شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

وبینار (شروع قدرتمند) با سخنرانی آقای رضا امیری وبینار (شروع قدرتمند) با سخنرانی آقای رضا امیری
وبینار (شروع قدرتمند) با سخنرانی آقای رضا امیری وبینار (شروع قدرتمند) با سخنرانی آقای رضا امیری

وبینار (شروع قدرتمند) با سخنرانی آقای رضا امیری

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1
12 فروش
98.790 تومان

شروع قدرتمند یکی دیگر از آموزش های لیدر بزرگ، رضا امیری در این مطلب امروز اینجا هستیم. اینبار این آموزش به صورت وبینار و تصویری برای کاربران مارکت ام ال ام قرار داده شده است.

این جلسه تصویری بین چند لیدر بزرگ در خارج از کشور ایران در استرالیا و همچنین با توضیحات دقیق لیدر رضا امیری برگذاز شده است. که نام این اثر را (شروع قدرتمند) میگذاریم.

رضا امیری کیست؟!

لیدر رضا امیری یکی از پردرآمدترین لیدرهای ایران بواسطه آموزش های پرباری که به سازمانش می‌دهد میباشد. او آموزش دهنده بسیار قوی میباشد و آموزش های او هم اکنون در بسیاری از تیم های ایران در حال برگزاری میباشد.

رضا امیری کیست؟!

وی متولد ۲۹ آذر ۱۳۶۱ است
شروع فعالیت بازاریابی شبکه ای از سال ۱۳۸۳ همچنین موفق به کسب سقف در آمدی در شرکت کیونت. ایشون موسس گروه آموزشی ستاره ها (stars team) و عضو دایموند کلاب شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز تیم (Diamond club) میباشد.

جناب آقای رضا امیری یکی از لیدرهای بسیار با تجربه، با اطلاعات بالا و بروز هستن که در حال حاضر هم نیز جلسات زیادی در داخل و خارج از کشور برگزار میکنن اما این یک وبینار متفاوت میباشد، زیرا شما حتی اگر خیلی وقت پیش شروع کرده باشید، افراد خیلی زیادی در حال شروع فعالیت توی تیم شما هستن و این شما هستید که نیازه اطلاعات لازم را به تیمتان منتقل کنید تا پرقدرت رشد کنید.

خوراک تیم اطلاعاته، همانطور که خوراک یک گیاه آ، کود و آفتابه رشد تیم هم نیاز به اطلاعات، زمان، انرژی و مراقبت دارد برای کسب اطلاعاتدکافی وبینار کامل را مشاهده کنید …

دیگر آموزش های رضا امیری که در سایت مارکت ام ال ام منتشر شده:

ویدئو ها و آموزش های دیگر با موضوعات مختلف از لیدر رضا امیری در وب سایت مارکت ام ال ام برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم. جلسه ها ویس ها و آموزش های مختلفی از این لیدر در همین مطلب برای شما قرار دادیم.

R

درباره وبینار (شروع قدرتمند):

موضوع امروز راجب شروع قدرتمند یک شروع سریع و صحیح است که این موضوع یکی از مهم ترین بخش های نتورکه، اگر ما شروع کارمون درست نباشه همه چی خوب پیش نمیره! و حتما باید در 48 ساعت اول بهترین نحو و بهترین رفتار را با فردی که تازه وارد هست در این بیزینس داشته باشیم.  شما باید تصویر واقعی بهشون نمایش بدید که در عین‌حال این تصاویر ناامید کننده هم نباشه پس برای این کار لازمه وارد یک سری عمل ها بشیم.

پس از 48 ساعت چه عملی لازمه؟!

پس از 48 ساعت لازمه که دوباره با فرد بشینیم و باهاش هدف گذاری کنیم و هدف هایی ک باهاش وارد این بیزینس شده را چک کنیم و در طول این جلسه شما باید فعالیت هایی و برنامه های عملیتون که قرار است بعد انجام بشود را برنامه ریزی کنید. اولین دلیل برای وجود اینجور رفتار و گذاشتن وقت اینه که سریعا به مرحله‌ی برسن که بتونن درآمد داشته باشن، وجود این درآمد در فرد باعث انگیزه میشه! خیلی مهمه در 30 روز اول این افراد درآمد داشته باشن چون در این مدت اگر نتیجه از این بیزینس داشته باشن پیش دروریاشون اعضای خانوادشون سربلند هستن و راجب یک نتیجه بهتر حرف میزنن.

اگه شروعمون قدرت‌مند نباشه چی؟

از همین اول بهتون بگم همه آدم های موفق تمام کسانی که به موفقیت های بزرگ رسیدن در این بزینس از همون ابتدا که فرد جدیدی را وارد کردن سریعا وارد قرار های عملی شدن باهاشون چه از پای تلفن چه تصویری چه حضوری و..  شروع کردن با این شخص کار کردن.

مهم ترین کاری که انجام میدن با شخص جدید اینه که:  اهداف فردو پیدا میکنن، انگیزه‌های فرد رو پیدا میکنن و قدم های عملی می‌چینن برای اینکه کار را به بهترین نحو و سریع شروع کنند.

اگر در همون شروع اول برای طرف ورودیتون وقت نزارید متوجه این نمیشید که آیا واقعا با این بیزنس اوکیه یا نه؟ وقتتون را دارید طلف میکنید یا واقعا جدیه؟

اگه کارتون این باشه که فقط برید ورودی بگیرید و فقط ثبت نامشون کنید متوجه میشید که چن صد نفر مجموعه دارید اما یک سازمان خوب و موفق نه. یه عده هستن تو شبکه های اجتماعی دارن وروردی میگیرین و از نظر خودشون خیلی موفق هستن که دارن روزی 10 نفر وروردی میگیرن و متوجه این اشباهشون نمیشن.

نکته اصلی این محصول اینکه یکی از بحرانی ترین مهم ترین نقاط بیزنس و کسب کار ما زمانی است که یک نفر تازه وارد این سیستم شده و شما باید تمام تلاشتون کنید که این فرد نتیجه بگیره، شروع و ریشه کار خیلی مهمه پس وقت گذاشتن و تلاش کردن ارزش اون موفقیت بعدش رو داره.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 13.350 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

12 فروش
98.790 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
وبینار (شروع قدرتمند) با سخنرانی آقای رضا امیری
امتیاز مشتریان: 5 از 1
زمان: زمان کل ویدئو 152 دقیقه
تعداد پارت: 7 پارت
اندازه: 450 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: ترجمه و توضیحات فارسی
استپ: شروع کننده
برگزارکننده: رضا امیری
به روز شده در:
-𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭

به ازای هر فروش این محصول 13.350 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات msn ‌ Other Products

فایل صوتی به اندازه کافی وقت ندارم | جو پینسکر
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
در دنیای امروز، با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات اجتماعی، به سرعت به سمت یک زندگی پیچیده تر و چالش برانگیزتر حرکت می‌کنیم. همه ما باید همزمان با کار و تحصیل، روابط اجتماعی خود را نیز حفظ کنیم و به خانواده خود اختصاص بدهیم. با همه این ها ما با یک اتفاق مواجه می‌شیم: (وقت ندارم) [...]
11
5.0
14.319 تومان
فایل صوتی راهکار های فروش | فائزه اسدی
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
برای داشتن موفقیت در بازاریابی، باید راهکار هایی مانند ایجاد رابطه با مشتریان، ارائه محصولات با کیفیت، ارائه تخفیف های ویژه و داشتن یک برنامه بازاریابی مناسب را به کار گرفت. همچنین، نیاز است تا فروشندگان با ارائه اطلاعات دقیق و کافی درباره محصولات خود، اعتماد مشتریان را به [...]
12 فروش
5.0
54.279 تومان
دغدغه ها و چالش ها در نتورک | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
با وجود تمام مزایایی که بازاریابی شبکه ای ارائه می دهد، این روش همچنین با چالش هایی همراه است. این چالش ها شامل جذب نیروی کار با تخصص در بازاریابی شبکه ای، ایجاد روابط قوی و پایدار با مشتریان و تامین منابع مالی برای ایجاد و توسعه کسب و کار هستند. همچنین، بازاریابی شبکه ای [...]
12 فروش
5.0
78.699 تومان
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ «برای داشتن یک پرزنت موفق، ابتدا باید به موضوع مورد بحث خود عمیقا آشنا شوید و مطالعه کافی داشته باشید. سپس باید ساختار درست و منطقی برای پرزنت خود تهیه کنید و از واژگان ساده و روان استفاده کنید» 1. چرا پرزنت یکی از شیوه‌های دعوت مورد استفاده [...]
10
5.0
154.290 تومان

محصولات مرتبط Related Products

دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
14 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
11
5.0
83.250 تومان
پاسخ به 6 آبجکشن اصلی + 32 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آبجکشن ها می توانند به دو صورت عنوان شوند. یا با سند و مدرک قابل جواب دادن هستند یا اینکه به صورت احساسی بیان می شوند و نیاز به جواب های حساب شده و تاثیرگذار دارند. شما برای پاسخ به آبجکشن باید بتوانید آنها را به درستی بشناسید و جواب های مناسب آنها را یاد […]
17 فروش
5.0
132.090 تومان
چهار قانون طلایی در نتورک + 34 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
 چهار پایه اصلی و قانون طلایی موفقیت در نتورک مارکتینگ: هرگز رها نکنید، ارزش گذاری، ارتباطات، ارتباط و راهبری هرگز رها نکنید در چهار قانون طلایی در نتورک یعنی چه؟ هرگز رها نکنید یعنی همیشه تداوم را در اولویت مسیر کاری خود قرار دهید. این قانون طلایی به شما یاد می دهد که چطور [...]
14 فروش
5.0
39.849 تومان
افزودن به سبد خرید - 98.790 تومان