شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

چگونه در رهبری خود و تیممان اعتماد ایجاد کنیم؟ | زیرنویس فارسی چگونه در رهبری خود و تیممان اعتماد ایجاد کنیم؟ | زیرنویس فارسی
چگونه در رهبری خود و تیممان اعتماد ایجاد کنیم؟ | زیرنویس فارسی چگونه در رهبری خود و تیممان اعتماد ایجاد کنیم؟ | زیرنویس فارسی

چگونه در رهبری خود و تیممان اعتماد ایجاد کنیم؟ | زیرنویس فارسی

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
10 فروش
16.539 تومان

چطور اعتماد ایجاد کنیم؟ اولین قدم برای تبدیل شدن به یک رهبر نیازه که ما بین خود و تیمی که لیدرش ما هستیم اعتماد قوی را ایجاد کنیم. نکته مهم درباره ایجاد و دوباره ساختن اعتماد  اینه که اعتماد بنیاد و اساس هر کاری است که انجام می‌دهیم، اگر انسان ها بیاموزند که بیشتر به یکدیگر اعتماد کنند، پیشرفت عظیم و بی‌سابقه‌ای را در دنیا شاهد خواهیم بود.

اعتماد چیست؟
اعتماد چیست؟

تعریف از اعتماد – «اعتماد» چیست؟

اعتماد یعنی اطمینان‌ حاصل از رفتار، گفتار و هر عملی دیگه ای از فرد دیگری؛ اعتماد به معنای آسان سازی روابط و تعاملات اجتمعاعی است، «اعتماد» ایجاد روند سازی در تجارت جامعه است، از طرف دیگر، بخشی اصلی از تراکنش های تجارت جامعه بر پایه اعتماد است. و پایه و اساس انجام هر کاری اعتماد است.

انواع اعتماد را میتوان به دو دسته نام برد:

اعتماد بنیادی – بینشی هست که نسبت به خود و دنیای اطرافمون داریم؛ که اعمال و رفتار ما را پریشان می سازد و باعث تقویت ذهنی میشود.

اعتماد میان فردی – اعتماد بین اشخاصی که روابط صمیمی می‌سازند. این دسته از اعتماد سد های ارتباطی را بلند تر می سازد و با کاهش دادن از حالت دفاعی، ارتباط تا ثاثیر گذار را موجب می شود. اعتماد بین اشخاص در روابط  اجتماعی معنا پیدا می کند، گسترش می یابد و نیرومند می شود.

انواع اعتماد
انواع اعتماد

درباره برگذار کننده ویدئو آموزشی (چطور اعتماد ایجاد کنیم؟)

فرانسیس فری مدرس و استاد فناوری و مدیر عملیات است. او برای Uber مشغول به کار بوده است و همچنین در هیئت مدیره WeWork حضور داشته.  فارغ التحصیل فرانسیس فری از دانشگاه پنسیلوانیا بود، مکانی که او مدرک لیسانس ریاضیات را به دست آورد. او پس از آن مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع را از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا و دکترای عملیات و مدیریت اطلاعات را از دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا دریافت کرد.

فرانسیس فری - انواع اعتماد
فرانسیس فری – انواع اعتماد

حرفه فرانسیس در استاد بودن فناوری و مدیریت عملیات در مدرسه کسب و کار هاروارد است، فری در ژوئن 2017 (خرداد 1396) به اوبر پیوست، مکانی که او به عنوان معاون ارشد رهبری و استراتژی رهبری تعیین شد. وی با تشویق کار گروهی به بهبود فرهنگ شرکت کمک کرد. فری در فوریه 4 (16 بهمن ماه) همان سال به عنوان معاون ارشد رئیس جمهور کناره گیری کرد.

فری در کنفرانس TED در سال 2018 در مورد ایجاد اعتماد سخنرانی کرد. که این سخنرانی را در مارکت ام ال ام برای شما کاربران قرار داده ایم.

اگر بخواهیم اعتماد را از نو بسازیم

اجزاء ایجاد کننده اعتماد به شدت قابل مهم است پس اگر بخواهیم اعتمادی را از نو بسازیم باید اجزاء ایجاد کننده آن را بفهمیم. سه چیز درباره اعتماد وجود دارد که:

  1. اگر حس کنید که فردی اصیل هست، بیشتر اعتماد می‌کنید.
  2. اگر حس کنید که فردی با منطق هست، بیشتر اعتماد می‌کنید.
  3. اگر باور کنید که فردی با شما همدرد هست، خیلی بیشتر اعتماد می‌کنید.

وقتی این سه مورد را کنار یک دیگر بگذاریم و این سه مورد با یک دیگر باشند، اعتمادی عظیم حاصل می‌شود. اما نکته مهم اینه که اگر هر یک از این سه مورد ضعیف شود، اعتماد رفته رفته به خطر می‌افتد. پس از فردا نه از همین الان اعتمادی بیشتری ایجاد کنید. و راه انجام آن، پیدا کردن پایه‌های ناپایدار اعتماد در خودمان و آماده شدن و روبه رو شدن برای غلبه کردن بر آن. رایج ترین ناپایداری این است که انسان ها بر این باورند که فردی زیادی نا آرام و بی‌منظم هست. عمل مورد نیاز این است که اگر ما افرادی را در تیممان داریم که این شرایط را دارند باید با آنها ارتباط برقرار کنید. بدون آشکار کردن همدلی همه چیز بدتر می‌شود، با محروم کردن آنها از پیش فرض قابل اعتماد بودن همه چیز بدتر می‌شود، و همین‌طور که پیش می‌رود زمان کمتر برای همدلی داریم.

سوالات و آبجشکن ها در این ویدئو

اگر اعتماد آسیب ببیند چی؟

اگر شاهد توهین و بی اعتمادی بودیت چی؟

اگر تیمتان چیزهای بدتر را تجربه کردند چه؟

اگر در کسب‌و‌کارتان حس می‌کنید سرپوش وحشناکی گذاشته‌اند چی؟

اگر یک ناکارایی فناوریی به فقدان زندگی انسانی منجر شد چه؟ 

جزئیات و نکات ویدیو آموزشی (چطور اعتماد ایجاد کنیم؟)

نام کامل این فایل آموزشی “چطور اعتماد ایجاد کنیم و آن را دوباره از نوع بسازیم” این ویدئو در سال 2018 (1397) با مدت زمان 15 دقیقه در کنفرانس TED توسط فرانسیس فری (Frances Frei) برگذار شده است. فری درباره چگونگی ایجاد اعتماد حرف میزند، او معتقد هست ریشه و اساس هر کاری اعتماد است.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 2.240 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

10 فروش
16.539 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
دیگر فایل های تصویری
چگونه در رهبری خود و تیممان اعتماد ایجاد کنیم؟ | زیرنویس فارسی
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 15 دقیقه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 25 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: زیرنویس فارسی
استپ: مثبت 50
برگزارکننده: فرانسیس فری
به روز شده در:
-𝚂𝚊𝚢 𝙼𝚊𝚜𝚑𝚊𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @Method -𝟬𝟭

به ازای هر فروش این محصول 2.240 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات Modern ‌Life Other Products

مصاحبه با مایکل هادلسون | فاش کردن راز بازار + زیرنویس فارسی
Modern ‌Life
Modern ‌Life -𝚂𝚊𝚢 𝙼𝚊𝚜𝚑𝚊𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @Method -𝟬𝟭
این مصاحبه به دانشجویان و علاقه‌مندان به بازارهای مالی، به‌ویژه تریدرها، کمک می‌کند تا روش‌ها و تجربیات مایکل را درک کنند و از آنها بهره ببرند. همچنین، این منبع برای کسانی که به دنبال الگوها و راهنمایی‌های موفقیت در ترید هستند، بسیار مفید است. با توجه به تجربه چندین ساله [...]
12 فروش
5.0
55.389 تومان
دوره آنالیز مارکت | تحلیل بازار (market analysis) 9 ساعت آموزش
Modern ‌Life
Modern ‌Life -𝚂𝚊𝚢 𝙼𝚊𝚜𝚑𝚊𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @Method -𝟬𝟭
تحلیل بازار یک فرایند سیستماتیک است که در آن اطلاعات و داده‌های مربوط به یک بازار مورد تحلیل قرار می‌گیرد. این تحلیل به منظور درک عملکرد بازار، شناسایی روندها و الگوها، پیش‌ بینی تغییرات آینده و اتخاذ تصمیم‌های استراتژیک انجام می‌شود. 1. چگونه تحلیل بازار به کسب و کار کمک می [...]
10 فروش
4.8
665.889 تومان
دوره کامل ذهن آهنین از اندرو تیت | +44 دقیقه
Modern ‌Life
Modern ‌Life -𝚂𝚊𝚢 𝙼𝚊𝚜𝚑𝚊𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @Method -𝟬𝟭
ذهن آهنین: چیزی که قطعیه اینه که تمام افرادی که کارهای بزرگی در دنیا انجام دادند، افرادی پرجسارت، پر‌حرارت، بی‌باک، سخت‌کوش، و خودباور بوده‌اند. آن‌ها شجاعت تصمیم گیری و خروج از منظقه امن ذهنی را داشتن و در برار احساسات و ظعف خود مانده‌اند. آنها جسارت و شجاعت انجام عمل های [...]
13 فروش
5.0
187.590 تومان

محصولات مرتبط Related Products

آموزش شبکه سازی به زبان ساده | فایل pdf
نتورکر یار
نتورکر یار تیم "نتورکر یار" در حال حاضر در زمینه آموزش های کاربردی شبکه سازی و شبکه داری و با تلاش برای ارتقاء بازاریابان شبکه ای، در حال تولید محتوای آموزشی در جهت گسترش دانش افرادی که می خواهند از این صنعت نتیجه بگیرند، فعالیت می کند. (تنها یک راز برای موفقیت وجود دارد: "خواستن")
آموزش شبکه سازی به زبان ساده(نردبان موفقیت) محصولی که پیش رو دارید، یک فایل ساده و روان برای آموزش درون سازمانی است و به راحتی میتواند بین افراد مجموعه دست به دست شود. در این فایل تمامی اطلاعاتی که یک تازه وارد نیاز دارد به زبان ساده و خلاصه توضیح داده شده است. اگر شما […]
11 فروش
5.0
16.650 تومان
تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مدیریت ارتباطات|جان ماکسول| 113+ دقیقه
ahmad
ahmad متخصص...(:
کتاب مدیریت ارتباطات اثری از جان ماکسول، روش برقراری ارتباط با مردم در محیط های مختلف را به شما خواهد آموخت. هدف این کتاب، تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است. ارتباطات، مجموعه ای از مهارت هاست؛ اما مهم ترین آن ها درک نقطه نظرهای طرف مقابل [...]
110 فروش
5.0
65.379 تومان
کتاب صوتی چهار میثاق | دون میگوئل روئیز + 268 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
کتاب حاضر با توصیف چهار اصل اساسی یا چهار میثاق، به خواننده کمک می‌کند تا با رعایت این اصول، زندگی روزانه خود را بهبود بخشد و در نهایت به آرامش درونی دست یابد. این کتاب به صورت گام به گام، راهنمایی می‌کند تا خواننده بتواند این اصول را در زندگی‌اش اعمال کند و از تغییرات […]
13 فروش
5.0
28.860 تومان
افزودن به سبد خرید - 16.539 تومان