شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

ویدئو انگيزشى و سيستمى | دانیال بینش ویدئو انگيزشى و سيستمى | دانیال بینش
ویدئو انگيزشى و سيستمى | دانیال بینش ویدئو انگيزشى و سيستمى | دانیال بینش

ویدئو انگيزشى و سيستمى | دانیال بینش

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
11 فروش
40.959 تومان

یک جلسه انگيزشى و آموزشی دیگر از لیدر دانیال بینش درباره آخر ماه ها و زمان فشرده است. زمان آخر ما چرا مهمه؟ چرا افراد در زمان فشرده کار را جدی میگیرند؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این دو پاسخ جواب بدهیم.

جدی گرفتن لحظه های آخر

دیگه زمان میبره - زمان فشرده | جلسه انگيزشى
دیگه زمان میبره – زمان فشرده | جلسه انگيزشى

باید شنیده باشید که دسته از افرادی هستند که میگویند (کلی کار عقب افتاده دارم) و این بینش را دارند که کاش زمانی بیشتری داشتند. اینگونه افراد کسانی هستند که زمان حال را جدی نمی‌گیرند و کارهایشان را به اول ماه اول هفته یا اول یک روز، عقب می‌اندازن. در حالی کارهایشان را برای شنبه یمیزارن اون شنبه هیچ وقت نمیاد و از بجای انجام اون کار دوباره یک شنبه دیگر میسازن، شنبه هایی که قرار نیست هیچ وقت برسه. اکثری از افراد و اکثری از مردم، به خصوص ما ایرانی ها، عادت های دقیقه نودی بودن را داریم. و خودمون را در شرایط زمان فشرده قرار می‌دهیم.

دیگه زمان نبره | انگيزشى

علت اصلی اینکه چرا هیچ وقت اون شنبه شروع نمیشه اینکه (در نبرد بین ما و زمان، زمان میبره) زمان میبره چون ما ارزش زمان را نمیدانیم، زمان میبره چون ما هنوز بهترین خودمان را نمایش ندادیم، زمان میبره چون ما هنوز تصمیم نگرفتیم که بهتر باشیم زمان میبره چون ما قدرت تصمیم گیری نداریم و زمان زمان زمان…  چه اتفاقی افتاده؟ این بازی ذهنی چیه که بیشتر مردم خودشون رو درگیر کردن، چرا حرف ها دوتا میشن، چرا به حرفاشون عمل نمیکنن؟ اینجور افراد در لحظه زندگی نمیکنن و تمام کارهایشان را به فردا منتقل میکنن. کارهایی مثل ورزش، داشتن روتین روزانه، کسب کار دیدن خانواده و خیلی دیگر از کارها. وظایفشون را جدی نمیگیرند و همه کارهاشون معلق میمانه.

چند دلیل اصلی که مردم در پایان زمان وظایفشون را انجام می‌دهند (دقیقه نَوَدی)

over time 1
دلایل اصلی عقب انداخت کارها

بیش از حد بزرگ جلوه دادن کار

اینکه ما کاری را انجام ندادیم و یا از انجامش سختمون میشه به خود ما بستگی داره ( یک جمله هست که میگه هیچ کاری سخت نیست فقط هنوز عادت نشده) دسته از افرادی هستن که کارهای بسیار سختی را از دید ما انجام میدهند در صورتی که اون کار برای اون طرف بسیار آسان است. نه اینکه اون کار از اول براش آسون بوده باشه خیر به هیچ وجه اما با گذاشتن وقت و تمرکز روی اون کار ایجاد عادت شده و اون کار را در سبک خودش آسان انجام میدهد. پس اگر کاری را سخت یا بزرگ دیدیم دلیلش اینکه هنوز وارد اون کار نشدیم. “قانون 5 سانیه” وقتی انجام کاری به ذهنت میرسه زیر 5 سانیه انجام بده دیگه بعدش رفته رفته آسان تر میشه.

نادرست بودن الویت بندی کارهای (قاتل زمان)

یکی دیگه از دلایل دقیقه نودی بودن اینکه ما در کارهایمان اولیت بندی و برنامه خاصی نداریم. در طول هفته اگر دقت کنیم کارهای و تفریحاتی انجام میدهیم که باعث اتلاف وقت میشه. شاید پیش خودتون فکر کنید که ما نیاز به این تفریحات و سرگرمی های بیحوده داریم. میخوام بهتون بگم که شما هیچ فرد موفقی را توی دنیا نمیتونید پیدا کنید که با حذف نکردن کارهای بیهوده و اولیت بندی نکردن موفق شده باشه. پس کارهای مهمتو الویت بندی کن و زمان اضافه را خرج لذتت کن.

کمال طلبی (بی عیبو نقص بودن)

اینجور افراد کسانی هستن که دوست دارن همه کارها بدون نقص انجام شود. یکی از ویژگی های دیگر این افراد اینکه دوست دارن از همان شروع کار کار بدون کم و کاستی انجام بشه و اگر نقصی دیدند دوباره برگردن از اول مثلا فرض کنید که شما یک نوشته یک صفحه را در برگه یا در دفتری با خودکار نوشته اید یکی از کلمات را به طور تصادفی اشتباه و یا غلط می‌نویسید و بجای اینکه اون کلمه را با غلط گیر پاک کنی، در دفتر یا در برگه دیگر شروع به نوشتن از اول میکنی. این یک نوع وسواس هست که باعث میشود در کارهایشان عقب بیفتن همین امر باعث انجام ندادن خیلی از کارها و ترس از اون کارها شده است.

درباره برگذار کننده ویدئو انگیزیشی و سیتمی – نکته این آموزش:

در این فایل تصویری که لیدر دانیال بینش برگزار کننده آن میباشد، از زمان و افراد دقیقه نودی حرف میزند، اینکه چرا نتورکر ها کارهایشان را آخر ماه جدی میگیرند. اینجور افراد چه کسانی هستند؟ و چگونه از این بازی ذهنی و بازی زمانی خلاص شویم.

تبدیل خواسته به هدف از لیدر دانیال بینش
لیدر (دانیال بینش) خودمان را در زمان فشرده قرار ندهیم

لیدر دانیال بینش متولد 20 شهریور 1367 زاده رشت، وی کارش را از سال 94 در شرکت معظم بازاریابان ایران زمین یا به اختصار شرکت بیز شروع کرده است. وی هر زمان تو تمام سختی ها و نشدن های نتورک به بهترین چیزایی که با نتورک میتوانست برای خودش بسازه فکر میکرد تو دل تلخ ترین و سیاه ترین روزای کارش فقط به این فکر که با نتورک قرارذه چی بسازه و این امر را جایگزین افکار منفی میکرد. او شش ماهه در شرکت بیز به سقف درآمدی رسیده و حالا در درجه سفیر الماس آبی بیز میباشد. او دارای لیسانس عمران و فوق لیسانس گرایش سازه است.

آموزش های دیگر لیدر دانیال بینش غیر از این ویدیو انگیزشی در مارکت ام ال ام:

جزئیات و نکات ویدئو انگیزشی و سیستمی از لیدر دانیال بینش

سیو پنج دقیقه همراه لیدر دانیال بینش درباره موضوع اینکه (چرا آخر ماه؟)  هستیم. فردایی که اگر روز آخر ماه باشه فروش بیشتر اتفاق میفته. چی میشه که ماه در طول ماه منتظر میمانیم؟ منتظر میمانیم که به زمان فشرده برسیم، وارد بازی ذهنی میشیم که دیگه زمانی نیست، وارد بازی زمانی میشویم که دیگه وقت نیست و دیگه نمی توانیم منتظر بمانیم. چرا باید خودمون رو تو موقعیتی قرار بدیم که سختمون باشه؟  ما باید تو لحظات اخر باشیم که بتونیم حقیقی خودمون را نشان دهیم؟ این سوالات و این مشکلاتی هست که بیشتر نتورکرا و بیشتر مردم دارند. با خوب توجه کردن به این ویدئو و عملکردتان، این مشکلات و این سوالات را رفع می‌کنید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 5.540 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

11 فروش
40.959 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
تمام فایل های لیدر بینش
ویدئو انگيزشى و سيستمى | دانیال بینش
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 35 دقیقه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 323 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: فارسی
استپ: کل افراد
برگزارکننده: دانیال بینش
به روز شده در:
-𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭

به ازای هر فروش این محصول 5.540 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات msn ‌ Other Products

فایل صوتی به اندازه کافی وقت ندارم | جو پینسکر
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
در دنیای امروز، با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات اجتماعی، به سرعت به سمت یک زندگی پیچیده تر و چالش برانگیزتر حرکت می‌کنیم. همه ما باید همزمان با کار و تحصیل، روابط اجتماعی خود را نیز حفظ کنیم و به خانواده خود اختصاص بدهیم. با همه این ها ما با یک اتفاق مواجه می‌شیم: (وقت ندارم) [...]
11 فروش
5.0
14.319 تومان
فایل صوتی راهکار های فروش | فائزه اسدی
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
برای داشتن موفقیت در بازاریابی، باید راهکار هایی مانند ایجاد رابطه با مشتریان، ارائه محصولات با کیفیت، ارائه تخفیف های ویژه و داشتن یک برنامه بازاریابی مناسب را به کار گرفت. همچنین، نیاز است تا فروشندگان با ارائه اطلاعات دقیق و کافی درباره محصولات خود، اعتماد مشتریان را به [...]
12 فروش
5.0
54.279 تومان
دغدغه ها و چالش ها در نتورک | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
با وجود تمام مزایایی که بازاریابی شبکه ای ارائه می دهد، این روش همچنین با چالش هایی همراه است. این چالش ها شامل جذب نیروی کار با تخصص در بازاریابی شبکه ای، ایجاد روابط قوی و پایدار با مشتریان و تامین منابع مالی برای ایجاد و توسعه کسب و کار هستند. همچنین، بازاریابی شبکه ای [...]
12 فروش
5.0
78.699 تومان
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ «برای داشتن یک پرزنت موفق، ابتدا باید به موضوع مورد بحث خود عمیقا آشنا شوید و مطالعه کافی داشته باشید. سپس باید ساختار درست و منطقی برای پرزنت خود تهیه کنید و از واژگان ساده و روان استفاده کنید» 1. چرا پرزنت یکی از شیوه‌های دعوت مورد استفاده [...]
10 فروش
5.0
154.290 تومان

محصولات مرتبط Related Products

دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
11 فروش
5.0
83.250 تومان
پاسخ به 6 آبجکشن اصلی + 32 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آبجکشن ها می توانند به دو صورت عنوان شوند. یا با سند و مدرک قابل جواب دادن هستند یا اینکه به صورت احساسی بیان می شوند و نیاز به جواب های حساب شده و تاثیرگذار دارند. شما برای پاسخ به آبجکشن باید بتوانید آنها را به درستی بشناسید و جواب های مناسب آنها را یاد […]
17 فروش
5.0
132.090 تومان
چهار قانون طلایی در نتورک + 34 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
 چهار پایه اصلی و قانون طلایی موفقیت در نتورک مارکتینگ: هرگز رها نکنید، ارزش گذاری، ارتباطات، ارتباط و راهبری هرگز رها نکنید در چهار قانون طلایی در نتورک یعنی چه؟ هرگز رها نکنید یعنی همیشه تداوم را در اولویت مسیر کاری خود قرار دهید. این قانون طلایی به شما یاد می دهد که چطور [...]
14 فروش
5.0
39.849 تومان
افزودن به سبد خرید - 40.959 تومان