شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل صوتی جلسه زمینه سازی | لیدر خانم زهرا فرهمند + 84 دقیقه فایل صوتی جلسه زمینه سازی | لیدر خانم زهرا فرهمند + 84 دقیقه
فایل صوتی جلسه زمینه سازی | لیدر خانم زهرا فرهمند + 84 دقیقه فایل صوتی جلسه زمینه سازی | لیدر خانم زهرا فرهمند + 84 دقیقه

فایل صوتی جلسه زمینه سازی | لیدر خانم زهرا فرهمند + 84 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1
10
76.479 تومان

آدم هایی که در نتورک و زمینه سازی نمی توانند خوب کار کنند، همان کسانی هستند که غذاهای خوبی در رستوران های مختلف می خورند ولی نمی توانند از آن تعریف کنند. یعنی ارزش آن را بیان نمی کنند.

ارزش گذاری یکی از مهم ترین موارد در زمینه سازی است. با این حال زمینه سازی نیاز به موارد دیگری مثل مثلث زمینه سازی دعوت دارد و در عین حال لازم است که رفتار و نوع برخورد خود را تغییر دهید تا به نتیجه برسید.

در این فایل صوتی به چه مواردی اشاره می شود؟

لیدر زهرا فرهمند در این فایل صوتی به موضوعات اساسی در نتورک اشاره می کند. ارزش گذاری از آن دسته مواردیست که نه تنها در نتورک، بلکه در زندگی روزمره شما نیز تاثیرگذار است. اما ارزش گذاری چیست؟ در بازاریابی شبکه ای، ارزش می تواند رکن اساسی برای فروش به حساب آید. ادیفای یا ارزش گذاری به شما کمک می کند تا بتوانید لیدر خود را به دیگران برای پرزنت معرفی کنید و همچنین محصول خود را به راحتی بفروشید. شما باید دقت کنید که ارزش گذاری به معنای غلو یا دروغ نیست بلکه به معنای درست معرفی کردن و آشنایی با کلمات و به کاربردن صحیح آنهاست.

از دیگر مواردی که لیدر خانم فرهمند به توضیح آن می پردازد، سوال مناسب پرسیدن است. شما باید بررسی کنید که چه سوالات کلیدی و مهمی ممکن است از طرف دیگران درباره کارتان پرسیده شود. در این صورت می توانید جواب های مناسبی را برای آنها پیدا کنید و درنهایت پرزنت خوبی داشته باشید. همچنین خوب گوش دادن را یاد می گیرید. این کارگاه مثال هایی دارد که باعث می شود شما بتوانید با مدل های عینی به جواب کاربردی برسید.

1. ارزش گذاری در زمینه سازی چه مفهومی دارد؟
2. چگونه می توان ارزش گذاری را در بازاریابی شبکه ای به کار برد؟
3. چه سوالاتی می توان از طرف دیگران درباره کار پرسید؟
4. چگونه می توان به دیگران بهتر گوش داد؟
5. این کارگاه چه مثال هایی برای یادگیری بهتر دارد؟

 

لیدر زهرا فرهمند | برگزارکننده جلسه زمینه سازی
لیدر زهرا فرهمند | برگزارکننده جلسه زمینه سازی

لیدر زهرا فرهمند برگزارکننده جلسه زمینه سازی کیست؟

لیدر زهرا فرهمند یکی از کارشناسان موفق و برجسته در حوزه رهبری و توسعه فردی است. او در حال حاضر به عنوان مدیرعامل شرکت زهرای خاورمیانه فعالیت می‌کند و در کنار آن، به عنوان مشاور، مدرس و مربی در زمینه‌های مختلفی از جمله رهبری، توسعه فردی، ارتباطات، مدیریت و بازاریابی فعالیت دارد. همچنین، او یکی از برگزارکنندگان جلسه زمینه سازی است که برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، به منظور پرورش و تقویت توانمندی‌های رهبران و کارکنان، برگزار می‌شود.

زهرا فرهمند یکی از نمایندگان برتر پنبه ریز است که سالها تجربه کاری در نتورک دارد. بانو فرهمند یک تاپ لیدر است که نکات ارزشمندی درباره چگونگی موفقیت در نتورک را با موضوع زمینه سازی بیان می کند. از این رو لیدرهای تازه کار یا سایر نتورکرها حتما باید به سخنان افراد مجربی همچون تاپ لیدر فرهمند را با دقت بالایی گوش دهند تا نتیجه تجربه و فعالیت های چنین تاپ لیدرهایی را در طول فرایند کاری خود مشاهده نمایند.

خوب گوش دادن یعنی چه؟

از جمله مواردی که به آن اشاره می شود، خوب گوش دادن است. شما باید بدانید که خوب گوش دادن با گوش دادن معمولی فرق دارد. گاها جواب بسیاری از افراد را می توان در سخنان خودشان یافت. شما اگر یاد بگیرید که چطور خوب گوش بدهید، دیگر دغدغه ای برای پاسخ دهی مناسب ندارد. همچنین باید بدانید که گاهی جواب ها را می توانید خیلی زودتر از خود پرسشگر جواب دهید ولی این کار درست نیست.

درواقع شما با صبوری کردن و گوش دادن به حرف های احتمالا تکراری طرف مقابل، او را وادار به همراهی می کنید. این موضوع سبب می شود که فرد با اعتماد بیشتری به حرف های شما گوش دهد.

ارزش گذاری اصولی برای فروش بیشتر و زمینه سازی
ارزش گذاری اصولی برای فروش بیشتر و زمینه سازی

این فایل صوتی برای چه افرادی مناسب است؟

شرکت در کارگاه های زمینه سازی به شما کمک می کند تا روش های جدید را مرور کند. در عین حال تکرار این موارد برای تسلط بر آنها ضروریست. لیدر فرهمند که یک بانوی فعال در حوزه مارکتینگ و بازاریابی شبکه است، می تواند اساسی ترین موضوعات را به سادگی هرچه تمام تر بیان کند. درنتیجه گوش دادن به این فایل صوتی را برای یادگیری اصول مهم شبکه سازی و به خصوص ارزش گذاری، توصیه می کنیم.

آموزش های دیگر در ارتباط با زیمنه سازی در آواکالا

کارگاه فوق حرفه ای زمینه سازی و دعوت

جلسه آموزش زمینه سازی و دعوت

جزئیات فایل صوتی جلسه زمینه سازی:

فایل صوتی جلسه زمینه سازی، که توسط تاپ لیدر خانم زهرا فرهمند برگذاز شده شده است، یک منبع آموزشی بسیار ارزشمند برای دانشجویان و کسب و کارهایی است که به دنبال افزایش فروش خود هستند. این فایل شامل 1 پارت است و به مدت 1 ساعت و 24 دقیقه و 45 ثانیه زمان دارد. با گوش دادن به این فایل، شنوندگان می‌توانند به شیوه‌هایی که به فروش دلخواه شان کمک می‌کند، آشنا شوند. فرمت فایل mp3 است و به حجم 20.4 مگابایت می‌رسد.

 

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 10.340 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

10
76.479 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل ها دیگر مربوط به زمینه سازی
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک لیدری
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
فایل صوتی جلسه زمینه سازی | لیدر خانم زهرا فرهمند + 84 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 1
زمان: 84 دقیقه و 45 ثانیه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 20.42 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: مثبت 20
برگزارکننده: زهرا فرهمند
به روز شده در:
یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.

به ازای هر فروش این محصول 10.340 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات فائزه آقاباقری Other Products

مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
15 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
14 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
11
5.0
83.250 تومان

محصولات مرتبط Related Products

تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10
5.0
54.057 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
15 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
14 فروش
5.0
99.345 تومان
افزودن به سبد خرید - 76.479 تومان