شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت؟ | مهدی ایزدی نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت؟ | مهدی ایزدی
نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت؟ | مهدی ایزدی نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت؟ | مهدی ایزدی

نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت؟ | مهدی ایزدی

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
10 فروش
99.345 تومان

نتورک مارکتینگ یکی از مهم ترین بحث های مهم که قطعاً خیلی از شماها باهاش به صورت مستقیم و غیر مستقیم درگیر هستین. بحث «نتورک مارکتینگ»  بحثی که اکثر مردم اطلاعات کمی و اکثر مردم اطلاعات بالایی ازش دارند و خیلی ها اطلاعاتی ندارند. این قطعیه که دید ما به بحث نتورک کاملاً متفاوت است. در این مطلب ما قصد داریم که همه از یک روش (فروش مستقیم حرفه‌ای) استفاده کنند. و با آشنایی کامل و طرز صحیح «نتورک  مارکتینگ»  بتوانید در این حوزه به موفقیت کلانی برسید.

نتورک مارکتینگ چیست؟
نتورک مارکتینگ چیست؟

(توضیح مختصر) نتورک مارکتینگ چیست؟

نام دیگر نتورک مارکتینگ بازاریابی شبکه‌ای است. بازریابی شبکه‌ای یک سیستم و صنعت پخش‌ و فروش است که ماننده صنعت های دیگر فروش که همه‌ی جایِ دنیا وجود داره شیوه نوین بخصوص «تبلغیات و فروش» دارد. تمامی کمپانی های تولیدی دنیا از شیوه های «تبلیغات و فروش» متفاوتی استفاده میکنند؛ یکی از این شیوه ها بازریابی شبکه‌ای است. یک صنعت فروش که میان واسطه هارا حذف می‌کند؛ یعنی محصول را از واحد تولیدی مستقیم به دست مصرف کننده نهایی منتقل و ارسال میکنند.

تفاوت نتورک مارکتنیگ با سایر شرکت ها – هیچ تبلیغات و هیچ شرکت پخشی در کار نیست همچنین هزینه هایی که از شیوه تبلیغات و واسطه ها استفاده میشه را به شیوه بازاریابی شبکه‌‌ای انتقال داده‌اند و این هزینه ها را بین بازاریابان خودش پخش میکند. نام دیگر این پرداخت هزینه پورسانت هست؛ این امر باعث شده بازاریابان بتوانند انگیزه‌ی بیشتری برای فروش محصولات شرکت داشته باشند.

در کل افرادی که در نتورک فعالیت می‌کنند مجموعی از «خریداران یا فروشندگان رازی‌ان» یعنی یا مصرف کننده‌اند یا فروشنده؛ به زبان ساده‌تر قالب این طرح اینجوریه که مصرف کننده‌ از تخفیف قابل قبولی بهره می‌برد و فروشنده از پلن درآمد زایی که قالب شده پورسانت دریافت می‌کند در مجموع نتورک مارکتینگ یا همان بازاریابی شبکه‌ای یک سیستم و صنعت قدرتمند در فروش محصولات است.

تفاوت بین شرکت های نتورک مارکتینگ قانونی و غیر قانونی

بازاریابی شبکه‌ای قانونی یا غیر قانونی خیلی تفاوت ها دارند صرفاً بحث قانونی بودنش یا نبودنش نیست. نتورک یک سیستم فروش در همه جای دنیا است اما با مسائلی که در کشور ما «ایران» برای این حوزه کاری افتاد، خیلی متفاوت و عجیب تر بود نسبط به نتورک های کشورای دیگه. در واقع نتورک از سال 79 وارد ایران شد.

اما شرکت هایی که با نام نتورک وارد کشور ما شده بودند هیچ ربطی اصل نتورک مارکتینگ که همه جای دنیا انجام میشود ندارد. بیش از 200 تا شرکت تا سال 89 وارد ایران شد به اسم بازاریابی شبکه‌ای که هیچ یک کدوم از این شرکت ها قانونی نبودند.

نکته مهم این بود که مراجع جهانی معتبر بازاریابی شبکه‌ای در کل دنیا این شرکت ها را به رسمیت نمیشناخت یعنی به غیر از اینکه در ایران غیر قانونی بود هیج جای دنیا قانونی شناخته نمیشدند. بازار هدفشون محصولات نبود جذب افراد بود.

اما در واقع نتورک مارکتینگ فقط جذب افراد نبود، دعوت، ارائه خدمات، جذب افراد، همکاری و…  در تجارت قانونی نتورک شبکه‌ای که تشکیل داده میشه صرفاً در راستای ارائه و فروش خدمات و محصولا است؛ اما شرکت های غیر قانونی اینکار را نمیکردن و شبکه‌ای تشکیل میدادن که از هر فرد مقداری پول دریافت کنند. و این میشه یک (چرخه باطل اختصاصی) این اتفاقی بود که قبلاً در ایران میفتاد.

شرکت نتورک مارکتینگ قانونی از کی شروع شد؟

فلسفه‌ی بازاریابی شبکه‌ای قانونی در سال 90 مطرح شد و یک فراخوانی از سفارت بازرگانی شکل گرفت که هر شرکت بازاریابی شبکه‌ای که مدعا می‌شود محصولات و خدماتش را قانونی به فروش برساند و فعالیت صحیح و درست داشته باشد باید درخواست مجوز کند. از سال 90  «شصت‌وهفت»  شرکت ایرانی درخواست مجوز بازاریابی شبکه‌ای دادن که 8 شرکت در همان سال ها موفق به گرفتن مجوز شدند، و در سال 99 بیش از 29 تا شرکت قانونی هست ک مجوز شرکت بازریابی شبکه داخل کشور دارند.

درباره برگذار کننده آموزش نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت؟

برگذار کننده این ویدئو دکتر یحیی علوی و دو لیدر بزرگ موفق در حوزه نتورک مارکتینگ مهدی ایزدی و امیر لاجوردی است. 

مشخصات دکتر یحیی علوی - نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت
مشخصات دکتر یحیی علوی – نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت

دکتر یحیی علوی یک سخنران حرفه‌ای و آموزگار توسعه فردی است. وی بنیان گذار مدرسه کسب و کارآیا و مشاور بین المللی کسب و کار در زمینه «فروش و بازاریابی» است. یحیی علوی افتخار دکترای (رفتار مصرف کننده از دانشگاه فلوریدا و MBA بازاریابی) از بهترین مدارس کسب و کار ایالات متحده آمریکا را دارد.

دکتر یحیی علوی دوره هایی منتشر کرده است به اسم (مهارت فروش، بازاریابی، مذاکره و…) اشتیاق، تعهد، پایبندی و انرژی او در هر جلسه، سمینار و کنفراس اعتبار و ارزش می‌بخشد. در سراسر دنیا او را به سخنران بین‌الملل و کارگاه بازاریابی، برندسازی، تکنیک های مدیریت، تبلیغات فروش میشناسند.

حرفه های دکتر یحیی علوی: دکتری بازاریابی – دکترای رفتار مصرف کننده دانشگاه فلوریدا بازاریابی MBA – لیسانس مهندسی کامپیوتر سخت افزار – سخنران بزرگ ترین همایش اقتصادی جهان – برگزارکننده دوره‌های تخصصی «فروش و بازاریابی» – مدیر فروش و بازاریابی شرکت دسینی – مدرس دانشگاه سینرجی مسکو – مدیر ارشد فروش (!Interface Media Yahoo) – مدرس دوره های MBA و DBA دانشگاه تهران، امیرکبیر، شریف، UMEF سوئیس، Maastricht هلند و MSU مالزی

درباره برگذار کننده مهدی ایزدی

مشخصات مهدی ایزدی - نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت
مشخصات مهدی ایزدی – نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت

مهدی ایزدی فعالیت بازاریابی شبکه‌ای قانونی خودش را در “آبان ماه 93” آغاز کرد. وی در حال حاضر در شرکت بیز فعالیت میکند. ایزدی در سن 18 سالگی قبل از آشنایی با نتورک مارکتینگ در مرکز تحقیقات آمار ایران فعالیت داشت و از طریق یکی از همکارانش در همان حوزه با نتورک آشنا شد. ایزدی قبل از حضور در نتورک مارکتینگ قانونی در نتورک مارکتینگ هایی با اسم حرمی میشناسند حضور داشت و تجربه های تازه کار و آغازین خودش را در شرکت های غیر قانونی در سال 88 شروع کرد.

مشخصات و مشاهده فایل آموزشی دیگر از مهدی ایزدی در مارکت ام ال ام:

سوالات و آبجکشن ها نتورک مارکتینگ
سوالات و آبجکشن ها نتورک مارکتینگ

بعضی از سوالات و آبجکشن های فایل آموزشی نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت؟

هر محصولی قابل فروش است؟

کمپانی ها و شرکت های موفق در زمینه بازاریابی شبکه‌ای حلقه‌ی واسط بین تولید و مصرف نمی‌شوند. اصول بازرایابی شبکه‌ای موفق اینه که کمپانی‌شان باید تولیدکننده باشه. اما تولید کننده باید چه محصولی تولید کنه؟ شرکت های بازاریابی شبکه‌ای تولید کننده باید محصول مصرفی “خاص و یونیک” تولید کند؛ اگر بخواهیم خیلی واقع بینانه نتورک را نگاه کنیم باید بگوییم که “یک شرکت بازاریابی شبکه‌ی موفق نباید به سمت تولید محصولات بازاری برود بلکه بهتر است که تولید کننده محصولاتی باشد که خواص و ویژگی های خاصی دارند” پس یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای اصیل باید کالاهی یونیکی تولید کند که پرزنتیشن هایش که بازاریابانش هستند بتوانند راجب آن کالا و محصول ارزش گذاری بکنن. دو نکته مهم در زمینه محصول اینکه: (آن کالا باید یونیک و خاص باشد) و (خوده شرکت باید تولید کننده کالا باشد)

نتورک به غیر از پول فایده دیگری هم دارد؟

یکی از بهترین مهارت های زندگی مهارت ارتباط برقرار کردن با دیگران است و در نتورک این مورد را میتوانیم یاد بگیریم افرادی که ارتباطاتشون با دیگران ظعیف است. میتونن با نتورک به ارتباط قوی برسند؛ نتورک فقط پول و درآمد زایی نیست شما در نتورک نحوه صحبت کردن و قدرت بیان با دیگران را یاد می‌گیرید، شما متوجه افزایش اعتماد به نفس و رشت ذهنی را در خود به مرور زمان می‌بینید. آموزش های کسب‌وکار نتورک مارکتینگ اینجوریه که به غیر از رشت یادگیری در درآمد، مهارت های دیگر در زمینه سبک زندگی هدفمند صحیح را یاد می‌گیرید.

در نتورک فقط لیدر ها بالایی ها پول در میارن؟

قطعاً خیر. فقط لیدر ها پول در نمیارن اما قطعاً لیدر ها و بالایی ها پول بیشتر در میارن. سوال اصلی اینه که چرا نباید درآمد بیشتری داشته باشند؟ و اصل موضوع اینه که اون لیدر از روز اول لیدر بوده؟ اون فردی که اون بالاست از اولش بالا بوده؟ شما در هر شرکت در و در هر کسب‌وکاری مشاهده می‌کنید که افرادی هستند که با تلاش و کسب تجربیات به مقامی رسیدند که درآمد بیشتری در اون حوزه دارند که به اصطلاح نام این افراد عبارت است از بنیان گذار، لیدر،مدیر، مدیر عامل، رئیس، رهبر و… پس این افراد از بالا که وارد این عرصه نشدند از ابتدا شروع کردند  پس قطعاً افرادی میخواهند به این جایگاه برسند باید هدفمند تلاش، صبر بیشتر، اطلاعات و پشتکار داشته باشند.

مهارت در نتورک مارکتینگ نیازه؟

لازم به ذکر است بگوییم که قطعاً ماننده هر شغل های دیگری که نیاز به مهارت دارند نتورک مارکتینگ و یا همان بازاریابی شبکه‌ای نیاز به مهارت دارد این مهارت ها شامل به رشد فردی،آموزش تیم سازی، رهبری کردن تیم، قدرت بیان و.. افرادی که این ویژگی هارا داشته باشند می‌توانند افرادی باشند که نه تنها در کسب‌وکار بلکه در هر کسب کار دیگری موفق باشند. اعتقاد ما بر این است که تجربه در نتورک به شما درس “کار آفرینی به سبک آسان تر را می‌دهد” کسانی که علاقه به تجربه کار آفرینی دارند، قطعاً بیزنس های «فروش و بازاریابی» به شما این ویژگی هارا میدهد که بتوانید تیم سازی کنید و چگونه رهبری کنید.

نکات فایل آموزشی (نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت؟)

اگر فردی هستید که چیزی درباره نتورک مارکتینگ و یا بازاریابی شبکه‌ای نمی‌دانید با تماشای این ویدئو با تمام مفاهیم و اصلی ترین مقدمه های نتورک آشنا میشوید. همچنین اگر در نتورک مارکتینگ فعالیت دارید و کسب کار خودتان را در این حوزه شروع کرده اید این آموزش به دردتون میخوره! در واقع 0 تا 100 نتورک مارکتینگ را با تاپ لیدر مهدی ایزدی و تاپ لیدر امیر لاجوردی یاد می‌گیرید؛ آموزش ها و نکات در این فایل بسیار زیاد می‌باشد اگر این فایل را میخواهید در جلسه و حضو دیگران بگذارید حتماً پیشنهاد میشه که با قلم‌ ‌و خودکارو با دقت کامل وارد این جلسه بشوند. اگر هم که تنهایی این فایل را تماشا می‌کنید با دقت کامل نکات این ویدئو را یادداشت کنید.

جزئیات فایل آموزشی (نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت؟)

فایل آموزشی نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت؟ با مدت زمان 124 دقیقه کامل با 10 پارت جداگانه با پسوند MP4 با حجم 320 مگابایت و با موضوع «کرونا تهدید یا فرصت» توسط دکتر یحیی علوی، لیدر مهدی ایزدی و لیدر امیر لاجوردی برگذار شده است.

این فایل در اوایل سال 1399 در لایو اینستاگرام دکتر یحیی علوی پخش شد. دکتر یحیی علوی با دعوت دو لیدر بزرگ مهدی ایزدی و امیر لاجوردی در لایو اینستاگرامی خودش با سوال کردن سوالات مخاطبانش از این دو لیدر در حوزه نتورک مارکتینگ با موضوع نتورک مارکتینک تهدید یا فرصت توانست این مبحث آموزشی را به اشتراک بگذارد.

موضوعاتی همچون نتورک مارکتینگ، بستر شبکه های بازاریابی در ایران، واقعیت ها، پشت صحنه ها و تمام چیز هایی که شاید برای خیلی از افراد به عنوان آبجکشن و سوال هست در این ویدئو هست

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 13.430 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

10 فروش
99.345 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
دیگر فایل های تصویری
نتورک مارکتینگ تهدید یا فرصت؟ | مهدی ایزدی
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 124 دقیقه
تعداد پارت: 10
اندازه: 320 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: فارسی
استپ: کل افراد
برگزارکننده: یححی علوی، مهدی ایزدی، امیر لاجوردی
به روز شده در:
-𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭

به ازای هر فروش این محصول 13.430 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات msn ‌ Other Products

فایل صوتی به اندازه کافی وقت ندارم | جو پینسکر
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
در دنیای امروز، با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات اجتماعی، به سرعت به سمت یک زندگی پیچیده تر و چالش برانگیزتر حرکت می‌کنیم. همه ما باید همزمان با کار و تحصیل، روابط اجتماعی خود را نیز حفظ کنیم و به خانواده خود اختصاص بدهیم. با همه این ها ما با یک اتفاق مواجه می‌شیم: (وقت ندارم) [...]
11 فروش
5.0
14.319 تومان
فایل صوتی راهکار های فروش | فائزه اسدی
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
برای داشتن موفقیت در بازاریابی، باید راهکار هایی مانند ایجاد رابطه با مشتریان، ارائه محصولات با کیفیت، ارائه تخفیف های ویژه و داشتن یک برنامه بازاریابی مناسب را به کار گرفت. همچنین، نیاز است تا فروشندگان با ارائه اطلاعات دقیق و کافی درباره محصولات خود، اعتماد مشتریان را به [...]
12 فروش
5.0
54.279 تومان
دغدغه ها و چالش ها در نتورک | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
با وجود تمام مزایایی که بازاریابی شبکه ای ارائه می دهد، این روش همچنین با چالش هایی همراه است. این چالش ها شامل جذب نیروی کار با تخصص در بازاریابی شبکه ای، ایجاد روابط قوی و پایدار با مشتریان و تامین منابع مالی برای ایجاد و توسعه کسب و کار هستند. همچنین، بازاریابی شبکه ای [...]
12 فروش
5.0
78.699 تومان
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ | محسن فرهمند
msn ‌
msn ‌ -𝚂𝚊𝚢 𝚈𝚊𝙰𝚕𝚕𝚊𝚑 | 🫳 do u want @sigma -𝟬𝟭
چگونه پرزنت موفق داشته باشیم؟ «برای داشتن یک پرزنت موفق، ابتدا باید به موضوع مورد بحث خود عمیقا آشنا شوید و مطالعه کافی داشته باشید. سپس باید ساختار درست و منطقی برای پرزنت خود تهیه کنید و از واژگان ساده و روان استفاده کنید» 1. چرا پرزنت یکی از شیوه‌های دعوت مورد استفاده [...]
10 فروش
5.0
154.290 تومان
افزودن به سبد خرید - 99.345 تومان