شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

مصاحبه با ریچارد بروک مصاحبه با ریچارد بروک
مصاحبه با ریچارد بروک مصاحبه با ریچارد بروک

مصاحبه با ریچارد بروک

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1
11
32.079 تومان

درخدمت شما هستیم با ویدیو بینظیری از مصابحه با ریچارد بروک

ریچارد بروک ( رییس شرکت بازاریابی شبکه ای آکسی فرش (Oxyfresh) و نویسنده کتاب هنر بینش و انگیزه فردی )

 

بیوگرافی ریچارد بروک

من در یک مزرعه در چاوچیلای کالیفرنیا بزرگ شدم. در سن چهار سالگی چند عینک آفتابی از فروشگاه فردی به نام رِد دزدیدم. وقتی مادرم از من پرسید آن ها را از کجا آورده ام، حقیقت را به او گفتم. او هم مرا وادار کرد که عینک ها را به رِد پس داده و از او عذرخواهی کنم. خیلی سرافکنده شدم. در دبیرستان، کسی را که دوستش داشتم، در سینما کنارم نشسته بود؛ ما دست در دست هم بودیم، اما روز بعد او بدون هیچ مشکلی مرا “وِل کرد” و رفت.

من نظام باورهای خود را بر اساس شرایط احمقانه و روزمره ای که به ندرت هم برایم پیش می آمد بنا نهاده و رفتار خود را منطبق با آن در پیش گرفته بودم. بر اساس نظام باورهایم برنده بودن کار سختی بود.

ریچارد بروک
ریچارد بروک

من معمولاً منفی باف بودم. با این که والدین من ثروتمند، تحصیل کرده و مزرعه دار بودند، رفتار رقت بار و مغموم من، دست یابی به موفقیت را به کاری سخت و ناممکن بدل کرده بود. وقتی هفده ساله بودم، والدینم از یکدیگر جدا شدند. در این دوران من از مدرسه بیزار بودم، زیاد اهل درس نبودم و از سر کلاس جیم می زدم. معمولاً نمره ناپلئونی می گرفتم و به همین دلیل برای رفتن به دانشگاه نیز هیچ تلاشی نکردم. مدتی به این فکر کردم که نگهبان جنگل شوم تا این که یک روز فهمیدم برای این کار باید مدرک دانشگاهی داشته باشم و تازه در صورت داشتن مدرک، از هر ۱۰ نفر، یک نفر می توانست در آزمون ورودی قبول شود. بالاخره با تقلب در امتحان، مدرک پایان دوره متوسطه را گرفتم و در پمپ بنزینی در ایالت کالیفرنیا مشغول به کار شدم. در همان پمپ بنزین زندگی می کردم و شب ها هم در وانت خود می خوابیدم. تا این که بعد از مدتی به خاطر این که دو شب پیاپی فراموش کردم درب جلویی پمپ بنزین را ببندم، اخراج شدم.

جاه طلبی من کارم را به بزرگترین مرغداری جهان کشاند. یک فرصت شغلی با درآمد ساعتی ۳ دلار، به علاوه مزایا، مرخصی و از همه مهم تر بازنشستگی. لحظه ای در پذیرش آن درنگ نکردم. شغل من خرد کردن مرغ هایی بود که از مقابلم عبور می کردند. تکه تکه کردن میلیون ها مرغ. این کاری بود که روزی ۹-۸ ساعت انجام می دادم. آن هم در محیطی که همیشه بوی پر خیس می داد و دمای قسمت های مختلف آن از زیر دمای انجماد (محل نگهداری مرغ های منجمد) تا دمای ۱۲۰ درجه (محل کندن پَرهای مرغ ها) تغییر می کرد.

همهمه و سروصدا در کشتارگاه چنان زیاد است که سالی یک بار از کارگران تست شنوایی گرفته می شود. چربی مرغ ها زمین را لیز می کند و خون از گردن مرغ های بی سر روی زمین ریخته می شود.

در مدت کار در مرغداری پیشرفت خوبی داشتم و به دیگران می آموختم که چگونه مرغ ها را تکه تکه کنند. ولی مدت زیادی طول نکشید که شخصیتم مرا به عقب کشاند، زیرا به رئیس خود گفتم “برو به جهنم.” و این حرف کافی بود که مرا به ابتدای خط تولید (که کار در آن، بسیارسخت تر و طاقت فرساتر است) بازگرداند. با وجود همه این سختی ها، مرغداری را دوست داشتم و در آن دوران شک نداشتم که سی سال آینده کاری خود را در مرغداری خواهم ماند و به سابقه کار (قدرت) و روزهای مرخصی (تفریح) خواهم رسید و روزها را در انتظار دوران بازنشستگی (آزادی) خواهم شمرد.

سال ۱۹۷۷ بود و من ۲۲ سال داشتم و هنوز در مرغداری کار می کردم. در این سال، یکی از دوستانم به نام استیو اسپالدینگ، یک فرصت کاری فوق العاده با توان رشد فردی و مالی را به من معرفی کرد و موضوع این کار بازاریابی شبکه ای نام داشت. قسمت جالبش این بود که کار مرغداری را نیز همین دوستم برایم ترتیب داده بود. به نظرم او این فرصت کاری جدید را به من معرفی کرد، زیرا برای وضعیتم متأسف بود. من و چند نفر دیگر از دوستانم از جمله جک اَکر، دِیو و دن آستین که همگی آن ها در آن موقع کارگران فصلی بودند، وارد این حرفه شدیم. به ما گفته بودند که اگر از طرح و برنامه های شرکت تبعیت کنیم، می توانیم سالیانه بیش از شصت هزار دلار درآمد داشته باشیم. آن هم از کار پاره وقت!

در آن سال افرادی که چنین درآمدی داشتند عبارت بودند از پزشکان، وکلا، متخصصین بسیار تحصیلکرده و افرادی که ارث کلانی برده بودند. می دانستم که جزء هیچ یک از افراد فوق نیستم و در هیچ کار دیگری نیز نمی توانم شصت هزار دلار درآمد داشته باشم. ولی نکته جالب این بود که من بیش از هر چیز دیگری در دنیا، می خواستم که شصت هزار دلار درآمد داشته باشم!

در سوم و چهارم آگوست سال ۱۹۷۷، من و دوستانم و چهل نفر دیگر که آن ها را نمی شناختیم، در هتلی در شهر بِکِرز فیلد، دور هم جمع شدیم. در آن جا جلساتی برای مان برگزار شد و سخنرانانی پشت سر هم به ایراد سخنرانی پرداختند و همگی اعلام کردند که ما واقعاً می توانیم درآمد ۶۰٫۰۰۰ دلار در سال را داشته باشیم. اولین مربی ما فردی به نام “کِرت راب” بود. او به ما گفت که قبلاً در کارخانه “مابِل” کار می کرده و با این که از کار خود راضی بوده، نمی توانسته به آرزوهایش دست یابد!

به اصرار همسرش از کار خود بیرون آمده و در بازاریابی شبکه ای با همسرش همراه شده است. او گفت که در ابتدا باور نداشته بتواند چیزی را که می خواهد به دست آورد. کِرت تأکید کرد که باور نداشته است، اما در نهایت توانسته به موفقیت دست یابد. او و همسرش به اقصی نقاط جهان سفر می کردند و مردم را یاری می دادند تا آن ها نیز به رویاهای خود دست یابند.

کِرت راب، ۹ ماه پس از اولین جلسه آموزشی من از دنیا رفت. وی در زمانی که در اوج موفقیت خود بود، در امواج خروشان هاوایی به همراه همسرش به دام افتاد و کشته شد. تا وقتی که کِرت زنده بود و به من آموزش می داد، هیچ کدام از آموزش های او را به کار نبستم. من داشتم به قول خودم “آموزش می دیدم”، “روی آن کار می کردم” و “آماده می شدم”.

زمانی که خبر فوت ناگهانی او را شنیدم، واکنش من فقط این بود که همه چیز را رها کنم. احساس می کردم بدون او که همیشه در کنارم بود و کمکم می کرد دیگر نمی توانم ادامه دهم. اما بعد از مدتی فهمیدم واکنش من بزدلانه و در واقع بی احترامی به آموزش های کِرت بوده است. تنها کاری که برای احترام به او می توانستم انجام دهم این بود که به یک منبع آموزشی برای خود و دیگران تبدیل شوم. دیگر آماده شدن کافی بود و زمان عمل فرا رسیده بود. باید دست به کار می شدم و آموزه های کِرت را به کار می بستم و به دیگران آموزش می دادم.

از آن روز به بعد، زندگی من به طور شگفت انگیزی تغییر کرد. از آن روزی که تصمیم گرفتم برای خود و دیگران به یک منبع آموزشی بدل شده و آنچه می دانستم را به کار ببندم. آنچه در ادامه خواهید خواند، شاید مبالغه آمیز و متکبرانه به نظر بیاید ولی واقعیت دارد و تمام این ها پس از تصمیم آن روز من عملی شد.

با ریچارد بروک
مصاحبه با ریچارد بروک

اولین میلیون دلار خود را قبل از سن ۳۰ سالگی به دست آوردم، زیرا مقام فروشنده برتر در یک سازمان بازاریابی شبکه ای با بیش از ۲۵۰٫۰۰۰ بازاریاب را کسب کرده بودم و در ۳۱ سالگی نیز به مقام معاون مدیرعامل همان شرکت منصوب شدم.

در سال ۱۹۹۲ و در سن ۳۷ سالگی، مجله موفقیت (Success) تصویر من و شرکت ما را روی جلد خود چاپ کرد.

در ۱۹۹۴ از طرف مجله اینک (Inc.) به عنوان کارآفرین سال انتخاب شدم.

در ۱۹۹۶ مجله “کار در منزل” تصویر مرا روی جلد خود چاپ کرد.

در ۱۹۹۸ به تالار افتخارات بازاریابی شبکه ای معرفی شدم.

در ۲۰۰۲ به عنوان یکی از پنج مربی برتر بازاریابی شبکه ای، جایزه بهترین توزیع کننده را دریافت کردم.

در حال حاضر به برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه رشد فردی و راهبری می پردازم و در کنار آن یک شرکت بازاریابی شبکه ای موفق با سابقه بیست ساله را اداره می کنم. حداقل دو بار به تمام ایالت های کشور خود رفته و به ۲۲ کشور جهان سفر کرده ام و برای بسیاری از گروه های صد نفره و حتی هزار نفره سخنرانی کرده ام.

نه تنها جنبه مادی زندگی من عالی است، بلکه از سلامت کامل برخوردارم و عاشق محل زندگی خود و کاری که انجام می دهم، هستم.

 

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
11
32.079 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
مصاحبه با ریچارد بروک
امتیاز مشتریان: 5 از 1
زمان: 47 دقیقه
تعداد پارت: 1 مورد
اندازه: 391 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: زیرنویس فارسی
استپ: مثبت 30
برگزارکننده: ریچارد بروک
به روز شده در:
وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم

سایر محصولات مارکت ام ال ام Other Products

فروش به روش اسپین | قوی ترین تکنیک پیگیری از مرتضی نصرالهی
مارکت ام ال ام
مارکت ام ال ام وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم
فروش به روش اسپین یا اسپین سلینگ (SPIN Selling) که از این روش فروش میتوانیم در امر فالو و پیگیری هم استفاده کنیم، در این پادکست صوتی لیدر مرتضی نصرالهی بهتون توضیح میده چطور از این روش در امر فالو استفاده کنیم. در کل اسپین سلینگ چیست؟ روش فروش اسپین به دست آمده از تحقیقات [...]
126 فروش
5.0
32.079 تومان
سمینار برخیز و بدرخش از پاتمن سناتیراجا در تایلند | freedom bangkok
مارکت ام ال ام
مارکت ام ال ام وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم
قبل از اینکه بخوام سمینار برخیز و بدرخش پاتمن در تایلند را بهتون معرفی کنم، ویدیوهای زیادی از سمینارهای گوناگون پاتمن وجود داره که ترجمه نشده، با موضوعات مختلف که برخی ها کاربردی و برخی ها خیر. طبق تجربه کاری ما گلچینی از این سمینارها را فارق از سال برگزاریشون با توجه به [...]
128 فروش
5.0
95.349 تومان
کتاب صوتی عظمت خود را دریابید | وین دایر+150 دقیقه
مارکت ام ال ام
مارکت ام ال ام وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم
کتاب عظمت خود را دریابید، یکی از کتاب های اصلی برای افراد مشغول در بازاریابی شبکه ای میباشد این کتاب را افرادی باید مطالعه کنند یا گوش کنند که حداقل 5 نفر در سازمانشان فعال باشند. در کتاب عظمت خود را دریابید دکتر وین دایر به این اصل را توضیح میدهد که چرا افراد مریض […]
110 فروش
4.2
25.419 تومان
آموزش دعوت در بازاریابی شبکه ای + اصولی | به سبک نتورک ایران
مارکت ام ال ام
مارکت ام ال ام وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم
با یکی از بهترین آموزش ها در مارکت ام ال ام در خدمتتون هستیم، آموزش دعوت به حرفه ای ترین شکل ممکن، دیگه اطلاعات قدیمی کاربرد نداره،  با ما همراه باشید تا کاربردی ترین آموزش دعوت را خدمتتون معرفی کنیم. آموزش دعوت از سلسله آموزش های جامع ترین دوره بازاریابی شبکه ای میباشد، یکی [...]
120 فروش
5.0
120.990 تومان

سایر دوره های مارکت ام ال ام Related Courses

کامل ترین دوره بازاریابی شبکه ای | 90 روز برنامه ریزی یک نتورکر
مارکت ام ال ام
مارکت ام ال ام وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم
در دوره برنامه ریزی یک نتورکر به چند سوال اصلی پاسخ داده میشه، تا حالا شده توی برنامه ریزی کم بیارید؟ نتونید برنامه ریزی درست و حسابی برای تیمتون داشته باشید؟ یا برنامه ریزی انجام دادید ولی بهش اعتقادی ندارید! اگر نیاز به یک برنامه مدون، حرفه ای و تست شده نیاز دارید در تیم [...]
117 دانشجو
4.8
775.890 تومان
بسته همه کاره شروع در مسیر صحیح تا سقف استیبل
مارکت ام ال ام
مارکت ام ال ام وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم
پکی را آماده کرده ایم که اسم های زیادی میشه روی آن گذاشت: بسته آموزشی مورد نیاز هر نتورکر لیدر مجازی مشاور هر نتورکر آموزش قدم به قدم سقف زدن بسته شروع در مسیر صحیح تا سقف استیبل و … ما ترجیح دادیم عنوان آن را بسته شروع در مسیر صحیح تا سقف استیبل قرار […]
18 دانشجو
4.8
2.430.900 تومان
دوره کامل تغییر الگوها و باورهای ذهنی باب پراکتور دوبله فارسی
مارکت ام ال ام
مارکت ام ال ام وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم
یکی از اصلی ترین راه های رسیدن به موفقیت در هر سیستمی تغییر میباشد، یعنی شما اگر توی یک سیستمی و تجارتی موفق نیستید اما یک شخص دیگر موفق هست، پس شما باید در الگوها و باورهای ذهنی خودتان تغییر ایجاد کنید، این یعنی پارادایم شیفت. پارادایم شیفت چیست: پارادایم شیفت یعنی تغییر [...]
113 دانشجو
4.6
254.190 تومان
دوره یازده دلیل شکست در بازاریابی شبکه ای | صوتی 2 ساعت
مارکت ام ال ام
مارکت ام ال ام وقتی میشنویم نتورکر عزیزی با آموزش های مارکت اِم اِل اِم ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم
دوره یازده دلیل شکست در بازاریابی شبکه ای به استادی لیدر امیر ارسلان ایرانی یک از لیدرهای بزرگ و پردرآمد فارسی زبان افراد بعد از ورود به بازاریابی شبکه ای با فراز و نشیب های زیادی برخورد میکنند، بارشد سریع و… تجربه نشان داده در نتورک شما هر قومیتی، ملیتی یا تریپ و [...]
112 دانشجو
4.7
139.749 تومان

محصولات مرتبط Related Products

جلسه تصویری آموزش پایه نتورک | امیرارسلان ایرانی +69 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
قبل از آنکه با کسی جلسه بگذاری، اول با خود یک ساعتی تنها بمان و از خودت بپرس که من اینجا چکار می کنم و برای چه چیز آمده ام؟ در جلسه تصویری آموزش پایه می توانید به نکات زیادی درباره باور، نگرش، نوع پرزنت و تاثیر آن بر روند کاری نتورک مارکتینگ خود بیابید. […]
13 فروش
5.0
65.379 تومان
فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
برای موفق شدن در زندگی، تعیین اولویت های زندگی بسیار مهم است. زندگی مدرن و زیادی از فشارهای روزمره ما، می‌تواند موجب پراکندگی تمرکز و توجهمان شود. به همین دلیل، باید برنامه ریزی کنیم و اولویت‌هایمان را مشخص کنیم. در این راستا، تعیین اهداف و آرزوهایمان و تمرکز بر آنها، از [...]
11
5.0
28.749 تومان
نگرش مناسب در جلسه پرزنت | جلسه پرزنتورها سنندج +45 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
در بازاریابی شبکه ای ما شریک یکدیگر هستیم نه اینکه زیرمجموعه و بالاسری. پس برای انتخاب شریک، ما به دنبال کسی می رویم که به او اعتماد داشته و مطمئنیم که می توانیم به خواسته هایی که داریم، با هم برسیم. 1. آیا می توانید توضیح دهید که چگونه شراکت در بازاریابی شبکه ای ما […]
14 فروش
5.0
44.289 تومان
دوره آموزشی 11 قانون کلیدی جهان هستی | +138 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
قانون کلیدی جهان هستی یک مفهوم فلسفی است که در اصل به وجود داشتن اصول و قوانین ثابت و قابل کشف در همه جوانب و بخش‌های جهان هستی اشاره دارد. به طور کلی، این قانون به نظم و سازمانی که در طبیعت، جامعه، فیزیک و هر جنبه دیگری از وجود مشاهده می‌شود، اشاره دارد. به […]
12 فروش
5.0
63.159 تومان
افزودن به سبد خرید - 32.079 تومان