شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل صوتی جلسه ترس کاذب | باران احمدی +143 دقیقه فایل صوتی جلسه ترس کاذب | باران احمدی +143 دقیقه
فایل صوتی جلسه ترس کاذب | باران احمدی +143 دقیقه فایل صوتی جلسه ترس کاذب | باران احمدی +143 دقیقه

فایل صوتی جلسه ترس کاذب | باران احمدی +143 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 3 رای
12 فروش
154.179 تومان

آیا در نتورک چیزی هست که از آن بترسید؟ ترس کاذب شما از کجا می آید و درباره چیست؟ به خودتان ایمان دارید که به درآمد بالا می رسید؟

لیدر باران احمدی اذعان می کند که «نه» شنیدن می تواند مقدمه ای برای ترس کاذب باشد. همچنین می تواند باعث ناراحتی و ناامیدی شود. اما برای آنکه متوجه شوید در مقابل این ترس چه کاری باید انجام دهید، این فایل صوتی جوابگوی شماست.

ترس کاذب چیست؟

ترس واقعی یکی از نیازهای هر فرد در زندگیست. ترس نداشتن باعث می شود که ما به سمت حماقت برویم و جان و مال خود را به خطر بیندازیم. اما اگر ترسی سر راه ما قرار بگیرد که واقعی و مفید نباشد، نوعی ترس کاذب به حساب می آید.

برای مثال فردی را تصور کنید که گواهینامه رانندگی نمی گیرد و دلیل آن را ترس از رانندگی بیان می کند. آیا این ترس درست است؟ خیر؛ چون او هیچ گاه رانندگی را تجربه نکرده و صرفا در ذهنش از آن غولی ساخته که حاضر نمی شود به سمتش برود. چه بسا که اگر رانندگی را تجربه کند متوجه می شود که اصلا ترس ندارد و صرفا یک افکار وسواس گونه از ترس غیرحقیقی در او وجود داشته است.

درنتیجه می توان گفت که ترس کاذب می تواند فرد را از رسیدن به موفقیت ها بازدارد و باید برای حل این مشکل به دنبال چاره بود. این فایل صوتی می تواند برای از بین بردن ترس های کاذب نتورکی شما کمک کننده باشد که در ادامه به توضیحات کامل تر آن می پردازیم.

راه های رسیدن به فروش بالا در جلسه ترس کاذب
راه های رسیدن به فروش بالا در جلسه ترس کاذب

چطور به فروش بالا برسیم؟

شما در ابتدا باید بدانید که تعهد شما در فروش می تواند باعث شود که زیرمجموعه تان هم از شما الگو بگیرد. در عین حال باید بدانید که اطلاعات شما از محصول لازم است که کامل باشد. شما باید وجه تمایز محصول خود را به درستی بدانید. مورد دیگر این است که شما باید حواستان به مشتری باشد.

لازم است که مشتری ها را ثابت کنید تا مشتری با ایمان برایتان بیاورند. نتیجه آن چیست؟ بازار حلزونی. این نوع بازار به شما کمک می کند که هرروز مشتری شما زیاد شده و فروشتان بیشتر شود. لیدر احمدی علاوه بر توضیحات کامل درباره این موضوعات، اطلاعات دیگری درباره فروش و داشتن اطلاعات محصول به شما می دهد که بتوانید به فروش بالا و موفقیت برسید.

در فایل صوتی ترس کاذب به پاسخ چه سوالاتی می رسید؟

  • ترس کاذب چیست؟
  • چطور در نتورک بر ترس خود غلبه کنیم؟
  • فرق بین ترس واقعی و ترس کاذب چیست؟
  • چطور با نه شنیدن کنار بیاییم؟
  • چگونه موفق شویم نه شنیدن را به پله های موفقیت خود بدل کنیم؟
  • عوامل ترس کاذب چیست؟
  • چند نوع ترس داریم؟
  • چگونه به باور در نتورک برسیم؟
  • تعهد را چطور در خود به وجود آوریم؟
  • فروش چگونه شکل می گیرد؟
  • چطور به «باید» دست یابیم؟
  • چطور فروشگاه خانگی خود را اداره کنیم؟
  • اطلاعات محصول چه فوایدی دارد؟
  • چطور اطلاعات خود از محصول را بیشتر کنیم؟

ترس هایتان را با آموزش های آواکالا از بین ببرید

باران احمدی مدرس جلسه ترس کاذب کیست؟

لیدر بانو باران احمدی یکی از افراد کارکشته در نتورک مارکتینگ است که زیرمجموعه بسیار قوی و حرفه ای دارد. او تجربه سال ها کار در بازاریابی شبکه ای را توضیح می دهد و نکات باارزشی را بیان می کند که می تواند شما را یک قدم جلوتر از دیگران قرار دهد.

نتورکرهای مبتدی یا حتی فعال در زمینه بازاریابی شبکه ای باید به سخنان چنین افراد کارکشته و باتجربه ای گوش دهند تا تاثیر آن در روند کاری خود را مشاهده نمایند. پس پیشنهاد می شود که این فایل صوتی باارزش را از دست ندهید و بارها و بارها نکات آن را مرور کنید.

سایر آموزش ها در مورد بازاریابی، فروشندگی و پرزنتوری در مارکت ام ال ام:

نه شنیدن مقدمه پیروزیست | جلسه ترس کاذب باران احمدی
نه شنیدن مقدمه پیروزیست | جلسه ترس کاذب باران احمدی

در فایل آموزشی ترس کاذب از لیدر باران احمدی چه چیز یاد می گیرید:

لیدر بانو باران احمدی می گوید که ما دو ترس عمده داریم. 1. ترس از عدم آگاهی 2. ترس از عشق

ترس از عدم آگاهی مثل این است که ما خودمان محصولی را استفاده نکرده ایم و می خواهیم به دیگران آن محصول را ارائه دهیم. خب قطعا این موضوع برای ما ترس دارد؛ چراکه نمی دانیم واکنش فرد چگونه است و آیا اصلا از این محصول راضی خواهد بود؟ طرف دیگر این نوع ترس، افزایش آگاهی است. اگر ما خودمان را مجبور کنیم که برای کاهش ترس از عدم آگاهی خود، اطلاعات خودمان را افزایش دهیم، قطعا به نفع ما خواهدبود.

ترس از عشق نوعی ترس شیرین است که مربوط به علاقه ما به دیگران می شود. برای مثال اگر خدایی نکرده مادر خودمان را از دست بدهیم، چه عکس العملی خواهیم داشت؟ تصور آن چگونه است؟ این ترس از عشق می تواند در روابط عاشقانه هم وجود داشته باشد که به انگلیسی philophobia نامیده می شود. به صورت کلی ترس به نوعی می تواند شجاعت باشد یا حماقت. بستگی دارد که در هر موقعیتی چگونه برخورد کنیم.

لیدر احمدی توضیح می دهد که حالا چه نوع ترسی در نتورک به ما کمک می کند. برای مثال نه شنیدن در نتورک باید شجاعت ما را بیشتر کند یا حماقت؟ ما لازم است که در نتورک «باید» داشته باشیم. یعنی بخواهیم که این «باید» فروش انجام شود. این موضوع سبب می شود که متوجه شویم چطور در مقابل نه ها سر خم نکنیم و ترس کاذب ما را در برنگیرد.

جزئیات فایل صوتی ترس کاذب از لیدر باران احمدی:

فایل صوتی ترس کاذب، آموزشی مهم و تاثیرگذار از باران احمدی است که 2 پارت دارد. پارت اول 54 دقیقه و 8 ثانیه است و درباره نه شنیدن، باور و تعهد است که می توانید اطلاعات جامعی از آنها بدست آورید. تایم دقیق پارت بعدی 1 ساعت و 29 دقیقه و 9 ثانیه است که لیدر احمدی با متد جدید درباره فروش، فروشگاه خانگی و اطلاعات محصول، توضیحات کاملی می دهد. فرمت این هر دو mp3 است و مجموعا 16.76 مگابایت حجم دارند که پس از خرید آموزش، می توانید این فایلها را دانلود کنید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 20.840 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

12 فروش
154.179 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های مربوط به ترس
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک لیدری
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
فایل صوتی جلسه ترس کاذب | باران احمدی +143 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 3 رای
زمان: 143 دقیقه و 17 ثانیه
تعداد پارت: 2 پارت
اندازه: 16.76 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: مثبت 10
برگزارکننده: باران احمدی
به روز شده در:
یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.

به ازای هر فروش این محصول 20.840 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات فائزه آقاباقری Other Products

مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
11 فروش
5.0
83.250 تومان

محصولات مرتبط Related Products

تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
افزودن به سبد خرید - 154.179 تومان