شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل صوتی نه شنیدن از لیدر میلاد حبیب اللهی | +53 دقیقه فایل صوتی نه شنیدن از لیدر میلاد حبیب اللهی | +53 دقیقه
فایل صوتی نه شنیدن از لیدر میلاد حبیب اللهی | +53 دقیقه فایل صوتی نه شنیدن از لیدر میلاد حبیب اللهی | +53 دقیقه

فایل صوتی نه شنیدن از لیدر میلاد حبیب اللهی | +53 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 3 رای
11 فروش
55.389 تومان

بازاریابی شبکه ای به دنبال ایجاد ارتباطات مؤثر بین افراد و ترویج محصولات و خدمات است. اما در این راه، شنیدن نه و رد شدن افراد از پیشنهادهای شما یکی از چالش‌های اساسی است. به همین دلیل، باید تلاش کرد تا روش‌های مناسبی برای جذب مخاطبان و تبدیل آن‌ها به مشتریان پایدار پیدا کرد.

چگونگی کنار آمدن با نه شنیدن در نتورک مارکتینگ
چگونگی کنار آمدن با نه شنیدن در نتورک مارکتینگ

بازار یابی شبکه ای و نحوه جذب افراد

بازاریابی شبکه ای یکی از روش‌های مورد استفاده در جذب مشتریان است. در این نوع بازاریابی، افرادی به نام عامل‌ها مشغول به جذب مشتریان هستند و درآمدی از فروش محصولات به دست می‌آورند. عامل‌ها می‌توانند افراد جدید را با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، مراسم خانوادگی یا دوستان خود برای کسب درآمد جذب کنند. در این نوع بازاریابی، ارتباط مستقیم با مشتریان مؤثر است و عامل‌ها با ارائه اطلاعات صحیح و دقیق درباره محصولات، آنها را جذب می‌کنند.

به دلیل اینکه عامل‌ها به عنوان شخصی معرفی شده و محصولات را به شخصیت خود مرتبط می‌کنند، بازاریابی شبکه ای به عنوان یک روش بازاریابی شخصی شناخته می‌شود. این شخصیت‌سازی محصولات می‌تواند به افزایش اعتماد مشتریان به محصولات منجر شود و باعث گسترش شبکه بازاریابی شود. برای جذب افراد به عنوان عامل در بازاریابی شبکه ای، همکاری با شرکت‌هایی که محصولات با کیفیت و جذابیت بالا تولید می‌کنند اهمیت دارد. در این حالت، عامل‌ها به راحتی می‌توانند محصولات را به دیگران معرفی کنند و به دنبال جذب مشتریان باشند.

نه شنیدن در نتورک

در نتورک مارکتینگ، نه شنیدن به معنای عدم ورود به یک شبکه از افراد و شرکت‌ها است. به همین دلیل، عدم حضور در این شبکه می‌تواند منجر به عدم دسترسی به مشتریان و فرصت‌های تجاری بیشتری شود. همچنین، با توجه به روند رو به رشد تبلیغات دیجیتالی، نه شنیدن در نتورک مارکتینگ ممکن است باعث افزایش هزینه‌های تبلیغاتی و کاهش نرخ بازده سرمایه گذاری شود.

دون حضور در این شبکه، شرکت‌ها نمی‌توانند با رقبای خود رقابت کنند و از فرصت‌های تبلیغاتی برای رسیدن به مشتریان جدید استفاده کنند. در نتیجه، نه شنیدن در نتورک مارکتینگ می‌تواند باعث از دست دادن فرصت‌های تجاری مهمی شود ولی اینکه چگونه با نه شنیدن برخورد ششود بسیار مهم است گاهی همین نه شنیدن ها عامل قدرت و موفقیت می شوند.

1. چگونه با نه شنیدن کنار بیاییم؟
2. چه مزایایی در بازاریابی شبکه ای وجود دارد؟
3. چگونه شخصیت‌سازی محصولات می‌تواند به جذب مشتریان کمک کند؟
4. چگونه می‌توان از نه شنیدن در نتورک مارکتینگ به نفع خود استفاده کرد؟
5. چه عواقبی می‌تواند برای شرکت‌ها ناشی از نه شنیدن در نتورک مارکتینگ باشد؟

آموزش اصولی نتورک مارکتینگ با آواکالا

میلاد حبیب الهی برگزار کننده فایل صونی نه شنیدن
میلاد حبیب الهی برگزار کننده فایل صونی نه شنیدن

میلاد حبیب اللهی برگزار کننده فایل صوتی نه شنیدن چه کسی است؟

میلاد حبیب اللهی، یکی از برترین لیدرهای نتورک مارکتینگ به شمار می‌رود. او به عنوان یک مربی، مشاور و سخنران، با یک تجربه بالا در زمینه بازاریابی شبکه‌ای، به بسیاری از افراد کمک کرده است تا در این زمینه موفق شوند. حبیب اللهی به صورت فعال فایلهای آموزشی را منتشر کرده است که از آن جمله می‌توان به فایل صوتی نه شنیدن یکی از آموزش‌های او اشاره کرد. این فایل آموزشی ارزشمند برای افرادی است که می‌خواهند در زمینه نتورک مارکتینگ موفق شوند و از تجربیات حبیب اللهی بهره ببرند.

سایر فایل های مرتبط با نتورک مارکتینگ در مارکت ام ال ام:

بخشی از محتوای فایل صوتی نه شنیدن را به صورت متنی بخوانید:

همه می دانند که نه شنیدن در بازاریابی شبکه ای یکی از واقعیت های این کار می باشد. این ترس از نه شنیدن است که اول باعث می شود افراد بسیاری بازاریابی شبکه ای را رها کنند. طبیعی است که هیچ کسی از شنیدن کلمه نه خوشش نمی آید و خیلی از افراد با مواجه شدن با این فرایند روحیه اشان تضعیف می شود و دلیل شکست خیلی از نتورکرها هم همین تضعیف روحیه است.

بنابراین همین ابتدا باید با این واقعیت روبرو شویم که در مقام یک بازاریاب شبکه ای بودن باید خیلی زیاد نه شنیدن را تجربه کنیم، در واقع روتین کار ما است و یک چیز عادی در اینکار به شمار می رود.پس با پذیرش این واقعیت قدم بعدی برای راهکار کنار آمدن با این دشمن شماره یک موفقیت را بر میداریم. این وظیفه ما است که این دشمن سرسخت را شکست دهیم.

تمامی نتورکرهای واقعی به این رسیده اند که تا وقتی خطر شکست را نپذیرید هرگز پیروز نمی شوید، پس باید پذیرفت که در این حرفه در یک طرف پیروزی و موفقیت وجود دارد و در طرف دیگر شکست و نه شنیدن. نه شنیدن یا باعث می شود که نتورک را رها کنید و یا باعث می شود ثابت قدم تر شوید و متوجه شوید که از گروه نتورکرهای موفق هستید یا گروه نتورکرهای ناموفق.

این فایل صوتی به شما یاد می دهد که چگونه با دشمن شماره یک موفقیت، یعنی نه شنیدن، کنار بیایید و با این دشمن به شیوه ای هوشمندانه برخورد کنید. از طریق این آموزش، شما می توانید با این دشمن یک هم پیمان قوی بسازید و به شیوه ای خلاقانه با آن کار کنید. به این ترتیب، شما می توانید نه تنها این دشمن را شکست دهید، بلکه همچنین به یک نتورکر موفق تبدیل شوید که به شما کمک می کند تا در کارهای خود بیشتر خلاقیت داشته باشید.

جزئیات فایل صوتی نه شنیدن:

فایل صوتی مورد نظر با عنوان “نه شنیدن”، با حجم 12.2 مگابایت و فرمت mp3 در دسترس قرار گرفته است. این فایل صوتی به مدت 53 دقیقه و 11 ثانیه می باشد و محصول آقای میلاد حبیب اللهی است. محتوای این فایل صوتی شامل 2 پارت است که هر دو پارت آن را می توانید از مارکت ام ال ام به دست آورید. در این فایل صوتی، موضوع نه شنیدن به عنوان یک موضوع جالب و آموزنده به بررسی و تحلیل درآمده است که می تواند برای علاقه مندان به روانشناسی و نتورک مارکتینگ و همچنین عموم مردم بسیار مفید واقع شود.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 7.490 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

11 فروش
55.389 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های مربوط به نه شنیدن
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک لیدری
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
فایل صوتی نه شنیدن از لیدر میلاد حبیب اللهی | +53 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 3 رای
زمان: 53 دقیقه 11 ثانیه
تعداد پارت: 2 پارت
اندازه: 12.2 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: مثبت 10
برگزارکننده: میلاد حبیب اللهی
به روز شده در:
باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام

به ازای هر فروش این محصول 7.490 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات زهرا امیدی Other Products

فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
برای موفق شدن در زندگی، تعیین اولویت های زندگی بسیار مهم است. زندگی مدرن و زیادی از فشارهای روزمره ما، می‌تواند موجب پراکندگی تمرکز و توجهمان شود. به همین دلیل، باید برنامه ریزی کنیم و اولویت‌هایمان را مشخص کنیم. در این راستا، تعیین اهداف و آرزوهایمان و تمرکز بر آنها، از [...]
11 فروش
5.0
28.749 تومان
فایل صوتی انگیزه در بازاریابی شبکه ای | +۱۲7 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
انگیزه در بازاریابی شبکه ای نقش بسیار مهمی در موفقیت هر فرد در این حوزه دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش کسب و کار است که بر اساس روابط شخصی و شبکه های اجتماعی، محصولات و خدمات را به مشتریان عرضه می کند. برخلاف سایر روش های بازاریابی، در بازاریابی شبکه ای افراد به عنوان […]
11 فروش
5.0
66.378 تومان
فایل صوتی نگرش در بازاریابی شبکه ای از لیدر ناظری | +102 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک روش بازاریابی است که بر اساس ایجاد یک شبکه از افراد و مشتریان پیشرفته است. در این روش، شرکتها محصولات خود را از طریق اعضای شبکه به فروش می رسانند و در عوض، اعضای شبکه پاداشی برای فروش محصولات دریافت می کنند. این روش توسط بسیاری از شرکتها به عنوان یک […]
12 فروش
5.0
86.469 تومان
فایل صوتی ناگفته های بازاریابی شبکه ای از لیدر صمد سلیمی | +48 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک راهکار جدید در عصر دیجیتال است که به شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به صورت موثر و پراکنده تر به مشتریان ارائه دهند. اما در این صنعت، هنوز بسیاری از ناگفته ها وجود دارند که می توانند برای بازاریابان این حوزه چالش برانگیز باشد. برخی […]
12 فروش
5.0
35.409 تومان

محصولات مرتبط Related Products

تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
افزودن به سبد خرید - 55.389 تومان