای اطلاعات یک لیدر، اطلاعات لازم برای دعوت به شما داده […]
114 فروش
5.0
17.649 تومان
جلسه عزت نفس از لیدر هادی شکوری | 95 دقیقه
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
در جلسه عزت نفس، لیدر هادی شکوری درباره یک تضاد بسیار آشنا بین افراد صحبت میکند، تضاد بین خواستن و عادت ها، اینکه شما به طور مثال دوست دارید لاغر بشید و عادت به نخوردن شام ندارید. فرد دوست داره توی نتورک موفق بشه ولی کتاب نمی‌خونه، فرد دوست داره یک آدم شناخته شده باشه، […]
116 فروش
4.7
50.949 تومان
کتاب صوتی راهبی که فراری اش را فروخت – 568 دقیقه | رابین شرما
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
رابین شارما در کتاب راهبی که فراری اش را فروخت، سعی دارد دریچه‌ای از بُعد برتر وجودمان را برایمان بشکافد، دریچه‌ای که در 24 ساعت شبانه روز یا حتی شاید در همه‌ی عمر، لحظه‌ای هم به آن توجه نداشته باشیم، غافل از اینکه فقط اوست که می‌ماند. حدود 10 سال قبل، کتاب راهبی که فراری [...]
12 فروش
5.0
28.749 تومان
کامل ترین پکیج ویژه مجموعه ۱۰ قانون موفقیت | 30 فرد ثروتمند و موفق
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
هر فرد بنامی در دنیا که اسم و رسمی برای خود دارد، از مشهور ترین افراد، برای خود چندین قانون موفقیت دارد، سعی کردیم در این پکیج لیستی از اساتید موفق دنیا را جمع آوری کنیم و از زبان خودشان 10 قانون موفقیت زندگی و کسب و کارشان را گردآوری کنیم. در این پکیج مجموعه […]
16 فروش
5.0
432.900 تومان

سایر دوره های ساناز امیری Related Courses

مینی دوره ایجاد فرهنگ مسئولیت پذیری در تیم
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
چیزی که یک لیدر خوب رو از لیدر عالی مجزا میکنه توانایی پاسخگویی اون لیدر به سازمانشه، مینی دوره building accountability into your culture یا ایجاد فرهنگ مسئولیت پذیری در تیم از مایک فیگلیولو به بهترین شکل ممکن به شما در زمان های کوتاه 1 تا 3 دقیقه ای و در کل 35 دقیقه به […]
16 دانشجو
5.0
65.379 تومان
دوره کامل مسیر سریع کارآفرینی دوبله فارسی از دارن هاردی
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
سلام به مسیر کارآفرینی خوش آمدید. بلیط الکترونیک شما در موفقیت صادر شده، من دارن هاردی هستم راهنمای شما در این سفر هیجان انگیز هستم، مسیر سریع شما برای موفقیت در سرزمین کارآفرینی که کمک میکنه از دستم خلاص بشید و سریع به موفقیت برسید. شما از همین الان در شهر بازی کارآفرینی، [...]
10 دانشجو
4.0
942.390 تومان
دوره کامل چطور یک جلسه سطح بالا، حرفه ای و سازنده برگزار کنیم؟
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
ما در مارکت ام ال ام همیشه به دنبال با کیفیت ترین آموزش ها برای برگزاری جلسه و  رشد هرچه بهتر و با اطلاعات تر تیم شما هستیم و حتی در بیشتر مواقع این اطلاعات را تیم تولید محتوای مارکت ام ال ام اختصاصی تولید می‌کند، فارق از اینکه شما درچه شرکتی فعالیت می‌کنید، زیرا […]
124 دانشجو
5.0
73.149 تومان
دوره کارخانه تولید اطلاعات ژان بقوسیان
ساناز امیری
ساناز امیری فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام
در خدمت شما هستیم با دوره بینظیر کارخانه تولید اطلاعات، که شما با دیدن این دوره بینظیریاد میگیرید که چگونه تخصص خود را به اطلاعات با کیفیت تبدیل کنید، آن را برای فروش قرار دهید تا بتوانید به یک درآمد مستمر و روبه رشد دست پیدا کنید. چگونه با روزی چهار ساعت کار تخصصی درآمدی [...]
10 دانشجو
5.0
543.900 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | 333+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
بیشتر افراد در زندگی خود هدف‌گذاری‌های متنوع و انضباط شخصی مشخصی دارند. از هرکسی که بپرسید افق‌های روشن‌تری برای خودش می‌خواهد و برنامه‌های زیادی برای رسیدن به آن‌ها دارد. مثلاً ورزش‌کردن یا قرارگرفتن در یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن و رسیدن به شرایط بدنی دلخواه، قبولی [...]
17 فروش
5.0
65.379 تومان
افزودن به سبد خرید - 6.549 تومان